Įtikinti klientus pirkti jūsų SEO paslaugas yra sunku. Nors tai auganti rinka ir žmonės labiau supranta jos vertę, jie vis tiek nemato tikro jos potencialo. Jie turi daugybę prieštaravimų ir klausimų, ypač jei jūs kreipiatės į juos norėdami parduoti.
Surasti prieinamas SEO paslaugas mažoms įmonėms tikrai nėra lengva užduotis. Kadangi SEO yra tokia sudėtinga sritis, sunku žinoti, kokių paslaugų jums reikia, ar įmonė atliks gerą darbą, ar ne.
Štai kodėl svarbu bent įsivaizduoti, kokios SEO paslaugos yra svarbios, kuri praktika yra naudinga, o kuri – žalinga.
Daug kartų SEO įmonės savo paslaugas siūlo mėnesinio SEO paketo forma. Nors paieškos sistemų rinkodaros specialistams lengva valdyti savo darbą tokiu būdu ir daug lengviau suprasti, ką gaunate už pinigus, tai taip pat yra didelis automatizavimo požymis, kuris paprastai yra SEO baudų pagrindas.
Šis straipsnis bus ne sąrašas bendrovių, iš kurių galėsite rinktis, o vadovas, kurio paslaugų turėtumėte ieškoti ir kaip pasirinkti tinkamą įmonę.
Taigi, perskaitykite šį vadovą iki galo, kad gautumėte reikalingų įžvalgų.
- Kodėl mažosios įmonės turėtų investuoti į SEO?
- Kokių SEO paslaugų reikia mažoms įmonėms?
- Įperkamų SEO paslaugų, skirtų smulkiajam verslui, tipai
- Techniniam SEO
- Turinio rinkodarai
- Nuorodų kūrimui
- Reitingo stebėjimui
- Vietiniam SEO
- Vaizdo įrašų SEO
- El. Prekybos SEO
- 5 populiariausios pigiausios SEO paslaugos, skirtos smulkiajam verslui
- Kaip pasirinkti tinkamą SEO bendrovę, su kuria dirbsite
Kodėl mažosios įmonės turėtų investuoti į SEO?
Jei esate mažas verslas ir ieškote prieinamų SEO paslaugų, tikriausiai ką tik pradėjote nuo verslininko.
Bet kodėl verta rinktis SEO kaip rinkodaros kanalą?
Pagrindinė priežastis, kodėl mažos įmonės turėtų laikyti SEO kaip rinkodaros kanalą, yra ta, kad galite į tai investuoti laiko arba pinigų.
Tai suteikia jums tam tikrą laisvę, jei neturite vieno ar kito.
Nors kiti kanalai, pavyzdžiui, PPC, gali pasiūlyti greitesnius rezultatus, SEO yra ilgalaikis žaidimas, tačiau gali atnešti didžiausią IG.
Svarbiausia yra pradėti tai kuo anksčiau, kad galėtumėte tuo pasinaudoti kuo ilgiau. Jei tai nukelsite, jūsų konkurencija bus tik geresnė, todėl jūsų darbas bus sunkesnis.
Jei jus domina šių dviejų rinkodaros kanalų pliusai ir minusai, peržiūrėkite šį straipsnį apie SEO ir PPC .
Bet vėlgi, jei PPC jums atrodo perspektyvesnis pasirinkimas, vis tiek turėtumėte kuo greičiau pradėti investuoti į SEO.
Kokių SEO paslaugų reikia mažoms įmonėms?
Sunku pasakyti, kokių SEO paslaugų reikia verslui, nes ji skiriasi kiekvienam verslui.
Ar turite vietinę parduotuvę? Ar internetinis? Ar esate tinklaraštininkas ar filialas, ar siūlote paslaugas, nesvarbu, ar tai fiziškai, pavyzdžiui, santechnika, ar internetu, pavyzdžiui, konsultacijas?
Apskritai mažoms įmonėms trūksta kokybiško turinio ir reklamos.
Kokybiškas svetaines šiais laikais lengva sukurti naudojant šablonus ir turinio valdymo sistemas, tačiau kokybišką turinį rašyti nėra lengva.
Be to, kai svetainė veikia ir net joje yra kokybiškas turinys, vis tiek to nepakanka. Turite žinoti, kaip jį reklamuoti, kad parodytumėte „Google“, kad jis yra vertingas.
Įperkamų SEO paslaugų, skirtų smulkiajam verslui, tipai
Peržiūrėsime kelias kategorijas, kad galėtumėte geriau įsivaizduoti, kokių prieinamų seo paslaugų smulkiajam verslui jums gali prireikti, atsižvelgiant į jūsų atvejį.
Galų gale jums reikės šiek tiek visko, todėl laikykite šį sąrašą prioritetų rinkiniu.
1. Techniniam SEO
Tiesa apie techninį SEO yra tai, kad apskritai tai yra vienkartinis sprendimas. Nors internetui vystantis, reikia karts nuo karto pakeisti dalykus, tačiau jei viską nustatysite nuo pat pradžių, jie tęsis.
Čia pateikiamos svarbiausios techninės SEO problemos, į kurias mažosios įmonės turėtų sutelkti dėmesį savo internetinės rinkodaros strategijoje:
- URL ir svetainės struktūra: nors tai galite padaryti patys, tikriausiai verta paklausti SEO konsultanto patarimo. Sunkiausia struktūrizuoti svetainę yra elektroninės prekybos svetainė. Norite tai padaryti nuo pat pradžių, kad ateityje išvengtumėte problemų. Tai sutaupys daug pinigų. Sužinokite daugiau apie gerą svetainę ir URL struktūrą .
- Vaizdų glaudinimas: Vaizdai yra bene didžiausia problema, susijusi su techniniu SEO ir įkelties laiku. Daugeliu atvejų tai galima padaryti nemokamai naudojant tokius įrankius kaip „Smush for WordPress“, tačiau panašių nemokamų įskiepių yra ir kitose platformose.
- Talpinimas talpykloje : jei naudosite talpyklą, jūsų svetainė bus įkelta dar greičiau. Vėlgi, gerą talpyklą galima nemokamai pasiekti naudojant tokius įskiepius kaip „W3 Total Cache“ arba „Autoptimize“. Kai kurie prieglobos paslaugų teikėjai savo serveryje turi „LiteSpeed“ talpyklą, kuri taip pat leidžia tinkamai talpinti savo turinį.
- Struktūriniai duomenys: tai turėtų būti paskutinis dalykas, į kurį sutelksite dėmesį kaip į smulkųjį verslą. Tačiau tam tikrais atvejais tai gali turėti gerą poveikį. Tiesiog įsitikinkite, kad nenukreipėte dėmesio į šį techninį aspektą, o ne į tai, kas iš tiesų svarbu – kokybišką turinį ir reklamą.
Štai keletas įrankių, kurie gali padėti užtikrinti, kad neišleisite daug techninių SEO klausimų:
„WordPress“:
Geriausia įperkama techninio SEO SEO paslauga, kai kalbama apie mažąsias įmones, yra „WordPress“.
Jums reikalinga optimizuota, mobiliesiems skirta svetainė, kurią galite kontroliuoti ir galite išnaudoti visas galimybes neišleisdami per daug.
Interneto dizaineriai yra gana brangūs, todėl „WordPress“ yra kelias. Galite rasti įvairių šablonų, skirtų gražiam interneto dizainui, daugelį jų net nemokamai.
Žinoma, ten yra ir kitų „SaaS“ svetainių kūrėjų, tokių kaip „Wix“ ar „Squarespace“ (jūs tikriausiai jau matėte skelbimus), tačiau jie yra labai riboti, kalbant apie tai, ką galite padaryti savo verslo SEO.
Jei norite naudoti tik PPC, „SaaS“ svetainių kūrėjai gali būti geras pasirinkimas, tačiau norint optimizuoti paieškos sistemas, net ir garsioms SEO įmonėms bus sunku.
Net „WordPress“ turi savo „SaaS“ paketus, todėl būtinai palyginkite tiek atvirojo, tiek „SaaS“ versiją.
Atvirojo kodo versijoje jums reikės savo prieglobos, o „SaaS“ ją padengs.
Ilgainiui, jei norite išgauti kuo daugiau, atvirojo kodo versija yra geriausias pasirinkimas, tačiau ją valdyti bus sunkiau.
„GT Metrix“:
„GT-Metrix“ yra puiki paslauga, pasakojanti apie įvairias technines SEO problemas, su kuriomis susiduria jūsų svetainė.
Svarbiausi dalykai, kuriuos norite patikrinti, yra dideli vaizdai ir talpykla.
Nors visi šie patarimai yra naudingi, turėtumėte sutelkti dėmesį į svetainės įkėlimo greitį per kelias sekundes.
„PageSpeed“ įžvalgos:
Kaip ir „GT Metrix“, „Google“ siūlo panašų įrankį, vadinamą „PageSpeed Insights“.
Galite peržiūrėti įvairias technines problemas, kurias, „Google“ nuomone, turėtumėte išspręsti.
Svarbiausia, vėlgi, yra jūsų svetainės įkėlimo greitis (pirmasis turiningas pasirinkimas ir laikas sąveikauti)
„Xenu Link“ apgaulė:
„Xenu Lunk Sleuth“ yra nemokamas įrankis, kurį galite naudoti tikrindami savo svetainę ir nustatydami trūkstamas pavadinimų žymas arba 404 klaidas.
Taip pat galite tai naudoti norėdami greitai susieti pavadinimus su URL, jei perrašote pavadinimus, kad patobulintumėte „OnPage SEO“.
Pačiame įrankyje taip pat galite vizualizuoti, kur puslapiai yra susieti iš jūsų svetainės.
„CognitiveSEO“ įrankių rinkinys:
„ CognitiveSEO“ įrankių rinkinys yra prieinamos SEO paslaugos, skirtos smulkiajam verslui, kurios gali padėti jums spręsti sudėtingesnius klausimus, pvz., Svetainės struktūrą. Užuot analizavę viską puslapyje po puslapius, kaip ir kitus įrankius, mūsų įrankis leidžia jums pasinaudoti API pranašumais, kad galėtumėte išanalizuoti visą savo svetainę vienu metu.
Be to, prietaisų skydelyje galėsite lengvai suprasti visą struktūrizuotą tekstą.
2. Turinio rinkodarai
- Raktinių žodžių tyrimas: Raktažodžių tyrimas yra labai svarbus, jei norite nustatyti turinio rinkodaros OnPage SEO strategijos pagrindą. Jei nežinote, ko žmonės ieško, nežinote, kam optimizuoti savo puslapius.
- Reklaminių skelbimų rašymas: nors geras reklamos rašymas nėra pigus, verta į tai investuoti. Gera kopija parduodama, ir to jums reikia jūsų svetainėje, ypač jei jūs tik pradedate. Aišku, turinio rinkodaros strategija remiasi informacija, o ne pardavimais, bet ką daryti, jei galėtumėte pateikti informaciją, kuri parduoda? Štai kur prasideda reklamos rašymas.
- Redakcinis kalendorius: Turinio rinkodara yra ilgalaikis žaidimas, todėl tvarkaraščio sudarymas tikrai gali padėti lengvai judėti į priekį. Tai daugiausia remiasi raktinių žodžių tyrimais, tačiau turite suskirstyti dalykus į mazgus ar silosus ir nuspręsti, kuriems skirti prioritetą ir kaip jie gali lengviau palengvinti ir įtvirtinti jūsų svetainės struktūrą.
Čia yra keletas paslaugų ir įrankių, kuriuos galite naudoti ieškodami raktinių žodžių ir kurdami geresnę turinio strategiją.
„Google“ automatinių pasiūlymų ir raktinių žodžių planavimo priemonė:
„Google Autosuggest“ įrankis gali būti tikrai naudingas, norint sužinoti, ko žmonės ieško žiniatinklyje realiuoju laiku.
Tiesiog pradėkite įvesti pradinį raktinį žodį ir „Google“ užpildys išsamią informaciją.
Be to, bet kurio rezultatų puslapio apačioje pamatysite susijusių raktinių žodžių, kuriuos galite naudoti, sąrašą.
Be to, jei jau naudojate „Google Adwords“, kodėl gi nepanaudojus ten rastų raktinių žodžių ir natūraliai paieškai?
Reddit:
„Reddit“ yra puikus šaltinis ieškant naujų populiariausių temų savo domene. Jums tereikia pažvelgti į su niša susijusius subredditus.
Kartais juos surasti gali būti nelengva, bet bandykite galvoti už ribų. Kai būsite arti, pradėkite sekti tą giją.
Neskubėkite tiesiog pridėti nuorodų į savo svetainę, kitaip pakankamai greitai uždrausite. Pirmiausia turėsite susikurti savo profilį atsakydami į gijas ir netgi pradėdami populiarias.
Jei esate konsultantas, galite pradėti atsakyti į temas tam tikru mastu ir pasiūlyti asmenims padėti jiems toliau privačiuose pranešimuose.
Čia galite nustatyti, ar jums tinka, ir pasiūlyti savo paslaugas.
Galų gale, įgiję pakankamai karmos, galite pradėti dalinai atsakyti į žmones ir pridėti nuorodą į savo tinklaraštį, kur išplėsite šią temą, tiems, kurie nori sužinoti daugiau.
Pažintinis SEO:
„CognitiveSEO“ turinio asistentas yra puikus įrankis, kuris gali padėti greitai pagerinti „Google“ reitingus, tik šiek tiek pakeisdamas savo turinį.
Čia galite nemokamai išbandyti .
Pirmiausia įveskite raktinį žodį, kurį norite optimizuoti, tada eikite į „Content Assistant“ skyrių ir įrankis pateiks sąrašą raktinių žodžių, kuriuos turėtumėte naudoti savo turinyje, kad pagerintumėte savo svetainės reitingą „Google“.
Tai taip paprasta!
Žinoma, paimkite jį su druskos grūdeliu. Jums nereikia priversti raktinio žodžio, jei jis netinka. Galite šiek tiek pakeisti, kad būtų prasminga. Pagalvokite apie svarbius raktinius žodžius kaip apie temas, kurias turite spręsti savo puslapyje.
3. Nuorodų kūrimui
Nuorodų kūrimas yra bene sunkiausias dalykas šiais laikais. Visi tai žino, niekas nenori su jumis susieti (be pinigų) ir net „Google“ yra jame, baudžiant už tai.
Naudokite nuorodų atkūrimo įrankį
Didelės vertės baltos kepurės nuorodų kūrimas ir laikantis „Google“ gairių jau daugelį metų yra skausmingas dalykas.
Skaldyti puslapiai ir nuorodų atkūrimo technika gali būti jums pažįstami, nes tai gana senos mokyklos strategijos.
Mes daug dokumentavome šią techniką, todėl sužinokite daugiau apie nuorodų atkūrimo techniką , kada ir kaip ją naudoti siekiant maksimalių rezultatų.
Išanalizuokite savo konkurentų nuorodas
Dažniausiai jūsų konkurentai, ypač tie, kurie užima aukštą vietą paieškos rezultatuose, labai gerai daro kai kuriuos dalykus.
Kodėl gi nenaudojant to, ką jie daro, pagerinsite savo SEO reitingą?
„CognitiveSEO Backlink Analysis“ įrankis gali nustatyti, kokias atgalines nuorodas naudoja jūsų konkurentai, norėdami užimti aukštą vietą. Dar daugiau, jei norite filtruoti blogas nuorodas ir sutelkti dėmesį tik į geriausias, galite naudoti nenatūralų nuorodų aptikimą.
Taip pat galite jį naudoti konkurencinei analizei, norėdami pamatyti, kur jūs esate, palyginti su konkurentais. Tai gali padėti jums nustatyti svetaines, kuriose reitinguojami keli konkurentai, nurodant, kad ją gali būti lengviau gauti.
Tinklaraščio komentavimas:
Daugelis SEO ekspertų mano, kad tai yra šlamštas metodas, bet iš tikrųjų taip nėra. Gali būti. Tačiau niekaip nerekomenduoju šlamšto.
Aš kalbu apie svetainių ir tinklaraščių nustatymą, susijusias su jūsų smulkaus verslo temomis, ir užmezgimą su jais, kaip tai darytumėte socialiniuose tinkluose.
Dažnai pastebėsite, kad įmonės siūlo tokias paslaugas kaip tinklaraščio komentavimas „prieinamuose“ SEO paketuose, tačiau būkite atsargūs, nes dažniausiai tai yra šlamštas.
Čia siekiama užmegzti ryšius su kitomis šios svetainės svetainėmis ar tinklaraštininkais. Tada galbūt galėsite susitarti su jais, kad reklamuotumėte savo svetainę.
Svečių skelbimas:
Bendraudami su atitinkamais tinklaraštininkais komentuodami tinklaraštį, galite pakankamai gerai pažinti tinklaraštininką, kad paprašytumėte svečių įrašo.
Svečių skelbimas yra tada, kai rašote straipsnį kitai svetainei savo vardu. Paprastai galėsite susieti savo svetainę.
Tai išplėsti dabar laikoma pavojinga praktika, tačiau tai darant saikingai, tai jokiu būdu neturės įtakos jūsų svetainei.
Informavimas:
Svečių pranešimus ar tiesiog nuorodas taip pat galima gauti tiesiogiai informuojant.
Tačiau pirmiausia turite sukurti tam tikrą ryšį. Būti tikru yra geriausias būdas ir man tai sekėsi labiausiai.
Visada pradėkite nuo to, kad ką nors duodate ir nesitikite kažko mainais. Gavę atsakymą, galite pateikti užklausą, tačiau nereikalaukite.
Daugelis žmonių savo svetainėse parduoda nuorodas už šimtus dolerių. Taigi, kai jie duos jums vieną nemokamai, turėtumėte tai tikrai įvertinti.
Peržiūrėkite šiuos informavimo pavyzdžius, kad padidintumėte atsakymo dažnį.
Tinklaraščiai (su posūkiu):
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – turinio rinkodara ilgainiui gali būti labai naudinga optimizuojant paieškos sistemas. Tačiau norint gauti nuorodas nepakaks rašyti straipsnius.
Turėsite parašyti straipsnius, kuriais žmonės nori pasidalinti, ir tai nėra lengva.
Tai galite padaryti keblu būdu: nustatydami įtaką darantį asmenį ir rašydami apie tai, kuo žinote, kad jis pasidalins, arba laikydamiesi kitos strategijos, pavyzdžiui, rašydami atvejų analizę ar juokingus dalykus.
Bet kokiu atveju, net jei dienoraščių rašymas ir turinio rinkodara nepadės jums gauti nuorodų, tai vis tiek yra geras būdas įtvirtinti ir optimizuoti savo svetainės struktūrą.
4. Reitingų sekimui
SEO strategijos įvertinimas yra labai svarbus nustatant SEO kampanijos sėkmę. Nesvarbu, ar dirbate su SEO įmone, ar ne, vertėtų savarankiškai stebėti rezultatus.
Štai keli metodai, kuriuos galite naudoti norėdami efektyviai sekti savo reitingus ir rezultatus:
Pats „Google“: seniausias metodas krepšelyje. Tiesiog atidarykite „Google“ ir įveskite raktinį žodį. Būtinai atlikite jį inkognito režimu, kad atsikratytumėte suasmenintų paieškos rezultatų.
„Google Search Console“: „Google Search Console“ yra nemokamas „Google“ pateiktas įrankis, kuris stebės, iš kur jūsų svetainė gauna srautą, taip pat vidutines srauto sulaukusių raktinių žodžių pozicijas.
„CognitiveSEO Rank Tracker“: jei ieškote kažko šiek tiek pažangesnio, pažiūrėkite į mūsų reitingų stebėjimo priemonę . Tai ne tik parodys jūsų SEO reitingus, bet ir gali pranešti apie kritimus ir pateikti kiekvieno konkretaus raktinio žodžio diagramą. Naudodami mūsų įrankį taip pat galėsite stebėti savo konkurentų reitingus, jei tai jus domina.
5. Vietiniam SEO
Kalbant apie vietinį SEO, jūs iš tikrųjų galite visiškai dominuoti visame „Google“ puslapyje su keliomis pozicijomis .
Štai geriausi dalykai, į kuriuos galite sutelkti dėmesį, kad pagerintumėte reitingą:
„Google MyBusiness“:
„Google MyBusiness“ yra svarbiausia SEO paslauga, į kurią turėtumėte sutelkti dėmesį kaip mažas vietinis verslas.
Nustatyti GMB sąrašą nėra ypač sunku. Tiesiog įsitikinkite, kad pavadinime ir apraše naudojate raktinius žodžius ir teisingai užpildėte visą informaciją.
Tačiau reitinguoti „Google MyBusiness“ sąrašus aukštai nėra taip lengva, tačiau tai galima pasiekti įgyvendinant savo įmonėje praktiką, pavyzdžiui, prašant atsiliepimų ar patekus į vietos laikraštį.
Socialinės žiniasklaidos paskyros ir skelbimai:
Vietos paieškos rezultatuose „Facebook“ puslapiai iš tikrųjų gali būti gana aukšti pagal tam tikrus raktinius žodžius.
Įsitikinkite, kad tai panaudojote savo naudai, optimizuodami „Facebook“ pavadinimą ir aprašą, įtraukdami ir raktinį žodį, kurį bandote taikyti.
Be to, reguliarus skelbimas „Facebook“ gali padėti pritraukti tam tikrą srautą į savo svetainę. Tiesiog prisiminkite 80 20 taisyklę, pagal kurią bandote juos parduoti tik 20% laiko.
Jei jūsų įrašai yra tik reklaminiai, žmonės su jais nedalyvaus ir laikui bėgant sumažės visų jūsų įrašų pasiekiamumas. Jūs turite pritraukti įsitraukimą ir taip pat bendrauti su savo auditorija.
Galima pagalvoti, kad mažos vietinės įmonės negali pasireikšti virusais, tačiau „ The White Moose“ kavinė įrodytų, kad klystate.
Citatos ir tikslus NPP:
Citatos yra tarsi atgalinės nuorodos, tačiau jose nurodomas tik jūsų prekės ženklo pavadinimas ir nebūtinai yra nuoroda į jūsų svetainę.
NAP reiškia „Vardas“, „Adresas“ ir „Telefonas“ ir norite įsitikinti, kad jie nuoseklūs visame žiniatinklyje.
Todėl naudojant kitą telefoną ar adresą ar skirtingas darbo valandas skirtingose platformose, tokiose kaip „Google“ ir „Facebook“, „Google“ gali atrodyti painu, kaip ir jūsų klientams.
Tam tikra prasme sujungiate visus šiuos kanalus ir platformas, kad sukurtumėte stipresnę sąjungą, kuri apskritai bus geresnė.
Taip pat galite įsigyti reklamą vietos žiniasklaidoje, jei jos yra prieinamos. Jei esate mažame mieste, tai veikia, bet didmiesčiuose, tokiuose kaip Niujorkas … nors pasisekė!
Vietinės gretimų nišų partnerystės:
Puikus būdas pritraukti vietinį SEO yra bendradarbiauti su kitais vietiniais verslais, kurie yra jūsų artimi.
Verslas gali reklamuoti vienas kitą vietoje savo parduotuvėje, taip pat internete savo svetainėse.
Jie neturi būti konkurentai, bet bent kažkaip susiję ar susiję su jūsų niša.
Taigi, jei parduodate medžioklinius šautuvus, tikriausiai nėra gera mintis pabandyti bendradarbiauti su veganų restoranu.
Pavyzdžiui, jei parduodate prabangius laikrodžius, kodėl gi neužmegzti partnerių prabangių kostiumų parduotuvėje kitoje kelio pusėje? Laimi visi!
6. Vaizdo SEO
Vaizdo įrašų SEO gali padėti išplėsti savo verslą. Vis daugiau žmonių teikia pirmenybę vaizdo įrašų turiniui, o ne tradiciniam, rašytiniam.
Sunku tiksliai nustatyti prieinamas seo paslaugas smulkaus verslo įmonėms vaizdo įrašams, nes jūs tikrai negalite optimizuoti vaizdo įrašų taip, kaip optimizuojate tinklaraščio įrašus. Kai tik jį paskelbsite, viskas bus padaryta.
Žinoma, vis tiek galite pakeisti pavadinimus ir aprašus, kad juos geriau optimizuotumėte, tačiau kaip visumą turite viską pradėti tvarkyti nuo pat pradžių.
Štai keli patarimai, kuriais vadovaudamiesi galite geriau įvertinti vaizdo įrašus arba papildyti turinio rinkodaros strategiją vaizdo įrašų SEO.
- Raktinių žodžių tyrimas: kaip ir naudojant įprastą SEO, prieš kurdami vaizdo įrašą norite sužinoti, ko žmonės ieško. Kartais sunku suderinti turimą temą ar naują idėją su raktiniu žodžiu, tačiau pasistenkite tai padaryti. Tokiu būdu išgausite geriausią iš abiejų pasaulių.
- Optimizuoti pavadinimai ir aprašymai: pavadinime ir apraše naudokite nurodytus raktinius žodžius. Nepiginkite aprašymo, net jei mažai kas jį perskaitys. Jį užpildykite papildoma informacija, pavyzdžiui, nuorodomis į šaltinius.
- Trumpi gaminių pristatymo klipai: jei parduodate produktus internetu, įsitikinkite, kad turite jų vaizdo įrašų. Žmonės yra užimti, todėl geriausi bus tokie trumpi ir tikslūs. Šiais laikais viską galite padaryti naudodami telefoną. Tiek „Android“, tiek „Apple“ yra daugybė vaizdo įrašų redagavimo programinės įrangos.
- Nuoseklumas: Skelbiant kelis klipus čia ir ten gali būti naudinga, jei jie užima aukštą vietą pagal jūsų tikslinį raktinį žodį, jei norite, kad vaizdo įrašas būtų tikrai sėkmingas, turėsite tai daryti reguliariai.
- Vaizdo įrašų susiejimas: pripažinkime : dauguma vaizdo įrašų turinio rodomi „YouTube“. „YouTube“ nori, kad jos vartotojai liktų „YouTube“. Taigi turėkite kelis vienas su kitu susijusius vaizdo įrašus. Siųskite žmones iš vieno vaizdo įrašo į kitą, kad jie praleistų daugiau laiko „YouTube“, o „YouTube“ jus apdovanotų.
- Turinio pakartotinis panaudojimas : jei jau kurį laiką rašėte tinklaraščius, galite naudoti šias temas kurdami vaizdo įrašų turinį. Tada paprasčiausiai susiekite vaizdo įrašą ir tinklaraščio įrašą. Tai galite padaryti atvirkščiai, jei laiką skyrėte vaizdo įrašų turiniui.
7. El. Prekybos SEO
El. prekybos SEO paslaugas yra sunkiausia rasti už prieinamą kainą. Jei turite nedidelį el. Prekybos SEO verslą, apsvarstykite galimybę praleisti laiką mokantis SEO, nes paslaugos gali būti brangios, o pigiausios greičiausiai nebus labai veiksmingos.
Svetainės struktūra: Elektroninės prekybos svetainėms svarbiausia struktūra dėl filtrų ir briaunotos naršymo . Taigi įsitikinkite, kad tai supratote nuo pat pradžių. Tai gali būti brangu didelėms svetainėms, tačiau tai labai efektyvu ir ateityje sutaupysite daug laiko ir pinigų.
Norėdami analizuoti savo svetainę ir užtikrinti tinkamą struktūrą, galite naudoti „ CognitiveSEO“ svetainės audito įrankį . Nuo URL, 301 peradresavimo ir kanoninių iki vidinių susiejimų – įrankis aprėpia viską.
Gerai optimizuoti pavadinimai: žmonės dažnai nepaiso pagrindų. Jie sutelkia dėmesį į „slaptas“ strategijas ir visiškai pamiršta, kad jų pavadinimai nėra optimizuoti. Žinoma, darant prielaidą, kad jau atlikote raktinių žodžių tyrimą.
Tinklaraščiai: el. Prekybos svetainėse trūksta kokybiško turinio. Daugelis produktų yra trumpai aprašyti, o pati konstrukcija yra tik kaip silosas tarp kategorijų ir produktų. Tačiau galite įtvirtinti tą struktūrą įdomiais straipsniais. Jie taip pat palengvins jūsų darbą įtraukiant natūralias atgalines nuorodas į jūsų svetainę.
Reklaminių skelbimų rašymas: daugelis el. Prekybos parduotuvių savininkų ignoruoja tekstų rašymą. Tačiau kiekvienas produkto puslapis iš tikrųjų yra nukreipimo puslapis. O nukreipimo puslapius reikia nukopijuoti. Norint parduoti, reikia kopijos. Dauguma reklamos autorių taip pat gerai rašo SEO , o tai taip pat bus naudinga jūsų svetainei.
Struktūriniai duomenys: nors struktūrizuoti duomenys yra paskutinis dalykas, apie kurį turėtumėte pagalvoti (raktiniai žodžiai, pavadinimai, turinys, greitis yra svarbesni), jie yra labai aktualūs el. Prekybos svetainėms, nes jie gali padėti pagerinti „Google“ produktus.
5 populiariausios pigiausios SEO paslaugos, skirtos smulkiajam verslui
Jei visų tipų svetainėms ir įmonėms apskritai būtų nubrėžta svarbiausia, tai būtų:
- Raktinių žodžių tyrimas: be tinkamų raktinių žodžių tyrimų negalėsite turėti efektyvios SEO strategijos.
- Gerai optimizuoti pavadinimai: žmonės dažniau ignoruoja pagrindus, nei galėtumėte pagalvoti. Įsitikinkite, kad jūsų pavadinimai yra tinkamai optimizuoti.
- „Google MyBusiness“: GMB yra labai efektyvi priemonė ir ji taip pat nemokama. Skirkite tam laiko optimizavimui ir tai atneš gerų rezultatų.
- Reklaminių skelbimų rašymas ir tinklaraščių rašymas: turinys vis dar yra labai svarbus, o teksto rašymas gali labai padėti padidinti pardavimus, o tai galų gale yra jūsų tikslas, ar ne?
- Socialinės žiniasklaidos įrašai: socialinė žiniasklaida gali padėti lengvai reklamuoti savo svetainę, net nemokant už ją. Turėdami šiek tiek talentų ir šiek tiek žinių, galite sukurti tinkamą srautą.
Tačiau kai kuriais atvejais taikoma daug geresnių. Geriausias dalykas, kurį galite padaryti, yra susisiekti su nepriklausomu SEO konsultantu ir gauti patarimų.
Kaip pasirinkti tinkamą SEO bendrovę, su kuria dirbsite
Jei ieškote prieinamų SEO paslaugų, tai rodo, kad jau norite investuoti pinigus, todėl tikriausiai ieškote SEO firmos.
Nors negaliu pateikti bendrovių sąrašo (yra per daug veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti, pvz., Kalba, vieta, svetainės tipas ir kiti), galiu pateikti keletą patarimų, kaip rasti gerą.
Jei atvirai, čia paslaptis nėra rasti geriausią aptarnavimą už mažiausią kainą, bet išvengti blogų / žalingų pigių paslaugų.
Štai keletas klausimų, kuriuos galite užduoti SEO įmonėms, kad išvengtumėte apgaulės.
Pigumas ir kokybė yra retas derinys, todėl, jei jūs to ieškote, turite būti labai gerai pasirengęs, turėdamas žinių.
Yra daugybė priežasčių, dėl kurių pigios paslaugos gali būti blogos: pavyzdžiui, sukamas turinys, pigios nuorodos ar PBN.
Jei SEO kompanija kas mėnesį siūlo nebrangius SEO paketus, būkite įtartini.
Tai nereiškia, kad įmonės, siūlančios paketus, nėra geros, tačiau tai rodo, kad jos viską automatizuoja, o tai lemia modelius, dėl kurių gali būti skiriamos baudos.
Prieš pasirašydami, turėtumėte pasikalbėti su vienu iš SEO SEO ekspertų.
Jei tik įsigijote paketą ir po kelių dienų el. Paštu gaunate „SEO auditą“, įsitikinkite, kad jis buvo automatizuotas.
Jie turėtų užduoti klausimus apie jūsų verslą. Iš kur jie dar žinotų, kaip tinkamai jus paaukštinti, jei nieko apie jus nežino?
Pirmiausia paklauskite, ar jų strategijos yra tokios, kokias dauguma paieškos sistemų rinkodaros specialistų vadintų „balta skrybėle“, ar saugu.
Jei atsakymas yra neigiamas … manau, kad žinote, ką daryti.
Jei atsakymas yra teigiamas, taip pat turėtumėte atsakyti į šiuos svarbius klausimus:
-
- Ar naudojatės šlamštu?
- Ar naudojate PBN?
- Ar naudojate automatikos įrankius? Jei taip, kokius?
Jei atsakymai į šiuos klausimus yra teigiami, galbūt norėsite išvengti įmonės. Kai kurie automatizavimo įrankiai, pavyzdžiui, el. Pašto informacinių biuletenių ar įrašų planavimo, yra tinkami, tačiau kiti, pvz., Turinio iškrapštymas ar sukimasis – ne.
Be to, turėtumėte paklausti SEO įmonės:
- Kiek laiko dirbate šioje srityje?
- Ar galėtumėte pateikti keletą anksčiau optimizuotų svetainių pavyzdžių? Kokias strategijas jose naudojote?
- Ar tikras asmuo atliks auditą ar bent jau jį analizuos?
- Kas rašys turinį mano svetainėje?
- Kaip mes matuosime SEO kampanijos našumą?
- Ar galite pasakyti, kam tiksliai bus skirti mano pinigai? Ar atliksite visus darbus, ar perleisite užsakovus?
Jei gausite kompetentingą ir aiškų atsakymą į šiuos klausimus, tai gerai parodo, kad su kuo bendradarbiausite, žino, ką jie daro ir yra gerai suplanuoti.
Galiausiai priklauso nuo jūsų, su kuo pasirašysite, bet, tikėkimės, dabar jau geriau suprasite, kaip pasirinkti geras įperkamas SEO paslaugas smulkiajam verslui.
Kaip manote, kokios įperkamos SEO paslaugos smulkiajam verslui yra geriausios? Praneškite mums komentarų skyriuje.
pagal https://kasyraseo.lt/seo-101/
https://www.bbc.co.uk/blogs/academy/entries/c48ab951-9609-49a6-9014-2f98c178e612
Esu įsitikinęs, kad perspektyvos jums daug kartų pasakė tokius dalykus kaip „ Ar galite garantuoti pozicijas Nr. 1? arba Tai užima per daug laiko, „AdWords“ suteikia man tiesioginių rezultatų.
Jei tinkamai neatsakysite į šiuos klausimus ir prieštaravimus, rizikuojate neužtikrinti sandorio. Taigi, jei norite sužinoti, kaip galite lengvai įtikinti naujus klientus ir perspektyvas pirkti jūsų SEO paslaugas, pateikite atsakymų į dažniausiai užduodamus klausimus ir prieštaravimus, kuriuos klientai turi, sąrašą.
Tikimės, kad šie atsakymai padės jums pasiekti daugiau pasiūlymų. Tačiau tai nėra galutiniai atsakymai ir negarantuos pardavimo. Jei turite kitų klausimų, kuriuos dažnai užduoda klientai, įveskite juos komentarų skiltyje ir praneškite mums.
- Ar galite man garantuoti Nr. 1 pozicijas?
- Kiek kainuoja patekti į viršų?
- Ar galiu jums sumokėti pamačiusi rezultatus?
- Anksčiau pasamdžiau SEO ekspertą be rezultatų
- Aš jau darau „AdWords“, ar SEO yra geresnis?
- Ar galite man parodyti keletą ankstesnių darbų ir rezultatų?
- Kodėl mano konkurentų reitingas geresnis?
- Kaip ilgai kol pateksiu į # 1?
- Kodėl SEO trunka taip ilgai?
- Ar galite paspartinti procesą?
1. Ar galite man garantuoti pozicijas Nr. 1?
Tai turbūt dažniausiai užduodamas klausimas, taip pat pirmas iškyla potencialus ar naujas SEO klientas:
Tai erzina ir beveik norisi į tai nukreipti akis. Bet to negalima padaryti, jei norite ką nors parduoti.
Štai sandoris:
Jei norite parduoti daugiau SEO paslaugų, turite mokyti savo klientus ir valdyti jų lūkesčius. Tai labai sudėtinga pramonė, taip pat labai neteisingai suprasta. Daugelis žmonių meluoja savo klientams, norėdami parduoti savo paslaugas. Jie sako jiems, kad per rekordiškai trumpą laiką jie gali reitinguoti pagal bet kurį raktinį žodį (ir tikriausiai gali), tačiau niekada nepasako apie riziką.
Norėdami suprasti, kodėl niekas iš tikrųjų negali sąžiningai garantuoti aukščiausių „Google“ pozicijų, klientai taip pat turi gerai suprasti, kaip veikia paieškos sistemos.
„Google“ bando įvertinti geriausią įmanomą svetainę. Tai ne visada pavyksta, tačiau dažniausiai tai teisinga.
Jie turi suprasti, kad niekas tiksliai nežino, kaip „Google“ reitinguoja svetaines, tačiau yra keletas geriausių praktikų, kurių galite laikytis bandydami ten patekti, taip pat keletas labai rizikingų metodų, kurie vėliau gali turėti įtakos reitingams.
Tačiau galite juos nuraminti, kad padarysite viską, kas yra jūsų jėgose, kad bandytumėte jiems užimti reitingą Nr. 1 pagal kuo daugiau raktinių žodžių, nepažeisdami jų svetainės ateities paieškos rezultatuose.
Atsakymas: niekas negali jums garantuoti pozicijų Nr. 1, o jei taip, meluoja. „Google“ algoritmai yra slapti ir jie nuolat keičiasi. Be to, tai labai priklauso nuo dabartinio svetainės optimizavimo lygio, nuožmios konkurencijos ir turimo biudžeto. Negaliu garantuoti pozicijų Nr. 1, bet galiu padaryti viską, kad pasistengčiau patekti į jūsų svetainę.
2. Kiek kainuoja patekti į viršų?
Norėdami atsakyti į tai, mes reikalaujame, kad jūsų klientas ar potencialus asmuo pirmiausia atsakytų į kai kuriuos jūsų klausimus. Tiesa, jūs negalite nustatyti realių išlaidų už reitingą viršuje, tačiau galite nustatyti tinkamą biudžetą, kad matytumėte pažangą per tam tikrą laiką.
Priklausomai nuo konkurencijos, šis biudžetas gali būti mažesnis arba didesnis. Be abejo, tai priklauso ir nuo kitų veiksnių, tokių kaip kliento komanda ar svetainės dydis.
Ar klientas turi savo rašytojus, programuotojus ir dizainerius? Jei taip, tuomet galbūt galėsite sumažinti kai kurias jų išlaidas.
Taip pat turėsite žinoti, kaip jau optimizuota jų svetainė. Jei tai jau gana tvarkinga, galite daugiau laiko skirti turinio kūrimui ir platinimui. Jei tai tikra netvarka, pirmiausia turėsite ją išvalyti, o tai padidins išlaidas.
Atsakymas: tai tikrai priklauso nuo to, kur esate šiuo metu ir kur norite būti. Tai taip pat įtakoja tai, koks kietas yra jūsų konkurentai ir jūsų pramonė. Galiausiai yra ir kitų veiksnių, į kuriuos galime atsižvelgti: ar jūsų svetainė jau optimizuota? Ar turite savo rašytojų, programuotojų ir grafikos dizainerių? Jei taip, galbūt galėsite sumažinti išlaidas. Jei ne, išlaidos padidės.
3. Ar galiu jums sumokėti pamačiusi rezultatus?
Dabar jums priklauso, ar esate pakankamai beviltiškas, kad galėtumėte sudaryti tokius sandorius, tačiau aš primygtinai patariu jums to nedaryti.
Viena vertus, gali praeiti keli mėnesiai, kol pamatysite kokių nors rezultatų svetainėje. Antra, klientas ir jūs galite kitaip suprasti, ką reiškia „rezultatai“.
Galiausiai, jei klientas prašo tokių dalykų, esu tikras, kad jie neturi savo rašytojų, programuotojų ir grafikos dizainerių komandos. Mes visi žinome, kad SEO apima daugumą šių dalykų, todėl turėsite keturis kartus padidinti savo darbą arba išleisti pinigus, kad jį perduotumėte. Tai neturi jokios prasmės.
Jei klientas prašo tokio dalyko, yra tikimybė, kad jis ras dėl ko ginčytis, kad išvengtų mokėjimo. Teisėtas verslas gali tikrai padėti. Tokiu būdu būsite patikimesnis ir patikimesnis. Maža to, visada galite sudaryti labai gerai sudarytą sutartį, kurią abi šalys gali pasirašyti prieš pradėdamos bendradarbiauti.
Atsakymas: Jei kas nors reikalautų jūsų paslaugų, ar būtumėte pasirengęs pradėti darbą iš anksto ir leisti klientui sumokėti, jei, jų manymu, reikėtų? Jūs nemokate už rezultatus, jūs mokate už darbą. Jūsų darbas pagerins jų svetainę, neatsižvelgiant į tai, kaip greitai ji augs reitinguose. Vis dėlto pateiksiu išsamią mėnesio ataskaitą, kurioje nurodysiu, koks darbas buvo atliktas, ir kokį poveikį internetas padarė svetainėje bei jos reitingus.
4. Anksčiau pasamdžiau SEO ekspertą be rezultatų
Kai kurie klientai gali patys būti įtartini, per labai trumpą laiką pakeitę kelis SEO specialistus, todėl galima manyti, kad SEO tikrai nebuvo problema. Taigi būkite atsargūs šiuo klausimu, kitaip jums gali tekti garantuoti blogą peržiūrą, nepaisant jūsų pastangų ir rezultatų.
Pirmiausia praneškite jiems, kad puiku, kad kažkas anksčiau dirbo svetainėje. Galite iš to pasimokyti ir panaudoti savo naudai. Antra, nebandykite išmesti savo kolegų SEO darbo, nebent tai tikrai pražūtinga. Pavyzdžiui, mačiau, kaip kas nors sukūrė daugybę šlamšto nuorodų, net nepakeisdamas pavadinimų, kad būtų įtraukti raktiniai žodžiai. Į tai turėtumėte atkreipti dėmesį ir būti negailestingas.
Jei norite būti visiškai skaidrus, netgi galite jiems parodyti šį „Google“ vaizdo įrašą. Pasakykite klientui, kad jūsų paslaugos atitinka tai, ką Maile sako šiame vaizdo įraše.
Skaidrumas įgaus pasitikėjimą ir tol, kol jūsų paslaugos bus tikros, o jūsų portfelis tenkins, turėsite daugiau galimybių užsitikrinti sandorį.
Atminkite, kad kliento lūkesčiai gali neatitikti. Ankstesnis SEO gali būti puikus SEO, bet ne toks puikus pardavėjas ar verslininkas. Kaip sakė Maile pirmiau, svetainės reitingai turėtų atspindėti verslo lygį, o SEO taip pat turėtų tobulinti įvairius verslo aspektus, kad būtų efektyvus.
Atsakymas: Atsiprašau, kad anksčiau patyrėte blogos patirties. Tačiau tai taip pat geras dalykas, nes galime išmokti iš praeities, kad išvengtume klaidų ateityje. Siūlyčiau pradėti nuo jūsų svetainės analizės, kad sužinotume, kur yra problemos. Tai daug mažesnis, vienkartinis mokestis, kurį galite nuspręsti vėliau, jei norite sudaryti mėnesio sutartį.
5. Aš jau darau „AdWords“, ar SEO yra geresnis?
Šis prieštaravimas iš tikrųjų gali būti įvairių formų. Klientai gali jums pasakyti, kad „AdWords“ atneša rezultatų, arba paprašyti palyginti „AdWords“ su SEO. Jei norite palyginti, galite perskaityti mūsų straipsnį apie SEO ir PPC, kur rasite daug atsakymų, kuriuos galite pateikti savo klientui.
Bet trumpas atsakymas čia yra gana paprastas ir tai iš tikrųjų yra labai geras argumentas, kuris jus palaiko.
„AdWords“ kainos tik didėja, nes skelbimų PR paieškos sistemose mažėja ir žmonės naudoja vis daugiau skelbimų blokatorių.
Gera rasti pusiausvyrą tarp jųdviejų. Nors SEO gali būti geresnis ilgalaikėje perspektyvoje, PPC tikrai naudinga anksti. Taip pat galite tęsti PPC, net jei užimate aukštus natūralių rezultatų reitingus. Visada gerai reitinguoti kelis kartus „Google“ pagal tą patį raktinį žodį.
Atsakymas: „ AdWords“ yra puiki reklaminė platforma ir tikrai naudinga pradžioje. Tačiau jūs visada turėsite už tai mokėti. Be to, šiais laikais daugelis žmonių naudoja „AdBlockers“. Dabar galite net turėti tokį savo kompiuteryje! Tiesa, žmonės daugiau spustelėja natūralios paieškos rezultatus. Skelbimai „Google“ sulaukia tik apie 2–3% PR (ir jis mažėjo), o likusi dalis naudojama natūraliai paieškai. Štai kodėl vidutinis mokestis už skelbimą tik didės. Atminkite, kad SEO reikia šiek tiek laiko, todėl kuo anksčiau pradėsite, tuo geriau.
6. Ar galite man parodyti keletą ankstesnių darbų ir rezultatų?
Tai klausimas, į kurį negaliu jums atsakyti. Bet jūs turite tai žinoti! Protingai paruoškite savo portfelį. Jei dar tik pradedate, turėsite įrodyti save dirbdami už nemokamą ar mažesnį atlyginimą už kai kuriuos draugus ir giminaičius.
Kitas puikus būdas tai padaryti yra turėti savo tinklaraštį / svetaines, kurios gerai vertina raktinius žodžius, susijusius su SEO.
Tada galite pateikti tai kaip pavyzdį, kad žinote, ką darote. Kai kurie žmonės, patekę į jūsų svetainę naudodami natūralią paiešką, jau žinos, kad jūs esate pasirengęs atlikti šią užduotį, nes jūs užimate aukštą reitingą.
Tai yra viena iš priežasčių, kodėl mes čia, „CognitiveSEO“, nedarome daug PPC. Pagrindinis mūsų srautas yra organinis srautas. Mes stengiamės praktikuoti tai, ką mes skelbiame, kad parodytume žmonėms, jog mes iš tikrųjų žinome, apie ką kalbame.
7. Kodėl mano konkurentų reitingai geresni?
Tai klausimas, kurį kasdien sau kelia daugelis klientų. Jie turi gražią internetinę svetainę, kuri, jų akimis, yra geriausia, ir jie nesupranta, kodėl negražiai atrodantys konkurentų reitingai visada būna geresni.
Taigi kyla nuostabus klausimas: kodėl mano konkurentai taip gerai užima savo svetaines su $ 177 ¥?
Na … Prisimenu Karlą Gilį iš „AgConsult“, kuris parodė pavyzdį „GPeC 2017“. Jis uždavė klausimą ir visi jį suklydo.
Buvo dvi skaidrios, rodančios skirtingas nukreipimo puslapio versijas, tačiau po A / B bandymų paaiškėjo, kad mažiausiai patrauklus (vizualiai) konvertuojamas geriau. Tai nebuvo ypač negražu, tačiau tai daug pasako apie tai, kaip lengvai gali suklysti. Kambaryje, kuriame pilna verslininkų ir skaitmeninės rinkodaros ekspertų, tai teisingai suprato tik 2 žmonės (ir aš nebuvau vienas iš jų).
Yra keletas priežasčių, kodėl kai kurie puslapiai konvertuojami geriau nei kiti, net jei jie atrodo negražūs. Jei nežinote, ką darote, ypač jei niekada neišbandote dalykų, niekada negalite žinoti, kas yra geriau jūsų svetainei.
Atsakymas: kad nebūtų piktas, bet galite pagalvoti, kad jūsų svetainė yra geriausia, nors iš tikrųjų joje gali būti keliolika didelių problemų. Pasenusi svetainė vis tiek gali būti geriausia, o dizainas ne visada lemia našumą. Pagalvokite apie „Amazon“, „Craigslist“ ar „Reddit“. Labai populiarios svetainės, tačiau paprasto dizaino. Galima net sakyti, kad jie tam tikrose srityse atrodo pasenę. Tačiau jie sutelkia dėmesį į vartotojo patirtį, o tai lemia, kaip gerai svetainė galiausiai veiks paieškos sistemose. Daug ką galime patobulinti atlikdami A / B testavimą. Jums gali labai patikti raudoni mygtukai ir verkti paskui juos, bet jei žali mygtukai konvertuojami geriau, aš tikiu, kad galite nuvalyti ašaras papildomais pinigais.
8. Kaip ilgai kol pateksiu į # 1?
Tai nuoširdžiai nesąžiningas klausimas, nes jis neišsamus. Čia atsakę į 6–12 mėnesių to nepadarysite, nes yra per daug dalykų, į kuriuos reikia atsižvelgti.
Jei kurį laiką atlikote SEO, pastebėsite, kad klientai yra labai užsispyrę.
Atliekate raktinių žodžių tyrimą, nustatykite prioritetus kai kuriems didelės apimties raktiniams žodžiams, juos reitinguokite, tačiau klientas vis tiek yra nusiminęs, nes jie nevertina to konkretaus raktinio žodžio, kuris, jų nuomone, yra svarbus.
Nors domeno našumas įtakoja visų raktinių žodžių visų puslapių našumą, vis tiek reikia atsižvelgti į kiekvieną atvejį.
Taigi yra daugybė klausimų, į kuriuos pirmiausia turi atsakyti klientas. Kiek raktinių žodžių taikote? Ar norite, kad tik vienas raktinis žodis būtų aukštas? Ar turite šimtus raktinių žodžių, kuriuos norite reitinguoti? Įleisiu jus į paslaptį: jie neturi supratimo, ko nori, ir vis tiek negali atsakyti į tuos klausimus. Jūs turite juos mokyti.
Atsakymas: Na, tai tikrai priklauso nuo daugelio dalykų, tokių kaip biudžetas ir konkurencija, tačiau tai, tiesą sakant, neišsamus klausimas. Ar norite reitinguoti 1 pagal vieną konkretų raktinį žodį? Už šimtą raktinių žodžių? Tūkstančiams? Svetainė gali augti kaip visuma, tačiau kai kurie raktiniai žodžiai gali būti reitinguojami greičiau nei kiti, vėlgi, atsižvelgiant į kelis veiksnius.
9. Kodėl SEO trunka taip ilgai?
Jei norite padaryti greitą analogiją, galite palyginti SEO su raumenų auginimu. Tai reikalauja laiko.
Yra žinoma, kad žmonės, staiga įsitraukę į sunkius treniruočių tvarkaraščius, gana greitai jų atsisako.
Tai tie, kurie tai daro po truputį kiekvieną dieną ilgesnį laiką, iš tikrųjų mato rezultatus, kurie trunka.
Taip pat galite pagreitinti procesą vartodami steroidus, tačiau tai labai rizikinga.
Tas pats pasakytina ir apie SEO. Jei norite turėti stiprią svetainę ir tvirtą paiešką, turėsite dirbti. Yra spartieji klavišai ir taktika, kurie greičiausiai gali pagreitinti procesą, tačiau jie yra rizikingi ir ilgainiui gali pakenkti jūsų svetainei.
SEO yra nauja rinkodara 2019 m. Ir toliau. Tai apima labai daug dalykų ir jų nustatymas reikalauja laiko:
Techniniams dalykams taisyti reikia daug laiko, ypač jei svetainė jau veikia blogai įdiegtoje platformoje.
Turinio kūrimas ir platinimas taip pat reikalauja laiko. Tai, žinoma, jei norite, kad tai būtų kokybiška. Pridėkite dizainą, kad jis būtų gražesnis ir padidėtų tikimybė užsikrėsti virusu, ir tai užtruks dar ilgiau.
Nuorodų gavimas: tinkamai platinti turinį ir rasti gerų nuorodų šaltinių nėra lengva. Žinoma, galite naudoti tokius įrankius kaip „ CognitiveSEO Tool“, kad nustatytumėte geriausias įmanomas nuorodas, kurias jūsų konkurentai jau turi, tačiau vis tiek turėsite savarankiškai apsaugoti nuorodas. Tam nėra nuorodos.
Socialinių tinklų buvimas, jei norite tikrai patrauklios, o ne kai kurios padirbtos paskyros, kurios praskiedžia jūsų pasiekiamumą, yra tikrai sunkiai pasiekiamos.
Prekės ženklo žinomumą ir pasitikėjimą tikriausiai yra sunkiausia įgyti. Negalite to padaryti tik per naktį. Tai tiesiog reikalauja laiko, ir jūs turite jį pastatyti plyta po plytos.
Taip pat reikėtų atsižvelgti į konversijų optimizavimo A / B testavimą . Tai taip pat užima daug laiko ir nėra kito kelio. Tai turite padaryti, kai sutvarkysite visus kitus dalykus.
Visi šie dalykai lemia daug laiko reikalaujančias, daugelio sričių ir departamentų bendras pastangas siekiant vieno tikslo – aukštą svetainės reitingą.
Tai taip pat priklauso nuo to, ar jūsų svetainė jau yra optimizuota, ar kokių problemų ji turi. Jei tai yra nuskaitymo ir indeksavimo problema, rezultatus iš karto galite pamatyti pataisę. Jei tai techniškai jau sekasi puikiai, galite pereiti tiesiai prie turinio kūrimo ir platinimo, nuorodų kūrimo ir A / B testavimo, kurie gali pastebėti laipsniškesnį augimą.
Atsakymas: SEO reikia laiko, nes jis apima daug dalykų, pradedant jūsų verslo kokybe, baigiant techniniais dalykais, vykstančiais jūsų svetainėje. Jie visi turi būti suderinti, kad svetainė ilgą laiką būtų gerai įvertinta. Tai tarsi raumenų auginimas. Kiekvieną dieną reikia treniruotis po truputį, kad galėtumėte pamatyti rezultatus ilgainiui. Kuo anksčiau pradėsite, tuo geriau. Tačiau jei svetainėje yra rimtų problemų, susijusių su svarbia sritimi, pvz., Indeksavimu, rezultatai gali būti matomi iš karto.
10. Ar galite paspartinti procesą?
Paspartinti SEO rezultatus įmanoma, bet jūs turite tai padaryti teisingai.
Yra akivaizdus pasirinkimas, kurį daugelis žmonių renkasi norėdami pirkti nuorodas ar griežtą „Black Hat“ SEO taktiką.
Kartais klientas sutinka su šešėline taktika, net suvokdamas riziką. Jie netgi gali reikalauti, kad atliktumėte šią taktiką, kad tik jas pakeltumėte. Tik nuo jūsų priklauso, ar norite tai padaryti. Tačiau mes jų nerekomenduojame. Tai gali būti slidus šlaitas.
Taip pat turėtumėte nepamiršti, kad kartais įgyvendinant kai kuriuos pagrindinius dalykus, rezultatai gali būti labai greiti. Pvz., Jei svetainė turi labai gerą domeno našumą, bet prastą taikymą pagal raktinius žodžius ir pavadinimų optimizavimą, galite tiesiog geriau reitinguoti ir pritraukti daugiau srauto paprasčiausiai optimizuodami savo meta.
Visai žinoma, kad „White Hat SEO“ reikalauja daugiau laiko nei „Black Hat SEO“. Taip pat labai žinoma, kad „White Hat SEO“ trunka ilgiau ir kad „Black Hat SEO“ yra labai rizikinga.
Paprastai daugybę nuorodų per trumpą laiką uždirbančios svetainės turi nenatūralų nuorodų profilį. Štai geras pavyzdys:
Grafikas iš „CognitiveSEO“ įrankio
Šioje aukščiau esančioje svetainėje yra labai didelis ryšio greitis. Kaip matote, nors domenas yra gana senas ir kartkartėmis matė kai kurias nuorodas, staiga 2017 m. Įvyksta nuorodų šuolis, po kurio nutyla. Tada vėl 2018 m. Pradžioje vėl vyksta labai didelis impulsas, o antroje 2018 m. Pusėje beveik nėra nuorodų. Kai matau tokio tipo ryšių greitį, aš beveik iškart jį susieju su nenatūraliu nuorodų profiliu. Jau galite pasakyti pagal domeno įtakos balą. Tai ne visada, bet tikrai šį kartą.
Grafikas iš kognityvinio SEO nenatūralaus nuorodų aptikimo įrankio
Pažintinis SEO nenatūralių nuorodų aptikimo įrankis patvirtina, kad svetainė turi labai nenatūralų nuorodų profilį.
Jei pažvelgsite į svetainę, kuri per ilgą laiką tinkamai atliko reikalus ir nieko neveikė, pamatysite maždaug taip:
Grafikas iš pažintinio SEO įrankio
Jūs tikriausiai pastebite šuolius ir manote, kad jie nenatūralūs. Tačiau jie gali būti visiškai natūralūs, jei svetainėje vykdomos teisėtos reklamos kampanijos. Be to, kartais publikuojami straipsniai gali tapti virusiniai. Tačiau matote, kad apskritai svetainė palaipsniui augo.
Nors smaigalių yra, valas nenukrenta atgal į dugną. Jis visada auga. Tai tvirtas natūralaus ryšio profilio rodiklis. Akivaizdu, kad įrankis tai patvirtina:
Grafikas iš kognityvinio SEO nenatūralaus nuorodų aptikimo įrankio
Vienintelis būdas saugiai pagreitinti procesą yra padidinti biudžetą ir pritaikyti gerą taktiką. Tai reiškia, kad turėsite išteklių, kad greičiau išspręstumėte technines problemas ir paskelbtumėte bei išplatintumėte daugiau turinio.
Daugelis ekspertų sako, kad paskelbti turinį nepakanka ir tai tiesa. Tačiau tai yra greičiausias būdas padidinti dalykus. Daugiau straipsnių reiškia daugiau įtrauktų raktinių žodžių, o tai neišvengiamai padidina srautą. Akivaizdu, kad turinys turi būti kokybiškas, o platinimo metodas taip pat turi būti geras, jei norite atkreipti į jį dėmesį.
Atsakymas: Čia yra sandoris, yra senas posakis: Ar norite rytoj užimti aukštą vietą, bet tik vieneriems metams, ar norite reitinguoti po vienerių metų, bet visam gyvenimui? Jei rytoj norite užimti labai aukštą vietą, tiesiog išleiskite šiek tiek pinigų „AdWords“. Jei naudosime „BlackHat“ taktiką, rezultatus galime pamatyti greičiau, tačiau rizikuojame juos pamatyti tik trumpą laiką. Dar blogiau, kad vėliau svetainė gali būti visam laikui paveikta. Kita vertus, jei laikysimės gairių ir padarysime viską teisingai, reitingai išliks amžinai. Vienintelis būdas paspartinti procesą yra padidinti biudžetą ir sumažinti gerus dalykus.
Išvada
Prieštaravimus ir klausimus gali būti sunku išspręsti, kai bandote įtikinti klientus pirkti jūsų SEO paslaugas. Štai keletas tikrai įdomių statistinių duomenų šiuo klausimu.
Tikimės, kad šie atsakymai padės jums sukurti pasiūlymus, kurie pasieks geresnį ženklą ir sėkmingesnius sandorius. Tačiau tai nėra galutiniai atsakymai ir negarantuos pardavimo.
Išlaikymas taip pat labai svarbus, jei norite palaikyti savo SEO verslą. Norite sukurti gerą portfelį. Rekomendacijos taip pat yra patikimiausias naujų klientų šaltinis. Sugadinkite dalykus ir prarasite tą perspektyvų srautą. Būtinai atlikite mėnesines ataskaitas ir palaikykite ryšį su savo klientais, kad pristatytumėte pažangą. Būkite susižadėjęs.
Atminkite, kad jūs nuolat turite valdyti jų lūkesčius. Įsitikinkite, kad jų turimas biudžetas atitinka dabartinį jų verslo lygį, jų svetainėje jau atliktą optimizavimo lygį, konkurencijos sunkumus ir numatomą laiką.
Jei klientas mano, kad biudžetas yra per didelis tam, ką jis gali sau leisti dabar, o jūs manote, kad dabartiniam konkursui ir numatomam laiko tarpui biudžetas yra per mažas, turėtumėte būti sąžiningas ir pranešti klientui, kad jie to nedaro “. neturiu pakankamai biudžeto.
Ar kada nors susidūrėte su vienu iš šių klausimų savo SEO paslaugų pardavimo procese? Kurie? Ką atsakėte? Ar yra kitų klausimų, su kuriais susidūrėte? Praneškite mums toliau pateiktame komentarų skyriuje!