Kalbant apie meta aprašymus ir SEO, kyla daug painiavos. Ar jie turi įtakos paieškos sistemų reitingams? Ar verta skirti laiko geram meta aprašymui parašyti?
Na, teoriškai metaaprašymai neturi įtakos SEO. Tai oficialus „Google“ pareiškimas, išleistas 2009 m. Tačiau, kadangi metaaprašymai rodomi paieškos sistemos rezultatuose, jie gali paveikti PR (paspaudimų rodiklius), kurie yra susieti su SEO ir reitingais. Taigi praktiškai metaaprašymai gali turėti įtakos SEO.
Viskas yra daug sudėtingiau. Norint geriau suprasti temą, rekomenduoju toliau skaityti šį straipsnį. Tai paaiškins viską, ką reikia žinoti apie metaaprašymo žymų svarbą.
- Kas yra „Meta Description“ žyma?
- Kodėl meta aprašymai neturi reikšmės (teorijoje)
- Kodėl metaaprašymai yra svarbūs (praktiškai)
- Kaip pridėti metaaprašymo žymas
- Kaip parašyti geras metaaprašymo žymas
Prieš pradėdami, visiems aiškiai pasakykime, kas yra meta aprašymas.
Kas yra „Meta Description“ žyma?
HTML veikia su žymomis. Žyma yra simbolių rinkinys, dėl kurio gaunama komanda. Kuriant žiniatinklį, šios žymos nurodo naršyklei, kaip elementai turėtų būti struktūrizuojami tinklalapyje.
<Meta> žymė yra žyma, kad yra duomenų apie patį tinklalapį. Tai yra duomenys, slypintys kaip ir metafizikoje. Mūsų atveju meta aprašyme pateikiama puslapio santrauka. Vartotojai perskaitė, kad suprastų, ką jie spustelės.
„Google“ naudoja metaaprašymus (kartu su pavadinimo žyma ir URL), kad pateiktų paieškos rezultatus savo puslapiuose. Paprastai galite atpažinti meta aprašą, pažvelgę į tinklalapio paieškos rezultatus. Štai prekės ženklo paieška pagal raktinį žodį „kognityvus SEO“:
Jei trūksta metaaprašymo žymos, „Google“ tiesiog pasirinks jūsų puslapio turinio dalį, kuri, jos manymu, yra pati aktualiausia vartotojui.
Turiu gerą pavyzdį ne iš kito, o iš Vikipedijos, 5-osios populiariausios svetainės planetoje . Nesu tikras, ar jo trūksta tik šiame puslapyje, ar tai bendras dalykas, bet … na, metaaprašymo žymos nėra.
Bet kaip sužinoti, kad nėra metaaprašymo žymos? Na, teisingas metaaprašymo žymos tikrinimo būdas yra ieškoti tinklalapio šaltinio kodo. Tai galite padaryti paspaudę „CTRL + U“ naršyklėje „Chrome“ arba dešiniuoju pelės mygtuku spustelėdami tinklalapį ir pasirinkę Peržiūrėti puslapio šaltinį.
Tada tiesiog naudokite paieškos funkciją (CLTR + F), kad ieškotumėte <meta name = ”description” . Jei gausite rezultatą, jis bus ir jį galėsite peržiūrėti. Taip pat galite pamatyti, ar jis sutampa su paieškos rezultatuose. Jei jo nėra … na … jo nėra.
Kaip matote, Vikipedijos atveju jo nėra. Taip pat galite ieškoti variantų, pvz., „Aprašymas“ arba „<meta“, jei žyma parašyta šiek tiek kitaip. Įsitikinau, kad Vikipedijoje jo nėra.
Net jei trūksta metaaprašymo žymos, „Google“ paieškos rezultatuose pateikia kažką gana svarbaus.
Iš tikrųjų tai frazė, paimta iš puslapio turinio. Šiuo atveju tai iš tikrųjų yra pirmoji pastraipa. Jį galite peržiūrėti viename iš aukščiau pateiktų vaizdų.
Nors taip manoma, „Google“ ne visada pasirenka metaaprašymo žymą, kad būtų rodoma paieškoje. Net jei yra metaaprašymo žyma, „Google“ vis tiek gali pakeisti rezultatų puslapiuose rodomą tekstą. Tiesą sakant, „Google“ visada pasirenka tai, ko nori. Pavyzdžiui, jei pridėsiu kitą pagrindiniame puslapyje rastą raktinį žodį, „Google“ pakeis rezultatų tekstą taip, kad būtų rodomos ir to teksto dalys.
Kartais, jei „Google“ mano, kad straipsnio aprašymas yra visiškai nesvarbus, jis jo visiškai nepaisys ir pasirinks ką nors kita. Labai naudinga kontroliuoti tai, kas rodoma paieškos sistemos rezultatuose. Turėtumėte gerai sukurti savo metaaprašymą, kad „Google“ pasirinktų tai, o ne bet ką kitą.
Apie tai, kaip parašyti gerus SEO meta aprašymus, netrukus kalbėsime straipsnyje, todėl skaitykite toliau.
Kodėl meta aprašymai neturi reikšmės (teorijoje)
Labai seniai meta aprašymai turėjo tiesioginį poveikį SEO. Paieškos sistemos analizuos šias teksto eilutes ir ieškos raktinių žodžių. Puslapis būtų patobulintas pagal raktinę frazę, jei ta konkreti raktinė frazė taip pat būtų rasta meta aprašyme (be pavadinimo žymos ir turinio).
Manau, kad jūs supratote, kas sekė. Akivaizdu, kad žmonės bandė tuo piktnaudžiauti, įkišdami į jį raktinius žodžius, bandydami įvertinti kuo daugiau frazių. Kadangi „ Google“ nepatinka, kai žmonės piktnaudžiauja reitingavimo veiksniais , tai padarė didelių pakeitimų savo algoritme, paveikdamas visus.
Jei tai skamba gerai, galbūt maišote metaaprašymo žymą su meta raktinių žodžių žyma, kuri iš tikrųjų yra pasenusi (bent jau „Google“) .
Kita dažna painiava yra ta, kad metaaprašymai turi reikšmės SEO ir tik meta raktiniai žodžiai nesvarbūs.
Aš tai paaiškinsiu dabar:
2009 m. „Google“ oficialiai išleido pareiškimą „ Google nenaudoja raktinių žodžių metažymės žiniatinklio reitinge “. Kadangi jie buvo tingūs, daugelis žmonių neperskaitė viso įrašo ir praleido šį skyrių:
Nors rodomuose fragmentuose kartais naudojame aprašo metažymą, vis tiek nenaudojame aprašo metažymės savo reitinge. | |
„GOOGLE“ | |
Dar daugiau, yra Matto Cuttso (buvęs „Spam @ Google“ vadovas) vaizdo įrašas, kuriame kalbama tik apie meta raktinių žodžių žymos nenaudojimą kaip paieškos reitingavimo veiksnį:
Tai nereiškia, kad „Google“ visiškai nepaiso šių metažymų ar visų metažymų, kaip gali pagalvoti kai kurie vartotojai.
Nors kai kurie žmonės vis dar naudoja meta raktinių žodžių žymą, paprastai verta parodyti „Google“, kad sekate naujienas. Senesnėse svetainėse vis dar naudojami meta raktiniai žodžiai, pvz., Produktų paieška ar rūšiavimas. Tai taip pat naudinga „Google Search Appliance“. Tačiau jei jų nenaudojate, nėra prasmės jų rodyti.
Svarbi pastaba: kitos paieškos sistemos, pvz., „Yandex“, vis dar naudoja meta raktinių žodžių žymą kaip paieškos reitingo veiksnį. Taigi, jei bandote ten reitinguoti, turėtumėte juos išlaikyti. Jei jūsų svetainė yra daugiakalbė, galite pabandyti išlaikyti raktinių žodžių metažymą / ru versijai ir pašalinti ją iš kitų kalbų, kuriose daugiausia naudojama „Google“.
Kodėl metaaprašymai yra svarbūs (praktiškai)
Gerai, todėl „Google“ sako, kad metaaprašymai nekeičia paieškos sistemų reitingų. Tačiau „Google“ sako daug dalykų, taip pat sunku rasti tikslią informaciją. Kaip matyti aukščiau, turite aiškiai ištraukti semantiką tarp eilučių, kad aiškiai suprastumėte temą. Apie meta aprašymus yra ne tik reitingai.
Ar turėtumėte juos visiškai apgauti, jei jie nepadeda reitinguoti? Tikrai ne!
Aprašymo metažyma turi didelę reikšmę ir netiesiogiai tai gali turėti įtakos net paieškos sistemų reitingams .
Kaip? Na, trumpas atsakymas yra toks: per PR (paspaudimų rodiklis).
Meta aprašymai gali turėti įtakos PR
Paspaudimų rodiklis rodo naudotojų, kurie spustelėja jūsų paieškos rezultatą, procentą nuo bendro naudotojų, peržiūrėjusių jūsų paieškos rezultatus, skaičiaus. Tai tie patys principai, kaip ir konversijos koeficientas, tačiau su kitu, konkretesniu pavadinimu.
PR apskaičiavimo formulė yra tokia: paspaudimai / parodymai * 100. Taigi, jei turėtumėte 700 parodymų ir jį spustelėtų 20 žmonių, jūsų PR būtų 20/700 * 100 = 2,86%. Arba daug lengviau, jei turite 100 parodymų ir 5 paspaudimus, tada paspaudimų rodiklis būtų 5%.
Bet kodėl meta aprašymai veikia PR? Na, atsakymas į tai yra gana paprastas. Paieškos puslapyje turite 3 elementus, kurie susimaišo norėdami sukurti paieškos rezultatą:
- Pavadinimo žyma
- URL
- Aprašas (metaaprašymo žyma ar kitas teksto fragmentas)
Pažvelgę į rezultatus „Google“ paieškos puslapyje, galite pamatyti, kad meta aprašymas užima apie 50% vietos . Kartais net daugiau.
Net jei antraštė yra svarbiausia, aprašymas vis tiek yra svarbus. „Google“ paryškina svarbias apraše frazes, kurios patraukia dėmesį. Norėdami suprasti paryškintas frazes, turite perskaityti visą sakinį arba bent jo dalį.
Šis pavyzdys yra lokalizuotas paieškos rezultatas, todėl jūsų paieškos variklio rezultatai gali skirtis nuo mano. Nepaisant to, tai yra puikus to, kas patraukia akį, pavyzdys. Dabar nieko nežinau apie batus, todėl, mano manymu, prekės ženklo naudojimas čia nesvarbu. Man įdomiausias rezultatas yra paskutinis .
Kodėl? Nes jame paminėti dalykai, kurie man iš tikrųjų įdomūs, prieš iš tikrųjų pamatant batus. Man, žinoma, jie gali nepatikti (nors yra daugiau nei 15 000 modelių, iš kurių galima rinktis), bet aš tikrai noriu, kad 85% nuolaida ir kainos būtų vos 15 USD. Pavyzdžiui, ASOS pateikia kažką apie moteris. Na … aš vyras (bent jau berniukas) ir man tai nerūpi. „Yoox“ turi prabangą gauti 2 pozicijas, o tai yra puiku ir taip pat teigiama apie pristatymą ir mokėjimus internetu.
Dabar gali būti daugybė kitų veiksnių, dėl kurių kitos svetainės užima aukštesnę vietą. Vieną kartą shoes.com pavadinimas yra per ilgas ir URL sugeriamas. Kitos svetainės gali būti susietos su arčiau manęs esančiomis vietomis. Tada galėtume nagrinėti techninius SEO klausimus ir nukreipiančių domenų skaičių.
Šiaip ar taip, rezultatai buvo nenuoseklūs. Vietos pakeitimas iš JAV į JK parodė skirtingus rezultatus. Pavyzdžiui, 18:00 kartais rodydavo savo metaaprašymą, o kartais tiesiog rodydavo meniu elementus, pavyzdžiui, aukščiau esančiame paveikslėlyje. Kitais atvejais „shoes.com“ buvo rodoma viršuje.
Dabar lieka klausimas: ar PR veikia SEO? Na, pasak „Google“ , taip! Brianas Deanas tai taip pat paminėjo savo garsiajame straipsnyje apie geriausius „Google“ reitingavimo veiksnius – 135. Nemažai kitų ekspertų taip pat sutinka, kad PR yra „Google“ reitingavimo veiksnys.
Matote, „Google“ teikia daug reikšmės vartotojo patirčiai. Jei vartotojas nespusteli jūsų rezultato, jis neturi jokios patirties. Jūsų rezultatas iš esmės yra 0. Tik vartotojui spustelėjus jūsų rezultatą, „Google“ gali pažvelgti į tokius dalykus kaip slinkimo skaičius ar atmetimo rodiklis.
Meta aprašymus naudoja kitos žiniatinklio platformos
Antra, metaaprašymai gali būti svarbūs kitoms platformoms. Norint paminėti keletą jų, pagalvokite apie „Facebook“ ir „Twitter“. Kai dalijatės nuoroda šiose platformose, jie išskiria duomenis iš HTML, kad būtų rodomi pavadinimai, vaizdai ir aprašai.
Dabar šios labai populiarios platformos turi savo žymes. „Twitter“ turi „Twitter Cards“, o „Facebook“ naudoja „Open Graph“ žymas, kad tinkamai pateiktų reikiamą informaciją.
Tačiau daugelis kitų interneto platformų gali neturėti savo visuotinai priimtų žymių ir gali pasikliauti standartinėmis metažymėmis. Meta žymos taip pat gali būti svarbios programoms ir naršyklėms.
Pasinaudokite priskirtų žymų, tokių kaip „Twitter Cards“ ir „Facebook Open Graph“, pranašumais. Tai leis jums naudoti skirtingus pavadinimus, aprašus ir vaizdus skirtingose platformose, o tai gali padidinti jūsų PR.
Tai, kas veikia paieškos sistemose, gali neveikti „Facebook“, o „Facebook“ – „Twitter“. Tai dažniausiai pasakytina apie vaizdus. Pavyzdžiui, „Facebook“ reikalauja konkretaus dydžio, kad gražiai atvaizduotų vaizdus. Jūsų svetainės vaizdui gali reikėti kitokio dydžio. „Open Graph“ pateikia šios problemos sprendimą.
Kaip pridėti metaaprašymo žymas
Parašyti metaaprašymo žymas lengva. Jį pridėti dar paprasčiau. Jums tereikia redaguoti savo HTML šabloną iš jūsų interneto prieglobos paslaugos „cPanel“ ir pridėti šį kodą tarp jūsų žymos <head> & </head> puslapyje.
<meta name = ”description” content = ”Čia pateikiamas aprašymas, kurį norite rodyti sistemoje„ Google ”>>
Skamba sunkiai? Nesijaudink, juokauju. Nors tai galite padaryti paprastose HTML svetainėse, dauguma svetainių naudoja duomenų bazes, todėl viskas skiriasi.
Jei naudojate populiarią TVS (turinio valdymo sistemą), pvz., „WordPress“, galite naudoti papildinį. Populiariausias yra „ Yoast SEO“ . Tai gana paprasta naudoti. Įdiegus, redaktoriuje po straipsnio turiniu bus rodomas langelis.
Pagal numatytuosius nustatymus „WordPress“ naudoja straipsnio / puslapio antraštę kaip žymą <title>. Didelis SEO papildinio naudojimo pranašumas yra tas, kad galite naudoti skirtingus pavadinimus savo svetainėje ir „Google“.
Pvz., Galbūt jūsų antraštė neatitinka „Google“ paieškos sistemų rezultatų, bet jums tai tikrai patinka. Tai galite laikyti savo svetainėje ir naudoti SEO papildinį, kad paieškos sistemoms būtų rodomas trumpesnis failas.
Jei spustelėsite peržiūrą, ji leis jums redaguoti laukus. Šiuo metu mano laukai tušti, bet kol paskelbsiu šį straipsnį, jie bus atitinkamai užpildyti. Jei spustelėsite socialinės žiniasklaidos skirtuką kairėje, tai taip pat leis jums įvesti socialinės žiniasklaidos pavadinimus, aprašus ir vaizdus. Tai pridės teisingas žymas prie HTML ir kiekvienoje platformoje bus rodomi tinkami elementai.
Yra panašių papildinių daugumai populiarių platformų. Kai kurios temos netgi turi savo SEO laukų skyrius. Vis dėlto rekomenduoju naudoti „Yoast“. Tai tikrai geriausias.
Kaip parašyti geras metaaprašymo žymas
Sunku įvaldyti tekstų rašymo meną. Tai tikrai sudėtingesnė, nei galiu aptarti šiame skyriuje, ir tam reikia daugelio metų praktikos, bandymų ir klaidų. Rašydami meta aprašymus, pagalvokite apie tai, kaip vartotojui ką nors parduoti vienoje trumpoje pastraipoje. Jūs jam parduodate paspaudimą į savo svetainę.
Dėmesio raktinis žodis : pirmiausia aptarkime raktinius žodžius. Aš pareiškiau, kad rašydami metaaprašo žymas neturėtumėte įdėti raktinių žodžių. Nors tai yra geras patarimas, tai nereiškia, kad apskritai neturėtumėte pridėti raktinių žodžių.
Svarbu pridėti fokusavimo raktinius žodžius prie aprašų. Kodėl? Nes „Google“ juos drąsina ir žmonėms patinka matyti, ko jie ieško. Jei jūsų aprašymas yra paryškintas, tai nuramina, kad tai, ko jie ieško, slypi už tos nuorodos.
Jei taikote pagal kelias raktinių žodžių frazes, atlikite keletą raktinių žodžių tyrimų, kad nustatytumėte svarbiausią. Naudokite tai aprašyme, jei kiti netinka. Tai mus atveda prie kito svarbaus aspekto …
Ilgis : antra, įsitikinkite, kad neviršijate simbolių skaičiaus. Gali būti, kad aprašymas bus iškirptas ne toje vietoje, ir tai nebeturės to paties poveikio. Nuo 2018 m. Gegužės rekomenduojamas ilgis yra apie 160–180 simbolių. „Google“ patvirtino, kad ilgis sutrumpėjo iki pradinės būsenos, 2017 m. Gruodžio mėn. Išplėtęs iki maždaug 300 simbolių mažiau nei prieš 6 mėnesius.
Įdomu ir svarbu : nereikia apgaudinėti žmonių. Jūs tiesiog turite priversti juos pasidomėti ar jaudintis. Nurodykite savo nuolaidas ir aukščiausios kokybės funkcijas. Dalykai, kurių neturi jūsų konkurentai. Įdomu tai, kaip žmonės prideda nuolaidų ir įdomių dalykų savo mokamos paieškos („Google Adwords“) aprašymuose, tačiau raktinius žodžius įdeda į SEO meta aprašymus. Jie tarnauja tam pačiam tikslui!
Raginimas veikti : žmonėms patinka pasakyti, ką daryti. Peržiūrėję šio puslapio šaltinį (CTRL + U) ir ieškodami aprašo metažymos, pamatysite, kad liepiu vartotojams spustelėti nuorodą. Jei esate čia per paieškos sistemų reitingus, tai akivaizdus ženklas, kad tai pasiteisino. Pridėkite raginimą veikti!
Kiekvienas puslapis turėtų turėti savo asmeninį meta aprašą. Tai gali būti sunku didelėms el. Prekybos parduotuvėms. Galite naudoti šablonus, kad generuotumėte panašius aprašymus, bet su skirtingais elementais, pvz., Sutelkkite raktinį žodį ir nuolaidos sumą. Tačiau būkite atsargūs, pateikdami pasikartojančius metaaprašymus, nes tai gali pasakyti „Google“, kad turite labai panašių puslapių ir tai gali pakenkti jūsų svetainei.
Išvada
Trumpai tariant, „Google“ teigia, kad metaaprašymai neturi tiesioginės įtakos paieškos sistemų reitingams. Tačiau šie aprašymai gali netiesiogiai paveikti SEO per paspaudimų rodiklius.
Tai labai svarbu kovojant tarp 1, 2 ir 3 vietos. Ten tokie dalykai, kaip techninis SEO ir atgalinės nuorodos, yra mažiau svarbūs. „Google“ taip pat turi daugiau galimybių žaisti su PR, nes 3 geriausios pozicijos gauna apie 80% visų paspaudimų.
Įsitikinkite, kad pasinaudojote metaaprašymo žyma ir protingai parašėte aprašymus, kad įtikintumėte vartotojus spustelėti jūsų nuorodą.
Ar naudojate metaaprašymus? Kokia jūsų patirtis juos keičiant? Ar jie turėjo įtakos jūsų paspaudimų rodikliams? Praneškite mums komentarų skyriuje. Be to, jei turite klausimų, drąsiai jų užduokite. Mielai atsakysime.