B2C sektoriuje taip pat galima pastebėti internetinio pasaulio dominavimą. „Statista“ praneša, kad tikimasi, kad 2021 m. Pasaulinė elektroninė prekyba pasieks 4,5 trilijoną dolerių. Iki to laiko elektroninė prekyba sudarys 17,5% visos mažmeninės prekybos, ty daugiau nei dvigubai daugiau nei 2015 m. Be to, „GE Capital Retail Bank“ praneša, kad 81% žmonių sako kad jie tyrinėja internete prieš priimdami sprendimą ką nors nusipirkti.
Skaitmeninis pasaulis taip pat daro įtaką vietos verslui atliekant vietinę paiešką. „LSA-Acquisio“ ataskaitoje nustatyta, kad 75 proc. Mobiliųjų paieškų parduotuvėje apsilankoma per 24 valandas, o 30 proc.
Šiuolaikiniai vartotojai mano, kad internetas yra neatsiejama pirkinių dalis. Nepriklausomai nuo to, ar jie perka internetu, ar asmeniškai, jie naudojasi internetu, kad sužinotų daugiau apie galimus produktus ir verslą. Todėl nė vienas verslas negali nepastebėti skaitmeninės rinkos.
Tačiau investicijos į SEO gali atrodyti didžiulės. Verslas nori žinoti, kad jų skiriamas laikas ir finansinės investicijos duos jiems didelę grąžą tiek dabar, tiek ateityje. Štai ką kiekviena organizacija turėtų žinoti apie SEO svarbą .
Suprasti pagrindinius SEO principus
Paieškos sistemos optimizavimas apibūdina strategiją, apimančią beveik visus svetainės kūrimo ir turinio kūrimo aspektus. Kai tai bus padaryta efektyviai, tai sukuria išskirtinę vartotojo patirtį vartotojui, toliau stiprindama jo pasitikėjimą įmone.
Pagrindinis SEO tikslas yra parodyti savo vertę paieškos sistemoms. Kai jie sužinos jūsų vertę, jūsų puslapiai bus reitinguojami pagal užklausas, susijusias su jūsų turiniu. SEO svarba ateina iš jo gebėjimas padėti klientams surasti jus lengvai.
Kaip veikia paieškos sistemų optimizavimas
„Google“ „skaito“ internetines svetaines su savo vorais. Šie vorai ieško pagrindinių informacijos bitų, kurie jiems signalizuoja kiekvieno tinklalapio turinio temas ir vertę. Vorai, žinoma, nelabai moka skaityti. Tai reiškia, kad jie ieškos tam tikrų terminų ir nagrinės svetainės organizaciją, norėdami rasti užuominų apie svetainės vertę. Čia yra keletas SEO aspektų, kurie yra bet kurios strategijos pagrindas.
Paieškos sistemų optimizavimo aspektai
- Raktinių žodžių optimizavimas
Apie raktinius žodžius dažnai kalbama, kai žmonės aptaria SEO svarbą . Raktiniai žodžiai reiškia terminus, apie kuriuos rašote, bandydami suderinti raktinius žodžius, kuriuos jūsų tikslinė auditorija naudoja paieškose.
Tačiau svarbu suvokti, kad vien raktinių žodžių nepakanka. „Google“ nenori matyti teksto, kuriame gausu begalinių to paties raktinio žodžio ar frazės pakartojimų. Toks seo tekstas blogai skaitomas ir prisideda prie prastos vartotojo patirties.
Vietoj to „Google“ nori matyti didelės vertės raktinius žodžius, bet ir semantinius raktinius žodžius. Semantiniai raktiniai žodžiai nurodo kitus terminus, kuriuos greičiausiai naudosite aptardami konkretų terminą. Pavyzdžiui, jei parašysite tema „Kaip auginti sodą“, greičiausiai pamatysite terminus, susijusius su sėklomis, trąšomis, sklypais ir įvairiomis daržovėmis ar gėlėmis.
Atkreipkite dėmesį į semantinių raktinių žodžių buvimą trijų geriausių šios užklausos svetainės rezultatų metaaprašymuose.
Naudojami semantiniai terminai suteikia „Google“ daugiau informacijos apie tai, ką tiksliai diskutuojate apie šią temą ir siūlomą gylio lygį. Turinys, kuriame nenaudojama daug susijusių raktinių žodžių, gali būti vertinamas kaip negilus ir nesuteikiantis vertės, kurią nori matyti klientai.
- Aikštelės statyba ir organizavimas
„Google“ ir jo algoritmas taip pat žiūri į svetainės organizavimą. Aiškus svetainės žemėlapis leidžia „Google“ lengvai naršyti svetainėje. Tai taip pat padeda užtikrinti, kad voras nepraleis nė vieno svetainės puslapio, kol jis nuskaitys domeną.
Aiškus svetainės žemėlapis ir lengva navigacija taip pat prisideda prie vartotojo patirties. Kai vartotojai gali lengvai judėti jūsų svetainėje, jie geriau įsitraukia į turinį. Tai taip pat pagerina jų galimybes konvertuoti ir tada tapti mokančiu klientu.
Dalis statybvietės taip pat apima aikštelės apkrovos greitį. Puslapius, kurie lėtai įkeliami į bet kurį įrenginį, „Google“ prastai pažymės, o žiūrovai, kurie pateks į svetainę, juos taip pat apleis. Prekės ženklai turi skirti laiko atidžiai apsvarstyti, kaip jie kuria savo svetainę , įskaitant naudojamus vaizdus ir vaizdo įrašus, kad būtų įsitikinę, jog viskas sukurta siekiant užtikrinti optimalų įkėlimo laiką.
- Svetainės klaidos
Svetainės klaidos taip pat neigiamai veikia SEO. Svetainės klaidos sutrikdo naudotojų patirtį ir apsunkina lankytojų norimo turinio radimą. „Google“ žvelgia iš aukšto į šias klaidas ir jos pakenks puslapių reitingams. Dalis SEO susideda iš svetainės audito atlikimo ir patikrinimo, ar išvalomi visi klaidų puslapiai, blogai atlikti peradresavimai, pasikartojantys puslapiai ir panašaus tipo klaidos.
Paprastas svetainės auditas atrodys maždaug taip ir pasakys apie visas klaidas, kurias galite turėti savo svetainėje. Galite atlikti šį svetainės auditą naudodamiesi įvairiomis programomis, tačiau rekomenduojame samdyti SEO įmonę, kuri atliktų jūsų svetainės auditą, kad ji kuo greičiau ją ištaisytų.
- Mobiliojo ryšio optimizavimas
Žinoma, SEO nebūtų išsamus be diskusijų apie mobiliųjų telefonų optimizavimą. „Google“ pastebėjo, kad dabar mobiliuosiuose įrenginiuose atliekama daugiau paieškų nei darbalaukyje. Reaguodami į tai, jie atnaujino savo reikalavimus, kad pagerintų mobiliojo ryšio optimizavimą.
Nuo 2015 m. „Google“ pristatė savo vadinamąjį mobilegeddon atnaujinimą. Pagal šį atnaujinimą reitinguose bus pakenkta svetainėms, kurios nebuvo pritaikytos mobiliesiems. Pasirengimas mobiliesiems gali būti kelių skirtingų formų, įskaitant tam skirtą svetainę mobiliesiems arba naudojant interaktyvų dizainą, kad svetainė būtų pritaikyta bet kokio dydžio ekranui.
Kadangi „Google“ pirmą kartą įdiegė savo mobiliesiems indeksavimą, dabar būtina, kad visos svetainės taip pat turėtų interaktyvią svetainę mobiliesiems. Su šiuo nauju atnaujinimu „Google“ dabar pirmiausia žiūri į mobiliųjų svetainių kūrimą. Paieškos sistema reitinguoja svetaines, atsižvelgdama į mobiliųjų įrenginių vartotojo patirtį.
Taigi, jei jūsų svetainėje yra versijos darbalaukiui ir mobiliesiems, bus indeksuojama svetainė mobiliesiems. Taigi, jei turite nereaguojančią svetainę mobiliesiems, tikrai praleisite daug galimo srauto ir konversijos savo verslui.
Norėdami sėkmingai pasisekti šiame mobiliųjų telefonų pasaulyje, prekės ženklai turi naudoti mobilųjį SEO, kad užtikrintų, jog jų turinys sukurtas teisingai. Svetainėje turėtų būti lengva naršyti pirštais. Jis taip pat turėtų būti gerai įkeltas į mobiliuosius įrenginius, lengvai skaitomas ir vengti iššokančių langų ar kitokio tipo teksto, galinčio sutrikdyti mobiliojo vartotojo patirtį.
Norėdami visiškai optimizuoti mobiliuosius įrenginius, prekės ženklai turi sutelkti dėmesį į svetainių, skirtų mobiliesiems vartotojams, kūrimą, užuot tik sukūrę svetainę, veikiančią jų įrenginiuose.
-
SEO prieštaravimų įveikimas
Dažniausiai verslui keliami prieštaravimai dėl SEO susiję su reikiamu laiku ir investicijomis. Gali praeiti nuo kelių savaičių iki kelių mėnesių, kad pamatytumėte tikrus SEO iniciatyvos rezultatus, todėl dabar sunku rasti išteklių investuoti į optimizavimą.
Laimei, yra keletas verslo rezultatų, kuriuos prekės ženklai gali pamatyti iškart investuodami į SEO. Nors reikšmingiausi rezultatai gali užtrukti, teigiami SEO pokyčiai gali būti naudingi klientams , taigi ir verslui, iškart.
- Geresnis matomumas gerėjant svetainių reitingams . Kai prekės ženklai taiso klaidas savo svetainėse ir pasirenka tam tikrus raktinius žodžius, kuriems nori optimizuoti savo turinį, jie pradės užimti reitingo pozicijas. Nors jie gali nepatekti į geriausius SERP taškus iš karto, jie vis tiek gali padidinti savo matomumą ir pradėti matyti geresnį organinį našumą.
- Geresnis bendradarbiavimas su svetainės vartotojais . Kai prekės ženklai pradeda atkreipti dėmesį į SEO svarbą ir taip pradeda tvarkyti savo svetaines, jie pagerins vartotojo patirtį. Žmonėms bus lengviau apeiti svetainę ir rasti tai, ko jiems reikia. Tai pagerins svetainės reputaciją. Tai taip pat padidins įsitraukimą į vartotojus ir paskatins daugiau klientų pereiti prie klientų.
- Patobulinta vartotojo patirtis . Svetainės klaidų išvalymas padės pašalinti pasikartojantį turinį, klaidas ar netinkamus peradresavimus. Tai taip pat pagerins vartotojo patirtį.
Prekės ženklai dažniausiai jaučia susirūpinimą dėl finansinių investicijų į SEO. Kelių naujų darbuotojų priėmimas gali išeikvoti biudžetą, ypač kai žmonės papildo įrankius, reikalingus maksimaliai optimizuoti svetainę. Laimei, yra būdų, kaip įveikti ir šį stresą.
SEO agentūros gali suteikti prekės ženklams prieigą labai patyrusiems specialistams. Šie agentūros partneriai jau naudoja pagrindines SEO priemones, sumažindami tolesnių investicijų poreikį. Kadangi prekės ženklams nereikia jaudintis dėl papildomų darbuotojų atlyginimų ar išmokų, jie taip pat gali sumažinti kai kurias išlaidas.
Tie, kurie nenori eiti agentūros keliu, taip pat gali pradėti naudoti SEO su savo dabartine vidaus rinkodaros komanda. Suteikus mokymo galimybes, šie specialistai gali padėti išmokti pagrindus, kad jie galėtų pradėti kurti sėkmingą svetainę.
Kai prekės ženklai ilgalaikiai pažvelgs į SEO svarbą , jie pamatys, kad nauda tik daugėja, tuo ilgiau jie lieka orientuoti į optimizavimo galią. Tobulėjant jūsų SEO, gaunama grąža gerokai viršys jūsų pradinę investiciją.
SEO svarba dabar ir ateityje
1. Prekės ženklo kūrimas
Prekės ženklo kūrimas gali padėti sukurti galingas organizacijas. Kai žmonės atpažįsta jūsų logotipą, spalvas ir vardą, turėdami teigiamą reputaciją prieš jus, tai gali padėti sukurti didesnį pasitikėjimą perspektyvomis. SEO ir skaitmeninė rinkodara gali padėti tai išnaudoti.
Šie populiariausi užklausos „Kaip suprojektuoti virtuvę“ rezultatai yra pramonės lyderiai ir sustiprins žmonių pasitikėjimą.
Kaip jau buvo aptarta, vartotojai naudoja internetą tyrinėdami skausmo taškų sprendimus, produktus ir paslaugas. Stiprus buvimas internete padės sukurti jūsų prekės ženklą ir padidinti jūsų rinkos dalį. Jūsų svetainė reguliariai pasirodys pagal paieškas, susijusias su jūsų organizacija. Klientai susipažins su jūsų vardu ir verslu.
Stiprus dalyvavimas internete apims daugelį kanalų. Visa SEO strategija apims platformų, pavyzdžiui, socialinės žiniasklaidos, naudojimą. Jūsų prekės ženklas bus pristatytas klientams visą jų skaitmeninį gyvenimą, didinant pripažinimą ir potencialius klientus.
2. Geresnės SERP pozicijos
Jūsų pozicija SERP atliks svarbų vaidmenį gaunant paspaudimų skaičių. Remiantis „ Advanced Web Ranking“ duomenimis , vien į tris geriausias SERP pozicijas gaunama vidutiniškai 60% visų paspaudimų. Tai reiškia, kad kuo aukštesnė jūsų svetainė, tuo daugiau rezultatų gausite iš savo pastangų.
Dėmesys SEO svarbai padės pagerinti jūsų reitingą. „Google“ pripažindama vertę, kurią jūsų svetainė teikia šio sektoriaus vartotojams, jūs užimsite aukštesnę vietą. SEO padeda geriau bendrauti su paieškos sistemos algoritmais. Jūsų tema taps aiškesnė paieškos sistemų vorams. Jūs taip pat pranešite paieškos sistemoms, kurios bus aktualios.
Aukštesnius SERP reitingus klientai sieja su pramonės lyderiais. „Google“ algoritmas kruopščiai rūšiuoja turinį, kad surastų medžiagą, kuri klientui teikia didžiausią vertę, ir stengiasi atskirti turinį, kuriuo žmonės gali pasitikėti, nuo to, kurio jie negali.
Klientai žino, kad „Google“ algoritmas paprastai grąžina jiems svetaines, kurios pateiks jiems geriausią atsakymą. Tai kelia pasitikėjimą. Kai uždirbate keletą aukščiausių SERP pozicijų, tai suteikia puikią platformą reklamuotis kaip pramonės lyderiui ir asmeniui, kuriuo šie vartotojai gali pasitikėti.
3. Daugiau srauto
Kaip jums sukurti savo reitingus , jums bus labiau pasirengusi padidinti savo srautą. SEO geriausia praktika apima ir pavadinimų, ir meta aprašų optimizavimą, kad tema būtų aiški. Tai leidžia jūsų klientams tiksliai žinoti, ką siūlo jūsų kūrinys. Klientai nori žinoti, kad jūsų svetainė atitiks jų poreikius. Šių savo svetainės aspektų optimizavimas padės įtikinti juos spustelėti.
Sujungę šiuos elementus su geresniais svetainių reitingais, kuriuos gaunate optimizuodami, pastebėsite srauto padidėjimą. Į jūsų svetainę ateis daugiau žmonių. Pristatydami daugiau žmonių savo svetainėse, taip pat puoselėsite daugiau galimybių žmonėms tapti potencialiais klientais ir tada atsiversti. SEO svarba negali būti neįvertinta, kai kalbama apie ekologinę pajamų augimą.
4. Didesnis srauto procentas tampa potencialiais klientais
SEO taip pat padidins jūsų srauto procentą, kuris tampa potencialiais klientais. SEO daugiausia dėmesio skiria supratimui, ką nori pamatyti potencialūs klientai, ir tada tenkina tuos poreikius. Todėl sukūrus tvirtą SEO strategiją, svetainė bus labiau pritaikyta jūsų tiksliniams klientams.
Naudodamiesi SEO, turite išanalizuoti savo pardavimo kanalą ir nustatyti, ką žmonės nori matyti kiekviename etape. Galėsite susieti savo tikslines kliento asmenis su jų pirkėjo kelionės etapais ir taip sukurti efektyvesnį turinį.
Turėdami turinį, labiau įtraukiantį lankytojus, galėsite lengviau nukreipti savo klientus per pardavimo kanalą. Klientai galės rasti norimą turinį ir jūs žinosite, kaip juos perkelti į kitą lygį. Tai lems didesnį konversijų procentą kiekviename etape.
5. Verslo augimas už geografinių ribų
Naudodamiesi tradicine rinkodara, įmonės dažnai apsiriboja tiesiogine geografine vietove. Jūs reklamuojate save, pavyzdžiui, tiesioginiu paštu, radijo transliacija ir skelbimų lentomis, kurias mato tik jūsų regione gyvenantys žmonės.
Naudodamiesi SEO, jūs turite galimybę išplėsti savo galimybes už savo regiono ribų. Galite vykdyti verslą su žmonėmis visoje šalyje.
Suprasdamas SEO svarbą ir sukurdamas optimizuotą svetainę, jūsų puslapis gali gerai įvertinti SERP žmonėms skirtingose vietose. Kai jūsų turinys bus aktualus, jis bus rodomas neatsižvelgiant į tai, ar potencialus asmuo gyvena šalia, ar už tūkstančių mylių.
Todėl SEO suteikia jūsų organizacijai daugiau galimybių augti. Jūs turite galimybę išplėsti savo būsimą auditoriją ir taip padidinti savo pasiekiamumą. Galėsite išplėsti savo verslą tokiu lygiu, kokio anksčiau nebuvo įmanoma.
6. Geresnis supratimas apie tai, ką klientai nori pamatyti
Šiandien klientai nori žinoti, kad įmonės supranta jų skausmo vietas. Jie nori dirbti su įmonėmis, kurios tenkina jų individualius poreikius. Šiuolaikiniai klientai nori puoselėti santykius su verslu ir nėra vertinami tik kaip skaičius.
„Amazon“ asmeninių paslaugų lygis, įskaitant asmenines rekomendacijas, nebūtų įmanomas be SEO ir skaitmeninės rinkodaros.
Norėdami aptarnauti šiuos klientus tiek internete, tiek ne internete, norite gerai suprasti savo klientus. Tai reiškia, kad reikia eiti giliau nei nukreipti žmones į tam tikrą amžiaus grupę. Norite suprasti žmonių elgesį ir kodėl jie atlieka tam tikrus veiksmus.
Prieš SEO ir skaitmeninę rinkodarą verslas rėmėsi rinkos tyrimais ir pagrindine savo prekių analize. Jie, remdamiesi rinkos tyrimais, nustatė, pavyzdžiui, savo vartotojų įpročių tendencijas, ir naudodamiesi pardavimo duomenimis norėdami sužinoti, kurie produktai ir paslaugos buvo populiariausi tarp klientų. Tačiau SEO siūlo visiškai naują gebėjimą suprasti klientą.
Atkreipdami dėmesį į SEO svarbą, pradėsite stebėti klientų elgseną savo svetainėje. Pamatysite savo atmetimo rodiklius, tai, kaip dažnai žmonės spustelėja jūsų svetainę ir kur eina, apleistų pirkinių krepšelių rodiklį ir pasikartojančių klientų rodiklį.
Per socialinę žiniasklaidą galite klausytis ir dalyvauti šių vartotojų pokalbiuose. Galite gauti atsiliepimų tiek iš nusivylusių savo organizacija, tiek iš patenkintų. Šią informaciją galite naudoti norėdami patobulinti savo pasiūlymus. Šį elgesį buvo žymiai sunkiau, o gal net neįmanoma atsekti prieš SEO gimimą ir įvertinti šią metriką.
SEO svarba , o logiškai sekimas svetainės elgesį, gerina ženklų gebėjimą suprasti savo klientus. Vartotojas trokšta asmeninės patirties ir jausmo, tarsi prekės ženklas jiems rūpėtų kaip unikalus asmuo.
Prieš SEO ir skaitmeninę rinkodarą prekės ženklus ribojo tai, ką jie galėjo nustatyti atlikdami plačius rinkos tyrimus ir atlikdami tam tikrą savo organizacijos elgesio analizę. Tačiau naudodamiesi SEO jie gali intymiai analizuoti klientų elgseną, kurdami žymiai geresnę prekės ženklo patirtį.
SEO reikalauja, kad prekės ženklai investuotų. Nesulaukus skubių rezultatų, tokių, kokius gali suteikti tradicinė reklamos kampanija, gali būti sunku tai padaryti. Pradėjus suprasti ilgalaikę SEO svarbą jūsų organizacijai, turėtų būti lengviau žengti tuos pirmuosius žingsnius skaitmeninės sėkmės link. Kuo ilgiau investuosite į SEO ir kuo intensyviau atsidėsite, tuo lengviau bus suprasti, kaip iš šios strategijos gaunama nauda lengvai atsiperka už įdėtas pastangas.
Jei jus domina padidinti savo SEO pastangas ar tik pradėti, susisiekite su mumis, kad šiandien suplanuotumėte pokalbį ir sužinotumėte, kaip mūsų Atlantos SEO įmonė gali padėti jūsų verslui.