Indeksavimas „Google“ nėra didelis dalykas, tačiau reitingas pagal tinkamus raktinius žodžius tikrai yra.

Iš tikrųjų pagal statistiką 93% internetinės veiklos prasideda nuo paieškos sistemų.

Remiantis „ HubSpot “ 2018 m. Ataskaita, 61 proc. Internetinių rinkodaros specialistų teigia, kad SEO yra svarbiausias jų 2019 m. Rinkodaros prioritetas.

Taip yra akivaizdžiai todėl, kad puslapyje yra didesnė tikimybė būti aplankytam, jei jie randami pirmuose 3 SERP puslapiuose.

Na, nebent tas vartotojas turi daug laiko slinkdamas iki 10-ojo puslapio.

Nepaisant to, ką galvojate apie SEO tobulinimą, tai nėra taip paprasta, kaip buvo prieš dešimtmetį.

Šiandien norint pasiekti paieškos sistemos rezultatų puslapių viršų reikia visais atžvilgiais padaryti daugiau.

Suteikite daugiau vertės. Siekite daugiau įsitraukimo. Pridėti daugiau turinio. Tai vis daugiau ir daugiau tobulinti SEO.

Bet kai gerai suprasite, nebegalėsite atsigręžti. Galite toliau remtis savo sėkme ir kilti aukštyn SEO laipteliais.

Ir šiandien tave laukia staigmena. Žingsnis po žingsnio jums pasakysime, kaip mūsų SEO agentūra padeda mažoms įmonėms uždirbti geriausius ekologinius reitingus.

Nesvarbu, ar esate vietinis verslas, bandantis sulaukti daugiau natūralaus srauto iš paieškos sistemų.

Arba sukurta elektroninės prekybos svetainė, norinti pagerinti SEO reitingą.

Šis vadovas padės jums atlikti teisingus veiksmus, kad pasiektumėte savo internetinės rinkodaros tikslus.

10 patikimų būdų, kaip greitai pagerinti SEO reitingą

  1. Atlikite efektyvius raktinių žodžių tyrimus
  2. Atlikite SEO konkurencinę analizę
  3. Atlikti atgalinio ryšio analizę
  4. Optimizuokite pavadinimo žymą
  5. Optimizuokite metaaprašą
  6. Optimizuokite puslapio antraštės žymas
  7. Optimizuokite inkaro tekstą
  8. Pasitelkite tinklaraščius, kad pagerintumėte SEO
  9. Norėdami kurti nuorodas, naudokite el. Pašto informaciją
  10. Padidinkite socialinį įsitraukimą ir patobulinkite SEO

1. Atlikite efektyvius raktinių žodžių tyrimus

Norint pagerinti savo svetainės SEO reitingą, labai svarbu rasti tinkamus raktinius žodžius.

Tai ne tik leidžia pritraukti daugiau natūralaus srauto, bet ir padeda geriau suprasti klientus.

Tai galiausiai suteikia pranašumą prieš jūsų konkurenciją.

Čia pateikiamos keturios dažniausios klaidos, kurias žmonės daro tyrinėdami raktinius žodžius:

1. Ne, kuria ilgą uodegą raktažodžius
2. Ne, naudojant atitinkamus raktažodžius
3. Ne vertindama raktažodžius populiarumą
4. dėmesį ne daugiau kaip vieną žodį

Sukūrę ir vykdydami tvirtą raktinių žodžių strategiją, galėsite sustiprinti savo poziciją paieškos rezultatų puslapiuose.

Jei tai bus padaryta teisingai, tai gali padėti jūsų svetainei gauti paieškos srautą dar ilgai.

Toliau pateikiami pagrindiniai veiksmai, kuriuos atliekame, kad padėtume rasti tinkamus raktinius žodžius, pagal kuriuos taikytumėte:

1 žingsnis: Sudarome nišinių temų, susijusių su jūsų verslu, sąrašą

Prieš pradėdami atrasti konkrečių raktinių žodžių sąrašą, pagal kuriuos galėtumėte optimizuoti savo svetainę, randame keletą nišinių temų, kurios, mūsų manymu, yra svarbios jūsų verslui.

Šios temos yra bendro pobūdžio ir pakankamai plačios, kad galėtume rasti atitinkamų raktinių žodžių.

Jei esate interneto dizaineris, temos, kurias pasirenkame, gali būti tokios pat plati kaip „svetainės dizainas“ arba „sukurti svetainę“.

Mes tikime, kad geriausias būdas išsiaiškinti tinkamas temas yra mąstymas iš kliento pusės.

Ir mes būtent taip ir darome.

2 žingsnis: Mes sugalvojame raktinius žodžius, susijusius su tomis nišos temomis

Tiksliniai klientai dažnai naudojasi „Google“ ieškodami panašios į jūsų teikiamą paslaugą.

Išskaidę jūsų nišos temas, mes galėsime tiksliai nustatyti raktinių žodžių frazes, kurias jie naudoja ieškodami.

 

Pvz., Jei pasirinkta nišos tema yra „flanel sheet set“, susiję raktiniai žodžiai galėtų būti:

kaip pagerinti SEO

Galvojame apie tokius klausimus, kaip jūsų potencialūs klientai ar klientai rašytų paieškos sistemose?

Kokias frazes ar klausimus jie naudotų? Koks būtų jų paieškos tikslas?

Rasti raktiniai žodžiai nėra atsitiktiniai, o būdingi jūsų tikslinei auditorijai.

3 žingsnis: mes ieškome susijusių „Google“ paieškos terminų

Norint patobulinti SEO, be to, kad patys rasime raktinius žodžius.

Mes taip pat ieškome raktinių žodžių idėjų naudodami „Google“ ir užrašydami susijusius paieškos terminus. Jie rodomi paieškos sistemos rezultatų puslapių pabaigoje.

SEO tobulinimo vadovas

Geriausia apie šiuos siūlomus raktinius žodžius yra ta, kad jie yra labai taikomi.

Ir žmonės iš tikrųjų jų ieško. Toliau mes išnagrinėjame šiuos paieškos terminus ieškodami su jais susijusių raktinių žodžių, kad gautume daugiau raktinių žodžių idėjų.

4 žingsnis: Mes susiauriname sąrašą naudodami „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę

Radę daugybę atitinkamų raktinių žodžių, mes supjaustėme sąrašą taip, kad mums liktų geriausi raktiniai žodžiai, skirti jūsų svetainės SEO.

Naudodamiesi „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemone , galime gauti svarbiausių duomenų apie raktinius žodžius.

Mums labiausiai įdomu tai, kiek šios frazės sukuria paieškos apimtis kartu su srauto įvertinimais.

Kaip padidinti SEO reitingą

Peržiūrėdami sąrašą pašaliname plačius raktinius žodžius, kurių paieškos apimtis yra didelė, kad išvengtume per didelės konkurencijos.

Mes taip pat pašaliname per siaurus raktinius žodžius, kad jų paieškos apimtis būtų didelė.

Kuruojamas raktinių žodžių sąrašas, kuris mums liko, yra galutinis sąrašas. Šis sąrašas yra tas, kurį naudojame tobulindami SEO klientams.

Kaip matote, rasti tinkamus raktinius žodžius nėra sudėtinga. Tam reikia tik šiek tiek laiko ir kantrybės.

2. Atlikite SEO konkurencinę analizę

Norint patobulinti tam tikro raktinio žodžio SEO nėra tas pats, kas iš tikrųjų jį reitinguoti.

Gali prireikti laiko, pastangų ir biudžeto, kad pasiektumėte viršų.

Daugybė svetainių žlunga SEO žaidime, nes jos nėra realistiškos ir taip pat nesusitelkia į pagrindinius gero rango žingsnius.

Nepaisant to, iš mūsų patirties.

Reitingas pagal pasirinktą raktinį žodį galimas atlikus stiprią konkurencinę analizę ir sukūrus praktinę strategiją.

Mes jau aptarėme raktinių žodžių tyrimus, kur pateikėme raktinių žodžių, kuriuos galima realiai reitinguoti, sąrašą. Turėdami šį sąrašą, mes:

  • Nurodykite pagrindinius konkurentus

Mes naudojame sukurtą raktinių žodžių sąrašą ieškodami ir ieškodami konkuruojančių svetainių, kurios rodomos pirmajame SERP puslapyje.

Kai kurios iš šių svetainių gali būti reitinguojamos pagal vieną konkretų raktinį žodį, o kitos – pagal kelis raktinius žodžius toje pačioje nišoje.

Mes įtraukiame visas šias svetaines į jūsų konkurentų sąrašą.

Norėdami sužinoti, kiek reitinguojančių raktinių žodžių konkuruojanti svetainė turi „Google“, naudojame įrankį „SEMrush“.

Jei domenas reitinguojamas pagal daugelį populiarių raktinių žodžių, tai reiškia didelį autoritetą ir su juo bus sunku konkuruoti.

SEO padidėjimas

Jūsų konkurentai tikrąja to žodžio prasme yra jūsų „reitinge“ esančios svetainės.

Kitaip tariant, jei turite elektroninės prekybos parduotuvę, kurioje parduodamos fizinio pasirengimo knygos, nebūtų teisinga, jei jūsų svetainė konkuruotų su, tarkime, „BarnesandNoble.com“.

Mes sutelkėme dėmesį į ilgų uodegų raktinius žodžius pagal savo svetainę, kad nebūtų neįmanoma įveikti konkurencijos.

  • Supraskite konkuruojančias svetaines

Mes žinome, kad žinoti savo konkurentus nepakanka.

Taigi einame žingsniu toliau ir iš tikrųjų stengiamės geriau suprasti jūsų konkurenciją. Tai suteikia mums ryškų vaizdą į jų profilį.

Tai darome:

a) Konkuruojančios svetainės su „Ahrefs“ atgalinių nuorodų skaičiaus ir kokybės analizė

padidinti SEO

b) Pažvelkite į aktualų svetainės pasitikėjimo srautą naudodami „Majestic SEO“

c) Žinodami pramonės vidurkius naudodami „LinkResearchTools“

3. Atlikite atgalinio ryšio analizę

Vykdyti sėkmingą SEO kampaniją svetainėje nėra taip sunku, kaip atrodo.

Tačiau tam reikia šiek tiek padirbėti, nes yra daug judančių dalių, pavyzdžiui, atgalinės nuorodos.

Aukštos kokybės atgalinių nuorodų kūrimas yra nepaprastai svarbus elementas siekiant pagerinti SEO reitingą ir bus visada.

Taigi, norėdami sukurti tvirtą jūsų nuorodų kūrimo veiklos pagrindą, atliekame efektyvią atgalinių nuorodų analizę.

Tai suteikia mums reikalingų žinių, kad jūsų svetainė galėtų pritraukti tikslines nuorodas.

Štai elementai, į kuriuos atsižvelgiame atlikdami atgalinės svetainės analizę naudodami „Open Site Explorer“:

  • Iš viso atgalinių nuorodų

Atgalinės seoMes apžvelgiame bendrą atgalinių nuorodų į svetainę skaičių, kad gautume apytikslį supratimą apie svetainės konkurencingumą.

Jei svetainė yra pakankamai žinoma, dauguma šių nuorodų gali būti laikomos teisėtomis.

Suprantame, kad nesunku pasiekti daug nuorodų skaičiaus šlamšto siuntimo būdu, pavyzdžiui, komentuojant tinklaraščius, kuriant socialinės žiniasklaidos profilius ir kt.

Štai kodėl mes neakcentuojame, kiek svetainėje yra atgalinių nuorodų.

  • Unikalūs domenai

kaip pereiti SEO reitingąPagrindiniai domenai arba persiuntimo domenai yra autentiškesni, kai reikia skaičiuoti nuorodas.

Kodėl? Nes nuorodų iš kelių unikalių domenų turėjimas turi didesnę SEO vertę nei kelios nuorodos iš sauja domenų vardų.

Mes analizuojame susiejančius domenus, kad gautume geresnę informaciją apie gaunamų nuorodų kokybę ir tai, kiek reikės įdėti pastangų.

  • Inkaro tekstas

pagerinti SEOSpustelėję skirtuką „Inkaro tekstas“, gausime visų inkaro teksto terminų, nukreipiančių į konkuruojančią svetainę, sąrašą.

Ir bendras atgalinių nuorodų, ir unikalių domenų skaičius.

Mes dirbame analizuodami, kaip konkuruojančios svetainės optimizuoja inkaro teksto terminus, ir suprantame, kaip galime tai padaryti geriau.

Mes laikome, kad per didelis inkaro teksto optimizavimas yra klaida. Taigi nerasite mūsų tai darančių.

Siekiame geriausių rezultatų, stengiamės paįvairinti naudojamo inkaro teksto tipą.

Mes stengiamės naudoti įvairius variantus, derindami pagrindinį raktinį žodį, antrinius raktinius žodžius ir savo prekės ženklą.

Mes taip pat vengiame naudoti bet kokį inkarinį tekstą, kuris, mūsų manymu, yra per didelis konkuruojančių svetainių naudojimas.

  • Naujos atgalinės nuorodos

Atgalinės seo padidėja„Ką tik atrastos“ nuorodos yra naujos nuorodos, kurios buvo neseniai rastos. Kurį galima peržiūrėti spustelėjus skirtuką „Ką tik atrasta“.

Turėdami duomenų apie naujas nuorodas galite mums padėti:

– Supraskite, kokią strategiją naudoja jūsų konkurentas, kad galėtume suformuoti savo

– Pažiūrėkite, ar konkurentas naudoja įtartinus ar neetiškus metodus ryšiams įgyti

– Sužinokite, ar per trumpą laiką buvo gautas didelis kiekis atgalinių nuorodų.

Jei ir pamatę konkurentą nenatūraliai kuriantį daugybę nuorodų, tai vertiname kaip įtartiną veiklą.

Ypač tada, kai tai yra nedidelė, nišinė svetainė.

  • Puslapio našumas

Žinoti, kiek atgalinių nuorodų nukreipia į populiarius svetainės puslapius, yra taip pat svarbu, kaip žinoti nuorodų į domeną skaičių.

Manome, kad tai būtina norint suprasti, kaip veikia svetainė ir kodėl ji yra susieta.

Atradę bet kokius blogai veikiančius ir našus puslapius, žinosime, kokį turinį turėtume sukurti

Kokia kryptimi turėtų būti nukreipta nuorodų kūrimo kampanija.

4. Optimizuokite pavadinimo žymą

Tinklalapio žyma yra svarbus elementas, siekiant pagerinti jūsų verslo SEO. Remiantis mūsų patirtimi, štai kodėl:

– Palyginti su kitomis žymomis, pavadinimo žyma turi didžiausią autoritetą SEO požiūriu

– Tai yra pirmasis elementas, pastebėtas paieškos rezultatų puslapiuose

– Tai leidžia keliais žodžiais apibūdinti savo puslapio turinį

Atsižvelgdami į tai, kokį vaidmenį vaidina žyma padedant jūsų svetainei kuo geriau išnaudoti SEO, galite pagalvoti, kad jai akivaizdžiai skiriamas visas dėmesys.

Tačiau daugeliu atvejų tai tiesiog nepaisoma.

Paieškos sistemos labai pabrėžia žymą, jei ji yra gerai optimizuota. Priešingu atveju ne tiek.

Stengdamiesi sukurti solidagą, mes ne tik padedame jums padaryti įspūdį paieškos sistemoms, bet ir pritraukti atitinkamus paieškos vartotojus.

Štai kaip mes kuo geriau optimizuojame pavadinimo žymą:

1. Vengiame dėti daugiau nei „onetag“ ir rūpinamės, kad jis būtų naudojamas tik tagoje.

2. Jūsų pagrindinį raktinį žodį dedame žymos pradžioje, o antrinį – po to.

3. Jūsų prekės pavadinimą dedame jūsų žymos pabaigoje

4. Siekdami geriausių rezultatų, teksto žymą pažymime iki 70 simbolių.

5. Kiekviename puslapyje mes laikome unikalias ir prasmingas žymes.

6. Mes neprikimšame jūsų žymos raktiniais žodžiais, kad ir kokie jie būtų aktualūs.

Mes sukuriame dešiniąsias jūsų puslapių žymes, kad paieškos sistemoms būtų lengviau reitinguoti jūsų svetainę geriau nei kitiems.

5. Optimizuokite metaaprašą

Kai ką nors „Google“ ieškote, pamatysite svetainių sąrašą su atitinkamais pavadinimais ir puslapio turinio santrauką, kuri vadinama meta aprašymu.

Dažnai pastebite, kad meta aprašyme yra raktinis žodis, kurio ieškojote. Tai suteikia mums rimtų priežasčių ją optimizuoti.

Meta aprašymo tikslas – informuoti paieškos vartotoją apie puslapį.

Leiskite jiems spustelėti svetainę iš paieškos variklio rezultatų puslapių.

Nors metaaprašymai tiesiogiai nepadeda jūsų svetainei užimti aukščiau kitų, jie padeda sukurti didesnį paspaudimų rodiklį.

Tai yra svarbi metrika, siekiant pagerinti SEO „Google“ akyse.

Taigi kuo geresni jūsų metažymų aprašymai, tuo daugiau žmonių ją spustelės. Kuo daugiau žmonių jį spustelės, tuo aukščiau jūs reitinguosite minėtą raktinį žodį.

Taip mes optimizuojame jūsų puslapio metaaprašymą.

1. Mes stengiamės praktiškai rašyti metaaprašymą, nes „Google“ gali jį sutrumpinti, jei jis yra per ilgas.

Manome, kad viskas, kas yra mažesnė nei 160 simbolių, yra puiku.

2. Kadangi norime, kad žmonės perskaitytų jūsų metaaprašymą ir paspaustų jūsų nuorodą, mes jį rašome ne pasyviu, bet aktyviu (veiksmu) balsu.

Štai pavyzdys, kaip atrodo geras meta aprašymas:

3. Mes stengiamės įtraukti raginimą veikti į meta aprašą, kad žmonės turėtų pagrindo spustelėti.

4. Mes suderiname meta aprašą su jūsų puslapio turiniu, kad žmonės nepaspaustų grįžimo mygtuko ir nepadidintų jūsų atmetimo rodiklio.

„Google“ mano, kad tai nėra aktualumas.

5. Mes naudojame jūsų pagrindinį raktinį žodį meta aprašyme, kad jis būtų paryškintas SERP.

6. Kiekvienam puslapiui parašome unikalų ir informatyvų meta aprašą.

6. Optimizuokite puslapio antraštės žymas

Antraštės žyma yra ne kas kita, o HTML kodo dalis, įterpianti puslapio antraštes ir paantraštes. Iš viso yra šešios antraštės žymos – nuo H1 iki H6.

Antraštės žymos ne tik suskaido jūsų turinį ir suteikia skaitytojams puikią patirtį, bet ir padeda paieškos sistemoms pateikti vartotojams atitinkamus rezultatus.

Dažniausiai naudojamos žymos H1, H2 ir H3.

Efektyviai optimizuodami šias žymas, jūs padėsite paieškos robotams suprasti, koks jūsų turinys yra aktualus.

Tai gali pagerinti puslapio SEO reitingą.

Norėdami efektyviai optimizuoti antraštės žymą paieškos varikliams, būtinai:

1. Likusiose subpozicijose naudokite vieną H1 žymę, dvi tris H2 žymes ir H3 žymes.
2. Antraštės žymose naudokite atitinkamas raktinių žodžių frazes, tačiau sukurkite jų variantus.
3. Laikykite kiekvieną žymą trumpą ir tikslią.
4. Pradėkite antraštės žymą pagrindiniu raktiniu žodžiu.
5. Pridėkite atitinkamą turinį po kiekviena žyma.
6. Kiekvieną žymą padėkite teisinga tvarka.

Iš pradžių gali atrodyti, kad antraštės žymos nėra svarbios, bet jei pažvelgsite į jas SEO požiūriu, jos turi tikrą vertę.

7. Optimizuokite inkaro tekstą

Kaip ir visos kitos žinomos SEO agentūros, mes tvirtai tikime inkaro teksto svarba optimizuojant jūsų svetainę paieškos sistemoms.

Paprastais žodžiais tariant, inkaro tekstas yra spustelėjama hipersaitas, nukreipiantis į kitą puslapį ar svetainę.

Tai padeda paieškos sistemoms suprasti, į kurį puslapį esate susieję.

Tinkamai naudojant, inkaro tekstas gali nuosekliai nukreipti savo svetainę į SERP viršų.

Jei tai daroma neatsargiai, galite prarasti savo reitingą ir taip pat sulaukti didžiosios G. baudos.

Štai kaip mes sutelkėme dėmesį į inkaro tekstų optimizavimą jūsų svetainėje, kad ateityje nekiltų problemų:

1. Naudojamas inkaro tekstas yra susijęs su jūsų skelbiamu turiniu.

2. Vengiame vėl ir vėl naudoti tą patį inkaro tekstą.

Nes, pasak SEMrush, jūs turėtumėte paskirstyti inkaro tekstą aplink svetainę ir turėti pakankamai variantų. ‘

3. Didžiausią dėmesį skiriame susiejimui su žinomomis svetainėmis, turinčiomis autoritetą jūsų nišoje.

Nuorodos į bet kurią šlamšto svetainę ar nuorodų ūkį vien tam, kad gautume atgalinę nuorodą, mūsų knygose yra griežtas „ne“.

4. Remiantis mūsų patirtimi, naudojant raktinius žodžius turinčius prieraišo tekstus vidinėms nuorodoms į jūsų svetainę, gali būti padaryta daugiau žalos nei nauda.

Štai kodėl naudodamiesi inkaro tekstu vidinėms jūsų svetainės nuorodoms mes naudojame ilgą uodegą arba labiau atskiestą pagrindinio raktinio žodžio formą.

5. Stebėdami naudojamus inkaro tekstus stebime stebėjimo įrankį.

Tai padeda mums sužinoti, kuris iš inkaro tekstų veikia geriausiai, ir pašalinti nepakankamai veikiančius.

Praėjo tie laikai, kai galėjai naudoti tikslios atitikties inkaro tekstą ir gauti geresnius reitingus.

Šiandien reikia organiškai kurti nuorodas ir naudoti inkarinius tekstus, kurie yra natūralesni / aktualesni.

8. Pasitelkite tinklaraščius, kad pagerintumėte SEO

Paieškos sistemos nori, kad užmegztumėte tvirtus santykius su lankytojais.

Jie nori, kad jūs suteikiate jiems pakankamai vertės nuosekliai. Nes tai ne tik srauto pritraukimas, bet ir jo išlaikymas.

Tinklaraščio turėjimas turėtų būti svarbiausias prioritetas, jei norite padaryti įspūdį paieškos sistemoms ir suteikti realią vertę lankytojams.

Kai jūsų tinklaraštis reguliariai atnaujinamas su nauju turiniu, pradedate sulaukti daugiau lankytojų, didinate savo reputaciją ir kuriate savo prekės ženklą.

Panagrinėkime tris praktines priežastis, dėl kurių tinklaraštis gali pagerinti jūsų SEO strategiją:

a. Šviežias, atnaujintas turinys:

Paieškos sistemos nori suteikti geriausią vertę savo vartotojams, prijungdami juos prie turinio, susijusio su tuo, ko jie ieško.

Taigi, kai svetainė reguliariai skelbia kokybišką turinį, ji siunčia žalią signalą paieškos sistemų vorams.

Nes galų gale atnaujinta svetainė yra daug geresnė nei svetainė, kuri seniai nematė jokių atnaujinimų.

b. Geresnis taikymas pagal raktinius žodžius: tinkamo turinio audiniai gali padėti puslapiui užimti reitingą aukščiau nei kiti.

Neturint tinklaraščio, svetainė gali nenatūraliai pridėti raktinių žodžių prie turinio.

Bet naudodamiesi tinklaraščiu, galite sukurti vertingą turinį pagal nišines temas / raktinius žodžius, neprarasdami konteksto.

Kuo didesnis tinklaraščio įrašas, tuo didesnė galimybė optimizuoti turinį.

c. Daugiau atgalinių nuorodų: geriausias būdas sukurti atgalines nuorodas, kad jas pritrauktų.

Kitaip tariant, organinių nuorodų kūrimas beveik visada pralenkia dirbtinį metodą SEO atžvilgiu.

„Google“ vis dar laiko atgalines nuorodas kaip tvirtą balsavimą, jei tik jos yra iš tinkamų šaltinių.

Pateikdami aukštos kokybės turinį savo tinklaraštyje, jūs suteikiate priežastį kitoms susijusioms svetainėms ir tinklaraščiams susieti su juo.

Tinklaraščio įtraukimas į savo svetainę leidžia ne tik profesionaliau ir naudingiau atrodyti.

Bet taip pat suteikia paieškos sistemoms ir jos vartotojams būtent tai, ko jie ieško.

Mes, „LYFE Marketing“, esame pasiryžę padėti jums išnaudoti visas internetinių dienoraščių ir SEO galimybes.

Taigi nedvejodami patikrinkite mūsų kainas ir sužinokite, kaip galime dirbti kartu.

9. Norėdami sukurti saitus, naudokite el. Pašto informaciją

Įgiję aukštos kokybės atgalines nuorodas galite suteikti savo svetainei didžiulį SEO postūmį.

Tačiau jei laukiate, kol nuorodos pasirodys pačios, gali praeiti daug laiko, kol pamatysite didelius rezultatus.

Štai kodėl jums svarbu susisiekti su tinklaraštininkais / influenceriais ir priversti juos susieti su jūsų turiniu.

Tai yra keletas pagrindinių žingsnių, kuriuos atliekame naudodamiesi el. Pašto žinute:

1 žingsnis: Mes naudojame nuorodų analizės įrankį, pvz., „Open Site Explorer“ arba „Ahrefs“, norėdami rasti konkuruojančios svetainės atgalines nuorodas

2 žingsnis: Mes stengiamės rasti visų tų svetainių, kurios nukreipia į jūsų konkurentą, el. Pašto adresus ir į kuriuos, mūsų manymu, būtų verta kreiptis.

3 žingsnis: Mes siunčiame jiems asmeninį el. Laišką, kuriame prašome pateikti atgalinę nuorodą, neskambėdami šlamštu.

Neleisk, kad šio trijų žingsnių metodo paprastumas apgautų. Tai gali ir padės jums gauti daugiau nuorodų į jūsų svetainę. Laikotarpis.

10. Skatinkite daugiau socialinių įsipareigojimų ir tobulinkite SEO

Priešingai nei įprasta manyti, „Google“ nemato socialinės žiniasklaidos akcijų kaip reitingavimo veiksnio. Tačiau tai, kas gali turėti įtakos jūsų reitingams, yra socialinis įsitraukimas.

Štai ką „Moz“ tinklaraštis sako apie socialinį įsitraukimą ir SEO:

„Galbūt santykis yra tas, kad socialiniai įrašai, kurie gauna labai aukštą įtraukimo rodiklį (o tai lemia didelį pasidalijimų skaičių), gaunami iš to paties turinio, kurio paspaudimų rodikliai yra didesni nei vidutiniai natūralios paieškos rezultatų puslapiuose. geresniame ekologiniame reitinge “.

Mes padedame jums pagerinti jūsų socialinius įsipareigojimus:

  •  Dalijimasis susijusiu vaizdo turiniu
  • Pažymėkite arba paminėkite kitus tinklaraštininkus ir įtaką darančius asmenis
  • Pasidalykite vertingu socialinės žiniasklaidos turiniu su savo sekėjais
  • Parašykite viliojančias antraštes, kad padidintumėte dalis ir PR
  • Reguliariai skelbkite naują turinį
  • Kur tik reikia, naudokite žymas su grotelėmis
  • Dalinkitės vaizdais, kurie rezonuoja su jūsų tiksline auditorija
  • Pradėkite „Twitter“ pokalbį, kad padidintumėte savo stebėtojų skaičių

Nors nematysite tiesioginio poveikio savo SEO rezultatams, jei dalyvausite daugiau socialiai, laikui bėgant pastebėsite savo reitingų pagerėjimą.

Paskutinis žingsnis: įgyvendinkite savo SEO kampaniją

Nesvarbu, ar esate vietinis verslas, bandantis sulaukti daugiau natūralaus srauto iš paieškos sistemų.

Arba sukurta elektroninės prekybos svetainė, norinti pagerinti SEO reitingą.

Štai kaip dirbti su patyrusia internetinės rinkodaros agentūra, tokia kaip „LYFE Marketing“, gali būti jums naudinga:

1. Išmananti darbo jėga

Sukurti ar samdyti vidinę komandą jūsų SEO poreikiams patenkinti nėra visai lengva.

Visas samdymo procesas gali jus ištuštinti nuo daugybės atnaujinimų iki interviu.

Pasitelkę agentūrą, galite pasinaudoti tikromis žiniomis, nesijaudindami, kad tam darbui priimsite netinkamus žmones.

2. Įrodytas kelio įrašas

Geros reputacijos internetinės rinkodaros agentūra nestato pilių ore.

Ne, tai iš tikrųjų siekia sukurti ir padidinti patikrintą patirtį, kurią galima pamatyti atvejų tyrimuose.

Pvz., Galite peržiūrėti mūsų atvejo analizę, kurioje padėjome smulkiajam verslui per 5 mėnesius sugeneruoti SEO rezultatus už 96 664,98 USD.

3. Lengviau dirbti

Skirtumas tarp darbo su agentūra ir vidinės komandos ar laisvai samdomų darbuotojų yra tai, kaip lengva valdyti savo darbą.

Kai samdote agentūrą, darbo valandomis iš tikrųjų galite su jais pasikalbėti ir aptarti viską, kas susiję su jūsų projektu.

Jie gali būti pasiekiami telefonu, kai jums jų reikia. Tai taip paprasta.

4. Optimalus patikimumas

SEO kompanijos veikia nepaprastai gerai, nes jų klientai tikisi jų veiklos rezultatų.

Štai kodėl jie laikosi požiūrio „daryk viską, ko reikia“, todėl jie yra labai patikimi ir patikimi.

O dėl patikimumo negalima eiti į kompromisus.

Peržiūrėkite šį trumpą vaizdo įrašą apie tai, kaip mes padėjome mažam verslui padidinti pajamas daugiau nei 95 000,00 USD!

By Vaiva