„Google“ naujiniai. Mes visi girdėjome apie juos ir tam tikru mastu visi bijome jų. Net jei esate švarus 100% ir visada laikotės „Google“ gairių, vis tiek galite kentėti dėl nešvaraus kitų darbo.

 

Bet ką daryti, kai atsiranda naujas „Google“ naujinys? Kaip žinoti, kad tai yra srauto sumažėjimo jūsų svetainėje priežastis? Kokių veiksmų turite imtis, kad tai nustatytumėte?

 

Na, skaitykite toliau, nes šiame straipsnyje aptarsime veiksmus, kuriuos turėtumėte atlikti paskelbę naują „Google“ naujinį.

Kas_To_Do_When_Google_Updates_Its_Algorithm-min

  1. Sekite tinkamais šaltiniais
  2. Patikrinkite srautą ir pozicijas
  3. Patikrinkite dar kartą ir neskubėkite imtis veiksmų
  4. Susisiekite su ekspertu
  5. Patikrinkite savo svetainę
  6. Išskirkite kitas baudos galimybes
  7. Sukurkite atkūrimo strategiją ir vykdykite ją žingsnis po žingsnio
  8. Nuolat atlikite gerą SEO tipą

1. Sekite tinkamais šaltiniais

 

Kai tik prasideda naujas „Google Update“, tūkstančiai tinklaraštininkų pradeda apie tai rašyti. Tačiau ne visi ištekliai yra patikimi.

 

Nesakau, kad žmonės turi blogų ketinimų, tačiau jie gali būti neinformuoti arba galėjo atlikti neteisingus testus, kad nustatytų atnaujinimo poveikį.

 

Vos prieš porą savaičių kažkas iš SEO „Facebook“ grupės „išanalizavo“ paskutinį rugpjūčio „Google“ atnaujinimą ir padarė gana apybraižas.

 

Laimei, žmonės tai suprato gana greitai ir pradėjo skųstis komentaruose. Tai nebūtinai buvo blogas patarimas, tačiau jis iš tikrųjų neturėjo nieko bendro su atnaujinimu.

 

Gerai, jūs tikriausiai įdomu, kokius šaltinius dabar turėtumėte naudoti. Na, jie, tiesą sakant, yra saujelė.

 

Yra keturi pagrindiniai šaltiniai, iš kurių paprastai gaunamos visos naujienos:

 

Pirma, turime oficialų „Google“ žiniatinklio valdytojų tinklaraštį . Čia „Google“ pareigūnai surašys oficialų pareiškimą, kai norės ką nors viešai paskelbti. Taip pat galite juos stebėti „Twitter“ adresu @googlewmc  ir jų „YouTube“ kanale . Tačiau „Google“ retai pasidalins jokia specifika apie bet kokį atnaujinimą, išskyrus tai, kad jis buvo įdiegtas.

 

„Google“ oficialus atnaujinimų tinklaraštis

 

Tada yra trys dideli paieškos sistemų pramonės naujienų portalai: „ Search Engine Journal“ , „ Search Engine Land“ ir „ Search Engine Roundtable“ . Čia žurnalistai ir šios srities ekspertai skelbia naujausias naujienas apie „Google“ ir apskritai apie paieškos sistemas, o tai reiškia, kad joje yra „Bing“, „Yandex“ ir kiti.

 

Akivaizdu, kad šaltiniai čia nesustoja. Taip pat galite stebėti tokius tinklaraščius kaip „ Moz“  ir „Backlinko“. Tokiuose tinklaraščiuose informacija bus pateikta nedelsiant, tačiau taip pat dažnai bus kaupiama žingsnis po žingsnio, labai naudingi patarimai ir vadovai.

 

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas, jūs akivaizdžiai turėtumėte sekti mūsų tinklaraštį. Užsiprenumeruokite kognityvinį SEO ir stebėkite mus „ Facebook“ ir „ Twitter“, kad gautumėte naujausias naujienas apie tai, kas vyksta SEO srityje.

 

„Twitter“ taip pat yra labai įdomių žmonių, kuriuos galite sekti ir kurie visada pasidalins šviežiais dalykais, kai tik sužinos apie tai.

 

Čia yra jų vardai ir „Twitter“ profiliai: Barry Schwartzas , Billas Slawskis , Gary Illyesas , Aleyda Solis ,  Cyrusas Shepardas , Randas Fishkinas ,  Danny Sullivanas  ir tikriausiai daugelis kitų, bet nenoriu per daug užpildyti jūsų „Twitter“ kanalo. Šių žmonių sekimas garantuos, kad netrukus išgirsite naujienas.

2. Patikrinkite savo srautą ir pozicijas

 

patikrinkite srauto sumažėjimą po „Google“ atnaujinimo

Greičiausias būdas sužinoti, ar esate nubaustas (ir tikriausiai vienintelis), yra patikrinti savo srautą.

 

Taip pat galite pažvelgti į paieškos matomumo valdiklį iš pažintinio SEO įrankio. Jei matote lašą ten, tai gali būti baudos ženklas. Kai kuriais atvejais tai taip pat gali būti aktualesnė nei kitos analizės priemonės.

 

Pvz., Jei dauguma paveiktų puslapių yra 40+ pozicijoje, galite nematyti didelių srauto pokyčių, nes tie puslapiai retai sulaukia srauto. Tačiau jei pozicijos mažėja, turėtumėte pastebėti, kad sumažėjo paieškos matomumo metrika.

 

„Google Update“ paieškos matomumo lašas

 

Taip pat galite naudoti reitingų stebėjimo priemonę svarbiausiems raktiniams žodžiams stebėti. Jūs netgi galite nustatyti pranešimus, kurie jums praneš el. Paštu, kai tik pasikeis jūsų raktinių žodžių pozicijos.

 

Įsitikinkite, kad tikrinate tik natūralų srautą, o ne bendrą srautą. „Google Update“ nuobaudos taikomos tik natūralios paieškos rezultatams, todėl PPC ir socialinės žiniasklaidos srautas turi būti atmestas.

 

Taip pat galite patikrinti „Google Search Console“, ar nėra vidutinės raktinių žodžių pozicijos, o ne naudoti reitingo stebėjimo priemonę. Jei jis smarkiai sumažėjo, galite būti nubaustas.

 

Tačiau, jei sumažėjote tik porą pozicijų, gali būti, kad atnaujinimas tiesiog paskatino kitus konkurentus. Ir tai mus nukelia į kitą žingsnį, kuris nėra labai skirtingas …

3. Patikrinkite dar kartą ir neskubėkite imtis veiksmų

 

skubėjimas daro atliekas SEOSkubėjimas daro atliekas. Mes visi tai patyrėme. Kad ir kaip dramatiškai viskas atrodytų, prieš atlikdami bet kokį veiksmą įsitikinkite, kad atlikote išsamią analizę.

 

Didelė taisyklė yra vėl patikrinti eismą po kurio laiko. Tai gali būti viena savaitė, gali būti ir mėnuo, tačiau būtinai stebėkite tą eismą. Jei srautas ir padėtis visai nesumažėjo, skirkite tam laiko ir patikrinkite juos dar kartą.

 

Niekada negali žinoti, iš pradžių viskas gali atrodyti gerai. Tai buvo „CognitiveSEO“ atvejis prieš kurį laiką, kai atnaujinimas iš pradžių paskatino mus 2018 m. Kovo mėn.

 

„Google“ atnaujina srauto sumažėjimą

 

Tačiau po kurio laiko srautas vėl sumažėjo, todėl padidėjimas atrodė mažiau reikšmingas.

 

Pažvelgę ​​į aukščiau esančio grafiko šuolius, galite pamatyti, kad jie atitinka šią schemą iš  pažintinio „SEO Signals“ įrankio.

 

„Google“ atnaujina nepastovumo įrankį

 

Girdėjome ir matėme kitų panašių pavyzdžių. Tačiau visada gali būti ir atvirkščiai, kai šiek tiek paspaudi žemyn, bet tada viskas pradeda normalizuotis. Štai kodėl nenorite priimti jokių skubotų, prastai apskaičiuotų sprendimų.

 

Blogiausia, ką daryti, yra pradėti keisti dalykus, kai srautas visiškai nepasikeitė ir jūsų pozicijos yra geros, atsižvelgiant į tai, ką skaitėte internete.

 

Jūs skaitėte, kad atnaujinimas galbūt skirtas svetainėms, kuriose raktinių žodžių tankis yra 5% didesnis? Neskubėkite pradėti pašalinti raktinių žodžių ar performuluoti straipsnių, ypač jei jūs vis dar užimate aukštą jų poziciją.

 

Kodėl? Na, todėl, kad:

 

Puslapių pakeitimai gali pritraukti „Google“ robotą tikrinti ir peržiūrėti jūsų svetainę.

 

Net tai, ką jūs laikote savo turinio / puslapio patobulinimais, kartais gali sumažinti reitingą. Štai kodėl turėtumėte padaryti viską, kad išvengtumėte bet kokio turinio pakeitimo, jei jūs užimate aukštą reitingą ir esate „turiningas“ (blogas SEO pokštas) su savo pozicijomis.

 

Pavyzdžiui, mes turime straipsnį, kuris užima labai gerą poziciją ir jau daugelį metų užima labai gerą reitingą. Reikalas tas, kad nelaikome to vienu geriausių. Jis buvo parašytas prieš daugelį metų, o konkurentai nuo to laiko labai patobulėjo, pumpuodami didelius labai išsamaus turinio gabalus. Tačiau mūsų straipsnis vis dar užima labai gerą poziciją.

 

Paleidę turinio įrankį , pradėjome optimizavimo kampaniją, kad patobulintume visus savo straipsnius. Tačiau mes tą straipsnį praleidome. Nenorime jo keisti ir rizikuoti, kad jis sumažės. Kai jis pradės kristi savaime arba, geriau sakant, mūsų konkurentai mus pranoks, mes svarstysime, ar jį atnaujinti ir paversti geresniu turiniu, kad pabandytume jį grąžinti į viršų.

4. Susisiekite su ekspertu

 

Čia neketinsiu nieko išvardyti, ir tai nebus vadovas, kaip išsirinkti gerą ekspertą. Teks savarankiškai atlikti tuos tyrimus. Vienintelis patarimas, kurį pateiksiu šia kryptimi, yra atlikti 3 žingsnį. Dar kartą patikrinkite ir neskubėkite rinktis.

 

Tačiau aš pasakysiu, kodėl jums reikia eksperto, dirbant su bauda.

 

Visų pirma, sutaupysite laiko. Ekspertas visada žinos, ko ieškoti, taip pat galės nustatyti prioritetus. Antra, jums nereikės jaudintis dėl klaidų ar nereikalingų veiksmų, galinčių pakenkti daugiau. Tai, žinoma, jei pasirenkate tinkamą ekspertą, todėl įsitikinkite, kad gerai atlikote tyrimą. Trečia, bet ne mažiau svarbu, kuo daugiau liksi nubaustas, tuo daugiau pinigų prarasi! Net jei jūs turite sumokėti kam nors, kas jums padės, galų gale jums bus geriau.

 

Geriausias ir efektyviausias būdas kovoti su „Google“ bausme yra tai, kad jums padės ekspertas.

 

Jei turite pakankamai patirties SEO srityje ir norite patys susitvarkyti su bauda, ​​viskas turi būti pradžia. Sėkmės ir būk drąsus! Vis dėlto prieš pradedant įgyvendinti bet kokius didelius pakeitimus vis tiek verta turėti antrą kito eksperto nuomonę.

5. Patikrinkite savo svetainę

 

nuobaudos svetainės auditasKiekvienas baudos taisymas turėtų prasidėti nuo svetainės audito.

 

Kai pastebite keletą reikšmingų srauto pokyčių, gerai atlikti savo svetainės auditą, net jei tai yra penktas kartas šiais metais. Niekada negali žinoti, koks papildinys sukėlė problemą ar ko „dev“ komanda praleido.

 

Yra 4 pagrindinės sritys, kuriose turėtumėte pasižvalgyti:

 

Techninis:

 

Kai „Google“ paleidžia naujus atnaujinimus, ji gali dar kartą peržiūrėti svetaines ir jas iš naujo apsvarstyti. Senos problemos, kurias „Google“ galėjo specialiai nepastebėti, dabar gali kelti susirūpinimą.

 

Ar jūs painiojate „Google“ su blogų „hreflang“ ar kanoninių žymų diegimu? Tai nėra problema, jei jūsų svetainė įkeliama per 3 sekundes, o visos kitos – per 10 sekundžių. Tačiau, jei naujas tikrinimas atskleidžia, kad kitos, geriau struktūrizuotos svetainės taip pat pradedamos įkelti per 3 sekundes, geriau pradėkite dirbti.

 

Tai labai plati tema, tačiau mūsų kolega Andreea turi puikų straipsnį, kaip išspręsti technines SEO problemas .

 

Atgalinės nuorodos:

 

Atgalinės nuorodos visada gali būti problema. Net jei „Google“ teigė, kad „Penguin 4.0“ nepaiso šlamšto nuorodų, mes girdėjome naujausias istorijas apie svetainių baudimą po neigiamos SEO atakos .

 

Visada galite naudoti pažintinį SEO nuorodų analizės įrankių rinkinį, kad patikrintumėte savo nuorodos profilį. Įrankis leidžia lengvai aptikti ir surūšiuoti šlamšto nuorodas naudojant nenatūralių nuorodų aptikimo funkciją.

 

Turinys:

 

Turinys yra labai svarbi jūsų svetainės dalis. Įsitikinkite, kad netrukdote „Google“ naudodami pasikartojantį turinį, metaaprašymus ir pavadinimus.

 

Be to, verta palyginti savo turinį su konkurentų turiniu. Ar yra kokia nors sritis, kurią galėtumėte patobulinti? Ar yra kokių nors temų, kurių ieškoma, bet kurios nėra aptartos?

 

Vartotojo patirtis (UX):

 

Daugelyje naujausių atnaujinimų ir algoritmų (pvz., „RankBrain“) daug dėmesio skiriama vartotojo patirčiai ir naudotojų sąveikai su jūsų svetaine.

 

Pirmiausia galite paprašyti draugų bendrauti su jūsų svetaine. Duokite jiems konkrečias užduotis, bet nesakykite jiems veiksmų. Pavyzdžiui, paprašykite jų susisiekti su jumis, rasti jūsų numerį, išsiųsti pranešimą per formą, įsigyti produktą arba užsiregistruoti naujienlaiškyje.

 

Tiesiog atiduokite jiems pagrindinį puslapį ir paprašykite užrašyti klausimus, kuriuos jie gali rasti. Nepamirškite to padaryti ir darbalaukyje, ir mobiliuosiuose įrenginiuose, ypatingą dėmesį skirdami mobiliesiems įrenginiams, nes tai vis auganti rinka.

 

Taip pat galite naudoti tokius įrankius kaip „ UserTesting“,  kad gautumėte savo indėlį, arba paprašyti „UX“ eksperto pažvelgti į jūsų svetainę ir patarti.

6. Išskirkite kitas baudimo galimybes

 

išskyrus „Google“ naujinius kaip baudos priežastisNet jei srauto sumažėjimas pasirodo iškart po atnaujinimo paskelbimo, tai nebūtinai reiškia, kad atnaujinimas yra sumažėjimo priežastis.

 

Kaip minėta anksčiau, naujo atnaujinimo metu „Google“ gali pažvelgti į jūsų svetainę ir rasti neišspręstų problemų. 

 

Tai taip pat gali būti rankinė bauda, ​​todėl patikrinkite „Search Console“. Paprastai ten gausite pranešimą, kuriame bus nurodyta jūsų nuobauda, ​​jos priežastis ir keli veiksmai, kaip ją ištaisyti. Išsprendę problemą, galite pateikti savo svetainę peržiūrėti. Daugiau informacijos apie tai galite rasti šioje nuorodoje.

 

Taip pat yra tikimybė, kad neseniai tapote neigiamos SEO atakos auka. Niekada negali žinoti, kas tave nuvilia, kol neatlieki audito, todėl mes turime 5 žingsnį.

 

Prieš pradėdami bandyti išspręsti problemą, būtinai pašalinkite kitus naujinimus ar problemas.

7. Sukurkite atkūrimo strategiją ir vykdykite ją žingsnis po žingsnio

 

SEO baudų išieškojimo strategijaKai viską sutvarkysite, pagaliau atėjo laikas išdėstyti planą. Sėkmingo atkūrimo plano paslaptis yra prioritetų nustatymas. Galite rasti keliolika problemų, tačiau jei pirmiausia pradėsite taisyti nepilnametį, nereikšmingiausią, prarasite pinigus, nes jie neturės įtakos baudai, o jūsų reitingai vis tiek bus žemi.

 

Planas padės ne tik viską greičiau įgyvendinti, bet ir sekti bei stebėti rezultatus. Jei nestebėsite savo veiksmų rezultatų, nežinosite, dėl ko buvo skirta nuobauda.

 

Baigę vieną žingsnį, pailsėkite, kad pamatytumėte, ar jis turi kokį nors poveikį. Jei atliksite viską tuo pačiu metu, nepadėsite išsiaiškinti bausmės priežasties, todėl negalėsite žinoti, ko reikėtų vengti ateityje.

8. Atlikite gerą SEO tipą

 

whitehat seo geras seoDažniausiai (kol jūsų svetainė nėra visiškai deindeksuota), geriausias būdas išvengti baudos yra daryti gerus dalykus.

 

Baudimas yra panašus į svorio augimą. Kiekvieną dieną po truputį pridedate, bet to tikrai nepastebite, kol vieną dieną veidrodis pagaliau jums „sulaužo“. Tikimybė, kad labai greitai numesite svorį, yra maža. Jei per vienerius metus priaugote 25 svarus, tikitės, kad numesite maždaug vienerius metus!

 

Bandymas bėgti 5 valandas per dieną neveiks, nes paprastai to išlaikyti nepavyks. Išbandę bet kokius sparčiuosius klavišus, pvz., Tabletes ir labai ribojančias dietas, galite sulaukti daugiau problemų.

 

Geriausias sprendimas yra daryti teisingus dalykus ilgą laiką ir bus pasiekti rezultatai. Jei kurį laiką stebėjote mūsų tinklaraštį, tikrai turėtumėte žinoti, kas yra teisingi dalykai. Jei nesekėte paskui mus … Na, dabar pats laikas pradėti!

 

Kaip ir bendrais bruožais, puikus turinys, sumaišytas su puikiu platinimu, lemia puikias atgalines nuorodas, kurių rezultatas yra puikus.

 

Pasiruošk:

 

Kalbant apie pabaigą, deja, niekada negali žinoti, ar kada nors pasveiksi po baudos. Tai gali užtrukti 2 savaites arba 2 metus. Štai kodėl verta laikytis taisyklių ir niekada nedėti visų kiaušinių į vieną krepšį. Pažvelkite į, pavyzdžiui, PPC privalumus. Tai gali būti naudinga per „Google“ nuobaudą.

 

Kokia jūsų patirtis naudojant „Google“ naujinius? Ar visada matote srauto svyravimus savo svetainėje? Ar jūs kada nors buvote masiškai nubaustas? Ir … dar svarbiau, ar jūs kada nors atsigavote po baudos? Kokių žingsnių ėmėtės? Galbūt komentarų skiltyje galime surinkti keletą išsamesnių konkrečių nuobaudų veiksmų.