Kategorijos
SEO

Skardžio hidė

„Google“ patarimai apie SEO turėtų būti geriausi versle, tiesa? Aš turiu galvoje, kad jie beveik sukūrė tai, todėl jie tikrai žino, apie ką kalba, ar ne? Na, tai beveik tiesa. Tačiau kalbant apie tokią didelę įmonę kaip „Google“, net pareigūnai kartais prieštarauja sau.

 

Be to, suprantama, kad „Google“ dažnai viską slepia. Jei jie viską pasakytų žmonėms apie algoritmą, žmonės tikriausiai piktnaudžiautų sistema, o „Google“ nenori, kad taip atsitiktų.

Ar „_Google_Officials_Tweets_Affect_Your_SEO_Strategy3 “

Šiame straipsnyje aptarsime keletą prieštaringų temų ir apžvelgsime kai kurias situacijas, kai „Google“ pareigūnai prieštaravo sau.

 

  1. Durų puslapiai – ar yra alternatyvų?
  2. Pasikartojantis turinys – ar „Google“ rūpi, kas buvo pirmasis leidėjas? 
  3. Keli H1- Ar jie ne-ne?
  4. Privačių tinklaraščių tinklai – ar jie vis dar veikia?
  5. Atsisakyti nuorodų – kartais tai veikia, kartais – ne
  6. Turinio genėjimas – ar tai gera strategija, ar ne?

1. Tarpdurio puslapiai – ar yra alternatyvų?

 

Tarpdurio puslapiai visada buvo painūs. Oficialus „Google“ vartų puslapių apibrėžimas yra toks:

 

Tarpduriai yra svetainės ar puslapiai, sukurti norint tinkamai įvertinti konkrečias paieškos užklausas.

 

Argi ne tokie … visi interneto puslapiai? Visi kuria puslapius, kad būtų reitinguojami konkretūs klausimai!

 

Tarpduriai yra svetainės ar puslapiai, sukurti norint tinkamai įvertinti konkrečias paieškos užklausas

 

Aš žinau, kad „Google“ iš tikrųjų nurodo puslapius, kurie tikrai neprideda interneto vertės. Žmonės, kurie tiesiog bando įvertinti viską, kas įmanoma, ir sukuria daugybę šlamšto turinčių puslapių, kad tai pasiektų.

 

Tačiau daugelyje svetainių tikrai yra kelios paslaugos ar vietos.

 

Pvz., Jei turiu automobilių nuomos įmonę, kuri nuomoja automobilius 25 šalyse ir daugiau nei 1000 miestų, ką daryti? Ar aš tiesiog sukuriu vieną puslapį pavadinimu „Automobilių nuoma Belgijoje, Danijoje, Vengrijoje, Italijoje, Jungtinėje Karalystėje ir kt.“? Aš labai abejoju. Savo svetainę sukonstruosiu hierarchiškai ir sukursiu tūkstančius puslapių, po vieną kiekvienam miestui. 

 

O turinys? Ar turiu parašyti unikalų turinį visiems 1000 miestų? Mes visi žinome, kad taip nenutiks. Turinys greičiausiai bus labai panašus, su skirtingais miestų ar šalių pavadinimais.

 

Ar „Google“ mane už tai nubaus? Ne. Ir yra daugybė pavyzdžių, kurie tai patvirtina. Jei norite sužinoti daugiau, galite peržiūrėti šį išsamų straipsnį apie durų puslapius .

 

Matote … tarpdurių puslapių problema yra ne tai, kad jie neleidžiami, o tai, kad nėra jokios alternatyvos, nėra aiškaus reiškinio paaiškinimo!

 

Perskaitę „ Google“ apibrėžimą iki galo, galite pastebėti šią frazę, kuri yra bent dviprasmiška:

 

Iš esmės panašūs puslapiai, kurie yra arčiau paieškos rezultatų nei aiškiai apibrėžta, naršoma hierarchija.

 

Jei norite skaityti tikriausiai viską, kas kada nors buvo parašyta apie pasikartojantį turinį, galite patikrinti šią nuorodą .

2. Pasikartojantis turinys – ar „Google“ rūpi, kas buvo pirmasis leidėjas? 

 

„Google“ rūpi nukopijuotas ir pasikartojantis turinys, bet tik savo labui. Iš esmės ji nenori, kad paieškos rezultatuose būtų dublikatai.

 

Štai kodėl savo oficialiame puslapyje apie pasikartojantį turinį jis nedaug kalba apie pasikartojantį svetainių turinį. Mes turime surinkti gabalus iš ten, kur galime.

 

Jei turite 100 puslapių, kurie yra tikslios kitos svetainės, kuri kelerius metus buvo indeksuota, kopijos ir turi gerą domeno stiprumą, tikriausiai nepriskirsite tų puslapių. Tačiau, jei turite unikalų puslapį, kuris yra gerai optimizuotas, jis bus reitinguojamas labai gerai.

 

Tačiau tai nereiškia, kad jūsų turinys „vagia“ jūsų tinklalapius. Pagalvokite, kaip „Amazon“ ar panašios svetainės pralenkė daugelį savo pardavėjų svetainių, turinčių tą patį turinį ir tikriausiai paskelbtas pirmiausia.

 

„Google“ iš tikrųjų nesvarbu, kas pirmas. Tiesiog rūpi, kad du kartus nebūtų tas pats rezultatas.

 

Taigi, kai kas nors pavogė ir pirmiausia jį indeksavo, Jonas man patarė, kad turėčiau juos paduoti į teismą.

 

 

Žmonės padarė prielaidą, kad yra kažkokia bausmė už dubliuotą turinį. Realybėje nėra. Nebūtina nuobaudos už visos svetainės turinio dublikatą, nebent jūs stipriai nurašote ir negaunate kažkokių rankinių veiksmų. Tiesiog „Google“ reitinguoja norimą ar geriausiu rezultatu.

 

Johnas Muelleris tai patvirtina, bet rasti atsakymą nėra lengva:

 

 

 

Yra daug kitų painiavų, susijusių su turiniu. Štai vienas pavyzdys, kaip du pareigūnai atsakė į dalykus skirtingai.

 

Gary Illyeso atsakymas:

 

 

Johno Muellerio atsakymas:

 

 

Gary tarsi atsakė taip (bet pridėdamas „apskritai“), o Jonas – ne. Nesu tikras, ar jie tikslingai atsako į dalykus, kad sukeltų painiavą (vėlgi, galbūt tai yra elgesys su slaptumu), ar paprasčiausiai iš tikrųjų nežinau visų atsakymų, nes „Google“ yra labai sudėtinga, todėl jie tiesiog juos prisiima, tačiau aišku viena: jei tu Norite sužinoti, ar „Google“ traktuoja „ir“, ir „&“ taip pat, turėsite tai išbandyti.

3. Keli H1 – ar ne?

 

Žmonės dažnai klausia, ar gerai, jei jūsų svetainėje yra kelios H1 antraštės. Kodėl? Nes dauguma įrankių, analizuojančių svetaines, turi galimybę identifikuoti puslapius su keliomis H1 žymomis.

 

„Google“ šiuo klausimu turi du oficialius atsakymus. Po vieną – Mattas Cuttsas (buvęs šlamšto vadovas), o kitas – Johnas Muelleris (dabartinis šlamšto vadovas).

 

Matto Cutto atsakymas:

 

 

Johno Muellerio atsakymas:

 

Gerai, todėl iš abiejų šių atsakymų suprantame, kad gerai naudoti kelis H1.

 

Taigi, kur yra problema?

 

Na, kaip minėta anksčiau, faktas, kad daugumoje įrankių vis dar yra skyriai, kuriuose pateikiami puslapiai su keliais H1.

 

Taigi, kaip Jonas teigė aukščiau, tai nėra HTML5 problema. Atidžiai klausydamiesi galite išgirsti jį sakant „yra tikimybė“, kad jūsų svetainė teisingai naudoja HTML5.

 

Na, sakyčiau, kad neturėtumėte rizikuoti ir naudoti vieną H1 žymą. Net jei tai nėra problema, naudodamiesi keliomis, „Google“ suteikiate galimybę pažvelgti keliose vietose, užuot nurodę vieną aiškią svarbiausių raktinių žodžių vietą.

4. Privatūs tinklaraščių tinklai – ar jie vis dar veikia?

 

Čia „Google“ iš tikrųjų būna šauni. Kodėl? Nes tai buvo vienas žingsnis į priekį. Vienas didelis žingsnis.

 

Tiesa ta, kad privatūs tinklaraščių tinklai  vis dar veikia. Ir tikriausiai jie veiks visada, jei tik „Google“ naudos atgalines nuorodas svetainėms reitinguoti (galbūt net jei nuorodos pasensta).

 

Kai PBN išpopuliarėjo, žmonės iš karto uždirbo iš nišos, paskelbdami PBN paslaugas „BlackHat“ SEO forumuose. Visi buvo laimingi.

 

Tada vieną dieną tai įvyko:

 

 

 

Taigi kaip tai įmanoma? Kaip „Google“ galėtų sugadinti visą profesionalų sukurtą PBN tinklą? Na … tai tikriausiai gana paprasta. Jie nusipirko paslaugą.

 

Po šio epizodo forumuose ir socialiniuose tinkluose visi ėmė kraustytis iš proto, kad PBN yra mirę. Net didieji rinkodaros specialistai, tokie kaip Spenceris Hawsas iš „Niche Pursuits“ ir Patas Flynnas iš „Smart Passive Income“, nužudė savo PBN ir teigė, kad jie nebeveikia.

 

Kita vertus, tokie rinkodaros specialistai kaip Glenas iš „Viperchill“ ir Matthew Woodwardas , kurie suprato, kas vyksta, vis tai darė. Ir, spėk kas? Tai vis dar veikia.

 

Tačiau mes nerekomenduojame kurti PBN. Su tuo susijusi rizika, išlaidos ir laikas yra daug didesni už naudą.

 

Tiesiog nepamirškite, kokius apgaulingus dalykus daro „Google“, kai skaitote bet kokį jų turinį.

5. Atsisakyti nuorodų – kartais tai veikia, kartais – ne

 

Šlamštas yra siaubingas. Ypač tada, kai ne jūs tai darote, tiesa? Turiu omenyje, kad užklupus šlamšto ryšius yra blogai, bet bent jau žinai, kad esi kaltas.

 

Tačiau kai kas nors kitas bombarduoja jūsų svetainę nuorodomis, kurių nenorite, tai yra daug blogiau.

Anuomet vienintelis būdas atsikratyti tų nuorodų buvo jas pašalinti rankiniu būdu.

Sunku, turint omenyje, kad juos padarė kažkas kitas su konkrečia mintimi tave nuversti.

 

Bet „Google“ ateina į pagalbą! Maždaug 2012 m. „ Google“ pristatė nuorodų atsisakymo įrankį , į kurį galite įkelti šlamšto nuorodų sąrašą ir tariamai „Google“ jų nepaisys.

 

Išskyrus … taip nėra. Bent jau ne visada. Mes daug kartų susidūrėme su svetainėmis, užpultomis neigiamu SEO, ir pateikus atsisakymo failą niekas iš tikrųjų nepasikeitė.

 

Kartais tai veikia, bet kartais ne, todėl „Google“ vis tiek liepia pabandyti pašalinti šlamštines nuorodas iš interneto ir atsisakymo įrankį naudoti tik kaip paskutinę priemonę.

 

atsisakyti įrankio google

 

Vis dėlto aš jums pasakysiu vieną dalyką. Jei jus užbloškė neigiamu SEO , bus labai sunku pašalinti šias nuorodas. Tiesiog atpažinkite juos (tai galite padaryti naudodami nenatūralų nuorodų aptikimo įrankį ) ir pateikite atsisakymą.

 

Geresnis būdas sugrąžinti savo gretas yra sutelkti dėmesį į savo profilio tobulinimą naudojant naujas natūralias atgalines nuorodas, taip pat dirbti su UX, technine ir puslapių optimizavimu.

6. Turinio genėjimas – ar tai gera strategija, ar ne?

 

Glennas Gabe uždavė šį klausimą viename „Google Webmaster Central“ darbo valandų „Hangout“:

 

„Koks yra geriausias požiūris į nekokybišką turinį?“

 

Johnas Muelleris teigė, kad turinio tobulinimas ir turinio genėjimas yra tinkamos strategijos.

Tačiau tai prieštarauja Gary Illyeso pasakymui.

Gary Illyesas teigė, kad turinio genėjimas nėra gera strategija siekiant pagerinti bendrą svetainės kokybę.

 

Visą „Hangout“ galite žiūrėti čia:

 

 

Johnas Muelleris teigė, kad „Google“ pareigūnai neretai „Hangout“ ir konferencijose pateikia skirtingus atsakymus, tačiau tai tikrai nepadeda.

 

Nors turinio genėjimas kai kuriems žmonėms atnešė rezultatų , tačiau, remiantis mūsų pačių patirtimi, atrodo, kad turinio genėjimas nėra labai efektyvus jūsų turinio optimizavimo būdas.

 

Mes praleidome daug laiko nustatydami, koks turinys neatnešė jokio srauto į mūsų svetainę, ir nukreipėme jį į kitus susijusius straipsnius, tačiau nematėme srauto padidėjimo. Kai kuriose situacijose per didelis turinio genėjimas gali būti žalingas !

 

Iš aukščiau pateikto vaizdo įrašo galime suprasti, kad turinio pašalinimas iš jūsų svetainės turėtų būti paskutinė išeitis. Jei nieko negalite patobulinti, palikite turinį.

 

Išvada

 

Iš šių išvadų galime padaryti tai, kad „Google“ tapo tokia sudėtinga ir galbūt net jų pareigūnai ar kūrėjai nebegali suprasti, kaip ji veikia.

 

Ši tema yra labai įdomi TED diskusija, nors ir susijusi su „YouTube“ skelbimų algoritmu:

 

 

Atsižvelgdami į šiuos dalykus, įsiklausykite į „Google“ pareigūnų žodžius, tačiau pasinaudokite patarimais su druska. Tyrinėkite daugiau ir įsitikinkite, kad tikrai suprantate šią sąvoką, prieš imdamiesi kokių nors pagrindinių veiksmų.

 

Ar turite kokių nors dilemų dėl SEO klausimų? Gal kokia prieštaringa informacija iš „Google“, kurios mes nepaminėjome aukščiau? Jei taip, pakvieskite mus komentarų skiltyje ir mes jį ištirsime, kad sužinotume daugiau ir pridėtume jį prie sąrašo.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *