Kategorijos
SEO

Fotoaparatų peržIūros svetainės

Nuolatinis turinio kūrimas siekiant efektyvios turinio rinkodaros strategijos reikalauja daug darbo ir daug planavimo. Vienas iš būdų optimizuoti turinio kūrimo procesą ir padaryti jį efektyvesnį yra atlikti sėkmingos svetainės turinio auditą ir išsirinkti keletą skanių turinio idėjų.

Turinio auditas + turinio strategijos analizė = skanūs apreiškimai

Puiku tai darant yra tai, kad svetainė net neturi būti toje pačioje pramonėje, nes temos paprastai gali būti perkeltos. Gali būti labai naudinga pažvelgti į konkrečias pramonės šakas, išsirinkti svetaines, kurios, aišku, daro tai teisingai, ir išsamiai sužinoti, kodėl būtent tai yra.

 

Naudodamiesi šia technika galite būti tikri, kad naudosite labai efektyvią turinio strategiją, kurią jūsų konkurentai visada žais. Nes esate iniciatyvus ir pasiekiate ne pramonės burbulą.

 

Tai yra dalinis turinio auditas. Viso turinio audito ar net turinio aprašymo atlikimas tik vienoje iš šių svetainių užtruks kelias dienas. Čia aš renkuosi įdomiausius dalykus, kuriuos randu, ir palieku vien tik įprastus dalykus ar daiktus, kurie iš tikrųjų kenkia svetainėms.

 

Tai jokiu būdu neturėtų būti vertinama kaip visas vaizdas, bet kaip pavyzdžių serija, ką galima pabrėžti ir sužinoti tokio audito metu.
Jei atliktumėte išsamų ir tinkamą turinio auditą, turėtumėte pranešti apie visą vaizdą, reiškiantį gerą, blogą ir negražų.

 

Turinio auditas atlieka šiuos veiksmus:

  • Išsamiai aprašykite 100% svetainės domeno ir padomenių turinio išteklių.
  • Įvertinkite kiekvieno turinio ištekliaus galią ir efektyvumą
  • Nustatykite, kokia kategorija yra turinio turtas, t. Straipsnis, infografika … ir kt.
  • Įvertina tikimybę pakartotinai panaudoti turtą norint įgyti, ryšius, socialinę dalį, didesnį prekės ženklo žinomumą ir kt.
  • Apibrėžkite bendrą prekės ženklo įvaizdį, kurį perduoda dabartiniai turinio ištekliai ir ar tai suderinama su rinkodaros strategija.
  • Rūšiuokite turinį į skirtingas auditorijos kategorijas, jei el. Prekybos svetainė yra tam tikra informacija ir turinio rinkodaros tikslais, galbūt pagal tam tikrą gentį ar subkultūrą.
  • Nustatykite antraštes, kurios tinka jūsų rinkai.
  • Nustatykite konkrečius turinio tipus ir temas, tinkančius jūsų svetainei.
  • Atskleidžia svetainės turinio struktūrą ir tai, kaip tai veikia SEO
  • Atskleidžia pasikartojančias turinio problemas.
  • Išvardija raktinius žodžius ir kaip jie susiję su geriausiai veikiančiu turiniu

 

Turinio strategija

Taip pat žiūrime į turinio strategiją, kad galėtume pamatyti, kur turinio turtas naudingas svetainėms. Mes nežinome svetainių rinkodaros strategijos, todėl negalėjome pasakyti, ar turinys atitinka rinkodaros planą. Jei atliktume išsamų ir tinkamą auditą bei strategiją, atsižvelgtume į šiuos veiksnius ir juos panaudotume interneto efektyvumui įvertinti.

 

Svarbu atsiminti, kad svetainė turi atlikti tam tikrą užduotį ir būtent šią užduotį turinys turi tiesiogiai ir netiesiogiai palaikyti. Elektroninės prekybos svetainės užduotis, žinoma, yra parduoti daugiau daiktų.

 

Turinio rinkodara, SEO, atvykstamoji rinkodara, UX dizainas, prekės ženklo kūrimas, tinklaraščių rašymas ir kt. – visa tai netiesiogiai palaiko pagrindinį svetainės tikslą – parduoti daugiau daiktų.
Turinio strategijos tikslas yra paremti bendrą rinkodaros planą ir veiksmingai panaudoti turinio išteklius, palaikančius netiesioginę taktiką, pvz., Tinklaraščių rašymą ir pan., Kad parduotumėte daugiau daiktų.

 

Šios analizės tikslais mes sutelkėme dėmesį į tiesioginį šių svetainių tikslą parduoti daugiau fotoaparatų. Tai reiškia užimti aukštesnę vietą SERP ir gauti daugiau socialinių akcijų žmonėms, kurie yra skaitmeninių fotoaparatų rinkoje arba kurie perduos turinį tiems, kurie yra rinkoje. Mums rūpi ne triukšmas dėl savęs, o tam, kad turinys pritrauktų tuos, kurie šiuo metu ar ateityje ketina domėtis fotoaparato pirkimu.

 

Tačiau yra dar viena žmonių grupė, kuriai mes norime daryti įtaką. Tai yra tie, kurie niekada negali nusipirkti fotoaparato, tačiau daro didelę įtaką, kad žmonės pirktų fotoaparatus, net jei tai netiesiogiai. Šis pagrindinės naujienų svetainės žurnalistas gali nesidomėti skaitmeniniu fotoaparatu, tačiau gali cituoti svetainę straipsnyje apie skaitmeninius fotoaparatus, leidžiantis tiems, kurie nori pirkti, ateiti į svetainę ir patekti į svetainės pardavimo piltuvą.

 

Frazė, kurią pasirinkau naudoti kaip raktinę frazę, yra

„Panasonic Lumix G6“ + 14–42 mm objektyvas

Alternatyvios šio raktinio žodžio frazės yra:

„Panasonic Lumix G6 + 14-42mm“ objektyvas (G6KEB-K), juodas + NEMOKAMA 8GB KORTELĖ „
Panasonic DMC-G6KEB-K“

Trumpai:

Išsamiai apibūdinkite 5 geriausių elektroninės prekybos svetainių turinį ir strategiją, skirtą fotografijos įrangai, ir pateikite galimybių ateityje.

Atlikau gilią paiešką naudodama „cogntiveSEO“ įrankį.

 

Aš žiūrėjau ir domėjausi:

  • Nuorodos
  • Socialinės akcijos
  • Įdomios antraštės
  • Turinio idėjos
  • Turinio skatinimo idėjos
  • Įtakos
  • Antraštės, pritraukiančios daug socialinių akcijų

Šiame pranešime nekreipiu dėmesio į mažus šenaniganus, nebent man atrodo, kad yra kažkas beprotiško ir verta pranešti.

 

Paieškos variklio rezultatų puslapyje išvardyti:

„Google“ paieškos rezultatai

„Google“ paieškos rezultatų 2 dalis

Norėjau sutelkti dėmesį į grynąsias elektroninės prekybos svetaines, plytų ir skiedinio parduotuves, išimtas iš sąrašo, taip pat peržiūros svetaines ar svetaines, kuriose uždirbama pinigų per filialų pavyzdžius. „Amazon“ ir „Ebay“ taip pat buvo pašalinti.
Įdomu tai, kad išvardytos apžvalgos svetainės yra maždaug vienodos, palyginti su elektroninės prekybos svetainėmis, tačiau jose nebuvo aukščiausių reitingų.

  1. „Amazon“
  2. Veksofotografija
  3. Universalinė parduotuvė John Lewis
  4. „Techradar“
  5. Bhfovovideo
  6. Photoblog
  7. „Whatdigitalcamera“
  8. Ukdigital

Susitelkime į wexphotographic.com svetainę ir gilinkimės

Magnetinis turinys

Iš šio 25 geriausių puslapių, susietų su puslapiais, ekrano matome, kad 5 iš jų yra informaciniai turinio elementai, o ne tiesūs pardavimo puslapiai.

 

4 saitas – konkursai ir viktorinos gali būti labai naudingi turinio rinkodarai, jie gali pritraukti daug dėmesio tiek nuorodose, tiek socialiniuose ženkluose ir leisti prekės ženklui užmegzti emocinius ryšius su dalyviais ir konkurso dalyviais.
Galbūt verta iš naujo susieti šį puslapį su šiuo puslapiu ir sukurti naują turinį, kuriame kalbama apie konkurso nuotraukas. Šis tinklalapio turinys yra svetainės turtas ir turėtų būti naudojamas pakartotinai, jį galima lengvai pertvarkyti ir išsiųsti kaip el. Pašto informacinį biuletenį arba paskelbti „Facebook“ tinklalapyje.

 

Turtas, už kurį sumokėta laiko ir pinigų prasme, tiesiog sėdi ten ir nieko nedaro, yra iššvaistytas turtas ir reiškia galimybę.

 

5 nuoroda yra tiesioginė nuoroda į .jpg ir joje yra 26 nuorodos, nors tai gali padidinti domeno profilį, o „Google“ gali tai vertinti kaip teigiamą veiksnį, jūs galėtumėte nukreipti šios nuorodos nuosavybę kitur. Aš siūlyčiau 301 nukreipti į puslapį, kuriame vis dar yra originalus vaizdas (nebūkite panašūs į Moneysupermarket.com ir peradresuokite į priekinį puslapį, sunaikindami pirmiausia nuorodą sugeneravusį turinį) puslapį ir todėl priežastis nes nuoroda vis dar egzistuoja, tačiau ją turint šablono puslapyje nuorodos nuosavybė gali keliauti po svetainę. Tai naudinga kitiems puslapiams.

 

Labai naudinga fotoaparato apžvalga. Ne tik išvardijamos funkcijos, kurias gali atlikti visi, ir tai nėra taip naudinga. Bet iš tikrųjų fotografuokite fotoaparatu ir rodykite, o ne pasakykite, ką kamera gali padaryti.
Tai gali būti puikus atvejo tyrimas, kaip geriausiai pateikti fotoaparato apžvalgą, o pusė „Google“ 20 geriausių svetainių yra kamerų apžvalgų svetainės. El. Prekybos svetainėse kuriant tokio paties tipo turinį, kokį daro peržiūros svetainės, jos gali išstumti peržiūros modelį iš SERP. Ypač turint omenyje, kad apžvalgos svetainės gauna pajamas iš elektroninės prekybos svetainių susiedamos su jomis.

Šis turinio modelis turėtų būti atkurtas kiekvienai populiariai kamerai.

 

„Link 10“ turinys buvo sukurtas prieš 5 metus. Panašu, kad nuo to laiko turinys nebuvo pakartotinai panaudotas. Tai reiškia, kad pinigai, kuriuos turinys galėjo išleisti, paliekami po lova. Net jei šis turinys būtų raižytas maždaug kartą per metus, jį būtų galima naudoti dar 4 kartus.
Išmanios svetainės, tokios kaip buzzfeed.com, visą laiką naudoja turinį. Tai padeda sumažinti turinio sąnaudas, naudinga būtų susmulkinti šį turinį ir įdėti į „Facebook“ ar net „Tumblr“.

Kai pasirodė, kad turinys pritraukia nuorodas ir patinka žmonėms, kurie reklamuos jūsų prekės ženklą, nėra prasmės jį vėl nuvalyti dulkėmis.

 

„Link 21“ yra redakcinis straipsnis, skirtas remti „Norfolk“ ir „Norwich Open Studios“, švenčiančius 20-uosius metus.

Tai, kas iš tikrųjų yra šis kūrinys, yra genties kūrimas arba tinklų kūrimas.

Kalbama apie kitus žmones ir nekonkuruojančias įmones, taip pat pateikiamos nuorodos, dalijamasi nuorodų nuosavybe. Tokiu būdu pasiekti labai efektyvu, nes įsigalioja abipusiškumo dėsnis. Kiekvienas, kuriam suteikiama nemokama reklama ir teikiama pagalba reitinguojant, pajus, kad kažkada turėtų ją grąžinti.
Tai galėjo būti perėjimas prie tolesnio genties ar bendruomenės kūrimo, tačiau panašu, kad tai vienintelis. Svetainėje būtų labai lengva sukurti nepriklausomų fotografų katalogą ir taip sukurti gerą valią.

 

Išvada

 

Matome, kad net ši sutrumpinta turinio audito ir turinio strategijos versija išmetė sultingus dalykus. Kadangi mes žiūrėjome tik pirmuosius 25 dažniausiai susietus puslapius, tai turbūt stipriausi kūriniai. Bet toliau įsigilinus į tinklalapius, gali atsirasti tolesnių pakartotinio naudojimo svetainės idėjų ir netgi idėjų, kurias galėtų panaudoti konkurentas.

 

Nuskaitydami svetainę wexphotographic.com iš viso grąžino 741 puslapį ir turi 1456 persiuntimo domenus.

 

Greitai peržiūrėkite kitas reitinguojamas svetaines ir jų atgalinių nuorodų skaičių.

„Wilkinson.co.uk“                                   turi 143 puslapius su 400 nukreipiančių domenų. „
Camerabuster.co.uk“                         turi 160 puslapių su 532 persiuntimo domenais. „
Bhphotovideo.com“                             turi 11 858 puslapius su 13 987 domenais. „
Ukdigital.co.uk“                                   turi 139 puslapius su 283 domenais

 

Įdomu pažymėti, kad didžiausias nugalėtojas nebuvo svetainė, kurioje buvo daugiausia nuorodų, galbūt jiems reikia atkreipti dėmesį į kelių atsisakymą. Aš neatlikau to audito, todėl nežinau.

Tačiau tai rodo, kad nors didžiausia ne visada yra geriausia, kiekvienoje svetainėje yra nemažai nuorodų, todėl jos vis tiek yra svarbios reitingui.

 

Be abejonės, mes galime rasti daugiau turinio idėjų ir metodų, kaip sukurti nuorodas atliekant tą patį auditą kiekvienoje svetainėje. Jie tikrai atskleis svetaines, kuriose būtų galima rasti nuorodas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *