Kategorijos
SEO

Url pavadinimas

Kiekvieno svetainės savininko svajonė (ir tikslas) yra kuo aukščiau už savo tikslinę auditoriją. Kiekvienos paieškos sistemos svajonė (ir tikslas) yra įsitikinti, kad tinkamiausios svetainės užima aukščiausią reitingą. Bet kaip tas aktualumas kuriamas ir aiškinamas? Ar tai susiję su tuo, ką sakote? Tiek daug žinome, kad esame tikri. Ar tai susiję su tuo, kaip (ar kur) jūs sakote? Tai mes ir nusprendėme išsiaiškinti.

Turėdami tai omenyje, atlikome išsamų tyrimą su 34 tūkst. Raktinių žodžių rinkiniu, kurį analizavome pirmyn ir atgal, kad išsiaiškintume, koks yra raktinio žodžio pavadinimas, URL, domenas, padomenis ir URI reitinge.

 

TL; DR – tai gana didelis tyrimas. Jei neturite laiko viską perskaityti, galite naršyti po pagrindinius išsinešimus.

 

 

Raktinių žodžių_įtaka_pavadinimas_į_URL

Ar visi šie būdingi dalykai yra svarbūs? O jei taip, kiek? Net jei šie pasirinkimai galų gale reikšmingai nepakeis jūsų reitingų, jie bus priversti jus labiau atitikti jūsų numatytą tikslinę auditoriją. Taip pat yra ir kitų eksperimentinių tyrimų, kuriuos remiamės žemiau, kurie rodo, kad bendrasis, panašus į raktinius žodžius URL ar domenas gali labai pakeisti internetinės rinkodaros kampanijų sėkmę. Žemiau galite rasti sąrašą su pagrindinėmis šio tyrimo išvadomis.

 

  1. Metodinis požiūris – kaip mes atlikome tyrimus
  2. Raktinio žodžio naudojimas URL padarys svetainę svarbesnę „Google“.
  3. Raktinio žodžio išvaizda pavadinime aiškiai skiriasi nuo 1 ar 2 reitingo.
  4. Raktinio žodžio naudojimas URL gali būti arčiau jūsų reitingo.
  5. Galima reitinguoti geriau, jei jūsų raktinis žodis yra domeno vardo dalis.
  6. Raktinių žodžių ir padomenių panašumai negali numatyti reitingų pokyčių.
  7. Jei jūsų domenas tiksliai atitinka raktinį žodį, galite lengviau užimti 1 vietą.
  8. Abiejuose domenų domenuose rodomas raktinis žodis gali pasigirti įspūdingais 1 ir 2 pozicijų rezultatais.
  9. Kuo glaustesnis URL, tuo didesnė tikimybė reitinguoti geriau.
  10. SEO tinkami URL gali sukelti didesnį suvokiamą aktualumą.
  11. Kiti susiję tyrimai
  12. Pasiimk

 

Taigi ką turėtumėte daryti? Jei įmanoma, pabandykite apeiti įtraukdami atitinkamą raktinį žodį į savo svetainės pavadinimą, domeną ar URL. Mūsų tyrimas rodo, kad poveikis yra vidutiniškas, o tai rodo galimą koreliaciją tarp raktinio žodžio buvimo viename iš jų ir aukštesnio reitingo to raktinio žodžio paieškos rezultatų sąraše. Dar geriau, galite pabandyti naudoti raktinius žodžius visuose trijuose arba bent jau jų derinyje. Jei ne, tada domenas turėtų būti didžiausias prioritetas. Vis dėlto nesijaudinkite su padomeniu, atrodo, kad tai tikrai neturi skirtumo. O kad iš tikrųjų padidintumėte tikimybę kuo reitinguoti reitingą, turėtumėte padaryti URL glaustą. Tiesą sakant, jei galėtumėte užtikrinti, kad jūsų puslapių URL niekada neviršytų 50–60 simbolių, tai būtų tobula.

 

Ar „Google“ reitinguodama puslapį skaičiuoja raktinį žodį pavadinime, URL ar URI?

 

„Google“ sako „ne“, tačiau įvairūs eksperimentai ir stebėjimai sako „taip“.

 

Jei URL naudosite raktinį žodį, svetainė gali atrodyti tinkamesnė.

 

Žinoma, „Google“ jį suras, net jei raktinis žodis bus palaidotas giliai svetainės turinyje, tačiau, vertinant šį testą , atrodo, kad jis gali būti šiek tiek geresnis, jei šis raktinis žodis yra labiau matomoje vietoje (pvz., URL ar Pvz., URI). Kaip tiesiai į viršų, tai yra prasminga, tačiau svarbu viską stebėti perspektyvoje: eksperimentines išvadas reikia paremti kiekybine analize.

 

Metodinis požiūris – kaip mes atlikome tyrimus

 

Pirmiausia patikslinkime keletą metodinių prielaidų. Suprasti metodiką yra svarbu, nes tai yra sudėtinga išspręsti problema, kuri nėra visai įprasta. Taigi ir mūsų naudojami statistiniai įrankiai nėra visai įprasti. Pirma, svarbu žinoti, kad visi tyrimai buvo atlikti 2016 m. Gegužės ir birželio mėnesiais.

 

Mes naudojome panašumo algoritmą, pagrįstą Levenshtein atstumo koncepcija – eilutės metrika, matuojanti skirtumą tarp dviejų sekų. Tai turbūt geriausias algoritmas, kurį reikia naudoti dirbant su trumpomis teksto eilutėmis. Mūsų atveju viena iš šių eilučių buvo raktinis žodis, o kita – domenas / pavadinimas / URL. „Levenshtein“ atstumą galima apytiksliai suprasti kaip minimalų redagavimų skaičių, reikalingą vienam žodžiui pakeisti kitu. Normalizavus, šį atstumą galima išmatuoti skalėje nuo 1 iki 100 (vertė rodo mažiausio per ilgiausią įmanomą atstumą dalį: ($ ​​str1_length – $ levenshtein_distance) / $ str1_length).

 

Šią metriką pritaikėme ne mažiau kaip 34368 raktiniams žodžiams . Kiekvienam raktiniam žodžiui nustatėme pirmąsias 20 „Google“ pozicijų ir patikrinome atitinkamus URL. Tada mes pritaikėme Levenshtein pagrįstą analizę įvairiems palyginimams, kuriuos norėjome atlikti, kad patikrintume tikimybę, jog gali būti ryšys tarp raktinio žodžio ir tam tikrų elementų (URL, URI, pavadinimas, domenas, padomenis ir kt.). to rezultatas buvo normalizuotos skalės balas, kurį mes tada interpretavome pagal šias ribas: <30 reiškia nedidelį efektą, tarp 30 ir 60 reiškia vidutinį poveikį ir> 60 reiškia didelį poveikį.

 

 

Ar pavadinimų raktiniai žodžiai turi reitingavimo svarbą? 

Tai, ką gaunate aukščiau pateiktoje diagramoje, yra 3 panašumo lygių (žemo, vidutinio ir aukšto) pasiskirstymas tarp reitingo pozicijų nuo 1 iki 20. Keblu kalbėti apie koreliacijas, kai skirtumai atrodo gana subtilūs. Pavyzdžiui, akivaizdžiai matome, kad daugiausiai aukšto panašumo balų atvejų yra 1-oje vietoje esančiose svetainėse. Taip pat galime pastebėti, kad yra bendra mažėjimo tendencija nuo 1 iki 20 pozicijos (nors santykis nėra gana tiesinis.

 

 

Tačiau atidžiau patyrus paaiškėja, kad aiškinimas yra šiek tiek sudėtingesnis. Pavyzdžiui, intervalas tarp 2 ir 20 reitingo yra 508, kuris teoriškai vidutiniškai svyruos iki maždaug 28 skirtumų tarp bet kurių dviejų gretų. Šis vidutinis skirtumas, palyginti su mažiausiu atvejų, turinčių aukštą panašumo balą, skaičiumi yra mažesnis nei 2,5%. Nors tai savaime nėra sandorių laužytojas, tai vaizduoja gana dviprasmišką vaizdą, kai nėra linijinio ryšio tarp aukštų panašumo balų ir reitingo pozicijų.

Tačiau yra vienas dalykas, kuris atrodo gana aiškus. Nepaisant to, ar pagal raktinį žodį pavadinime yra skirtumas tarp 3 ar 4, 6 ar 7, 10 ar 11 reitingo, jis tikrai skiriasi nuo 1 ar 2 reitingo.

 

Raktinių žodžių buvimas pavadinimuose aiškiai skiriasi nuo 1 ar 2 reitingo.

 

Skirtumas tarp svetainių, turinčių aukštą panašumo balą, yra 666 – didesnis nei visas diapazonas tarp 2 ir 20 reitingų. Šis skirtumas taip pat sudaro beveik 29% viso tinklalapių, turinčių aukštą panašumo balą, skaičiaus. 1 rangas.

 

 

Vis dėlto reikia atsiminti tai, kad nors šis ryšys yra gana tvirtas, norint atskirti 1-ojo rango ir paskesnio rango pozicijas (o tarp pirmųjų 7-ojo rango pozicijų yra šiek tiek tiesinis ryšys), yra ir keletas pažeidimų. Pavyzdžiui, pirmasis tiesiškumo lūžis yra tarp 2 ir 3 eilių, o tai rodo šiek tiek keistą ryšį. Taip pat šiek tiek keista, kad, išskyrus pirmąsias 4 pozicijas, vienintelė vieta, kur galima rasti daugiau nei 8 000 puslapių su pavadinime esančiais raktiniais žodžiais, yra paskutinėse 5 pozicijose. Žinoma, tai nebūtinai sutampa su to buvimo poveikiu, tačiau tai rodo, kad užtikrinus, kad raktinis žodis pasirodys pavadinime, jūs negalėsite pasiekti tiek, kiek galite tikėtis.

 

Ar „Google“ reitinguodama puslapį skaičiuoja raktinį žodį URL / URI?

 

 

Ankstesnė analizė taip pat buvo susijusi su raktinio žodžio ir URL panašumu. Naudojant raktinį žodį URL, tai gali padaryti didelę įtaką priartėjus prie 1-ojo reitingo (visi kiti veiksniai yra vienodi). 1-oje vietoje (725) yra 3 kartus daugiau puslapių su dideliu panašumo balu tarp raktinio žodžio ir URL nei 2-oje (234). Nors aukštų balų skaičius yra daug mažesnis nei raktinių žodžių ir pavadinimų koreliacijos, diapazonas yra palyginti daug didesnis (156). Tai reiškia, kad dvigubai mažiausias puslapių skaičius, turintis aukštą panašumo balą, ir du trečdaliai – antras pagal dydį. Tai taip pat atitinka vidutinį 8,6 (2–20 vietų) skirtumą – 11% mažiausio aukšto balo puslapių skaičiaus.

 

Bent jau iš dalies yra daugiau linijinio ryšio. Tiesą sakant, pirmosioms devynioms reitingo pozicijoms linijiškumas yra tobulas. Tačiau po 10-os reitingo jis tampa visiškai nenuspėjamas.

 

 

Kalbant apie tiesioginį buvimą, raktinis žodis URL dažniausiai rodomas pirmoje pozicijoje. Vėliau skaičiai krinta gana tiesiškai, iki pat 9 pozicijos. Tačiau tas pats keistas santykis yra ir 20-ojo reitingo atžvilgiu: skaičiai pasirenka paskutines kelias pozicijas. Vis dėlto, atsižvelgiant į visa kita, atrodo, kad yra stipresnis ryšys tarp raktinio žodžio URL ir reitingo nei raktinio žodžio pavadinime ir reitinge. Taigi, jei turite pasirinkti, eikite į URL, o ne antraštę.

 

 

Kalbant apie raktinio žodžio ir URI ryšį, keli dalykai skiriasi nuo ankstesnių duomenų rinkinių. Visų pirma, nėra didelio skirtumo tarp puslapių, turinčių aukštą 1 ir 2 reitingų panašumo balą, skaičių. Pavadinimo atveju skirtumas buvo beveik 29% 1 reitingo svetainių skaičiaus. URL atveju jis buvo 2/3 1 reitingo svetainių skaičiaus. URI atveju skirtumas tarp 1 (3863) ir 2 (3719) sudaro mažiau nei 4% 1 reitingo vietų skaičiaus. Tai rodo daug mažesnį prognozuojamą poveikį. Taigi keista tai, kad santykis tarp raktinio žodžio URL ir rango yra linijinis 1–13 rangams, o tai yra geriausia eilutė iki šiol.

Naudojant raktinį žodį URL, tai gali padaryti didelę įtaką priartėjus prie 1-os vietos.

 

Kai bandome suskirstyti URI svarbą pagal raktinio žodžio skaičių URI vienoje pozicijoje, viskas tampa šiek tiek keista. pirmojoje pozicijoje yra mažiausias raktinių žodžių skaičius URI, nepaisant to, kad, palyginus su tuo, kas išdėstyta, santykis tarp buvimo ir panašumo efekto atrodo gana stiprus. Taigi koks paaiškinimas? Na, greičiausiai, tinkamas aiškinimas būtų tas, kad nors URI yra mažiau raktinių žodžių atvejų, kurie užėmė 1 vietą, tokiais atvejais panašumo efektas yra gana stiprus, o žemiau reitingavusių puslapių panašumas nėra toks, kaip daugeliu atvejų didelis.

 

Ar turėtumėte pasirinkti raktinius žodžius domenuose? Ar tai padės reitingams?

 

Kalbant apie domeną, viskas yra šiek tiek panašesnė į pavadinimą ir URL. Yra didelis neatitikimas tarp aukštų 1 ir 2 balų balų skaičiaus (43% skaičiaus už 1 rangą). Rezultatai, atitinkantys 1–7 reitingus, yra tiesiniai. Skaičiai 2-ojo rango, nors ir 20, yra reikšmingi (didesni už mažiausią skaičių, 57% didžiausio skaičiaus). Vidutinis skirtumas tarp skaičių, atitinkančių bet kokius 2 rangus, yra 58 (šiek tiek didesnis nei 7% mažiausio skaičiaus). Apskritai, nedidelis ar vidutinio stiprumo efektas, kuris geriausiai tinka pirmosioms reitingo pozicijoms.

 

Jūs turite didesnę galimybę reitinguoti geriau, jei jūsų raktinis žodis yra domeno vardo dalis.

 

Panašu, kad efektą nuosekliausiai palaiko skaičiai, kai kalbama apie domeną. Žiūrint į raktinių žodžių buvimą domeno pavadinime, tiesybė yra matoma tik pirmosiose pozicijose, taip pat tai, kad skirtumas tarp 1-os pozicijos domene rodomų raktinių žodžių yra žymiai didesnis nei bet kurios kitos pozicijos. Tai, atrodo, sustiprina mintį, kad efektas egzistuoja ir kad statistiškai jūs turite didesnę galimybę reitinguoti geriau, jei jūsų raktinis žodis yra domeno vardo dalis.

 

Ar raktinio žodžio naudojimas padomenyje turės įtakos reitingams?

 

Štai kur sausainis subyra. Raktinio žodžio ir padomenio santykiui visiškai nėra linijinio ryšio panašumo. Atrodo, kad puslapių su aukštais balais skaičius neatitinka intuityvios taisyklės. Be to, didžiausias aukštų balų panašumo balų skaičius nėra susijęs su 1-ąja vieta. Yra dar 2 gretos, turinčios didesnį skaičių (3 ir 8). Visi aukščiausių balų skaičiai patenka į 70–99 diapazoną (nėra jokių pašalinių reikšmių, pavyzdžiui, tas, kuris atitiko daugumos kitų diagramų skaičių 1). Vertinant vidurkiu, skirtumas tarp bet kokių 2 rangų yra menkas 1,52 – vos vos daugiau nei 2% mažiausio aukščiausių balų skaičiaus. Tuomet akivaizdu, kad bandant įsprausti raktinį žodį padomenyje nėra ko gauti (nors tai vis dar išlieka gana gera taktika, kai kalbama apie domenus).

 

Nors kai kurie raktinių žodžių ir padomenių panašumai yra dideli, jie tikrai negali nuspėti jokio reitingų judėjimo.

 

Nepastovus raktinių žodžių ir padomenių santykių pobūdis gali būti apšviestas tuo, kad raktinių žodžių visiškai trūksta padomeniuose. Tai reiškia, kad šio palyginimo efektų dydžius reikia atsižvelgti į nulį tikslių atitikmenų. Tai paaiškina, kodėl, nors kai kurie panašumai laikomi dideliais, jie tikrai negali nuspėti jokio judėjimo reitinge. Ar tai reiškia, kad gali būti naudinga pabandyti įtraukti raktinį žodį į padomenį? Visiškai. Ar yra priežasčių manyti, kad tai tikrai padės? Ne visai.

 

 

Ar yra tikslios atitikties domeno reitingavimo nauda?

 

Intuityviai tikslaus atitikimo domeno (EMD) turėjimo privalumai reitingavimo srityje turėtų būti akivaizdūs. Jei iš tikrųjų yra skirtumas (net ir nedidelis) turėti raktinį žodį domene, pavadinime ar URL, palyginti su jo turiniu, turint EMD, turėtų reikšti auksą. Tačiau dėl to taip pat yra tikslinga, kad daugiau žmonių bandytų tuo piktnaudžiauti, todėl taip pat labiau tikėtina, kad EMD yra potenciali šlamšto vėliava. Kol tokios svetainės turinys yra švarus ir kokybiškas, tikrai verta kreiptis dėl tikslios atitikties.

Du eksperimentiniai tyrimai tvirtai patvirtina hipotezę, kad, jei visi kiti dalykai yra lygūs, internetinės rinkodaros srityje bendrieji domenai pranoksta ne generinius domenus. Vienas kauliukų ElectricBicycles.co.uk prieš YourBikes.co.uk ir InAHurry.co.uk, o kitas kauliukų DivorceLawyer.com prieš VladimirLaw.com. Žinoma, svarbu paaiškinti, kad abu eksperimento nustatymai buvo susiję su skelbimų kampanijomis ir kad EMD svetainių pranašumas, palyginti su ne EMD svetainėmis, buvo paspaudimų rodiklis. Nors tai akivaizdžiai skiriasi metrika nei ta, kuri naudojama norint įvertinti, kaip „Google“ algoritmai galėtų įvertinti jų tinkamumą, kalbama apie didesnį EMD atvejį ne EMD domenuose.

 

Jei jūsų domenas tiksliai atitinka raktinį žodį, yra tikimybė, kad esate pirmojo reitingo užraktas.

 

Ką mūsų analizė sako konkrečiai apie EMD? Jei jūsų domenas tiksliai atitinka raktinį žodį, yra tikimybė, kad esate pirmojo reitingo užraktas. Arba yra tikrai didelė tikimybė. Čia veikia stiprus tiesinis ryšys, bet dar svarbiau yra labai didelis (ir reikšmingas) skirtumas tarp 1 ir 2 reitingo pagal puslapių, valdančių tikslios atitikties sritį, skaičių. Tiesą sakant, yra didžiulis skirtumas tarp EMD, užėmusio 1 vietą (79), ir beveik visų šių 19 gretų (kurie sudaro tik 48). Tai daugiau nei 50% didesnė.

Kas yra laimi reitingo formulė?

Taigi dabar, kai žinome, kad bent keli raktinių žodžių naudojimo atvejai yra suprantami ir intuityviai, ir kas nutiktų, jei susidurtume su šiomis situacijomis? Ar jų galios derintų proporcingai didesnį pelną?

 

Vienas dalykas, kurį reikia pastebėti, yra tai, kad nėra URI, URL, pavadinimo ir domeno naudojamo raktinio žodžio sankirtos. “Bet palaukite, ar ne geriau?” Gerai ne. Pirma, todėl, kad, kaip jau matėme, ne viskas gali lemti gerą rezultatą. Taigi derinant tuos dalykus „geresnio“ nebus. Antra, todėl, kad kai kurie dalykai gali būti praktiški. Galite visiškai išvengti 99% gyvenimo rizikos statydami atominį bunkerį ir gyvendami ten visą savo egzistavimo laiką. Bet to nereikėtų. Čia grįžtame į 100% sutarimą su Mattu Cuttsu – pagalvokite apie savo vartotojus ir kurkite juos (priešingai nei kurdami paieškos sistemoms).

 

Abiejuose domenų domenuose rodomas raktinis žodis gali pasigirti įspūdingais 1 ir 2 pozicijų rezultatais.

 

Kalbant apie mažesnio masto sankryžas, „title-domain trumps“ ir „title-URL“ yra gana panašios. Pavadinimo domeno aukšti panašumo balai 1-oje vietoje yra daugiau nei 2,5 karto didesni nei 2-ojo rango. Tai gana viliojanti išvada. Trūkumas yra tas, kad tiesiškumas yra gana tikslus ir greitai suskaidomas (iškart po 3 pozicijos). Tačiau esmė yra ta, kad naudojant raktinį žodį pavadinimų ir domenų deriniams yra gana didelė tikimybė patekti į 1 numerį (nors tai gali nieko nepadaryti, kalbant apie nuolatinę evoliuciją gretose, visa kita yra lygi) .

 

Pavadinimo ir domeno derinys pasižymi panašiu įspūdingu skirtumu tarp 1-os pozicijos aukščiausių balų skaičiaus (201) ir to paties 2-osios pozicijos (62) skaičiaus. Tai daugiau nei 3 kartus daugiau. Taip pat yra gana staigus tiesiškumas, kuris nutrūksta netrukus po 5-osios pozicijos. Vėlgi, yra gana didelė tikimybė, kad šis derinys gali padėti jus į stulpą, tačiau to tikrai negalima paaiškinti universalumu ir patikimais receptais.

Kokį pavadinimą ir URL ilgį turėtumėte pasirinkti, kad galėtumėte užimti aukštesnę vietą?

 

Atrodo, kad nedaug skiriasi URL, užimto ​​20 geriausių, ilgis. Žinoma, kuo glaustesnis URL, tuo didesnė tikimybė būti aukštesniam, bet iš tikrųjų, kol ilgis yra nuo 50 iki 60 simbolių, jūs turbūt geroje vietoje (visi kiti dalykai yra lygūs).

 

Kuo glaustesnis URL, tuo didesnė tikimybė būti aukštesniam.

 

Žinoma, glaustas URL naudojimas yra naudingas visais būdais, viršijančiais paieškos rezultatų hierarchiją. Pavyzdžiui, net jei dauguma atsitiktinių vartotojų šiais laikais nesivargina prisiminti visų URL, tai vis tiek gali būti laikoma privalumu, jei palengvinsite smegenų veiklą. Pagalvokite, pavyzdžiui, apie EMD: instinktyviai, greičiausiai eikite su URL, kuris labiausiai primena jūsų minties procesą („Man reikia rasti elektrinį dviratį … Oi, atrodo: svetainė pavadinta būtent taip“). Papildomos pastangos, kurias galite įdėti, yra įsitikinti, kad ne tik pagrindinio puslapio, bet ir beveik bet kurio jūsų svetainės puslapio URL yra tinkamas daugybėje simbolių (kurie, jei per dideli, kad būtų lengvai atsimenami, bent jau gali būti pakankamai trumpas, kad būtų lengvai atpažįstamas).

Ar turi būti tinkami SEO SEO?

 

Mattas Cuttsas iš tikrųjų prieš kelerius metus atsakė į labai panašų klausimą: ar geriau kelyje turėti raktinį žodį ar failo pavadinimą? Atsakymas yra paprastas (perteklinis pavadinimo optimizavimas tikriausiai neturi jokios reikšmės) ir sveikas protas (jūs tikrai turite galvoti apie savo URL per savo potencialaus vartotojo objektyvą). Tačiau Cuttsas leidžia šiek tiek neaiškumų (galbūt strategiškai), siūlydamas, kad atsakymas į šį klausimą yra tinkamesnis tam, kad atliktumėte „eksperimentus ir pamatytumėte, kas jums tinka“. Mes pasinaudojome jo patarimu ir išėjome atlikti kai kurių duomenų.

 

Akivaizdu, kad yra dar vienas SEO pritaikytų URL privalumas: daug kartų jie taip pat yra patogūs URL, o tai reiškia, kad juos lengva sugalvoti ir jais pasidalinti su kitais.

 

SEO tinkami URL galų gale gali sukelti didesnį suvokiamą atitikimą, todėl SEO perspektyvos gali būti pranašesnės.

 

Nesunku suprasti, kodėl tai būtų pageidautina, ypač paradigmoje, kuri tinklo neutralumo sąvoką praplečia sąžiningumu, kuriuo aprėpiami visi paieškos rezultatai. Galbūt „Google“ iš tikrųjų svajoja apie pasaulį, kuriame paieškos rezultatai vertinami ir indeksuojami ne pagal jų naudojamus raktinius žodžius, bet pagal jų turinio kokybę. Tačiau dalykų tikrovė – bent jau kol kas – gali būti kiek kitokia.

 

 

Kiti susiję tyrimai

 

Yra ir kitų straipsnių,   pagrįstų stebėjimu ir netgi kai kuriais eksperimentiniais planais, bandančiais išspręsti šį klausimą. Tačiau tai, ką daro mūsų dabartinis tyrimas (taip, kaip to nepadaro kiti šios temos raštai), yra kiekybinės analizės pagalba bandant nuspėti jūsų sėkmės tikimybę diegiant įvairias strategijas, susijusias su raktiniais žodžiais, siekiant kuo aukštesnio įvertinimo. Ar turėtumėte pabandyti įtraukti mėgstamus raktinius žodžius į visus įmanomus svetainės architektūros kampus? O gal užtenka numesti į turinį, nes paieškos sistemos yra pakankamai protingos, kad atskirtų blefą nuo tikrojo kokybiško turinio?

 

„Google“ greičiausiai yra pakankamai protinga, kad šiais laikais ras jūsų svetainę, net jei ji nėra optimizuota, kad pavadinime, domene ar net URL būtų svarbių raktinių žodžių. Tiesą sakant, per didelis optimizavimas gali būti laikomas stipriu šlamšto rodikliu, nebent tai paremta kokybišku turiniu. Bet jei nesistengiate apgauti paieškos sistemų, strategiškai atitinkamus raktinius žodžius dedant į pavadinimą, domeną ir (arba) URL greičiausiai suteiksite šiek tiek pranašumo prieš savo konkurenciją (visi kiti dalykai bus lygūs).

Išsinešimai

Raktinio žodžio įtraukimas į svetainės pavadinimą, domeną ar URL / URI nėra patikimas būdas patekti į paieškos rezultatų viršų. Tačiau jei visi kiti dalykai (SEO ir turinio kokybės požiūriu) yra vienodi, galbūt tai ir išskiria jus.

Jei įmanoma, pasistenkite būti nuoseklūs ir naudokite jums aktualius raktinius žodžius ne vienoje vietoje. Taip pat naudokite juos pavadinime, domene ir URL. Žinoma, jūs turite žinoti, kad tai buvo „taktika“ senais primityvaus SEO laikais, todėl tai atlikdami taip pat galite labiau linkti į paieškos sistemų įtarimus. Jei negalite sau leisti prabangos (arba nenorite rizikuoti) visur dėti raktinį žodį, geriausias pasirinkimas yra domenas. Paaiškėjo, kad tarp raktinių žodžių ir rango (taip pat raktinių žodžių buvimo panašumo efekto ir rango) yra labiausiai nuspėjamas ryšys.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – atminkite, kad dauguma paieškos sistemų bando mąstyti kaip vartotojai (o kartais net ir vartotojai). Kuriate turinį ne paieškos varikliams, o žmonėms. Jei tai tinka jiems, tai bus tinkama ir paieškos sistemoms. Yra daugybė priežasčių, pavyzdžiui, turėti trumpą URL, o SEO yra tik viena iš jų. Be to, tinkamumas vartotojo galvoje ir paieškos variklio algoritmų tikrumas yra labiau susiję, nei supranta dauguma jų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *