Kodėl viščiukas perėjo per kelią? Greičiausiai niekada to nesužinosime. Bet jei įvesite tai į paieškos variklį, esu tikras, kad galiu nuspėti, kokie gali būti geriausi rezultatai. Ne tik todėl, kad pats to ieškojau, bet ir dėl kažko, vadinamo paieškos tikslu, o tai iš esmės reiškia, kad paieškos sistemos bando suteikti jums tai, ko norite, pirmiausia suprasdamos (arba atspėdamos), ko būtent jūs norite, ir dar svarbiau – kodėl to norite.

 

Jei suprantate, ko nori jūsų vartotojai ir koks yra jų tikslas, kai jie ieško konkrečios užklausos, atlikta pusė darbo pagal reitingą pagal šį raktinį žodį. Žinoma, vis dar reikia daug dirbti (pavyzdžiui, žinoti, kokie yra 3 ketinimų tipai ir kokio tipo turinį rašyti kiekvienam raktinių žodžių tipui ir paieškos tikslams). Geros naujienos yra tai, kad šis straipsnis leis jums sužinoti viską, ką reikia žinoti apie paieškos tikslą, nuo A iki Z: nuo to, kaip suprasti vartotojo ketinimus, iki to, kaip geriausiai jį optimizuoti ir užimti jus dominančių raktinių žodžių viršų. .

 

How_to_Optimize_for_Each_Ty___Search_Intent

 

  1. Kas yra paieškos tikslas? 
  2. Kas yra vartotojo ketinimas SEO?
  3. Kokie yra paieškos ketinimų tipai?
  4. Kaip optimizuoti kiekvieno tipo paieškos tikslą
  5. Kodėl ir kaip optimizuoti informacinę paiešką
    1. Kokio tipo turinį turite sukurti informacinėms užklausoms?
    2. Kaip sukurti atitinkamą turinį informaciniam raktiniam žodžiui
  6. Kaip optimizuoti navigacinei paieškai 
    1. Kokio tipo turinys reikalingas navigacinėms užklausoms?
    2. Kaip sukurti atitinkamą navigacinio raktinio žodžio turinio turinį
  7. Kaip optimizuoti paieškai pagal operacijas 
    1. Kokio tipo turinys reikalingas užklausoms dėl operacijų?
    2. Kaip sukurti atitinkamą turinio raktinį žodį „Operacija“
  8. Paieškos ketinimų atitikimas 
  9. Kokio tipo paieškos ketinimus turėtumėte pradėti optimizuoti

1. Kas yra paieškos tikslas? 

 

Paieškos ketinimas arba raktinis žodis yra priežastis, kodėl žmonės atlieka konkrečią paiešką. Kodėl jie ieško? Ką jie bando pasiekti savo paieškomis?
Ar jie bando išsiaiškinti atsakymą į klausimą ar nori pasiekti konkrečią svetainę?

 

Bėgant metams „Google“ vis labiau sugebėjo nustatyti žmonių paieškos tikslą. Dabar visas „Google SERP“ bando geriausiai atitikti paieškos tikslą, o ne tiksliai ieškomą raktinį žodį. Yra situacijų, kai tikslus ieškomas terminas net nėra įtrauktas į „Google“ paieškos rezultatų puslapį. Taip atsitinka todėl, kad „Google“ vis geriau nustatė žmonių paieškos tikslą.

 

„Google“ nori reitinguoti aukštus puslapius, kurie geriausiai atitinka vartotojo paieškos tikslą. Ir pastaruoju metu tai pavyko padaryti gana gerai.

 

Grįžtant prie mįslės nuo straipsnio pradžios, tiesa, kad galbūt nesužinosime, kodėl vištiena kirto kelią; vis dėlto tai, ką sužinosime (jei dar nesate googlę), yra ši mįslė. Mes gausime apie tai vaizdo įrašų ir net pateikiamą fragmentą, paaiškinantį, kas yra viskas. Taip atsitinka todėl, kad paieškos sistema supranta mano ketinimus ieškant šios užklausos.

 

kodėl viščiukas perėjo per kelią.

2. Kas yra vartotojo ketinimas SEO? 

 

Vartotojo ketinimas SEO yra tarsi kandis liepsnai.

Paprasčiau tariant, jei norite užimti aukštą vietą „Google“, turite pasiūlyti turinį, kuris geriausiai tinka vartotojų paieškos tikslams. Jei negalite to padaryti, yra tikimybė, kad negalėsite patekti į „Google“ šlovės muziejų, vadinasi, pirmąjį jos paieškos rezultatų puslapį.

 

Per dieną atliekama apie 3,5 mlrd. Paieškų. Remiantis statistika , ieškovas paieškos užklausoje naudoja apie 3 žodžius.

 

„Google“ turi išsiaiškinti, ko jie tiksliai nori, todėl gali pasiūlyti jiems reikalingus paieškos sistemos puslapio rezultatus. Jūsų darbas yra sukurti „Google“ vartotojams aktualų turinį, atitinkantį jų paieškos tikslą.

3. Kokie yra paieškos tikslai?

 

Tarkime, kad jūsų paieška susijusi su saulės akiniais. Remiantis jūsų naudojamais raktiniais žodžiais, paieškos sistema gali interpretuoti jūsų užklausą kaip skirtingą paskirtį:

 

  • informacinis (jei ieškote „poliarizuota akiniai nuo saulės akiniai“);
  • navigacinis (jei ieškote tam tikro prekės ženklo saulės akinių pavadinimo);
  • sandorio (jei ieškote „pigūs akiniai nuo saulės“ arba „pirkti akinius nuo saulės“);

 

Jei įdomu, kuris paieškos tikslas yra populiariausias, turite žinoti, kad  tyrimai  parodė, kad daugiau nei 80% visų paieškos ketinimų yra informaciniai, 20% yra beveik vienodai padalyti tarp navigacinių ir operacinių.

 

paieškos ketinimų klasifikacija

 

Paieškos ketinimo sąvoką pirmą kartą užkodavo 2002 m. Andrejus Broderis ir sudarė pirmąsias 3 aukščiau pavaizduotas kategorijas. Atrodo, kad šios 3 kategorijos taip pat atitinka „Google“ kokybės gaires, kaip suprasti skirtingus užklausų tipus. Jie juos vadina:

 

  • Žinoti (informacinis),
  • Atlikite (sandorį),
  • Eiti (navigacinis).

 

Dabar jau galite galvoti: gerai; tai puiku. Bet kaip atpažinsiu paieškos tikslo tipą, kai jį pamačiau?

Šiose eilutėse aš paryškinsiu kiekvieno paieškos tikslo tipą, kad galėtumėte geriau juos suprasti.

 

Ar nebūtų puiku, jei būtų įrankis, automatiškai klasifikuojantis jums paieškos tikslą?

 

Ar tu žinai?

 

„CognitiveSEO“ turinio optimizavimo ir raktinių žodžių įrankis  automatiškai klasifikuoja jūsų paieškos tikslą.

Jums tiesiog reikia įvesti raktinį žodį, kurį domitės optimizavimu, o įrankis už jus atlieka didžiąją dalį darbo. Įrankis atlieka raktinių žodžių tyrimą, jis jums pasakys, koks yra vartotojo paieškos tikslas, koks populiarus tas raktinis žodis, kaip sunku jį reitinguoti ir kokio derliaus grietinėlė: ko reikia reitingui pagal tą raktinį žodį, prasmė, kas yra tikslūs raktiniai žodžiai ir nuorodos, kurie padidino tą puslapį paieškos rezultatų viršuje.

 

vartotojo paieškos ketinimas cognitiveseo

4. Kaip optimizuoti kiekvieno tipo paieškos tikslą

 

Net jei dauguma paieškų turi informacinį tikslą, manome, kad visoms trims paieškos ketinimų kategorijoms reikia jūsų dėmesio, nes jas galima vertinti kaip pirkėjo sprendimo ciklą, o ne atskiras paieškas. Štai kodėl labai svarbu suprasti, kaip spręsti kiekvieną interneto paieškos tipą ir kaip geriausiai jiems optimizuoti savo turinį .

5. Kodėl ir kaip optimizuoti informacinę paiešką

 

Informacinės paieškos užklausos yra užklausos, apimančios plačią temą, kuriai gali būti tūkstančiai atitinkamų rezultatų: koks yra Jennifer Aniston ūgis, kaip nulupti granatą, žingsniai tepant tušą ir pan. Be šių klausimų, pagrindinis klausimas yra tai, kaip padarykite savo svetainę išskirtine ir atsakykite į vartotojo poreikius.

 

informacinės paieškos ketinimų pavyzdžiai

 

Galima sakyti, kad iš informacinių užklausų sunku gauti pajamų, kokia prasmė jas optimizuoti?

 

Nors tai išlieka tiesa, optimizuoti juos visiškai verta. „Google“ taikoma „speciali tvarka“ šiems užklausų tipams: Panašūs fragmentai (taip pat žinomi kaip atsakymų laukeliai, žinių grafikai arba tiesioginiai „Google“ atsakymai). Jei ieškote ko nors panašaus į „kiek kalorijų turi obuolys“, gausite tiesioginį atsakymą, pažymėtą dėžutėje, kaip ir toliau pateiktuose pavyzdžiuose. Prieš kurį laiką atlikome labai šaunų atsakymų langelių tyrimą ; turėtumėte tai patikrinti.

 

Buvimas „Google“ atsakymų laukelyje padarys jums didelį palankumą, todėl pirmajame „Google“ puslapyje pasirodysite ne vieną, o du kartus.

 

Taigi jis rodomas ne tik rezultatuose, bet ir atsakymų laukelyje, kuris ieškovo galvoje turi kitokį statusą. Norėdami gauti daugiau informacijos apie atsakymų langelius, galite patikrinti šį tyrimą, kurį atlikome prieš kurį laiką.

 

Dabar, tikimės, kad įtikinome jus, kaip svarbu optimizuoti informacines paieškos užklausas, pateikiame keletą patarimų, kaip tai padaryti.

 

Dažniausiai informacinėse paieškos užklausose yra tokie žodžiai kaip: 

 

  • Kaip aš galiu
  • Kas yra
  • Kaip
  • Kuo naudingi
  • Kaip tai daro
  • Būdai
  • Vadovas
  • Pamoka

 

Tai reiškia, kad jūsų turinys turi atsakyti į šiuos klausimus, ieškovo keliamus reikalavimus. Išlieka klausimas: kaip turėtų atrodyti jūsų turinys, kad jūsų turinys būtų optimizuotas tokio tipo paieškos užklausoms?

5.1 Kokio tipo turinį turite sukurti informacinėms užklausoms?

 

Vartotojai nori ką nors „žinoti“, todėl naudos žodžius, kurie padės jiems daugiau sužinoti apie temą.

 

„Formulė“, į kurią turėtumėte kreiptis, yra informacinė užklausa + jūsų pramonės terminas.

 

Paimkime, pavyzdžiui, saulės akinių nišą; šiuo atveju galbūt norėsite optimizuoti „kokie yra akinių nuo saulės privalumai“ arba „kaip valyti akinius nuo saulės“. Turite informacinę užklausą (kas yra, kaip reikia, kas yra ir pan.) + Savo pramonės srities terminą (mūsų atveju – akiniai nuo saulės).

 

Žemiau galite pamatyti ekrano kopiją, kaip atrodo „Google SERP“ užklausai „kokie yra saulės akinių pranašumai“. Kaip matote, pats pirmas rezultatas, esantis nulinėje pozicijoje, yra tiesioginis atsakymas su pranašumais, susijusiais su akiniais nuo saulės. Tas turinys tiesiogiai reaguoja į vartotojo paieškos tikslą; kaip matote žemiau esančiame paveikslėlyje, dešinėje pusėje yra svetainė. Jo turinys yra paprastas, tačiau jis puikiai atitinka vartotojo poreikius.

 

kokie yra saulės akinių google pirmojo rezultato privalumai

 

Turite sukurti turinį, kuris atitiktų vartotojo poreikius ir taip pat užims aukštą vietą „Google“.

 

Veiksmingiausi informacinės paieškos tikslai turėtų būti šie:

  • tinklaraščio įrašai su patarimais, sąrašais
  • vaizdo įrašai
  • infografika
  • žingsnis po žingsnio vadovai
  • kontroliniai sąrašai

 

Pagrindinis jūsų tikslas turėtų būti sukurti aukštos kokybės turinį, kuris būtų naudingas ir pateiktų naudingos informacijos, susijusios su užklausa. Atminkite, kad vartotojai nori gauti praktinės informacijos ir tiesioginių atsakymų. Ir per savo sukurtą turinį galite patenkinti savo vartotojų poreikius, taip pat pritraukti srautą ir nuvesti į savo svetainę. Norėdami turėti pridėtinės vertės, sukurkite turinį, optimizuotą paieškos tikslams.

5.2 Kaip sukurti atitinkamą turinį informaciniam raktiniam žodžiui

1 veiksmas. Atlikite greitą „Google SERP“ analizę

 

Kiekvienas raktinių žodžių tyrimas ar turinio optimizavimo procesas turėtų prasidėti nuo SERP analizės kartu su konkurentų analize. Turinio optimizavimo priemonės reitingavimo analizė suteikia jums daugybę įžvalgų, susijusių su analizuojamu raktiniu žodžiu. Greita ir lengva, jūs sužinosite paieškos apimtis, kokio tipo turinį užima tas raktinis žodis, kaip sunku reitinguoti pagal tą užklausą (vadovaujantis raktinio žodžio sunkumais), taip pat kaip populiarus tas raktinis žodis tarp ieškančiųjų. Be to, įrankis leidžia jums žinoti tikslius raktinius žodžius ir nuorodas, kurie padidino tą puslapį viršutiniuose „Google“ rezultatuose, kad galėtumėte lengvai optimizuoti savo turinį.

 

reitingo analizės turinio optimizavimo priemonė ir fokusavimo raktiniai žodžiai

 

2 žingsnis. Sukurkite aktualų ir optimizuotą turinį 

 

Pamenate, kai pasakiau, kad turinio optimizavimo priemonė už jus atlieka didžiąją dalį darbo? Žinau, kad esu šališkas ir nenoriu per daug girti įrankio, tačiau realybė yra ta, kad jis už jus atlieka didžiąją dalį darbo. Atlikę reitingavimo analizę, turite pradėti rašyti naują turinį arba optimizuoti esamą, o „Content Assistant“ praneš tikslius raktinius žodžius, kuriuos turite naudoti, kad jūsų turinys būtų tinkamas informacinei paieškai. tikslas.

 

 

3 žingsnis. Gaukite naujų raktinių žodžių ir reitingavimo galimybių

 

Taip pat galite naudoti pažintinį „SEO“ turinio optimizavimo priemonę, kad surastumėte kitas užklausas, kurios jūsų vartotojams gali būti įdomios. Ieškotojams kyla daugiau nei vienas klausimas, kalbant apie jūsų verslo produktus. Pasinaudokite proga ir pasiūlykite jiems svarbų turinį atsakydami į daugumą klausimų. Šiai užduočiai atlikti galite naudoti tą patį „Content Optimizer“. Įrankyje yra dvi skiltys, kurios automatiškai praneš, kokie kiti klausimai yra susiję su jūsų paieškos užklausa:

 

Raktinių žodžių naršyklė  – ši skiltis puikiai tinka analizuojant raktinius žodžius ir atrandant naujas raktinių žodžių galimybes. Tai taip pat suteikia galimybę pamatyti tik klausimų pasiūlymus. Įkvėpkite klausimų sąrašo, patikrinkite klausimo aktualumą, jo apimtį, MUP (mokestį už paspaudimą) ir išsirinkite tinkamiausią ir pelningiausią.

 

Skiltis „Žmonės taip pat klausia“ – „Content Assistant“ praneš tikslius raktinius žodžius, kuriuos turėtumėte naudoti savo turinyje, ko ieško žmonės, tačiau taip pat pasiūlys klausimų rinkinį, susijusį su jūsų pradine paieškos užklausa. Turėtumėte apsvarstyti galimybę atsakyti į šiuos klausimus savo turinyje arba sukurti naują turinį, pradedant nuo šių klausimų.

 

 

Būdamas aktualus autorius savo nišoje, jūs padidinsite ne tik savo prekės ženklo žinomumą, bet ir savo gretas. Kaip minėta pirmiau, dar 2007 m., Kuris, kaip žinome, yra daug laiko interneto metais, labai įdomus tyrimas parodė, kad iš viso vieno milijono analizuotų užklausų 80 proc. Tai įspūdingas procentas. Net jei praėjo laikas ir vartotojo paieškos užklausų tipai galėjo pasikeisti, akivaizdu, kad informacinė paieška yra labiausiai paplitusi paieškos rūšis.

6. Kaip optimizuoti paieškos tikslams 

 

Naudodamas naršymo užklausą, vartotojas siekia pasiekti tam tikrą svetainę ar produktą / paslaugą, apie kurį jis jau žino. Šiuo atveju tikriausiai yra tik viena tikėtina svetainė, kurią jie nori pasiekti.

 

Labiausiai tikėtina, kad vartotojas ieško jau žinomų prekių ženklų terminų ar jau žinomų produktų ar paslaugų pavadinimų: „facebook“ prisijungimas, „Amazon“, „Adidas“ ir kt. Galbūt galvojate, kodėl tai yra paieška ir kodėl vartotojas tiesiogiai nesinaudoja svetaine? Viena iš priežasčių gali būti ta, kad vartotojas nežino tikslaus prekės ženklo arba todėl, kad paieškos juostoje lengviau įvesti „youtube“, o ne įvesti visą URL.

 

Tais atvejais, kai vartotojas tiesiogiai nesiekia URL, turite žinoti, kad naršymo paieškos užklausos apima: 

 

  • Markės pavadinimas
  • Paslaugos / produkto pavadinimas
  • Prisijungimas prie prekės ženklo
  • Atsiliepimai
  • Vieta
  • Nurodymai į
  • Šalia manęs
  • Valandos
  • Kaina
  • Atsiliepimai

 

Dar kartą galite pagalvoti, kokia prasmė optimizuoti tokio tipo užklausas, nes vartotojas tiksliai žino, ko ieško, o „Google“ vartotojo ieškomą prekės ženklą išvardins pačiame SERP viršuje.

 

Tiesa, kad jūs neturite daug šansų nukreipti navigacijos užklausą (nebent jums priklauso svetainė, kurios žmogus ieško), tačiau gali būti vietos optimizuoti navigacijos užklausoms.

6.1 Kokio tipo turinys reikalingas navigacinėms užklausoms?

 

„Formulė“, pagal kurią turėtumėte taikyti, yra jūsų paties prekės ženklo pavadinimas arba naršymo paieškos užklausa + prekės ženklo pavadinimas. 

 

pavyzdžiui: „Ray Ban“ akiniai nuo saulės, „Ray Ban“ akinių nuo saulės vaizdo pristatymas ir kt.

 

Kad įsitikintumėte, jog patenkinate savo vartotojo poreikius, šie turinio tipai turėtų būti tinkami naršymo paieškos tikslams: 

 

  • Išvalykite nukreipimo puslapius ir internetines formas
  • Produktų demonstraciniai vaizdo įrašai
  • Atvejų analizė
  • El. Knygos
  • Pristatymo puslapiai
  • Produktų ir paslaugų sąrašai
  • Internetiniai seminarai
  • ar bet kokio tipo turinys, susijęs su jūsų naršymo raktiniais žodžiais

 

Paimkime, pavyzdžiui, paiešką „prekės ženklo paminėjimai“. Kaip turinio optimizavimo priemonė mums jau sako, tai yra naršymo užklausa, nes vartotojas gali norėti pasiekti brandmentions.com. Vis dėlto, kaip matote paieškos rezultatuose, yra daugybė kitų puslapių, kurie gerai vertina šią užklausą, taikydami „prekės ženklo paminėjimus“ kaip temą, apie kurią vartotojai gali norėti sužinoti daugiau.

 

prekės ženklai

 

Pažvelgus į SERP analizę, galite lengvai suprasti, kaip atrodo visas šios užklausos vaizdas. Nors negalėsite nuversti pagrindinio prekės ženklo reitingo pagal savo prekės ženklą, galite atsidurti pirmame puslapyje.

 

brandmentions serp

Kitas svarbus aspektas čia: įsitikinkite, kad turite savo prekės ženklo navigacinę užklausą. Nors tai skamba siurrealistiškai, gali būti situacijų, kai pats prekės ženklas užima ne pirmą vietą pagal jų navigacinę užklausą. Be to, įsitikinkite, kad optimizavote visas savo prekės ženklo „versijas“ (skirtinga rašyba, įprasta rašybos klaida, prekės ženklo koregavimas skirtingose ​​šalyse ir kt.)

 

Be to, aukščiau minėjome, kad paieškos ketinimų tipai turi būti labiau vertinami kaip ciklas, o ne individuali paieška. Ir štai apie ką mes kalbame: likdami saulės akinių srityje, jei kas nors, ieškodamas „kaip valyti saulės akinius“, rado konkretų produktą, kuris padeda valyti (tarkime, „Windex“), greičiausiai jie ieškos „Windex“.

 

Todėl gali atsitikti taip, kad informacinę paiešką atliks navigacinė.

6.2 Kaip sukurti atitinkamą navigacinio raktinio žodžio turinio turinį

 

Kaip minėta anksčiau, galite sakyti, kad neturite daug šansų nukreipti navigacijos užklausą (nebent jums priklauso svetainė, kurios žmogus ieško), vis dar yra ką tobulinti. Todėl rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus kuriant aktualų ir optimizuojant turinį. (žingsniai yra išdėstyti aukščiau).

7. Kaip optimizuoti paiešką pagal operacijas 

 

Su sandorio paieškos užklausa vartotojai nori pirkti produktą; yra susiję su komerciniais tikslais. Tai yra užklausa, nurodanti ketinimą atlikti operaciją, pavyzdžiui, pirkti, rasti vietą, kur nusipirkti, ar atlikti užduotį. Pvz .: „iphone x“, kur nusipirkti „Saeco“ kavos aparato, parduodami „Metallica“ bilietai ir t.

 

Norėdami patekti į puslapius, kuriuose jie gali pirkti, ieškotojai naudoja pirkėjo arba sandorio tikslo raktinius žodžius, kurie gali apimti: 

 

  • Pirkite
  • Kur nusipirkti
  • Nuolaida
  • Taikyti
  • Pirkimas
  • Kuponai
  • Tvarkaraščio paskyrimas
  • Rezervas
  • Pasiūlymai
  • Parduodama
  • Įsakymas
  • parsisiųsti

7.1 Kokio tipo turinys reikalingas užklausoms dėl operacijų?

 

Kadangi būtent tokios užklausos dažniausiai teikia IG paieškoje (natūralios ar mokamos), turite žinoti, kokio tipo turinį turėtumėte rašyti atlikdami paieškos užklausas.

 

Formulė, į kurią turėtumėte orientuotis, turėtų būti: sandorių raktiniai žodžiai + prekės ženklo / produkto / paslaugos pavadinimas / pramonės terminai. 

 

pavyzdžiui: „Ray Ban“ saulės akiniai su nuolaida arba kur įsigyti „Ray ban“ saulės akinius.

 

Galite lengvai taikyti operacijų užklausas naudodami daugelio tipų optimizuotą turinį ar net tinklaraščio įrašus ar puslapius, optimizuotus vietiniam SEO.

 

Rekomenduojame apsvarstyti galimybę optimizuoti šių tipų turinį pagal operacijų užklausas: 

 

  • Produktų puslapiai
  • Kainodaros puslapiai
  • Prisiregistruokite puslapiuose
  • Tiesioginės demonstracinės versijos
  • Paskyrimų puslapiai
  • Nemokamos konsultacijos
  • Pardavimų puslapiai

 

Dabar labiau nei bet kada „Google“ yra orientuota į tai, kad pasiūlytų individualizuotą patirtį kiekvienam vartotojui ir jų paieškos tikslams, todėl vietinis optimizavimas vaidina svarbų vaidmenį. Kalbant apie paieškos sandorį, turėtumėte nepamiršti, kad vietos optimizavimas yra labai svarbus. Žmonės ieško vietų, kur nusipirkti daiktus, jie nori suplanuoti susitikimus, todėl jus domina buvimas geriausiuose rezultatuose, kai ieško čiulpimo užklausų.

 

Todėl pabandykite optimizuoti ir vietos lygiu. Tą pačią turinio optimizavimo priemonę galima naudoti tikslioms vietoms, todėl pasirinkite tikslią vietą, kurioje norite reitinguoti, ir sužinokite, ko reikia norint patekti į geriausius „Google“ rezultatus.

 

kur nusipirkti ray draudima

 

Žinoma, tinkamo ir optimizuoto turinio siūlymas vietos lygiu yra tik viena iš strategijų, kai kalbama apie operacinius paieškos tikslus. Atlikite SERP analizę ir patikrinkite, ką daro jūsų konkurentai. Sužinokite, ko reikia norint patekti į viršų, ir supraskite vartotojo poreikius.

7.2 Kaip sukurti atitinkamą turinį pagal raktinio žodžio intenciją

 

turėkite omenyje, kad šiame vartotojo ketinimų – operacijų paieškos užklausų – etape vartotojas yra pasirengęs pirkti, yra pasirengęs imtis veiksmų. Dauguma paieškos rezultatų, rodomų naudojant šią užklausą, yra iš internetinių parduotuvių, kuriose parduodamas produktas, kurį vartotojas nori įsigyti. Įsitikinkite, kad esamas turinys palaiko vartotojo ketinimus. Čia jums reikės produktų puslapių. Išanalizuokite savo konkurentus, sužinokite, ko jiems reikėjo reitinguoti, ir atlikite tris veiksmus, susijusius su atitinkamo turinio, susijusio su sandorio raktiniu žodžiu, kūrimu .

8. Paieškos ketinimų atitikimas 

 

Svarbu nepamiršti, kad paieškos tikslas nėra statiškas. Pagalvokite apie „amazon“ paiešką – 9 kartus iš 10 tai greičiausiai bus navigacinė, tačiau per praėjusią ar dvi savaites nemaža dalis paieškų galėjo būti informacinės, tai buvo pastangos geriau suprasti naujienų fragmentus ar socialinės žiniasklaidos pranešimus. apie gaisrus Amazonijos miške.

 

Atrodo, kad SERP atsakymų langeliai pritaikyti ketinimams – galite gauti informacinės užklausos apibrėžimą ir sandorių užklausos apsipirkimo puslapių sąrašą. Jei rodoma skiltis „Žmonės taip pat paklausė“, tai dar labiau paaiškins, kaip, pavyzdžiui, „Google“ interpretuoja konkretaus raktinio žodžio tikslą.

 

Kai kurie raktiniai žodžiai yra labiau susieti su tam tikru tikslu nei kiti.

 

Tikėtina, kad, pavyzdžiui, „facebook“ visada bus susietas su socialiniu tinklu ir pats savaime visada turės pagrindinį navigacinį tikslą. Tačiau kiti raktiniai žodžiai paprastai nėra nuosekliai siejami su vieninteliu tikslu. Tai gali būti būtent tokia galimybė, kuri gali patikti tiems, kurie dirba SEO pramonėje.

 

Jei raktiniai žodžiai, pagal kuriuos norite reitinguoti, turi aiškų ir nuoseklų tikslą, galite pritaikyti turinio formatą ir struktūrą, kad tai kuo geriau atitiktų tą tikslą.

 

Paieškos „kaip pasigaminti tiramisu“ pavadinime jau yra užuomina – greičiausiai tai bus „kaip“ tipo straipsnis, kuris atkreiptų dėmesį ir atsižvelgiant į kontekstą, tinklaraštis yra turbūt geriausias puslapio tipas. priglobti šį turinį. Kita vertus, atlikdami paiešką, pvz., „Iphone 10 vs samsung galaxy 10“, visiškai tikitės, kad pirmasis rezultatų puslapis bus užpildytas lyginamųjų apžvalgų tipo puslapiais iš specializuotų apžvalgos svetainių.

 

Be turinio turinčio puslapio formato ir struktūros, jam taip pat gali būti „kampas“, kuris yra panašus į rinkodaros USP (unikalus pardavimo pasiūlymas).

 

Galbūt ieškote, kaip pasigaminti tiramisu, bet ar nenorėtumėte žinoti, kaip pasigaminti geriausią? ar originaliausias? Žinoma, jūs ieškote ausinių, bet ar jus domina geriausios kokybės ausinės ar pigiausios ausinės? Ir sąrašas tęsiasi.

 

Kalbant apie formatą ir struktūrą, jūs norite eiti su srautu ir daryti tai, ką daro visi kiti, nes būtent tai įrodė, kad gauna rezultatus (tiksliau – paieškos rezultatus). Tačiau kalbant apie kampą, jūsų laikas būti originaliam. Formatuokite ir struktūrizuokite jus pirmajame puslapyje. Kampas gali turėti įtakos kurioje pozicijoje reitinge pasirodysite.

9. Kokio tipo paieškos ketinimus turėtumėte pradėti optimizuoti

 

Žmonės jau eina ne tik tiesiniu keliu nuo sąmoningumo iki svarstymo ir pirkimo. „Google“ atnaujino šį mentalinį modelį, įtraukdama „Nulinį tiesos momentą“ ( ZMOT ), kuriame atsižvelgiama į tai, kad pirkimo sprendimus dabar labai lemia savarankiški internetiniai tyrimai. Norėdami optimizuoti paieškos tikslams, turime ieškoti, ką klientai bando pasiekti.

 

Žinokite, kurių taisyklių reikia laikytis, o kurių – pažeidinėti.

Paieškos tikslas turėtų padiktuoti jūsų sukurto turinio tipą.

Jei raktinis žodis turi informacinių tikslų, parašykite tinklaraščio įrašą. Jei jis turi sandorio tikslą, sukurkite produkto puslapį. „Google“ reitingai nėra statiški. Laikui bėgant, jie svyruoja ir keičiasi.

Turint omenyje dabartinių aukščiausio rango puslapių pobūdį, norint padaryti išvadą apie paieškos tikslą, tai gali būti problema. Priežastis yra tai, ką jūs iš tikrųjų darote, yra paieškos ketinimų vertinimas remiantis vienu momentiniu vaizdu.

Jei kitą ar kitą mėnesį analizuotumėte aukščiausio rango puslapius, jūsų supratimas apie paieškos tikslą gali būti kitoks. Dėl šios priežasties taip pat verta nuolat tikrinti jūsų nukreiptus raktinius žodžius ir nuolat atnaujinti turinį, kad jis būtų kuo aktualesnis.

 

Suprasti paieškos tikslą ir prisitaikyti prie jo gali duoti daug naudos. Paminėdami tik keletą:

 

  • Tai gali sumažinti atmetimo rodiklius

 

Tik tie žmonės, kurie domisi tuo, ką siūlote, pateks į jūsų puslapius ir pasiliks daugiau. Tačiau tai nereiškia, kad sumažėjo apsilankymų; priešingai, labiau tikėtina, kad reitinge pasirodysite toliau, kai nuosekliai sutampa paklausa (paieškų poreikis) ir pasiūlymas;
Taip pat tikėtina, kad sulauksite platesnės auditorijos, nes „Google“ dažnai randa atitikimą tarp susijusių tipų užklausų, todėl aukštas raktinių žodžių serijos reitingas greičiausiai atvers naujų galimybių susijusiems.

 

  • Supraskite, ką siūlote ir kaip tai atitinka vartotojų ketinimus

 

Pirma, jūs turite išsiaiškinti, ką reiškia jūsų puslapis – ar jis dažniausiai yra informacinis, ar sandorinis? Jei norite abiejų, savo pranešimams gali tekti naudoti skirtingus formatus (svetainę ir tinklaraštį) ir labai skirtingą struktūrą. Taip pat turėtumėte apsvarstyti, kaip geriausiai susieti abu, kad, viena vertus, būtų lengva slinkti iš vieno į kitą, tačiau, kita vertus, „Google“ nemano, kad bandote greitai pritraukti vartotojams ir siūlyti jiems operacinį turinį, kai viskas, ko jie norėjo, buvo informacinis.

 

  • Panaudokite šias žinias ieškodami galimybių ir nišų

 

Tyrinėkite raktinius žodžius ir kaip jie siejami su ketinimu. Pabandykite išsiaiškinti, ar jus dominantys raktiniai žodžiai yra su jais susiję ar kintantys, ar kintantys. Tikrai susipažinkite su tam tikro tikslo žodynu, nesvarbu, ar jis yra informacinis, ar sandorio, ar tyrimo. Sužinokite, kokie kiti raktiniai žodžiai gali būti susieti ne tik su ta pačia užklausa, bet ir su tuo pačiu tikslu. Pabandykite nustatyti konkurentų spragas ir sukurti turinį, kuris užpildytų tas spragas. Turėkite omenyje, kad ketinimas gali būti ir aktyvus, ir pasyvus, ir daug sunkiau numatyti pasyvų ketinimą. Paieškoje gali nebūti jokių tradicinių žodžių, susijusių su pirkimu ar kainodara, tačiau vis tiek slepiamas sandorio poreikis.

 

Už kiekvienos „Google“ paieškos slypi ketinimas. Jei norite, kad jūsų verslą vartotojai atrastų žiniatinklyje, turite tai suprasti. Ir jei jums sunku tai išsiaiškinti, nesijaudinkite, nes rinkoje yra tokių įrankių kaip Turinio optimizavimo priemonė , padedanti padidinti tai, kas svarbiausia jūsų verslui: srautą, taigi ir pardavimus.

By Vaiva