Kova tarp nuorodų kūrimo ir turinio rinkodaros tęsiasi. Tai meilės neapykantos situacija. Ar esate turinio rinkodaros, nuorodų kūrimo ar abiejų gerbėjas?
Mes, kaip SEO žmonės, visada uždavėme intriguojančių klausimų ir bandėme iškasti purvą, kad sužinotume naujų įdomių dalykų, naujų faktų, naujų atradimų ir SEO veiksnių bei naujų reitingavimo galimybių sąsajas. Šiandien yra naujo atradimo diena. Pažiūrėsime, ką mums pateiks paieškos rezultatai. Mes daug atlikome vaistų, azartinių lošimų ir odos priežiūros raktinių žodžių paieškų.
Išanalizavę raktinių žodžių tyrimo, turinio analizės ir nuorodų audito rezultatus, supratome, kad aukščiausio lygio turinys turi keletą skirtingų metrikų, kur aukštos kokybės turinys gali būti vertingesnis už nuorodą; kita vertus, atsižvelgiant į konkrečius raktinius žodžius ir nišas, nuorodų skaičius yra didesnis.
Atvejo tyrimas buvo atliktas naudojant 31 URL ir 12 raktinių žodžių iš tokių nišų kaip azartiniai lošimai, viagros ir varpos didinimas, svorio metimas ir spuogų bei dėmių gydymas. Mes nagrinėjome jautresnes temas, kad pamatytume, koks yra svyravimas ir koks turinio tipas užima pirmąjį puslapį. Pagrindinius rezultatus galite pamatyti žemiau.
- Analizuota atvejų analizės metrika
- Optimizuotas turinys vertinamas daugiau nei nuorodų į populiariausią turinį, skirtą „Pirkti„ Viagrą internetu ““.
- Paieškos rezultatai su kokybišku turiniu ir mažos įtakos puslapiais daugumai raktinių žodžių tipų „Svorio metimas“
- Daugybė rezultatų su kokybišku turiniu ir nėra nuorodų į su spuogais susijusius raktinius žodžius
- Turinio našumas perrašo populiariausius „internetinių lošimų“ užklausų rezultatus
Tai nėra išsamus tyrimas, tačiau jis atveria keletą pagrįstų klausimų, kurie galėtų padėti mums ir daugeliui kitų atlikti tolesnį tyrimą, kad būtų galima atlikti išsamesnius tyrimus.
Kankinimo duomenys pakankamai ilgi, ir jie prisipažins.
Anksčiau mes atlikome tyrimą apie turinio poveikį reitingams, nes daugelis SEO ekspertų teigia, kad turinys vertinamas labiau. Rezultatai rodo, kad turinys daro įtaką reitingams ir turi didelį poveikį. Norėjome, kad tyrimai būtų kruopštesni ir išsiaiškintume, ar tai taikoma nišoms, kuriose juoda kepurė turėjo šlovingą praeitį, pvz., Viagrai, azartiniams lošimams, vaistams nuo svorio.
1. Išanalizuota atvejų analizės metrika
Visiems išanalizuotiems atvejų tyrimams naudojome kognityvinį SEO įrankių rinkinį. Pradėjome ieškodami raktinių žodžių naudodami raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant“ , tada „ Site Explorer“ ieškojome nuorodų metrikos .
Mes ištyrėme metriką:
- Tinklalapio pozicija paieškos variklio rezultatų puslapyje: naudodamiesi raktinių žodžių įrankiu apžvelgėme poziciją, kurioje kiekviena svetainė reitingavo.
- Turinio našumo balas (CS) : Raktinių žodžių įrankis pateikia turinio balą kiekvienam puslapiui, nušveisdamas ir išanalizuodamas turinį, kur skalėje nuo 0 [žemos] iki 100 galite pamatyti, kiek aktualus ir optimizuotas šis turinys analizuojamam raktiniam žodžiui.
- Puslapio našumas rodo nuo 0 (žemo) iki 100, kiek autoritetingas yra puslapis, atsižvelgiant į gaunamas nuorodas, nukreipiančias į tą puslapį.
- Puslapio įtaka numato konkretaus puslapio gebėjimą reitinguoti paieškos sistemose, naudojant tokius lygius kaip „Be įtakos“, „Mažos įtakos“, „Geros įtakos“, „Vidutinės įtakos“ ir „didelės įtakos“.
- Nurodančių domenų skaičius : „Site Explorer“ rodo domenų, kurie susieja su tam tikru tinklalapiu, skaičių.
- Nuorodų skaičius rodo puslapyje esančių nuorodų skaičių.
Remdamiesi surinktais duomenimis apie kiekvieną atliktą raktinių žodžių tyrimą, galėjome pastebėti keletą panašumų, kurie mus paskatino įdomiomis įžvalgomis. Kiekviename puslapyje mes stebėjome turinio metriką, palyginti su nuorodų metrika, o tai padėjo mums suprasti, ar turinys ar nuorodos yra vertingesni, ar tarp šių dviejų yra tam tikras raktinių žodžių ir nišų ryšys.
Sudarėme sąrašą, kuriame yra aukščiau aprašytas raktinis žodis, URL ir metrika. Peržiūrėjome tik paieškos rezultatus iš pirmo „Google“ puslapio.
Be to, mes stebėjome rezultatus dviejų savaičių laikotarpiu, kad įsitikintume, ar yra kokių nors pakeitimų, ir visi paieškos rezultatai išlaikė savo vietą su nedideliais pakeitimais. Pradėjome ieškoti 2019 m. Liepos 2 d.
2. Optimizuota turinio vertė yra daugiau nei nuorodų į populiariausią turinį, skirtą „Pirkti„ Viagra Online ““, skaičius.
Vienas iš pirmųjų raktinių žodžių, kurio ieškojome, buvo „pirkti„ Viagra “internetu“. Jūs tikriausiai esate gavę daug šlamšto su fraze „pirkti„ Viagrą internetu ““ iš svetainių, kuriose buvo naudojami įvairiausi triukai, norint gauti aukštesnį SERP reitingą. Žvelgdami į raktinių žodžių įrankio paieškos rezultatus, galime pastebėti, kad turėjome 4 rezultatus su aukštais turinio balais ir mažu puslapio našumo balu. Žemas puslapio našumo balas reiškia keletą nuorodų, nukreipiančių į tuos puslapius, arba labai žemos kokybės nuorodas.
Pažvelgę į žemiau pateiktą ekrano kopiją, galite pamatyti rezultatus. Mes neatsižvelgėme į pirmąjį rezultatą, nes domeno varde yra raktinis žodis „viagra“, tai yra aukšto lygio puslapis ir automatiškai to domeno puslapiai pakels puslapius, kad jie užimtų aukštesnę vietą SERP.
Pažvelgę į pirmuosius paryškintus URL, galime pastebėti, kad abiejų puslapių turinio našumas yra aukštas – 95 ir 93, o labai žemas – 19 ir 0. O nuorodų skaičius yra 22 pirmojo tinklaraščio įrašo ir 0 – Kitas.
Žvelgdami į rezultatus, galėjome pamatyti daugybę puslapių, kurių turinio našumo balas buvo aukštas, palyginti su vidutiniu „pirkti viagrą internetu“ CS, nes tai gana konkurencinga rinka ir yra daugybė šios raktinės frazės paieškų (10–50 tūkst. Per mėnesį) tūris).
Šalia jų galite pamatyti keletą rezultatų, kuriuose yra šlubuojančio turinio, kurį suaktyvino puslapis su didele įtaka ir kokybiškesnės nuorodos.
3. Paieškos rezultatai su kokybiniu turiniu ir mažos įtakos puslapiais daugumai raktinių žodžių tipų „Svorio metimas“
Toje pačioje šlamšto juodos skrybėlės technikos kategorijoje puslapiai buvo optimizuoti pagal raktinius žodžius, kuriuose buvo „svorio metimas“. Atlikau šių variantų raktinių žodžių tyrimus:
- svorio metimo tabletės;
- svorio metimo planas;
- svorio metimo programa;
- svorio metimo dieta.
Žemiau galite pamatyti visų šių paieškų rezultatus. Mes paryškinome paieškos rezultatus, turinčius gerą turinio balą, žemą puslapio našumo balą ir mažiau nuorodų.
Norėdami atlikti gilesnę analizę, galite pamatyti „Content Assistant“ turinio balo įrankio ir „Site Explorer“ nuorodų skaičiaus bei puslapio našumo palyginimą.
Rezultatuose galėtume rasti daug svetainių, kuriose beveik nėra nuorodų įtakos (iki 18 metų) ir aukštas turinio balas (daugumoje jų yra ~ 70). Tai yra konkurencinė niša, jei pažvelgsime į mėnesio apimtis ir raktinių žodžių sunkumus (daugiau nei 63):
- svorio metimo tabletės – 73 raktinių žodžių sunkumai, 50K – 100K mėnesio apimtis;
- svorio metimo planas – 63 raktinių žodžių sunkumai, 1K – 5K mėnesio apimtis;
- svorio metimo programa – 65 raktinių žodžių sunkumai, 1K – 5K mėnesio apimtis;
- svorio metimo dieta – 66 raktinių žodžių sunkumai, 5K – 10K mėnesio apimtis.
Kitas gana intriguojantis dalykas yra tai, kad du iš paryškintų paskutinių raktinių žodžių puslapių (svorio metimo programa ir svorio metimo dieta) užima pirmą vietą. Visų paryškintų puslapių turinio balas yra didesnis nei vidutinis.
4. Daugybė rezultatų su kokybišku turiniu ir nėra nuorodų į su spuogais susijusius raktinius žodžius
Šie raktinių žodžių tyrimai buvo skirti spuogų gydymui ir odos priežiūros kintamiesiems, pvz .:
- kokosų aliejus nuo spuogų;
- apgamų gydymas;
- argano aliejus nuo spuogų.
Visų šių trijų paieškų rezultatai buvo vieni iš labiausiai matomų, nes, kaip paaiškėjo, visų jų turinys turėjo didelę įtaką reitingams. Pirmiesiems rezultatams matėme turinio balą, viršijantį 60 (viršijantį vidutinį turinio balą) ir mažą nuorodų įtaką. Pažvelgę į kitą ekrano kopiją, galite pamatyti tinklalapius, kurie atsistojo dėl turinio.
Pažvelgę į tas keturias svetaines, galime pastebėti, kad jų domenų našumas yra mažesnis nei kitų reitinguojamų svetainių.
Paskutinis raktinis žodis „argano aliejus nuo spuogų“ turi dar daugiau rezultatų, kai turinio balas yra didesnis nei vidutinis, o „Link Influence“ balas yra žemas (iki 12 metų). Yra tinklalapių, kurių turinio balas yra beveik 70, 80 ir 90. Kadangi matėme tiek daug rezultatų, paryškinau 8 iš 13 rezultatų.
Šiuo konkrečiu atveju galime tiksliai pamatyti, kiek turinio verčių. Kartais daugiau nei nuorodos. Iš smalsumo žiūrėjau į tuos puslapius ir visi jie buvo tinklaraščio įrašai, turintys informacinį turinį ir kai kuriais atvejais komentarus. Peržiūrėkite žemiau pateiktą palyginimą – turinio balas ir nuorodos įtakos balas ir ne. nuorodų:
5. Turinio našumas perrašo populiariausius internetinių lošimų užklausų rezultatus
Azartiniai lošimai yra konkurencinga rinka ir buvo atvejų, kai azartinių lošimų svetainėse buvo naudojamos juodos kepurės, panašių į ankstesnius pavyzdžius, apie kuriuos kalbėjome. Mes ieškojome tokių kintamųjų kaip:
- internetiniai laiko tarpsniai;
- Žaiskite „Vegas“ lošimo automatus internete;
- internetiniai lošimai tikrais pinigais.
Žvelgdami į rezultatus, galime pastebėti, kad pagal pirmąjį raktinį žodį „internetiniai lizdai“ mes turime du tinklalapius, kurių turinio balas yra beveik vienodas – ~ 90, o „Link“ našumas yra beveik vienodas (29 ir 31), ir abiejų jų skaičius yra nedidelis. nuorodų (5 ir 10 nuorodų). Žiūrėdami į nuorodų įtaką, mes visada ieškojome nuorodų skaičiaus ir jų vertės. Palyginti su kitais rezultatais, šiose dviejose svetainėse yra vienas aukščiausių turinio balų ir du žemiausi nuorodų įtakos lygiai.
Kitas raktinis žodis, kurio ieškojome, „žaisti„ Vegas “lošimo automatus internete“, buvo naudojamas pagal tą patį modelį – svetainė, kurios turinio balas viršija 90 ir mažiausia nuorodos įtaka.
Ta pati situacija galioja net ir paskutiniam ieškomam raktiniam žodžiui „internetiniai lošimai tikri pinigai“, rodantiems puslapius su aukštu turinio balu (80–90), mažai ryšių turinčiu poveikiu ir keliais saitais, kurių vertė yra žemos kokybės.
Patikrinkite, kaip atrodo svetainės:
Išvada
Šių atvejų analizės tikslas buvo pastebėti bet kokį „Google“ tinklalapių reitingavimo neatitikimą. Priešinga nuorodų kūrimo ir turinio rinkodaros kryptis gali būti labai matoma netipiškiems lošimų, odos gydymo, farmacijos nišų raktiniams žodžiams.
Galų gale norėjome išsiaiškinti, kuris yra svarbesnis, turinys ar nuorodos, ir ar optimizuotas puslapis su mažu nuorodų skaičiumi labiau vertinamas, ar neoptimizuotas puslapis, kuriame yra daug nuorodų, užima geresnę vietą.
Konkrečiais klausimais atrodo, kad unikalus turinys gali būti vertingesnis už nuorodas, o tai gali būti geras ženklas norint daugiau investuoti į galingas turinio strategijas kaip sumanus įeinantis rinkodaros specialistas. Tai nereiškia, kad turėtumėte nustoti gauti nuorodas ir jas pamiršti. Nuoroda vis dar svarbi. Taigi, jei turite nuorodų kūrimo strategiją, pabandykite sukurti saitus natūraliausiu būdu; geriausias variantas yra baltos skrybėlės metodai. Pasakykite „ne“ nuorodų pirkimui, keitimuisi nuorodomis ar kitoms juodos kepurės technikoms, kad pritrauktumėte nuorodas, nes tai niekada nebuvo geras sprendimas našiam domenui.