Kategorijos
SEO

Pripratęs priešdėlis

Esu įsitikinęs, kad jau esate įpratęs tikrinti atgalines nuorodas domeno, padomenio ar puslapio lygiu. Yra dar viena patikros rūšis, kuri jus gali sudominti…

Šiandien pristatome:

Priešdėlio / aplanko atgalinės nuorodos tikrinimas

Esu įsitikinęs, kad bent kartą „SEO PRO gyvenime“ jums reikėjo greitai patikrinti produktų kategorijų (TIK) ar tinklaraščių katalogų atgalines nuorodas?

Ši nauja funkcija leidžia segmentuoti nuorodas, nukreipiančias į visus svetainės puslapius, kuriuose laikomasi konkretaus žodžio šablono.

Jūs iškart gausite ne tik visas nuorodas į puslapius, atsižvelgdami į priešdėlių modelį, bet ir istorinę nuorodų augimo informaciją tik apie tuos puslapius + viską, ką paprastai gautumėte atlikdami domeno / padomenio ar puslapio analizę .

Norėdami geriau suprasti šios naujos funkcijos naudingumą, pateikiame keletą priešdėlių / aplankų analizės naudojimo atvejų.

5 kūrybinio naudojimo atvejai naujai prefiksų analizės parinkčiai.

  1. Kas yra labiausiai susiję „SearchEngineLand“ autoriai?

  2. Kokie yra populiariausi „  Techcrunch“  straipsniai bet kurią dieną?

  3. Kaip laikui bėgant vystėsi „MoneySuperMarket“ aplanko „Automobilių draudimas“ nuorodos?

  4. Kokios yra pagrindinės naujienos CNN šį mėnesį (2013 m. Rugsėjo mėn.)?

  5. Kokios yra „Microsoft“ aktyviausios „Twitter“ paskyros?

 

Linksmų atgalinių nuorodų medžioklės!

 

Ką manote apie šią naują funkciją?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *