Vienas iš pirmųjų dalykų, su kuriais susiduria pradedantieji SEO, yra nuorodų kūrimas, dažnai dar net neišgirdus apie turinio kokybę ar net apie pagrindinius dalykus, tokius kaip tinkamas raktinių žodžių tyrimas ar pavadinimų optimizavimas.
Nuorodų kūrimas yra pati prieštaringiausia SEO tema, ir aš manau, kad turėtume skatinti žmones per daug nesusitelkti vien į nuorodas. Ir per daug metų, kai dariau nuorodų kūrimo kampanijas, išmokau vieną ar kitą dalyką. Taigi jie yra: 12 pamokų, kurias išmokau iš daugybės nuorodų kūrimo kampanijos, kurioje dirbau.
- „BlackHat“ šlamšto nuorodų kūrimo įrankiai neveikia
- Kuriant nemokamas nuorodas rankiniu būdu reikia amžių ir daug nuvilti
- Įsigytos nuorodos ir PBN yra per brangios ir per daug rizikingos
- Forumo žinutės ir tinklaraščių komentavimas yra naudingi SEO
- „Nofollow“ nuorodos jums padeda geriau užimti reitingą
- „Google“ negali bausti visų ir neapmokės jūsų už tai, ką padarėte prieš 5 metus
- Dėmesys vien nuorodų kūrimui apskritai nevertas
- Svečių žinutės yra naudingos … Bet …
- Ryšiai su firminiais inkarais veikia geriausiai
- Vidinis susiejimas yra nuostabus būdas įtraukti komercinius inkaro tekstus
- Nesusiję prekės ženklo paminėjimai gali atsipirkti tikrai gerai
- Uždirbdami nuorodas galite reitinguoti svetainę aukštai
1. Neveikia „BlackHat“ šlamšto nuorodų kūrimo įrankiai
Jei esate patyręs SEO, šis pirmasis punktas tikriausiai nėra labai sužavėtas. Tačiau yra didelė priežastis, kodėl ji yra pirmoji šiame sąraše. Aš užduosiu jums klausimą:
Kai pirmą kartą pradėjote kurti nuorodas, ką jūs pirmą kartą išbandėte?
Jei esate sąžiningas žmogus, tikriausiai pasakysite, kad tai yra tam tikras „blackhat“ ryšys.
Kaip jau sakiau, nauji SEO dažnai pirmiausia sužino apie nuorodų kūrimą, toli prieš tai, kai išgirsta apie visa kita. Netiki manimi? Na, o dėl visos (dažnai prieštaringos) informacijos perkrovos internete žmonės kreipiasi į forumus norėdami išsiaiškinti atsakymus, nes gali iškart perskaityti keliolikos skirtingų žmonių nuomones ar net patys tiesiogiai užduoti klausimus. Tiesiog pažvelk į vieną pavyzdį iš forumo:
Dabar galite sakyti „Taip, bet tai„ BlackHat “SEO forumas. Aš tai žinau.” Na, tai tiesa, bet pasidomėkite, kaip jis sako, kad yra naujas SEO ir turi 600 JAV dolerių, tačiau jis jau žino apie įrankius ir nuorodų pirkimą.
Taigi visiškai aišku, kad šis pradedantysis jau žino kažką apie SEO, tik ne tinkamus dalykus. Kodėl? Nes „BlackHat SEO“ atrodo patraukliai. Akivaizdu, kad pasieksite greitų rezultatų už labai mažai darbo. Siūlyti šaunių turinio idėjų yra sunku ir daug laiko. Rašyti juos dar sunkiau.
Iš tikrųjų „BlackHat“ SEO priemonės yra brangios ir turi didžiulę mokymosi kreivę. Jums geriau nuo pat pradžių pastatyti ką nors tvirto ir saugaus.
Kaip aš toks tikras? Na, nes aš ten buvau. Norėjau palengvinti savo gyvenimą. Siekdamas palengvinti savo darbą, įsigijau „ScrapeBox“, „GSA Search Engine Ranker“, „Captcha Breaker“ ir kitą programinę įrangą.
Aš praleidau savaites, jei ne mėnesius, kad išmokčiau programinę įrangą, laiką, per kurį turėjau kitų išlaidų, apie kurias iš pradžių nežinojau, pavyzdžiui, įgaliojimus. Galų gale supratau, kad dauguma nuorodų, kurias kūrė įrankiai, buvo niekiniai, nes daugelyje svetainių buvo ne tik „captchas“ (kurias „Captcha Breaker“ retkarčiais galėjo perduoti), bet ir patvirtintos moderatorės.
Rezultatai? Neįspūdinga. Žemo ir vidutinio lygio rezultatai, turintys daug pinigų, pastangų ir streso. Žemų ir vidutinių rezultatų turiu omenyje ne 1 puslapyje.
Visa tai įvyko todėl, kad praleidau vieną pagrindinį tašką. Vartotojas. Mane taip užklupo mano nuorodų kūrimas, kad aš visiškai nepaisiau kitų dalykų. Jei atlikdavau kokį nors „OnPage SEO“, aš nuolat galvodavau, kaip į puslapį įtraukti daugiau raktinių žodžių, neatrodydamas Pernelyg akivaizdus, bet iš tikrųjų niekada negalvojau apie galutinį vartotoją.
Ir dar net nepaminėjau nuobaudų. Asmeniškai tikrai nesu patyręs nuobaudų (vėlgi aš ilgai nesilaikau „blackhat“ metodų), tačiau daugelis mūsų pažintinių SEO vartotojų ir klientų, su kuriais asmeniškai konsultuojuosi, puikiai žino „blackhat“ nuorodų kūrimo pavojus.
Tikrieji rezultatai prasidėjo, kai pagaliau pagalvojau, kaip padaryti, kad mano svetainė ir turinys būtų tikrai naudingi vartotojams. Žinoma, galite atlikti daug pažangių taktikų, techninio optimizavimo ir rinkodaros schemų, tačiau svarbiausia yra vartotojo patirtis.
Taip pat yra ISP (interneto paslaugų teikėjų) problemų. Jei pradėsite šlamštą internete, jie galų gale jums paskambins ir paklaus, ar viskas gerai. Jūs, aišku, turėsite meluoti, nes tai prieštarauja jų paslaugų teikimo sąlygoms ir tikriausiai kai kuriose vietose netgi yra neteisėta.
„Juodosios kepurės nuorodų kūrimo istorija“
Kartą kalbinau vaikiną ir jis man pasakojo, kaip jis uždirbo maždaug 1000–2000 USD per mėnesį šlamšdamas internetą. Tai skamba gerai, bet galų gale jis uždirbo labai mažai.
Iš pradžių jis šlamštavo tik vienu kompiuteriu ir keliolika įgaliotinių, vidutiniškai per mėnesį siekdamas apie 75–100 USD. Tada jis pagalvojo „Ei, kodėl aš to nepadidinu?“. Na … didinimas buvo didelė investicija. Galų gale jis nusipirko apie 20 kompiuterių, be to, išleido daug pinigų sąskaitai už energiją ir interneto paslaugų paketui. Bendros išlaidos buvo beveik 10000 USD.
Maždaug po 3-4 mėnesių „Google“ pradėjo pasivyti jo schemą ir nubausti jo svetaines. Jis vėl pradėjo viską, bandydamas likti po radaru, tačiau kiekvieną kartą „Google“ jį pagavo. Reikėjo vis mažiau, kol „Google“ pasivijo. Iš pradžių 2–3 mėnesius, po to 1–2 mėnesius, kol jis viską apleido.
Turėdamas tik 2–3 kandis viso uždarbio, jis bankininkavo mažiau nei išleido visai sąrangai. Jis, žinoma, galėtų gauti pelno parduodamas sąranką, o tai užima daug daugiau laiko nei jos įsigijimas. Galų gale jis neturėjo nieko tvirto ir suprato, kad tai nėra verta.
2. Kuriant nemokamas nuorodas rankiniu būdu reikia amžių ir daug nusivylimo
Klientai beveik visą laiką klausia apie nuorodas. „Jie girdėjo, kad tai padeda reitingams, todėl nori kuo daugiau.“ Žmonės paprastai prašo SEO konsultavimo pasiūlymų ir kiek nuorodų per mėnesį juose yra. atrodo, kad norint gauti „SEO paketo“ pasiūlymą, ten reikia turėti keletą nuorodų.
Tačiau grįžtant prie realybės, neįmanoma kažkam pažadėti kelių nuorodų per mėnesį, nebent turite iš anksto nustatytą svetainių rinkinį, iš kurio susiejate, todėl viskas tampa mažiau aktualu ir rizikingiau.
Negana to, jūs taip pat rizikuojate visais, nes panašūs nuorodų modeliai pritraukia daugiau dėmesio ir gali paveikti visą tinklą. Tai reiškia, kad jei „Google“ pateks į vieną svetainę dėl nuorodų šlamšto, ji gali patekti į kiekvieną svetainę su panašiu nuorodų šablonu. Tai pasakytina ir apie pirkimo nuorodas, ne tik jas kuriant. „BlackHat“ taktika veikia visus , ne tik atlikėjus.
Man pavyko viršyti ir ištraukti vidurinį pirštą į svetaines, kuriose buvo įsigyta dešimtys labai brangių nuorodų ir tikriausiai PBN, kuriose beveik nebuvo jokių nuorodų kūrimo. Aš taip pat čia ir ten atlikau rankinį „nuorodų kūrimą“, bet apie tai pakalbėsime vėliau straipsnyje. Aš paaiškinsiu, kodėl tarp skliaustų įdėjau nuorodų kūrimą, todėl skaitykite toliau.
Jei atvirai, sąsajų kūrimas rankiniu būdu yra tas pats, kas naudojant „BlackHat“ nuorodų kūrimo įrankį, tačiau 100 000 kartų lėtesnis ir be galo labiau varginantis, nes nėra gedimo filtro (pvz., Programinės įrangos), kuris dabar patenka tiesiai į jūsų sielą.
Mano draugui neseniai buvo paskirta sukurti keletą rankinių nuorodų savo darbo vietoje. Praėjus maždaug vienai savaitei, jis man atsiuntė šią žinutę: „Jaučiu, kad tai darau dėl nieko“.
3. Įsigytos nuorodos ir PBN yra per brangios ir per daug rizikingos
Sužinojęs, kad rankinis nuorodų kūrimas tiesiogine to žodžio prasme verkia kraują, nusprendžiau įsigyti keletą nuorodų.
Čia ir ten retkarčiais galite gauti 10 USD už nuorodą atsitiktinėje nieko vertoje tinklaraštyje. Kalbant apie tikras nuorodas, pavyzdžiui, naujienų svetainėse, kalbėjome apie 400–1000 USD už nuorodą. Daugelis taip pat prašytų kas mėnesį mokėti nuo 50 iki 200 USD, kad būtų palaikoma nuoroda internete.
Žinoma, šios kainos taikomos man gerai pažįstamose rinkose; kitose nišose nuorodos tikriausiai yra daug brangesnės.
PBNs tikriausiai gali būti efektyvesni, tačiau rizika yra didelė, be to, jums reikia skirti daug laiko juos kuriant ir užtikrinant, kad „Google“ jų nepagautų.
Pagrindinis privataus tinklaraščio tinklo mokestis yra turinys, kurį galėtumėte labai gerai sukurti savo pagrindinėje svetainėje.
Štai žvilgsnis, kiek jums kainuotų sukurti PBN, jei norite išvengti darbo atlikimo patys. Nors šie vaikinai tikriausiai žino, ką daro, rizika vis dar yra.
Kol turite kelias kokybiškas svetaines, kuriomis rūpinatės, nematau problemų jas susieti. Tačiau jūs turite atsižvelgti į tai, kad „Google“ gali tai laikyti PBN ir nubausti. Pirmiausia sutelkčiau dėmesį į vieną svetainę, o kai ji tikrai bus gera ir konkurencija jau atsiliks, išsiplėsčiau kitoje.
Tiesiog… kartais „SEO“ nuorodos yra brangesnės nei įprastas reklaminis įrašas aukštoje valdžioje, dideliame sraute ir gerai žinomoje svetainėje. Manau, kad pastaroji yra efektyvesnė. Jei radote puikią reklaminę galimybę / pasiūlymą pristatyti savo produktą ar svetainę, visais būdais eikite į tai. Tačiau geriau, jei nuorodoje yra „nofollow“ žyma ir jei reklama yra aiškiai nurodyta straipsnyje.
4. Forumo žinutės ir tinklaraščio komentavimas yra naudingi SEO
Laukti! Ar tai ne „BlackHat“ taktika? Žinau, tai gali atrodyti intuityviai. Bet atsakymas „ne“, tai nėra „BlackHat“ taktika.
Forumai yra bendruomenės, kuriose žmonės dalijasi nuomonėmis, idėjomis, be to, jie yra puikus šaltinis. Tinklaraščio komentarai yra būdas skaitytojams ir turinio kūrėjams bendrauti.
Norėdami gauti nuorodas, turite sukurti ryšius. Jei užmezgate ryšius, skelbiate forumą ir tinklaraštyje komentuojate teisingai . Ryšiai padeda gauti daugiau nuorodų galimybių. Jūs susipažįstate su vienu žiniatinklio valdytoju, tada jie supažindina jus su kitu ir pan.
Bet tai nėra vienintelis būdas užmegzti ryšius. Taip pat galite eiti į susitikimus. Susitikimai ir renginiai yra bene efektyviausia rinkodaros strategija, kuriai galite skirti laiko. Vieno įvykio rūdos susitikime galite sukurti daugiau ryšių, pritraukti daugiau potencialių klientų ir užsitikrinti daugiau klientų nei per kelis mėnesius trunkančias internetines pastangas.
Kartais nelengva rasti įvykį savo nišoje, tačiau tikrai yra gretimų nišų, kur galite eiti. Tereikia galvoti už lango ribų. Pavyzdžiui, alkoholio prekės ženklai daug reklamuojasi muzikos festivaliuose. Jei gaminate batus, jums nereikia rasti batsiuvių susitikimo. Tiesiog eikite į mados susitikimą, o gal sportą, priklausomai nuo jūsų produktų.
Jūs dažnai galite susitikti su tinklaraštininkais panašiose ar gretimose nišose ir galite su jais bendradarbiauti. Taip pat galite susisiekti su jais internete, jų tinklaraščiuose. Tikimybė, kad jūsų komentarai bus patvirtinti dabar, yra daug didesnė. Dauguma forumo ir tinklaraščio komentarų nuorodų vis tiek nėra stebimos, tačiau tai nėra problema, nes „nofollow“ nuorodos iš tikrųjų padeda geriau užimti reitingą. Turiu įrodymų, skaityk toliau.
Jei turite mažą / vidutinę svetainę ar tinklaraštį, neatmeskite komentarų ir forumo įrašų visiškai.
5. „Nofollow“ nuorodos jums padeda geriau užimti reitingą
Mes visi norime dofollow nuorodų. Ne tik SEO, bet ir mūsų pačių labui. Nofollow skamba tarsi paminint ką nors, bet blogai apie jį kalbant. Iš tikrųjų „nofollow“ nuorodos nėra blogos. Jie vis tiek gali padėti geriau užimti reitingą. Jei norite įrodymų, peržiūrėkite šį straipsnį apie „nofollow“ nuorodas .
Daugybę kartų man buvo įrodyta, kad „nofollow“ nuorodos padeda jums užimti aukštesnę vietą.
Jei įsigysite reklaminį skelbimą su nuoroda, naudodamiesi nuoroda „nofollow“ teoriškai būsite teisėtas, bet pasakysite „Google“, aš, aš laikausi taisyklių. Ar mes šaunūs? “.
Išbandykite ir įsitikinsite patys. Tik nesivarginkite kurdami nenaudingas nuorodas iš šlamšto ar atsitiktinių įrašų atsitiktiniuose tinklaraščiuose ir forumuose. Naudokite tinkamą reklamą atitinkamose svetainėse, kuriose yra didelis srautas ir tinkama auditorija. Tai geriausias būdas.
Juokinga, net radau dar vieną straipsnį „X nuorodų kūrimo klaidos“, kuriame teigiama, kad nofollow nuorodų kūrimas iš tikrųjų yra klaida. Klaida yra nenatūralaus ryšio profilio turėjimas, o 100% dofollow nuorodos profilis yra tikrai nenatūralus.
„Dofollow“ nuorodų problema yra ta, kad „Google“ nori, kad jos atsirastų natūraliai, be jokių piniginių paskatų. Taigi „Google“ nusprendė sukurti „nofollow“ žymą, kuri bus pridėta prie remiamų nuorodų. Akivaizdu, kad tai niekam nerūpėjo ir „Google“ turėjo įvesti baudas.
Taigi kiekvieną kartą, kai perkate „dofollow“ nuorodas, galite patirti baudą. „Google“ baudžia svetaines abiem būdais, todėl leidėjai pradėjo vengti dofollow nuorodų.
Johnas Muelleris patvirtino, kad pridėjus „nofollow“ žymą prie bet kokios rūšies mokamos ar skatinamos nuorodos bus pašalinta „Google“ baudos rizika.
„Nofollow“ nuorodos yra puikios.
– Jonas ☆ .o (≧ ▽ ≦) o. ☆ (@JohnMu) 2018 m. Sausio 15 d.
Dabar darau tik prielaidas, bet man nesunku „Google“ suvokti, kad „MyBusiness“ apžvalga yra netikra, jei kuri nors paskyra, turinti didelį aktyvumą vietinėse Teksaso parduotuvėse, peržiūri restoraną iš Šiaurės Dakotos, niekada jame nesilankydama.
Tas pats pasakytina ir apie pirkimo nuorodas. Mes visi naudojame „Gmail“, net jei ir nenaudojame, tikriausiai kažkaip per savo naršyklę esame prisijungę prie „Google“ paskyros. „Google“ nebūtų sunku išsiaiškinti ryšius tarp žiniatinklio valdytojų.
Aš žinau, tai skamba paranojiškai, bet kadangi jie turi patentų klausytis, ką jūs sakote per mikrofoną į serverį, jūs suasmeninote skelbimus … Aš nežinau, kas neįmanoma.
6. „Google“ negali bausti visų ir neapkirs jūsų už tai, ką padarėte prieš 5 metus
Iš pradžių, žiūrėdami į labai konkurencingą nišą ir matydami daugybę „BlackHat“ nuorodų, galite pagalvoti, kad tai veikia ir tai yra kelias. Tai ne esmė. „Google“ neįvertina svetainės, kurioje yra daugiausia nuorodų, ji reitinguoja geriausią svetainę.
Jonas sako, kad dauguma nenatūralių sąsajų iš tikrųjų nepaisoma. Taigi, jei svetainėje yra nenatūralių nuorodų, tai nereiškia, kad ji vis dar nėra geriausias rezultatas. „Google“ stengiasi patenkinti vartotoją, o ne kitas svetaines. Jei vartotojas nepatenkintas, jis nebebus rodomas „Google“.
Tarkime, tarkime, kad „Adidas“ ir „Nike“ daro daug „BlackHat SEO“, tačiau kai kurie Kinijos vaiduoklių ženklai, tokie kaip „Abibas“ ir „Nikae“, daro „WhiteHat SEO“. Ar „Google“ turėtų reitinguoti tuos, kai žmonės ieško „geriausių sportinių batų prekės ženklų“?
Ir jei už visas svetaines, kurios vertinamos pagal raktinį žodį, būtų baudžiama … kas reitinguotų? Niekas?
Jei jūsų konkurentai rikiuojasi aukščiau už jus, tačiau jie turi daug šlamšto nuorodų, galbūt norėsite perskaityti šį straipsnį apie tai, kaip juos aplenkti.
Turite atsižvelgti į tai, kad „Google“ suteikia daug daugiau pranašumų dėl vartotojo patirties, kurią ji teikia apie nuorodas. Jei sukursite 100 nuorodų ir „Google“ jus paskatins, neilgai truks, kol jūsų svetainė įsimylės.
Jei jūsų konkurse gausu šlamšto ar įsigytų nuorodų, jūs turite pranašumą. „Google“ visada ieško tobulo kandidato, kuris galėtų jį pateikti vietoje 1. Susitelkite į tai, kad padarytumėte ką nors geresnio ar lygiai taip pat gerai, kaip jie. Tik po to pagalvokite apie būdus, kaip reklamuoti savo svetainę ir gauti atgalines nuorodas.
Be to, jei pradedate daryti SEO naujam klientui, nebent klientas yra akivaizdžiai nubaustas, susitelkite į naujų nuorodų uždirbimą, užuot atsikratę senų.
7. Dėmesio vien nuorodų kūrimui apskritai neverta
Dabar … Nesupraskite manęs neteisingai. Nuorodos yra naudingos. Turėtumėte stengtis jų gauti kuo daugiau. Turėtumėte visada ieškoti naujų nuorodų galimybių.
Taigi, jei kas nors jums pasakys „Ei, šaunus turinio žmogus, aš parašysiu apie tai ir susiesiu su tavimi“. neik ir sakyk jiems: „Ne, ačiū, žmogau. Aš nedarau nuorodų kūrimo “. Tai būtų … kvaila. Tiesiog žmonės neteisingai supranta ir užuot teisingai įsigiję ryšius, parduoda savo sielą velniui už nuorodas.
Kokybiškos nuorodos yra geros rinkodaros šalutinis produktas, vienas dalykas, kurį turėtumėte persekioti, o ne vien nuorodos.
Net ir čia, kognityviame SEO, per pastaruosius 2 metus daugiau dėmesio skyrėme turinio kūrimui ir reklamavimui. Rezultatai buvo akivaizdžiai geresni už viską, ką bandėme praeityje, kai ryšių kūrimas buvo šaunus vaikas. Mūsų srautas padidėjo ir sąveika su mūsų turiniu.
Rašydami kokybišką turinį, mes netgi galėjome kiekvienais metais nusiųsti porą svečių pranešimų, jų net neprašydami. Žmonės paprasčiausiai perskaitytų mūsų turinį ir paklaustų, ar galime jiems rašyti. Tai puikus būdas sugrąžinti nuorodą į vieną iš jūsų straipsnių ar net produktų. Dabar įsivaizduokite mūsų sėkmės rodiklį, jei mes iš tikrųjų persekiojome svečių žinutes. Tačiau…
8. Svečių žinutės yra naudingos … Bet …
Matote, kai darote svečių pranešimus, geriausias jūsų rezultatas yra parašyti kažką tikrai gero. Jei rašote žemos kokybės svečių pranešimus, su jais gaunate žemos kokybės rezultatus. Jų niekas neskaitys, o vedėjas greičiausiai niekada nebedirbs su jumis.
Jei rašote sėkmingą įrašą, jis užima aukštą vietą ir iš tikrųjų pritraukia srautą į pagrindinio kompiuterio svetainę ir netgi priverčia žmones į jį nukreipti, tada jūs esate linkęs netrukus vėl parašyti. Ar ne nuostabu turėti rašytoją, galintį pritraukti srautą į jūsų svetainę? Tikiuosi, kad pamatysite, kur tai vyksta.
Ar nenorėtumėte turėti gero rašytojo, kuris pritrauktų tikslinį srautą … savo, o ne kažkieno svetainėje?
Pora svečių pranešimų čia ir ten tikrai autoritetingose jūsų nišos svetainėse, žinoma, yra naudingi, ir jūs turėtumėte tai padaryti. Tačiau verčiau išleisti šiek tiek pinigų reklamai svetainėje, kuri nepriims svečių pranešimų, bet iš tikrųjų galėtų man pritraukti tikrą srautą. Tai daug mažiau darbo ir tikriausiai daug pelningiau.
Dažnai nuorodos, kurias gaunate iš svečių žinučių, net nevykdomos. Tai nebūtinai yra blogas dalykas, tačiau geriausias rezultatas būtų, jei šios nuorodos iš tikrųjų pritrauktų tikslinį srautą į jūsų svetainę, o ne liktų tik „Google“. Net negarantuojama, kad „Google“ į tai atsižvelgs.
Praleiskite daugiau laiko kurdami kokybišką turinį savo svetainėje, užuot kūrę kokybišką turinį kitų žmonių svetainėse.
9. Ryšiai su firminiais inkarais veikia geriausiai
Kai analizuosite svetainę, visada turėtumėte atlikti ir SEO konkurentų analizę .
Dažniausiai konkurentas Nr. 1 turi didesnį firminių inkarų tekstų procentą – vidutiniškai apie 60–70%.
Štai viena konkurencinė pažintinio SEO įrankio analizė:
Pažvelkime į inkaro teksto pasiskirstymą ar į geriausią konkurentą (tas, kuris surinko 9 balus), pamatysime, kad jame daugiausia yra firminių inkarų tekstų. Jie žino, kad tai veikia, todėl ir daro. Tai galioja neatsižvelgiant į nuorodos profilio natūralumą. Net jei nuorodos yra natūralios ar nenatūralios, svetainėse, kuriose yra daugiau firminių inkarų tekstų, paprastai būna pranašesnės svetainės, kuriose yra tik komerciniai inkaro tekstai.
Firminiai inkaro tekstai yra puikūs, nes jie padeda išplėsti bendrą jūsų svetainės autoritetą. Tai reiškia, kad kai turėsite naujų įrašų, jie patys reitinguos geriau, nereikėdami gauti jokių nuorodų į juos.
Tačiau taip pat visada turėtumėte turėti keletą komercinių raktinių žodžių. Tai leis „Google“ geriau suprasti, apie ką yra puslapis.
Bet natūralu, kad žmonės susieja svetainę naudodami prekės ženklą, o ne labai konkretų raktinį žodį. Tik pagalvok apie tai. Jei norėtumėte susieti naują produktą, kaip norėtumėte tai padaryti?
Pavyzdys:
Eikite į shoes.com, jei norite įsigyti šiuos nuostabius bėgimo batelius .
Šiuos nuostabius bėgimo batelius rasite tinklalapyje shoes.com .
Naudojant komercinius inkaro tekstus jaučiasi taip priverstas. Taip akivaizdu, kad net įprastas skaitytojas supranta, kad raktinis žodis ten įdėtas tyčia.
Daug kartų redaktoriai ir žiniatinklio valdytojai natūraliai naudoja įvairius inkaro tekstus, tokius kaip „oficiali svetainė“ arba „spustelėkite čia“.
Pavyzdys:
Norėdami gauti šiuos nuostabius „Nike“ batus, galite spustelėti čia .
Tačiau jums net nereikia kurti komercinių inkarų tekstų išorėje, nes tai galite padaryti savo svetainėje, kuri nukels mus į kitą pamoką …
10. Vidinis susiejimas yra nuostabus būdas įtraukti komercinius inkaro tekstus
Jei negalite gauti jokių komercinių inkaro teksto atgalinių nuorodų neištuštinę piniginės, tada naudodamiesi savo svetaine galite sukurti raktinių žodžių tinkamuosius inkaro tekstus naudodamiesi vidinėmis nuorodomis.
Vienintelis klausimas yra turinys. Jei jų neturite, negalėsite susieti. Jei turite labai populiarų straipsnį apie labai dažnai jūsų nišoje esantį klausimą, į kurį atsakėte, galite naudoti šį straipsnį, kad perduotumėte savo įgaliojimus puslapiui, kurį norite reitinguoti, pvz., Produkto kategorijai.
Vidinės struktūros trūkumas yra didžiulis galimybių švaistymas, nes tai yra tai, ką jūs visiškai kontroliuojate. Tai padaryti lengva, tačiau, kaip ir bet ką kitą SEO srityje, persistengti yra rizikinga. Perskaitykite mūsų vadovą apie vidinį susiejimą, jei norite sužinoti, kaip tai padaryti teisingai.
11. Nesusiję prekės ženklo paminėjimai gali atsipirkti tikrai gerai
Jei norite gauti palyginti paprastas nuorodas, tada ieškokite žmonių, kurie jus paminėjo, bet nesusiejo.
Puikus ir paprastas būdas rasti šiuos nesusijusius prekės ženklo paminėjimus yra naudoti… „ BrandMentions“ . Gana tiesiai į priekį, ar ne? Įrankis puikiai atlieka jų identifikavimą ir filtravimą.
Prieš kreipdamiesi į žiniatinklio valdytojus, prašydami juos greitai susieti su jūsų svetaine, nepamirškite, kad užmegzti ryšį yra svarbiau. Pirmiausia verta jiems padėkoti, o tada pasiūlyti arba paprašyti nuorodos.
Tai tikrai gerai veikia tik tuo atveju, jei esate jau įsitvirtinęs prekės ženklas, bet taip pat ir vietos verslui bei renginiams. Taip pat galite naudoti įrankį norėdami stebėti, kada žiniatinklyje pasirodo kiti raktiniai žodžiai (pvz., Jūsų produkto kategorija).
12. Uždirbdami nuorodas GALITE reitinguoti svetainę aukštai
Aš reitingavau daugybę svetainių be jokių nuorodų kūrimo, tik nuosekliai kurdamas puikų turinį ir tinkamai jį reklamuodamas.
Nesakau, kad šiose svetainėse apskritai nebuvo nuorodų, aš tiesiog sakau, kad jų nestatau ir nepirkau. Tai atsirado natūraliai dėl tikrų ryšių, pasiūlymų ir kokybiško turinio.
Užuot sukūrę nuorodą, galite pasirinkti nuorodos uždarbio metodą. Koncepcija paprasta. Darykite dalykus, kurie nusipelno ir pritraukia natūralius ryšius
Lengva pasakyti, tiesa?
Na, tai nėra taip sunku padaryti ir iš tikrųjų. Čia yra tik keletas idėjų, be bendros aukštos kokybės turinio kūrimo taisyklės.
- diskutuodama ilgai ginčytina tema
- įtraukiant auditorijas realiuoju laiku naudojant tiesioginius tinklaraščius / dienoraščius
- apklauskite įdomius savo pramonės žmones
Tačiau, kad tai veiktų, turite atsiminti, kad geriausia, ką galite padaryti, užmegzti ryšius. Nors tinklinė rinkodara gali erzinti, tiesa ta, kad visi esame tinklo rinkodaros specialistai, vienaip ar kitaip.
Išvada
Šios 5 metų patirtys mane išmokė pakankamai, kad žinotų, jog galiu geriau praleisti laiką kitur. Sužinojau daug daugiau dalykų, bet pabandžiau aptarti svarbiausius. Gal kada nors išplėsiu sąrašą.
Pabaigoje turinio kūrimas ir nuorodų uždirbimas> šlamšto ir nuorodų kūrimas. Galite išbandyti abu kelius, kad išsiaiškintumėte patys, arba galite tiesiog išvengti skausmo, pasinaudodami mano patarimais. Galų gale jūs nusprendžiate vienas.
Turinio kūrimas yra naudingas ne tik SEO, bet ir rinkodaros požiūriu. Jei netapsite leidėju, mokėsite leidėjams, kad jie rodytų jūsų produktus.
Dauguma ten esančių leidėjų paprastai yra apžvalgos ir filialų svetainės, nes to žmonės ieško prieš pirkdami. Žinoma, jei esate gamintojas, negalite apžvelgti nei savęs, nei konkurentų. Bet jūs galite laimėti jų pasitikėjimą atsakydami į klausimus. Ir pasitikėjimas verslu yra neįkainojamas. Jo negalima nusipirkti. Tik uždirbo.
Ką sužinojote apie nuorodų kūrimą savo SEO nuotykiuose? Pasidalinkite su mumis komentaruose ir pakalbėkime apie tai!