nksčiau tinklalapio reitingavimas buvo toks pat paprastas, kaip parašyti daugybę nekokybiškų straipsnių.

Arba prikimšdami jiems raktinių žodžių sąrašą ir atlikdami sunkiųjų dirbtinių nuorodų kūrimą.

Na, to tikrai nebėra.

Mūsų SEO kontroliniame sąraše yra daug daugiau.

Šiandien gyvename „Panda Penguin“, „Pingvinas po Penguin“ epochoje, tai yra du pagrindiniai algoritmų atnaujinimai, padėję „Google“ pašalinti ar reitinguoti milijonus puslapių.

Kaip verslo savininkui ar tinklaraštininkui nebėra lengva žaisti su sistema ir priskirti blogą turinį aukščiau gero.

Reitinguoti svetainę dabar reiškia laikytis taisyklių rinkinio (SEO kontrolinio sąrašo), kurti kokybišką turinį ir gauti aukštos kokybės nuorodas.

Reitingas tapo sunkesnis, o tai yra geras dalykas.

Taip yra todėl, kad tai apsaugo nuo šlamštingų SEO žaidėjų ir padeda nusipelniusiems tinklalapiams užimti savo vietą SERP.

Siekdami padėti efektyviai optimizuoti savo naująją svetainę didžiausioms paieškos sistemoms, mes ne tik parengėme išsamų puslapių SEO kontrolinį sąrašą. 

Bet mes taip pat pateikėme patarimų, kaip kuo geriau išnaudoti kiekvieną sąrašo elementą.

Be jokių tolesnių veiksmų pateikiame išsamų savo svetainės SEO kontrolinį sąrašą, kurį galite peržiūrėti, kad įsitikintumėte, jog einate teisingu keliu.

SEO kontrolinis sąrašas

Pirmiausia mūsų SEO kontroliniame sąraše yra kelios SEO sąlygos. Jei sutelkiate dėmesį tik į savo svetainės padėtį SERP, nepraleidžiate bendro vaizdo.

1. Įdiekite „Google Analytics“

Norėdami iš tikrųjų įvertinti SEO ir suprasti, kaip konvertuojamas natūralus srautas jums, turite įdiegti „Google Analytics“.

Tai turbūt geriausias nemokamos analizės įrankis rinkoje.

„Google Analytics“ padės suprasti ir suprasti tokius svarbius duomenis kaip:

  • Kiek organinio srauto gaunate, palyginti su srautu, kurį gaunate iš kitų skaitmeninės rinkodaros šaltinių
  • Kiek kokybiškas yra jūsų svetainės paieškos srautas ir iš kokių raktinių žodžių
  • Natūralaus srauto našumas pagal dolerio vertę (paprasčiausiai palyginkite raktinių žodžių kainą pagal „Google AdWords“)
  • Kiek jūsų svetainės puslapių kraunasi lėtai ir daro įtaką bendrai naudotojų patirčiai

„Google Analytics“ stebėjimo kodą pridėti prie savo svetainės yra gana paprasta. Jei naudojate TVS, pvz., „WordPress“, tiesiog įdiekite „Google Analytics“ papildinį.

2. Pridėkite savo svetainę prie „Google Search Console“

Anksčiau žinomas kaip žiniatinklio valdytojo įrankiai, „Google Search Console“ yra neįkainojama priemonė tiems, kurie siekia pagerinti savo svetainės SEO.

Prie jos pridėdami ir patvirtindami savo svetainę galėsite analizuoti jos našumą daugiau nei vienu būdu.

SEO kontrolinis sąrašas „Google Console“

Naudodamiesi šiuo nemokamu „Google“ įrankiu galite giliau suprasti:

  • Žmonių, apsilankančių jūsų svetainėje per paiešką, skaičius
  • Kaip jūsų svetainės lankytojai jus suranda, ir svetainės paspaudimų rodiklį
  • Kokie įrenginiai (staliniai, mobilieji įrenginiai ir kt.) Dažniausiai naudojami norint pasiekti jūsų svetainę
  • Kurie jūsų svetainės puslapiai veikia geriausiai

Nors tai yra techninio SEO kontrolinio sąrašo (apie kurį netrukus pakalbėsime) dalis, „Google Search Console“ sukūrimas užtrunka vos kelias minutes.

Taigi, to nedaryti būtų klaida.

3. Nustatykite ir patvirtinkite „Google“ mano verslą

„Google“ mano verslas yra dar vienas nemokamas „Google“ įrankis, leidžiantis „Google“ sukurti verslo profilį.

Taip jūsų verslo informacija gali būti matoma, kai kas nors ieško „Google“ jūsų prekės ženklo pavadinimo. 

Verslo informacija, tokia:

  • jūsų įmonės adresas,
  • telefono numeris,
  • darbo valandos,
  • ir apžvalgos

… „Google“ įveda ir patvirtina jūsų „Google“ mano verslo verslo profilyje. 

„Google“ mano verslas taip pat vaidina svarbų vaidmenį padėdamas jums pasirodyti atliekant vietines paieškas ir rodant žemėlapį atliekant vietines paieškas. 

4. Pridėkite savo svetainę prie „Bing Webmaster Tools“

Neabejotina, kad „Google“ visais atžvilgiais karaliauja „Bing“ ir būtent čia gausite didžiąją srautą iš ieškančiųjų.

Bet tai nereiškia, kad turėtumėte nepaisyti savo svetainės pridėjimo prie „Bing Webmaster Tools“. Tai vis dar yra mūsų techninio SEO kontrolinio sąrašo dalis.

SEO kontrolinis sąrašas „Bing“ žiniatinklio valdytojasToliau pateikiamos kelios svarios priežastys, kodėl „Bing“ turi svarbą SEO arenoje:

 

  • Kas nori tikslinio paieškos srauto?

Net jei natūralus srautas, kurį gaunate iš „Bing“, sudaro nedidelę viso jūsų svetainės srauto dalį, jis vis tiek yra labai aktualus.

Tai reiškia, kad ji turi didelę galimybę paversti potencialiais klientais ar parduoti.

  • „Bing“ gyvuoja jau ilgą laiką ir toliau auga.

Tiesą sakant, remiantis naujausiomis ataskaitomis, „Bing“ paieškos apimties ir rinkos dalis auga greičiau nei didysis paieškos tėtis „Google“.

  • „Google Search Console“ turi daugumą funkcijų, kurias turi „Bing Webmaster Tools“, tačiau kai kurios iš jų yra unikalios „Bing“.

Pavyzdžiui, „Bing Webmaster Tools“ turi prieigą prie „Yahoo“ duomenų, o „Google“ neturi.

„Google“ yra jūsų pagrindinis natūralaus srauto šaltinis, o „Bing“ yra antrinis.

Taigi sutelkite dėmesį į abu dalykus, jei rimtai norite padidinti paieškos lankytojų skaičių savo svetainėje.

5. Įdiekite „Yoast SEO“ („WordPress“) arba prijunkite SEO („Shopify“)

„Yoast SEO“ ir „Plug In SEO“ yra „WordPress“ ir „Shopify“ svetainių įrankiai.

Šie du dalykai palengvina jūsų svetainės optimizavimą SEO tikslais, nes jums reikia sužinoti apie geriausią SEO praktiką, nereikia žinoti kodo ar tapti SEO ekspertu.

Jei mintis apie…

  • įgyvendinant kanonus,
  • vengti pasikartojančio turinio,
  • arba įsitikinti, kad turite tinkamą meta pavadinimų ir aprašų simbolių ilgį, atrodo didžiulė,

… Yoast SEO ar panašus įrankis jūsų svetainei yra būtinas. 

6. Raktažodžių tyrimai

Kitas mūsų SEO kontrolinio sąrašo skyrius yra raktinių žodžių tyrimas.

Raktinių žodžių tyrimas yra žodžių ir frazių, pagal kurias norite reitinguoti, nustatymo procesas. 

Raktinių žodžių tyrimas yra visos jūsų SEO strategijos kertinis akmuo, nes dėl prastų raktinių žodžių tyrimų galite visai neužimti reitingo.

Arba jūs reitinguojate pagal raktinius žodžius, kurie teikia srautą į jūsų svetainę, tačiau kuo mažiau potencialių klientų ir pardavimų. 

Tinkamą raktinių žodžių tyrimą sudaro du žingsniai.

Pirmasis yra rasti raktinius žodžius, o antrasis – pasirinkti tinkamus raktinius žodžius, pagal kuriuos reitinguojama.

Aptarkime kiekvieną.

Štai keletas būdų, kaip rasti raktinius žodžius, pagal kuriuos reitinguojama: 

  1. Naudokite „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę, kad galėtumėte sugalvoti raktinių žodžių idėjas

„Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė yra nemokama raktinių žodžių tyrimo priemonė.

Tai padeda atrasti su jūsų verslu susijusius raktinius žodžius ir su jais susijusias mėnesines paieškos apimtis.

Mūsų patirtis rodo, kad „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė geriausiai siūlo raktinius žodžius, palyginti su kitomis ten esančiomis platformomis. 

  1. Atlikite konkurencinius tyrimus

Ar žinojote, kad galite įvesti savo konkurso URL ir pamatyti kiekvieną raktinį žodį, kurį jie reitinguoja, ir tikslų reitinguojamą puslapį? 

Tai dažnai nepastebima, bet galinga strategija, kuri gali padėti atrasti raktinius žodžius, kurie pritraukia srautą į jūsų konkurentus. 

Vienas iš mėgstamiausių įrankių tai padaryti yra „SEMRush“.

Jūs tiesiog įveskite URL ir „SEMRush“ pateikia raktinių žodžių, kuriuos svetainė reitinguoja, sąrašą. 

Jei dar nežinojote, tai tiesiogine to žodžio aukso kasykla, dėl kurios jūsų SEO gali būti aukštesnis. 

  1. Patikrinkite „Google“ susijusių paieškų sąrašą

Ar kada pastebėjote tą mažą langelį paieškos rezultatų apačioje? Tai sako „Paieškos, susijusios su…“. 

Susijusiuose „Google“ paieškos rezultatuose rodomos raktinių žodžių frazės, kurių vartotojai iš tikrųjų ieško, susijusios su pradine ieškoma fraze. 

Kitaip tariant, be to, ko ieškojote, kiti ieško ir šių frazių. 

Mūsų patarimas yra naudoti jį kaip antrinį raktinių žodžių tyrimo įrankį. Raktinių žodžių ir antrinius tyrimus norėsite suskaidyti į dvi dalis.

Aptarkime antrąją tinkamų raktinių žodžių tyrimo dalį: tinkamų raktinių žodžių pasirinkimas 

Raktinių žodžių pasirinkimą norite suskirstyti į dvi kategorijas, kurių kiekvienai būdingos tam tikros savybės: 

1 kategorija: su paslauga susiję puslapiai

Su paslauga susiję puslapiai apima jūsų pagrindinį ir paslaugų puslapius ir paprastai yra skirti lankytojams pirkimo pirkimo etape.

Todėl, renkantis su paslaugomis susijusių puslapių raktinius žodžius, raktiniai žodžiai turėtų turėti šias savybes: 

  1. Aktualumas – reiškia aktualumą verslui.
  2. Pirkimo ketinimas – reiškia, jei kas nors ieško šio raktinio žodžio, yra pasirengęs pirkti. Paplitę žodžiai, rodantys ketinimą pirkti, gali būti pirkimas, paslauga, įmonė ar produktas. 
  3. Santykinai didelė apimtis – mėnesio paieškos apimtis, kuri yra didelė, palyginti su panašiais raktiniais žodžiais. 

2 kategorija: tinklaraščio puslapiai

Dienoraščiai paprastai skirti lankytojams pirkimo kelionės edukaciniame etape.

Todėl, renkantis tinklaraščio puslapių raktinius žodžius, raktiniai žodžiai turėtų turėti šias savybes

  1. Aktualumas – reiškia aktualumą verslui.
  2. Švietimo ketinimas – reiškia, jei kas nors ieškojo šio raktinio žodžio, jis yra mokymosi stadijoje. Dažniausiai žodžiai, rodantys ugdymo ketinimą, paprastai formuluojami kaip apibrėžimai, klausimai ar palyginimai. 
  3. Santykinai didelė apimtis – mėnesio paieškos apimtis, kuri yra didelė, palyginti su panašiais raktiniais žodžiais. 

Naudokite kategorijas, norėdami raktinius žodžius susieti su tinkamais svetainės puslapiais.

Daugeliu atvejų norėsite atsiriboti nuo vieno žodžio raktinių žodžių, nes jie paprastai yra per platūs, kad būtų tinkami ir paprastai konkuruoja beveik neprilygstamai. 

Be to, kuo daugiau žodžių frazėje, tuo raktinis žodis yra labiau aktualus.

Nors galite tikėtis mažesnės paieškos apimties su ilgesniais žodžiais suformuluotais raktiniais žodžiais, tai nebūtinai yra blogas dalykas, jei šis raktinis žodis turi didelių ketinimų pirkti. 

Techninis SEO kontrolinis sąrašas

Techninis SEO apima jūsų atliekamą veiklą, kuri pagerina jūsų svetainės tikrinimą ir indeksavimą.

Kuo lengviau paieškos sistemos gali skaityti jūsų svetainę, tuo lengviau supranta jūsų svetainės turinį ir tuo didesnė tikimybė, kad reitinguosite.

1. Laikykite pulsą puslapio greičiu

Puslapio greitis yra laikas, per kurį puslapis įkeliamas ir pateikiamas visas jo turinys, ir tai yra svarbus SEO veiksnys, į kurį reikia atsižvelgti.

Raketų mokslui nereikia suprasti, kad žmonės nori, kad tinklalapiai būtų greitai įkeliami.

„Google“ mano taip pat, todėl ir naudoja bendrą svetainės greitį kaip reitingavimo signalą.

Jei greitis yra lėtas, paieškos sistemos vorai gali tikrinti mažiau puslapių.

Geresnis puslapio greitis ne tik pagerina jūsų reitingą, bet ir geresnes konversijas.

Greičiausias būdas pagerinti jūsų svetainės greitį yra naudoti CDN, pvz., „Cloudflare“, kad talpintumėte savo svetainę, kad ji būtų greičiau rodoma vartotojams.

Keletas kitų geriausių SEO praktikų, kurios gali padėti padidinti jūsų svetainės puslapio greitį, yra šios:

  • įgalinantis suspaudimą
  • sumažinti peradresavimus
  • naudojant naršymo talpyklą
  • optimizuojant vaizdus

Paprastas būdas patikrinti puslapio greitį yra nemokamas įrankis, vadinamas „Google PageSpeed ​​Insights“. Naudodamiesi juo, siekite geresnio rezultato virš 80.

2. Pagerinkite savo puslapių kokybę

Jei jūsų svetainės puslapiai nėra pasiekiami paieškos varikliams arba nėra geros kokybės, tuomet negalima tikėtis, kad jie reitinguos.

Naudokite SEO įrankį, pvz., „Screaming Frog“ arba „Google Search Console“, norėdami nuskaityti savo svetainę ir užtikrinti:

  1. Įsitikinkite, kad robots.txt faile nebus tikrinimo klaidų.

Be to, puslapiuose, kuriuos norite reitinguoti, nėra netinkamų „noindex“ žymų, kitaip jos net nebus indeksuojamos.

Paieškos sistemos vorai turėtų turėti galimybę pasiekti visus jūsų svetainės puslapius, išskyrus tuos, kuriuos norite specialiai paslėpti.

  1. Nei viename puslapyje nėra pasikartojančio turinio.

Nors „Google“ gali praleisti jūsų pasikartojantį turinį ir nesugebėti už tai nubausti, tai neabejotinai neapdovanos ir jūsų.

Taigi pasirūpinkite, kad visi puslapiai turėtų unikalų turinį.

  1. Puslapių su plonu ar silpnu turiniu yra nulis, nes „Google“ palaiko svetaines, kuriose yra atitinkamo turinio, kuris siūlo realią vertę.

3. Ištaisykite sugadintas nuorodas

Nutrauktos nuorodos nurodo nuorodas į puslapius, kurių negalima įkelti į jūsų svetainę, ir rodomos kaip neigiamas įspėjimas paieškos sistemoms ir 404 klaida jūsų svetainės lankytojams. 

Dėl to geriausia kuo greičiau pataisyti sugedusias nuorodas. 

Nutrauktos nuorodos gali atsirasti dėl daugelio priežasčių, pavyzdžiui, ištrinto puslapio ar URL pakeitimo. 

Taip pat yra keletas būdų, kuriais galite nuspręsti ištaisyti sugadintas nuorodas. Jie įtraukia: 

– Nuorodos nukreipimas į atitinkamą puslapį

– Skelbti turinį su atitinkamu URL

– Ištaisyti problemą, dėl kurios atsirado klaida

Galite patikrinti, ar jūsų svetainėje nėra sugadintų nuorodų, naudodami nemokamą AHREFS sugadintų nuorodų tikrintuvą.

4. Padarykite savo svetainę mobilųjį

Kadangi vis daugiau žmonių prisijungia prie interneto naudodamiesi savo išmaniaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, jūsų svetainė negali nerizikuoti neatsakydama.

Nepriklausomai nuo įrenginio, iš kurio kažkas lankosi mūsų svetainėje, jie turi patirti puikių įspūdžių.

Tai yra vienas iš absoliučių privalumų, esančių mūsų SEO kontroliniame sąraše.

Paklauskite bet kurios žinomos SEO įmonės ir rasite, kad kiekviena iš jų sutaria, kaip svarbu turėti mobiliesiems pritaikytą svetainę jūsų SEO strategijoje.

Interaktyvus interneto dizainas turi šiuos SEO privalumus:

  1. „Google“ mėgsta reaguoti

Kai srautas į vietines svetaines auga nepaprastai greitai, nenuostabu, kad „Google“ rekomenduoja turėti mobiliesiems pritaikytą svetainę.

Jūs tikrai neturėtumėte pamiršti, kad „Google“ praėjusiais metais netgi paskelbė mobiliesiems pritaikyto turinio ir svetainių svarbą.

Šiais laikais dauguma vartotojų dažniausiai naudoja šias programėles ieškodami ir įsigydami beveik viską.

Įsivaizduokite, kad turite geriausių produktų rinkoje, tačiau niekas jų negali nusipirkti iš jūsų internetinės parduotuvės.

Kodėl? Na, nes jūsų svetainės mygtukai neveikia, kai naudojami „iPhone“, arba planšetiniuose kompiuteriuose jūsų meniu nereaguoja.

Tai sukeltų varginančią vartotojo patirtį ir paskatintų žmones išeiti iš jūsų svetainės nepirkdami.

Taigi galima sakyti, kad turint interaktyvų interneto dizainą, jūs esate „Google“ palankus ir lengviau pasiekiate geresnę SERP vietą.

  1. Viena centrinė svetainė

Turėti atskirą svetainę mobiliesiems, kurti unikalias atgalines nuorodas į ją ir dirbti didinant jos buvimą nėra prasmės.

Tai ypač svarbu, kai svetaines mobiliesiems sunku reitinguoti. Tai dvigubai sunkus darbas už mažai grąžą.

Tačiau prasminga turėti vieną svetainę visiems įrenginiams.

Viską lengviau, kai sutelksite dėmesį į vieną URL. Nesvarbu, ar tai autoriteto didinimas, ar atgalinių nuorodų kūrimas, ar daugiau socialinių akcijų.

  1. Žemesnis atmetimo rodiklis

Įsivaizduokite tai – žmonėms, kurie išmaniaisiais telefonais lankosi jūsų nelabai reaguojančioje svetainėje, sunku joje naršyti.

Rezultatas? Jie išeina.

Padidėja jūsų atmetimo rodiklis. Ir jūsų reitingai krinta.

Kadangi „Google“ mano, kad didelis atmetimo rodiklis yra atitinkamo turinio trūkumas.

Kadangi interaktyvi svetainė palaiko lankytojus ir suteikia jiems tai, ko jie ieško. Paprasta.

  1. Geresnė vartotojo patirtis

Reaguojanti svetainė akivaizdžiai yra patogi vartotojui.

Kuris automatiškai gauna daugiau rudos spalvos taškų „Google“ akyse.

Atminkite, kad kuo didesnis vartotojų susidomėjimas svetaine, tuo didesnė tikimybė, kad ji bus aukštesnė.

5. Turėkite gerai prižiūrimą XML svetainės žemėlapį

Mūsų SEO kontrolinis sąrašas nebūtų naudingas, jei nepadengtume XML svetainių schemų.

XML svetainės schemos egzistuoja jau seniai, tačiau jų svarba išaugo po liūdnai pagarsėjusio „Google Panda“ algoritmo atnaujinimo.

XML svetainės schema padeda greičiau indeksuoti jūsų turinį, įspėdama paieškos variklius apie bet kokius pakeitimus ar atnaujinimus.

Be to, „Google“ pranešama, kad jūs esate originalus turinio leidėjas, o ne kita svetainė, kuri jį sindikavo ar kuravo.

Atminkite, kad vienas iš „Google Panda“ darbo aspektų yra atsikratyti pasikartojančio turinio iš SERP.

Neturėdamas tinkamo XML svetainės žemėlapio, originalus turinys gali būti pašalintas iš paieškos rezultatų, jei svetainė, kuruojanti ar sindikuojanti jūsų turinį, bus indeksuojama prieš jus.

Peržiūrėdami savo svetainės schemą turite nepamiršti trijų dalykų:

A. Laikykitės švarumo: ar užblokavote tam tikrus savo svetainės puslapius nuo indeksavimo?

Ar turite nekanoninių puslapių? Ar savo svetainėje naudojate peradresavimo URL?

Jei taip, tuomet iš svetainės žemėlapio turite neįtraukti jų ir kitų nenaudingų puslapių.

Jei jūsų svetainės schema nėra švari, „Google“ jos nepastebės. „Google Search Console“ galite patikrinti, ar jūsų svetainės schemoje nėra klaidų.

B. Nuolat atnaujinkite: kadangi jūsų svetainės schema yra atsakinga už tai, kad „Google“ žinotų apie jūsų svetainės atnaujinimus, akivaizdu, kad turite ją atnaujinti.

Įsitikinkite, kad jis atnaujinamas kiekvieną kartą, kai į svetainę įtraukiate naują turinį.

C. Laikykite mažiau URL: Kadangi „Google“ netikrina svetainių schemų, kuriose yra daugiau nei 50 000 URL, geriau turėti mažiau aukštos kokybės URL.

Tokiu būdu svarbūs puslapiai bus tikrinami reguliariai.

6. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra saugi per HTTPS

2014 m. „Google“ paskelbė, kad HTTPS bus reitingavimo veiksnys ir dėl rimtų priežasčių. 

„Google“ skirta vartotojams ir saugumas yra įtrauktas į šią patirtį.  

HTTPS yra užšifruota HTTP versija, užtikrinanti ryšį su lankoma svetaine, todėl sunkiau nulaužti ir pavogti jūsų duomenis. 

Jei jūsų svetainėje naršyklės adreso juostoje rodoma užrakto piktograma, ji yra saugi. 

7. Patikrinkite indeksuotų puslapių skaičių

Svarbu žinoti, kiek jūsų svetainės puslapių iš tikrųjų indeksuojama „Google“.

Kodėl?

Nes jie turėtų atitikti faktinį jūsų svetainės puslapių, kuriuos norite rodyti paieškos rezultatuose, skaičių.

Jei yra netolygus atotrūkis, galite patikrinti, kiek puslapių jūsų svetainėje neleidžiama.

Savo svetainės puslapių indeksavimą galite patikrinti įvesdami „site: domain.com“ sistemoje „Google“ arba „Bing“.

8. Įtraukite vidines nuorodas į savo puslapį

Vidinė nuoroda atsiranda, kai nukreipiate nuorodą į kitą savo svetainės puslapį.

Vidinės nuorodos turi du pagrindinius jūsų puslapio privalumus: 

– Jūsų lankytojams vidinės nuorodos padeda rasti susijusią informaciją su šiuo metu skaitomu turiniu. 

– Paieškos sistemose vidinės nuorodos padeda pagerinti jūsų svetainės indeksavimą, per seansą peržiūrėtų puslapių skaičių ir sumažinti atmetimo rodiklį.

Visa tai yra veiksniai, turintys įtakos jūsų reitingui. 

Neperženkite vidinio susiejimo, nes tai gali atrodyti nenatūralu paieškos varikliams, tačiau naudokitės savo geriausiu sprendimu ir susiekite, kai tai aktualu ir būtina. 

9. Reguliariai tikrinkite vidines nuorodas

Aukštos kokybės siunčiamosios nuorodos nėra vienintelės svarbios nuorodos, kurias turėtumėte patikrinti savo svetainėje.

Jūs norite ne tik, kad jūsų svetainė turėtų puikią vartotojo patirtį, bet ir geresnį tikrinimą.

Tikslinė ir gerai apgalvota vidinė susiejimo struktūra padeda efektyviai paskirstyti PageRank visoje svetainėje.

Štai kur būtų naudingas SEO auditas.

SEO kontrolinis sąrašas

Kai tikrinate arba tikrinate vidines nuorodas, jums reikia sutelkti dėmesį į tris klausimus:

  • Kaip toli yra jūsų svarbūs puslapiai nuo jūsų svetainės pagrindinio puslapio?

Jei nuo pagrindinio puslapio yra daugiau nei trys paspaudimai, pabandykite juos suartinti. Vidinė susiejimo struktūra neturėtų būti sudėtinga ar per gili.

  • Ar svetainėje yra neveikiančių nuorodų?

Sveikas protas ištaisyti arba pašalinti visas sugedusias nuorodas, nes jos kenkia jūsų lankytojams ir paieškos varikliams. Pasirūpinkite jais ten ir tada.

  • Ar nukreipiate lankytojus į kelis peradresavimus?

Jei taip, tuomet turite atnaujinti peradresavimo nuorodas, ypač jei jose yra per daug peradresavimų. Tai atlikus, paieškos variklių tikrintuvams bus siunčiamas teigiamas signalas, taip pat pagerės įkėlimo laikas.

Nuoseklus vidinių nuorodų auditas ilgainiui duos puikių SEO rezultatų .

Taigi skirkite kelias minutes tai padaryti. Tai bus verta.

10. Pagerinkite savo svetainės tikrinimo biudžetą

Ne, tikrinimo biudžetas neturi nieko bendro su jūsų SEO biudžetu, tačiau tai yra gyvybiškai svarbi mūsų SEO kontrolinio sąrašo dalis.

Tikrinimo biudžetas iš esmės yra jūsų svetainės puslapių, kuriuos paieškos sistema patikrino per dieną, skaičius.

Prisijunkite prie „Google Search Console“, kad pamatytumėte savo svetainės tikrinimo biudžetą.

SEO kontrolinis sąrašas „Tikrinimo statistika“

Tikrinimo biudžeto žinojimas yra tik viena iš lygties dalių. Kita dalis iš tikrųjų siekia ją optimizuoti ar padidinti.

Tiesiog taip, kaip apsimoka taupyti SEO biudžetą , verta taupyti tikrinimo biudžetą. Štai kaip tai padaryti:

  • Pašalinkite bet kurį savo svetainės pasikartojantį puslapį, nes kiekvieną kartą, kai paieškos sistemos vorai aplanko pasikartojančius puslapius, jūs prarandate tikrinimo biudžetą.
  • Neleiskite indeksuoti puslapių, kurių SEO vertė nėra lygi (pvz., Taisyklės ir sąlygos bei privatumo politika). Paprasčiausiai pridėkite juos prie savo rob.txt failo pagal taisyklę Neleisti ir viskas gerai.
  • Atsikratykite sugadintų nuorodų arba pataisykite jas, kad paieškos robotai neeikvotų joms jūsų SEO biudžeto.

Eidami į priekį pastebėsite teigiamą tikrinimo biudžeto rezervavimo puslapiams, kurie tikrai nusipelno tikrinti, indeksuoti ir reitinguoti, poveikį.

Ne puslapio tikslas: sukurti autoritetą 

Ne puslapio SEO kontrolinis sąrašas apima visą veiklą, kurią atliekate, kad pagerintumėte savo reitingą už savo svetainės ribų. 

Už puslapio ribų SEO yra svarbus jūsų SEO strategijai, nes jis padeda kurti įtaką ir kartu su ja ateina srautas. 

Čia pateikiama 2 populiariausių ne SEO puslapių SEO veiklos apžvalga: 

1. Sukurkite atgalines nuorodas į savo svetainę 

Atgalinės nuorodos yra nuorodos į jūsų svetainę iš kitos svetainės.

Atgalinės nuorodos yra labai svarbus SEO reitingavimo veiksnys, nes atgalines nuorodas galima vertinti kaip skaitmeninį „Google“ ženklą, kad jūsų puslapis turi būti svarbus, jei kiti jį susieja kaip šaltinį. 

Keletas dalykų, į kuriuos reikia atsižvelgti galvojant apie atgalines nuorodas:

– Visada teikiamos pirmenybės nuorodoms iš svetainių, turinčių aukštesnį nei jūsų autoritetas 

– Geriau turėti atgalines nuorodas iš daugybės skirtingų svetainių, nei nuorodas iš kelių svetainių

– Atgalinės nuorodos turi daugiau svorio, kai jos gaunamos iš puslapių, susijusių su jumis

– Kontekstinės atgalinės nuorodos, nuorodos puslapio turinio tekste turi daug daugiau svorio nei nuorodos iš svetainės poraštės ar šoninės juostos 

Geriausias būdas gauti atgalines nuorodas yra sukurti turinį, paprastai tinklaraščio įrašus, kuriais verta dalytis.

Atgalinės nuorodos dažniausiai pateikiamos puslapiams, kurie laikomi patikimos informacijos šaltiniu. Taigi, jei norite atgalinių nuorodų, sukurkite puikų turinį.

2. Padidinkite savo teigiamų atsiliepimų skaičių

Teigiami atsiliepimai, panašūs į atgalines nuorodas, siunčia „Google“ signalus, kad jūsų įmonė turi autoritetą. 

Štai trys būdai, kaip teigiami atsiliepimai padeda pagerinti jūsų SEO:

– Apžvalgos pateikia daugiau raktinių žodžių, kad „Google“ galėtų tikrinti ir susieti su jūsų verslu

– Atsiliepimai gali būti rodomi paieškos rezultatuose, vadinamuose apžvalgos fragmentuose, o tai gali teigiamai paveikti jūsų paspaudimų rodiklį (kuris yra dar vienas SEO reitingavimo veiksnys). 

– Apžvalgos yra antras pagal svarbą vietos paketų reitingavimo faktorius 

Nors yra daugybė apžvalgos platformų, kai reikia tobulinti savo SEO, rekomenduojama gauti atsiliepimų „Google“ mano verslo puslapyje. 

Puslapio SEO kontrolinis sąrašas

Dabar pereikime į kitą mūsų kontrolinio sąrašo skyrių – puslapio SEO.

Puslapio SEO kontroliniame sąraše pateikiami visi žingsniai, atlikti kiekvienam puslapiui, kurie padeda paieškos sistemoms suprasti, apie ką yra puslapis, ir koks raktinis žodis ar raktiniai žodžiai yra svarbūs, jei iš viso yra.

1. Optimizuokite pavadinimo žymas

Pavadinimų žymos nėra tas pats, kas antraštės ar H1 žymos; jie turi atlikti savo vaidmenį mūsų SEO kontroliniame sąraše.

Štai kodėl kiekvienas jūsų svetainės puslapis turėtų turėti gerai užrašytą pavadinimo žymą, kuri yra savaip unikali.

Kai žmonės eina per paieškos rezultatų puslapius, pirmiausia jie pamato pavadinimo žymą. Aš

Puikiai patraukia jų dėmesį. Jei ne, jūsų svetainė slenka pro šalį.

Pavadinimų žymos ir metažymės ne tik pagerina jūsų svetainės paspaudimų rodiklį SERP, bet ir padeda jums gauti aukštesnį PR socialinės žiniasklaidos svetainėse, tokiose kaip „Facebook“ ir „Twitter“.

Kiek laiko turėtų būti jūsų pavadinimo žyma?

Saldi vieta yra nuo 70 iki 50 simbolių.

Jei jis per ilgas, paieškos sistemos jį sutrumpina. Jei jis per trumpas, pranešti nepavyksta.

Be to, pagrindinio raktinio žodžio įtraukimas į pavadinimo žymą (pageidautina pradžioje) gali teigiamai paveikti jūsų paieškos sistemų reitingą.

Pabandykite įpinti raktinį žodį taip, kad jis atrodytų natūraliai ir įskaitomai.

Jei įmanoma, naudokite savo prekės ženklo pavadinimą, kad padidintumėte paspaudimų rodiklį, tačiau bet kokia kaina venkite raktinių žodžių įdarymo.

2. Įtraukite savo dėmesio žodį į savo H1: turėkite tik vieną puslapyje 

Už SEO ribų antraštės žymos, tokios kaip H1, yra naudojamos kuriant interneto svetaines pagal antraštes. 

Dėl to svetainėse, kurios nebuvo optimizuotos SEO, dažniausiai būna kelios H1 žymos, o tai yra klaida, nes kiekviename puslapyje turėtumėte turėti tik vieną H1 antraštę. 

Įsitikinkite, kad jūsų H1 žymoje yra jūsų fokusavimo raktinis žodis kuo arčiau pradžios ir kad H1 žyma rodoma prieš kitas antraštės žymas.

3. Įtraukite visą savo raktinį žodį į visą puslapį 

Rašydami savo puslapio kopiją, būtinai pabarstykite savo fokusavimo raktinį žodį. 

Geriausia praktika išlaikyti raktinių žodžių tankį tarp 1-2%.

Tai reiškia, kad už kiekvieną 100 žodžių, kuriuos turite puslapyje, norėtumėte 1–2 kartus įtraukti to puslapio fokusavimo raktinį žodį 

4. Parašykite aiškų metaaprašymą

Ahrefso teigimu, meta aprašyme turint pagrindinį ir ilgą raktinį žodį, nėra didelės įtakos puslapio reitingui.

Bent jau ne tiek, kiek puslapio pavadinimas.

Nepaisant to, vis tiek svarbu sukurti tvirtą aprašymą ir apskritai padėti optimizuoti jūsų puslapį.

SEO kontrolinis sąrašas

Efektyvus SEO yra ne tik aukštesnio reitingo reikalavimas, bet ir paieškos vartotojo dėmesio pritraukimas.

Tai yra išsiskyrimas iš konkuruojančių svetainių ir daugiau lankytojų pritraukimas.

Kai kas nors ieško konkretaus paieškos termino, kuris (natūraliai) yra įtrauktas į meta aprašą, jis automatiškai paryškinamas.

Tai gali padėti pagerinti paspaudimų rodiklį ne tik SERP, bet ir socialinės žiniasklaidos svetainėse, kur puslapis yra bendrinamas.

Taigi įsitikinkite, kad turite metaaprašymą arba turtingą fragmentą kiekvienam svarbiam savo svetainės puslapiui.

Laikykite mažiau nei 160 simbolių, nes nieko daugiau nei sutrumpinama paieškos rezultatuose.

Tam galite naudoti kai kuriuos SEO papildinius, pvz., „Yoast SEO“ papildinį.

5. Pasakykite „SEO“ tinkamiems URL

Jūsų URL struktūra vaidina svarbų vaidmenį SEO.

Štai ką turite padaryti, kad tinkamai struktūrizuotumėte URL ir padarytumėte juos patogesnius paieškos varikliams:

  • Padarykite kiekvieną URL žmonėms suprantamą, nes kuo švaresnis ir prieinamesnis URL, tuo labiau jis padeda SEO.
  • URL naudokite tikslinius raktinius žodžius. Tai padės nurodyti, apie ką yra puslapis, jei nėra inkaro teksto.

Bet dar svarbiau yra tai, kad vartotojai SERP URL gali pamatyti raktinį žodį, kuris pagerina PR.

  • Venkite negražių URL parametrų. Jei URL nėra aiškus ir tinkamai suformatuotas, žmonės ir paieškos sistemos gali sutrikti.

Praėjo tie laikai, kai URL galėjai turėti ilgą skaičių ir simbolių eilutę, dar žinomą kaip dinaminiai parametrai, ir vis tiek gerai reitinguoti.

  • URL turi būti trumpi ir tikslūs, apie 50–60 simbolių. Perrašykite juos, jei jie yra akivaizdžiai ilgi.

Nors pagrindinėms paieškos sistemoms nekyla problemų dėl ilgų URL adresų, jie gali būti nemalonūs, kai žmonės kopijuoja, įklijuoja, įterpia ir dalinasi socialiniuose tinkluose.

Tai pasakius, trumpi URL taip pat gali padėti reitinguoti.

Be pirmiau minėtų veiksmų, pabandykite suderinti puslapių pavadinimus su URL, pašalinti nesaugius skyrybos ženklus ir turėti mažiau aplankų.

6. Darbas, susijęs su prailgintu gyvenimo laiku

„Google“ stebi daugybę dalykų, įskaitant laiką, kurį vartotojas praleidžia puslapyje spustelėjęs iš SERP – tai vadinama laukimo laiku.

Sveikas protas sako, kad jūsų puslapis turi būti pakankamai lipnus, kad lankytojai praleistų daugiau laiko naršydami jūsų svetainėje.

„Google“ su tuo nesutinka.

Kadangi paieškos sistemos siekia sujungti vartotojus su aktualiausiu turiniu, sustabdymo laikas padeda jiems išfiltruoti puslapius, kurie nėra tokie susiję su vartotojo ieškomu raktiniu žodžiu.

Kitaip tariant, kuo ilgesnis jūsų viešnagės laikas, tuo daugiau „Google“ meilės gaunate. Kuo efektyvesnės bus jūsų SEO pastangos.

SEO kontrolinis sąrašas

Taigi, kaip padidinti savo svetainės laiką? Tiesiog įsitikinkite, kad esate:

  1. Reguliariai kurkite ir skelbkite aukštos kokybės, vertingą turinį.

Taip yra todėl, kad jūsų svetainėje besilankantys žmonės turi priežasčių likti ir grįžti. Taip pat galite naudoti vaizdo įrašų turinį, kad suteiktumėte daugiau vertės ir padidintumėte įtraukimą.

  1. Turėkite tvirtą vidinę susiejimo struktūrą, kad lankytojai būtų įsitraukę ir nespustelėtų atgal į paieškos sistemos rezultatų puslapį.

Tai pasakius, „Wikipedia“ tikriausiai yra didžiausias pristabdymo laikas!

  1. Paprastas ir aiškus svetainės dizainas ir naršymas.

Per daug netvarkos puslapiuose gali paskatinti lankytoją grįžti atgal.

  1. Galiausiai žinokite, koks svarbus yra raktinių žodžių tikslas.

Stenkitės, kad puslapio turinys atitiktų pirminį raktinį žodį.

7. Optimizuokite vaizdus

Kitas mūsų SEO kontrolinis sąrašas yra vaizdo optimizavimas.

„Google“ vaizdų paieška yra itin populiari ir puikus būdas sulaukti daugiau lankytojų.

Taigi tinkamas vaizdo optimizavimas yra svarbus ne tik žmonėms, bet ir paieškos sistemoms.

Štai trys dalykai, kuriuos galite padaryti, kad efektyviai optimizuotumėte vaizdus:

  • Optimizuokite SEO vaizdus, ​​labai sumažindami failo dydį.

Atlikite tai nepažeisdami vaizdo kokybės.

  • Pakeiskite failo pavadinimą į kažką labiau apibūdinančio, kad paieškos varikliams nebūtų sunku jų rasti.
  • Prie kiekvieno paveikslėlio pridėkite informatyvų alternatyvųjį tekstą (alternatyvų tekstą) arba „Alt“ žymas, kad paieškos sistemos galėtų suprasti ir, tikiuosi, juos reitinguoti aukščiau.

Tam galite naudoti pagrindinį ar susijusius raktinius žodžius.

  • Norėdami padidinti savo galimybes dėl SEO vaizdų, perskaitykite „Google“ žiniatinklio valdytojo gaires.

Čia rasite vaizdų publikavimo gaires, kurių turėtumėte laikytis, kad pasiektumėte geriausių rezultatų.

Aptarkime paskutinę mūsų kontrolinio sąrašo skiltį – rezultatų stebėjimas.  

8. Rezultatų sekimas

Tai gali būti paskutinis kontrolinis sąrašas, bet tai iš tikrųjų yra vienas iš pirmųjų dalykų, kurį turėtumėte padaryti, kai optimizuojate puslapį pagal naują raktinį žodį. 

Šis paprastas žingsnis leis jums nuo pat pradžių tiksliai stebėti SEO strategijos našumą pagal raktinį žodį. 

Mūsų mėgstamiausias raktinių žodžių stebėjimo įrankis yra SEMRush, tačiau yra daugybė kitų įrankių, tokių kaip AHREF, kurie gali jums padėti. 

Net „Google Search Engine Console“ yra įmontuotas raktinių žodžių stebėjimo įrankis.

Nors jis stebi vidutinę padėtį per tam tikrą laiką, o ne tikslią / realiąją poziciją, o tai nėra idealu, nes reitingai gali tiesiogine prasme keistis kasdien. 

SEO kontrolinis sąrašas: išvada

Čia jūs turite tai – SEO kontrolinį sąrašą, kuris iš tikrųjų padės jūsų svetainei užimti aukščiau kitų konkuruojančių svetainių.

Nesvarbu, ar jūsų svetainė yra nauja, ar sena, jei naudosite aukščiau pateiktą informaciją, pamatysite realių rezultatų. Laikotarpis.

By Vaiva