Kategorijos
SEO

Sem vs SEO

Žiniatinklio paieška yra vienas iš galingiausių įrankių, kuriuos turime šiandien. Kaip ir jūs, žmonės iš visų gyvenimo sričių naudoja „Google“ paieškas, kad rastų sprendimus, sužinotų naujų dalykų ir suprastų pasaulį. Vienas iš tų naujų dalykų gali nulemti, ar SEO ir SEM yra geriausi jūsų verslui. Nesvarbu, ar esate internetinis verslas, ar vietinis verslas, tikėtina, kad žmonės jūsų aktyviai ieško.

sem seo

Nuo 2019 m. „Google“ pareiškė, kad kasdien buvo atlikta daugiau nei 2 trilijonai paieškų. Tačiau, remiantis „Internet Live Stats“ duomenimis, „Google“ dabar kasdien ieškoma 5,5 mlrd. Tai prilygsta 63 000 užklausų per sekundę. „Internet Live Stats“, beje, yra patikimas šaltinis prognozėms kurti.

Kaip ir bet kuri kita technologija, paieška sparčiai auga ir laikui bėgant tobulėja. Tai reiškia, kad įmonėms (visų dydžių) yra didesnė galimybė pasinaudoti ja, kad pasiektų tikslinę auditoriją ir susisiektų su jomis.

Daugelis įmonių žino, kad paieškos sistemos gali pritraukti didžiulį srautą į savo interneto ypatybes. Ne bet koks srautas, bet srautas, kuris iš tikrųjų virsta potencialiais klientais ir pardavimais. Nors yra ir kitų būdų, kaip gauti internetinę ekspoziciją, „Google“ vis dar pirmauja, kai jums reikia kuo geriau pasinaudoti rinkodaros sparta. Tai daugiausia lemia didžiulė vartotojų bazė ir rinkos dalis.

Tačiau yra viena dilema, su kuria galite susidurti kaip verslas, bandydami naudoti paieškos sistemas, kad augtumėte. Tai yra tai, ar sutelkti savo pastangas į SEO ir SEM. Kitaip tariant, ar turėtumėte investuoti į paieškos sistemų optimizavimą, ar investuoti į paieškos sistemų rinkodarą – dar žinomą kaip mokėti už paspaudimą ar remiamus skelbimus.

Pirmiausia supraskime abu šiuos dalykus, ar ne?

Kas yra SEO ir SEM skaitmeninėje rinkodaroje?

SEO ir SEM yra rinkodaros procesai, naudojami siekiant padidinti prekės ženklo žinomumą ir interneto srautą per paieškos sistemas. Optimizuodami turinį ir efektyviai išnaudodami skaitmeninę erdvę, daugelis įmonių gali reklamuoti savo paslaugas ir pamatyti daugiau sėkmės. SEO yra įtrauktas į SEM skėtį, tačiau į visą SEM įeina ir kitos rinkodaros strategijos.

Nors yra šių dviejų sutapimų, jie nėra visiškai vienodi. Pažvelkime atidžiau į abu.

SEO

Paieškos sistemos optimizavimas (SEO) yra būdas optimizuoti svetainę, kad iš paieškos sistemos rezultatų puslapių būtų gaunamas natūralus / natūralus srautas ar lankytojai.

Nors natūralios paieškos srautas nėra mokamas, paieškos variklio optimizavimo procesas gali patirti išlaidų, atsižvelgiant į jūsų pasirinktos rinkos konkurencingumą.

SEO tikslas yra pritraukti į jūsų svetainę atitinkamus lankytojus, kurie domisi jūsų produktais ar paslaugomis. Tačiau optimizavimas gauti tikslinį organinį srautą yra tik viena iš lygties dalių. Kita dalis yra tai, kad šis srautas gaunamas didesniu kiekiu, taikant kelis susijusius raktinius žodžius.

SEM

Paieškos variklių rinkodara (SEM) yra būdas nukreipti atitinkamą srautą iš paieškos sistemų perkant mokamus ar remiamus skelbimų sąrašus.

Taigi, jei jums įdomu, „ar SEM yra tas pats, kas mokama paieška ar PPC? tada atsakymas yra taip. SEM dažnai nurodo mokėjimą už paspaudimą (PPC) reklamą ir rinkodarą. Nors paieškos ir socialinėje arenoje yra daugybė PPC platformų, populiariausias ir sėkmingiausias pasirinkimas yra „Google Ads“ (anksčiau vadinta „Google Adwords“).

SEM tikslas yra padėti reklamuotojams įžvelgti paieškos variklius ir nukreipti reikiamą srautą nelaukiant. Norint, kad SEM būtų sėkminga, svarbu turėti stiprią ir dinamišką SEM strategiją, kad būtų galima gauti geriausią investicijų grąžą.

Kodėl SEO ir SEM yra svarbūs?

Tiek SEO, tiek SEM yra galingi procesai, kurie gali padėti įmonėms pastebimai augti. Teisingai išnaudodami paieškos variklio erdvę, galite pritraukti didelę auditoriją, kuri jau yra. Konkretūs raktinių žodžių tyrimai, svetainių valdymas ir tikslinė reklama prisideda prie paieškos sistemų kampanijų efektyvumo. Įdiegę bet kurį iš šių būdų, galėsite pamatyti paieškos sistemų rezultatų puslapių (SERP) reitingų padidėjimą, prekės ženklo žinomumą ir kokybės potencialą. Dabar viskas, ką jums reikia padaryti, tai nuspręsti, kuris procesas labiau tinka jūsų verslui, ir priversti kamuolį ridenti.

Kyla klausimas … Nuo ko pradėti?

Kai iškyla SEO ir SEM tema, kai kurie ekspertai gali teigti, kad SEO yra geriausias būdas, nes jis siūlo aukštesnės kokybės klientus pigesnėmis sąnaudomis, palyginti su SEM. Tačiau tai nėra taip paprasta. Kiekvienas verslas yra skirtingas ir turi unikalių poreikių. Pavyzdžiui, jūsų mažas verslas gali neturėti didelio skelbimų biudžeto, taip pat gali trūkti išteklių, reikalingų efektyviam SEO.

Norėdami gauti aiškumo, ką ir kodėl turėtų pasirinkti jūsų verslas, turite sutelkti dėmesį į tvirtos, jums pritaikytos internetinės rinkodaros strategijos kūrimą. Nes kai turėsite tinkamą rinkodaros strategiją, žinosite, ko ieško jūsų tikslinis klientas, taip pat žinosite geriausią būdą juos pasiekti.

Nesvarbu, koks didelis ar mažas, ar senas ar naujas jūsų verslas. Galų gale svarbu tai, kokio tipo auditoriją eini ir kaip ją pasieki.

Taigi eikime į priekį ir pasidomėkime SEO ir SEM privalumais ir trūkumais. Tai leis mums geriau suprasti, ko tikėtis, ir kanalą, kurį turėtumėte ieškoti savo verslui.

Paieškos sistemos optimizavimas: pliusai ir minusai

Kiekvienas interneto rinkodaros specialistas prisiekia optimizavęs paieškos sistemą ir jos efektyvumą. Prieš liūdnai pagarsėjusius „Google Panda“, „Penguin“ ir „Kolibrai“ atnaujinimus SEO praturtino daugybę juodų skrybėlių ar neetiškų rinkodaros specialistų. Bet viskas nėra taip jau lengva. „Google“ patobulino žaidimą, o dabar viskas priklauso nuo jūsų teikiamos kokybės rūšies ir vertės.

Štai kaip galite optimizuoti savo svetainę paieškos sistemoms ir gauti natūralų srautą:

Prekės ženklo žinomumas

Jei jūsų klientai neatpažįsta jūsų prekės ženklo, jie to nežino. Gerindami prekės ženklo žinomumą, jūs ne tik darote įtaką savo verslo apačiai, bet ir pagerinate ilgalaikes perspektyvas. Tikslas – patekti į savo potencialių klientų mintis.

 

seo vs sem prekės ženklo žinomumas

Yra keletas būdų, kaip padidinti prekės ženklo žinomumą apie prekės ženklą, pavyzdžiui, socialinės žiniasklaidos reklama, rinkodara neprisijungus ir pan. Tačiau paieškos sistemų optimizavimas turi savo vietą, kai tikslinius klientus informuoja apie jūsų produktus / paslaugas.

Kaip tiksliai? Pastatydami jus norimos auditorijos akivaizdoje, kai jie ieško jūsų tikslinių raktinių žodžių.

Žodžiai, kuriuos žmonės naudoja ieškodami „Google“, yra ne tik žodžiai. Jie yra jūsų verslo durys. Vertindami šiuos raktinius žodžius, gausite daugiau matomumo. Kai žmonės vėl ir vėl mato jūsų svetainę paieškos rezultatuose, tai prisideda prie prekės ženklo žinomumo.

Norėdami rasti tinkamiausius raktinius žodžius, atlikite šiuos veiksmus:

1 žingsnis : sudarykite pradinių raktinių žodžių sąrašą, kurį naudosite norėdami rasti tinkamus raktinius žodžius, kuriuos norite optimizuoti savo svetainėje.

2 žingsnis : kai turite daugybę pradinių raktinių žodžių, pereikite ir sukurkite išsamų galimų raktinių žodžių frazių sąrašą, į kurį norėtumėte nukreipti naudodami raktinių žodžių tyrimo įrankį, pvz., „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę.

3 veiksmas: išanalizuokite ir pasirinkite raktinius žodžius, atsižvelgdami į konkurencijos kiekį (tiek kokybę, tiek kiekį) ir mėnesio paieškų skaičių.

Stipresnis prekės ženklas

Internetas suteikia jums galimybę susisiekti su tiksline auditorija, suteikiant jiems ieškomą informaciją. Pavyzdžiui, turinys, kurį skelbiate savo tinklaraštyje, gali padėti užmegzti tvirtus santykius su potencialiais klientais ar potencialiais klientais, norinčiais sužinoti daugiau su jūsų niša susijusia tema.

Žmonės gali naudoti komercinius paieškos terminus ar kitas informacines paieškos užklausas apie jūsų nišos rinką. Radę jūsų turinį, jie iškart žiūri į jus kaip į rinkos instituciją. Tai netiesiogiai teigiamai veikia jūsų prekės ženklą.

Kaip matote, „Google“ daugelis interneto vartotojų naudoja kaip tyrimo įrankį, padedantį priimti geresnius pirkimo sprendimus. Kaip geriau padėti šiems galimiems pirkėjams, nei pateikti atsakymus į jiems rūpimus klausimus? Nepriklausomai nuo rinkos, kurioje esate, sukursite geresnį prekės ženklą, tik padėdami jiems naudingo turinio.

Geresnio prekės ženklo kūrimas prasideda nuo to, kad kuo geriau aptarnaujate savo auditoriją. Taip elgdamiesi, jūs automatiškai tampate pereinamuoju šaltiniu, kurį mėgsta „Google“ ir kitos paieškos sistemos.

Padidėjęs pasitikėjimas ir patikimumas

„Google“ dirba tikrai sunkiai, kad tik geriausios svetainės būtų rodomos pirmiausia. Ir kiekvienas ištikimas „Google“ vartotojas žino, kad didysis G jų nenuvils, kai siekiama geriausių rezultatų. Dėl to jis yra labai patikimas paslaugų požiūriu.

Pasitikėdami „Google“, žmonės pasitiki ir svetainėmis, kurių rezultatų puslapiuose pavyksta užimti aukštą vietą. Tai, kad esate 10-ajame SERP puslapyje, jūsų svetainei gali padaryti nedaug. Tačiau patekę į pirmąjį puslapį, jūs automatiškai pelnysite paieškos vartotojų patikimumo ir pasitikėjimo taškus.

Potencialūs klientai, kurie ieško jūsų paslaugos ar produkto, lengviau pasitikės jūsų svetaine ir bus patikimesni, kai pamatys ją natūralios paieškos rezultatuose. Kadangi daugelis žmonių yra įpratę ignoruoti remiamus skelbimus ir eiti į natūralios paieškos sąrašus, jūsų darbas išsiskirti iš kitų tampa lengvesnis.

Be to, jei esate verslas, kuris labai priklauso nuo vartotojų atsiliepimų, tai, kad esate matomi SERP su daugybe teigiamų atsiliepimų, galite nepaprastai padėti jūsų verslui sukurti patikimumą.

Norėdami padidinti savo galimybes patekti į „Google“ puslapį, įsitikinkite, kad darote šiuos veiksmus:

1. Norėdami apibūdinti puslapio turinį, URL naudokite atitinkamus raktinius žodžius.

2. Pagrindinius raktinius žodžius naudokite puslapio pavadinimo žymos pradžioje.

3. Naudokite tinkamus raktinius žodžius savo meta aprašyme ir įsitikinkite, kad jis pakankamai vilioja vartotojus spustelėti jūsų svetainę.

4. Savo puslapio H1 žymoje naudokite pagrindinius raktinius žodžius.

5. Galiausiai naudokite pagrindinius raktinius žodžius kartu su susijusiais ilgosios uodegos raktiniais žodžiais keliose pirmose puslapio pastraipose.

Daugiau srauto

Tai savaime suprantama, tačiau naudodamiesi SEO galite pritraukti daug tikslinio, paruošto pirkti srauto į savo svetainę. Jūsų verslo svetainėje gali būti parduodamas pats nišiausias produktas, tačiau jei pavyks įvertinti reitingus pagal tinkamus raktinius žodžius, srauto sulauksite dar ilgai.

Geriausia apie organinį SEO srautą yra ta, kad jei reikia laiko išdžiūti. Kitaip tariant, atlikus pradinį sunkų darbą jį reitinguojant, tam išlaikyti nereikia daug pastangų.

Patikimiausias būdas padidinti paieškos variklių srautą yra sukurti puikų turinį, kurio ieško jūsų auditorija. Pavyzdžiui, jei esate kenkėjų kontrolės įmonė, galite parašyti daugybę tinklaraščių įrašų apie kenkėjų atsikratymą. Idėja yra šviesti savo perspektyvas ir skatinti jas pirkti iš jūsų. Čia tiksliai susikerta SEO su turinio rinkodara.

SEO šiandien yra susijęs su turinio rinkodara. Tai yra apie tai, kaip jūs naudojate turinį, kad padidintumėte savo prekės ženklą ir mokytumėte apie tai tikslines perspektyvas.

Štai kaip galite įgyvendinti turinio rinkodarą, kad gautumėte geresnių SEO rezultatų:

1. Priverskite skirtingus savo komandos žmones kurti unikalų turinį. Tai leidžia ne tik kurti įvairų turinį, susijusį su jūsų niša, bet ir suteikia galimybę įvertinti kelis raktinius žodžius.

2. Prieš kurdami bet kokį turinį, įsitikinkite, kad žinote savo prekės ženklą, suprantate tikslinę auditoriją ir žinote savo rinkodaros tikslą. Tai padeda kurti turinį, kuris užima gerą vietą ir padeda jūsų potencialiems klientams.

3. Susitelkite į nepaprasto turinio kūrimą, o ne kurkite turinį tik dėl jo. Net jei dirbate neaiškioje nišoje, supraskite, kad „Google“ visada pirmenybę teikia kokybiškam turiniui, o ne kiekiui. Nesvarbu, ar leidžiate mažiau, jei tik neskelbiate paviršutiniško turinio, kuriame trūksta vertės.

4. Skelbkite duomenimis pagrįstą turinį, kuriame pateikiama realių patarimų, paremtų įrodymais. Žmonės ir paieškos sistemos padarys jūsų turinį patikimesniu ir vertesniu, jei jis sujungs tikrus duomenis.

5. Turiniu atsakykite į deginančius tikslinės auditorijos klausimus. Tai yra patikrintas būdas pateikti aukštos kokybės turinį, kuris gerai užima paieškos sistemas. Jūsų auditorijai patiks jūsų turinys, nes spręsite jų skausmo klausimus. Be to, dėl visžalio turinio pobūdžio jis pritrauks atgalines nuorodas iš nusistovėjusių svetainių.

Srauto kūrimas naudojant SEO nėra raketų mokslas, tačiau gali atrodyti sudėtinga, ypač kai nesate tikri, ką daryti. Susisiekite su mumis, jei norite pritraukti daugiau lankytojų naudodami SEO. Mes iš tikrųjų padėjome mažam verslui per 5 mėnesius sugeneruoti 98 664,98 USD vertės SEO rezultatus , taip pat galime padėti jums.

Mažesnės išlaidos

Jei yra vienas dalykas, dėl kurio nereikia jaudintis atliekant SEO, tai tenka daug investuoti ir gauti mažai rezultatų. Taip, sėkmingos SEO kampanijos vykdymas yra neabejotinai brangus, tačiau jos yra daug mažesnės.

To priežastis yra paprasta: prekės ženklo žinomumas, kurį galite sukurti naudodamiesi SEO, ir lazeriu nukreiptas srautas, kurį galite vairuoti, jums kainuotų taikant kitus rinkodaros metodus. Taigi, nors SEO nėra pigus, jis yra pakankamai patikimas, kad pateisintų išlaidas. Tai daro jį nugalėtoju.

Geresnė investicijų grąža

Mokami ar remiami skelbimai paprastai už jus paspaudžia, o SEO nereikalauja mokėti už parodymus ar paspaudimus. Tačiau nepamirškite, kad kokybiškas SEO nėra visiškai nemokamas. Priklausomai nuo tikslinės rinkos, kurioje esate, turėsite investuoti laiko ir pinigų norimiems rezultatams pasiekti. Ir jei nesate SEO ekspertas, turėtumėte bendradarbiauti su gerbiama SEO bendrove, kad tai padarytumėte už jus.

Tai pasakius, paieškos sistemų optimizavimas gali suteikti jums geresnę investicijų grąžą, palyginti su tradicine rinkodara ar reklama. Tai leidžia ilgainiui patobulinti savo pastangas ir pagerinti rezultatus, daug neprarandant. Be to, turėdamas šiek tiek kantrybės, tai netgi duoda didesnę grąžą nei reklama mokant už paspaudimą ilgainiui.

Štai kaip galite pagerinti savo SEO IG:

  • Nors jūsų turinio kokybė yra svarbi, kiekybinio aspekto negalima ignoruoti. Norėdami gauti geresnių SEO rezultatų, įsitikinkite, kad skelbiate ilgesnį turinį – bent 1 000 žodžių.
  • Įsitikinkite, kad jūsų svetainės dizainas yra paprastas ir lengvai valdomas. Nes turint tvirtą svetainės struktūrą ir architektūrą SEO yra labai svarbu.
  • Pridėkite atitinkamų vaizdų prie savo turinio, kad jis būtų vizualiai patrauklus lankytojams ir pagerintų SEO.

seo sem

Aukštesnis tvarumas

Verslui, kuris išgyvena ilgalaikėje perspektyvoje, reikalinga vienodai patikima rinkodaros strategija. Turėti tvarias priemones nukreipti tikslinius lankytojus į savo produkto puslapį ar įmonės tinklaraštį gali būti didžiulė nauda. SEO yra būtent tai.

sem vs seo

Nors SEO negarantuoja, kad ilgą laiką gausite srautą iš autopiloto, jis suteikia jums ramybės, kurios nėra su PPC rinkodara. Įvertinę konkretų raktinį žodį, galite toliau atlikti reikiamą puslapio ir techninį SEO, kad išlaikytumėte savo reitingą. Būdamas tvaresnis, SEO gali padėti jums dominuoti rinkos segmente, nesudeginant skylės piniginėje.

Aukštesnė paspaudimų rodiklio kokybė

Pateikdami populiariausių sąrašų paieškos sistemose, galite rizikuoti daug pinigų. Ir vis tiek tai negarantuoja, kad jūsų skelbimas sulauks daugiau paspaudimų.

Kodėl? Kadangi didžiausias pretendentas į PPC skelbimą SERP yra ne kitas skelbimas, o tai yra natūralios paieškos įrašai. Kadangi daugiau vartotojų linkę spustelėti natūralios paieškos rezultatus, gausite didesnį paspaudimų rodiklį.

seo vs ppc

Žinoma, jūsų PR priklauso nuo daugelio veiksnių, tačiau jūs tikrai turite didesnę galimybę gauti daugiau paspaudimų savo natūraliame sąraše, nei turėtumėte remiamame. Taigi sutelkdami dėmesį į paieškos įrašų našumo gerinimą, ilgesnį laiką gausite didesnį srauto pyrago gabalą.

Platesnis pasiekiamumas

Pripažinkime, kad ir kaip gerai pažįstate savo auditoriją, nėra lengva nuspėti viską, ką jie įves paieškos sistemose, kad jus surastų. „Google“ kasdien gaunamų paieškos sistemų užklausų skaičius siekia milijardus. Tai reiškia, kad sutelkdami dėmesį tik į kai kuriuos raktinius žodžius, paliekate didelę dalį.

Kai orientuojatės į SEO, turite platesnį pasiekiamumą. Kuo daugiau kokybiško turinio skelbsite savo svetainėje, tuo daugiau žmonių galės rasti jūsų svetainę. Kuo daugiau žmonių ras jūsų svetainę, tuo daugiau srauto pritraukiate į savo produkto ar paslaugos puslapį. Skirtingai nei PPC, jūsų neriboja biudžetas ar taikomų raktinių žodžių skaičius. 

Konkurencinis pranašumas

Bet kuris patyręs SEO ekspertas gali jums pasakyti, kad jūsų svetainės reitingavimas paieškos sistemose nėra pasivaikščiojimas parke. Tai nevyksta per naktį, o norint pamatyti rezultatus reikia daug pastangų. Jei elgsis teisingai, šis vienas veiksnys gali būti naudingas jums suteikiant tvirtą strateginį pranašumą.

Kadangi visiems, bandantiems įveikti jus, jau yra akivaizdus patekimo į rinką barjeras, jums nereikės jaudintis dėl to, kad konkurentai „pirks“ savo kelią į viršų. Jų vienintelė galimybė yra mokėti už paspaudimą, bet vėlgi, tai nėra tas pats, kas gauti aukštesnę SERP poziciją. Vėlgi, tai daro prielaidą, kad ėmėtės teisingų žingsnių ir buvote pakankamai kantrūs, kad įtvirtintumėte savo vietą geriausiuose paieškos rezultatuose. 

Pirmiau minėti SEO privalumai skamba puikiai, tiesa? Jūs manote, kad SEO yra akivaizdus SEO ir SEM diskusijų nugalėtojas. Na, kaip ir bet kuri internetinės rinkodaros strategija, net SEO turi savų trūkumų. Štai keletas, kuriuos galite patirti, jei nuspręsite tam sutelkti dėmesį.

Užima daugiau laiko

SEO gali būti lėtai, palyginti su PPC, ypač jei nesate įsitvirtinęs žaidėjas. Kai išsiaiškinsite, pagal kokius raktinius žodžius reitinguosite, ir atliksite visą sunkų darbą, turėsite palaukti, kol prasidės srautas. Atsižvelgiant į taikomų raktinių žodžių skaičių ir skelbiamą turinį tai gali trukti savaites ar net mėnesius.

Gali būti labai konkurencinga

Verslui, kuris tik pradėjo eksperimentuoti su SEO, pasirinktų raktinių žodžių rezultatuose gali dominuoti įsitvirtinę žaidėjai, kurių beveik neįmanoma nuversti. Tuomet tampa svarbu iš naujo apgalvoti raktinius žodžius, pagal kuriuos taikote, ir pasirinkti ilgos uodegos raktinius žodžius, kurie turi mažiau konkurencijos.

Gali reikėti tvirtos turinio strategijos

Reguliariai skelbiant kokybišką turinį, galite lengviau pritraukti tikslinės natūralios paieškos srautą. Tačiau sukurti puikų turinį, kuris paieškos sistemose užima aukštesnę vietą, nėra lengva. Jei jūsų verslas neturi reikiamų išteklių, gali būti sudėtinga išplėsti turinio išteklius. Tai turi įtakos jūsų gebėjimui turėti veikiančią turinio strategiją.

Reikia reguliaraus atgalinio ryšio

Praėjo tie laikai, kai galėjai sukurti daugybę nesusijusių atgalinių nuorodų į savo tinklalapį ir priversti jį iššaukti paieškos rezultatų puslapius.

Šiandien nuorodų kūrimas neatsiejamas nuo jūsų skelbiamo turinio tipo. Bet tuo viskas nesibaigia. Jūsų verslas taip pat turi reguliariai kreiptis į kitas svetaines, kad gautų vertingų atgalinių nuorodų. Nors kiekviena nuoroda yra svarbi, kokybiškas nuorodų kūrimas vyksta ne taip. Jums prireiks ekspertų pagalbos, kad jūsų SEO ne tinklalapyje būtų teisingas.

Pažvelkime į kitą SEO ir SEM dilemos pusę – paieškos sistemų rinkodarą.

Paieškos sistemų rinkodara: pliusai ir minusai

SEM arba PPC yra viena plačiausiai naudojamų internetinės rinkodaros metodų formų. Tačiau jis turi ir privalumų, ir trūkumų, apie kuriuos turėtų žinoti jūsų verslas.

Pažvelkime į privalumus, prieš pereidami prie minusų.

Pasiekite viršų

Didžiausias dėmesys sutelktas virš SERP srities, esančios virš matomos ribos. Vienas didžiausių mokamų paieškos skelbimų pranašumų yra tas, kad galite pritraukti savo tikslinės auditorijos dėmesį pozicionuodami save puslapio viršuje.

sem vs seo

Nepaisant to, ar vartotojas pasirenka spustelėti skelbimą, ar ne, jis nepraleis jo pamatyti. Bet jei turite gerai sukurtą skelbimą, atitinkantį raktinį žodį, galite pamatyti padorius rezultatus.

Bandymas pasiekti aukščiausius natūralios paieškos rezultatų laikus SEO pagalba užima daug laiko ir pastangų. Taigi, jei turite molos, kad galėtumėte siūlyti tinkamus raktinius žodžius naudodami PPC, tiesiogine to žodžio prasme galite sumokėti savo kelią į SERP viršų.

Turėkite daugiau kontrolės

Remiami įrašai ar PPC skelbimai suteikia jums daugiau galimybių kontroliuoti pasiekiamus rezultatus. Jūs jokiu būdu nesate ribotas. Koreguodami ir išbandydami kiekvieną mažą skelbimo detalę, galėsite pagerinti bendrą kampanijos našumą.

seo vs sem

Skirtingai nuo SEO, rinkodaros pranešimai, kuriuos norite pateikti, gali būti įtikinamesni ir reklaminiai. Jūs kontroliuojate ne tik tai, kaip sukuriamas šis pranešimas, bet ir tai, kur norite pasinaudoti savo galimybe. Kiekvieną skelbimo elementą galima pritaikyti, kad gautumėte didžiausią paspaudimų rodiklį.

Geriau demonstruokite produktus

Natūralios paieškos sąrašuose yra paprastas tekstas ir nieko kito. Taigi, jei ir kai parduodate produktą savo el. Prekybos svetainėje, neturite galimybės rodyti produkto paveikslėlio, kad suviliotumėte potencialų pirkėją. Tai gali paveikti bendrą jūsų produkto konversijų rodiklį ir sukelti mažą paspaudimų rodiklį.

seo vs sem

Tačiau viskas pasikeičia į gerąją pusę, kai naudojate „Google“ produktų sąrašo PPC skelbimus. Šie vaizdiniai apsipirkimo skelbimai leidžia parodyti produkto paveikslėlį skelbimų sąraše. Dėl vizualinio elemento sąraše padidėja tikimybė, kad vartotojas spustelės produktą, o tai galiausiai padidins jūsų paspaudimų rodiklį ir konversijas.

Padidinkite prekės ženklo matomumą

Kai bandote pritraukti srautą į savo svetainę, labai svarbu, kad jūsų įrašą matytų tik atitinkami žmonės. Arba nėra naudos pritraukti daugybę lankytojų. Kai atliekate SEO, galite priversti tinkamus žmones aplankyti jūsų svetainę. Bet tai nėra tas pats, kas su PPC skelbimais. Jūsų skelbimai skirti lazeriui tiems vartotojams, kurie iš tikrųjų ieško jūsų produkto ar paslaugos.

Susipažinimas su žmonėmis, kurie domisi jūsų niša ar prekės ženklu, padeda padidinti jūsų prekės ženklo matomumą. Tai netiesiogiai veikia jūsų gaunamą verslo kiekį. Net jei daugelis žmonių ne iš karto spustelėja jūsų skelbimus, ateityje jie gali ieškoti jūsų produkto. Bet kokiu atveju mokami skelbimai nepaprastai padės patekti į tikslinę auditoriją ir išfiltruoti visus, kurie nėra jos nariai.

Kontrolinis biudžetas

Investavimas į paieškos sistemų rinkodarą ar mokėjimas už paspaudimą yra kitoks nei investavimas į SEO. Nes kai dedate pinigus į SEM, jūs iš esmės kontroliuojate savo biudžetą kiekviename žingsnyje. Gerai kontroliuodami biudžetą, ilgainiui neprarandate daug pinigų.

PPC suteikia galimybę nustatyti dienos biudžetą, atsižvelgiant į tai, kiek esate pasiruošęs išleisti. Kadangi jūs galite pradėti nuo nedidelės sumos, prieš bandydami vandenis neturite skirti didelių investicijų. Kai žinosite, kad tam tikra kampanija duoda gerą investicijų grąžą, galite padidinti savo biudžetą ir padidinti reklamos išlaidas, nesijaudindami dėl nuostolių.

Pateikti lazeriu taikomus skelbimus

Pasiekti potencialius klientus tampa lengviau, kai žinai, kad neleidi netinkamiems žmonėms pamatyti jūsų skelbimo. Tačiau PPC skelbimai neapsiriboja tik vieno tipo taikymu, kuris padeda pritaikyti skelbimų kampanijas geriausiems rezultatams pasiekti.

Kalbant apie mokėjimą už paspaudimą rinkodara, labiausiai paplitusi taikymo parinktis, apie kurią kalbama, yra taikymas pagal raktinius žodžius. Tačiau, jei pakankamai gerai pažįstate savo auditoriją, galite tai peržengti ir taikyti skelbimus pagal:

  • Dienos laikas
  • Savaitės diena
  • Geografinė vieta
  • Naudota kalba
  • Naudoti prietaisai

Pavyzdžiui, jei savo el. Prekybos parduotuvėje vykdote atostogų išpardavimą žmonėms iš JAV, galite tiksliai sukurti jiems skirtą skelbimą. Šis taikymo lygis yra labai naudingas įmonėms, kurios yra susietos su laiku. Jei tai bus padaryta teisingai, tiksliniai PPC skelbimai gali duoti didžiulę investicijų grąžą.

Pasiekite greitus, pamatuojamus rezultatus

Kiekvienas, žadantis greitus rezultatus naudojant SEO, yra gyvačių aliejaus pardavėjas. Nes SEO yra savaime procesas, reikalaujantis tam tikros kantrybės ir įsipareigojimo. Norint sukurti tam tikrą organinio matomumo lygį, reikia laiko, nesvarbu, koks esi geras.

Tačiau tinkamai sukūrus PPC kampaniją, rezultatai gali būti analizuojami ir visos su konversija susijusios problemos gali būti išspręstos per trumpą laiką. Neturėtų stebėtis matant didžiulius PPC kampanijos, vykusios tik kelias savaites, rezultatus. Kai ir jei turite biudžetą, greitai pasiekti PPC rezultatų yra ne tik įmanoma, bet ir visiškai įmanoma.

Gaukite realaus laiko atsiliepimus

PPC yra labai naudinga, kai reikia gauti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį iš tikslinės auditorijos. Vykdydami PPC kampaniją, jūs gaunate greitą grįžtamąjį ryšį, kuris pašalina visas spėliones. Šio tipo judrumo neįmanoma pasiekti naudojant SEO. Nes judrumas reikalauja greičio, o mokamų paieškų sąrašai jį turi.

Pavyzdžiui, prieš pateikdama naują produktą ar paslaugą, įmonė gali sukurti paprastą nukreipimo puslapį, kad surinktų tikslinės auditorijos atsiliepimus. Arba ji gali atlikti apklausą, užduodama daugybę tikslinių klausimų. Arba jis netgi gali žengti dar vieną žingsnį toliau ir sukurti minimalų perspektyvų produktą, kad pamatytumėte, kaip tiksliniai vartotojai su juo bendrauja. Turėdami šiek tiek kūrybiškumo, PPC skelbimai gali padėti surinkti realaus laiko atsiliepimus, kurie gali būti naudojami galutiniam produktui ar idėjai patobulinti.

Norėdami padalyti geresnę IG, padalykite testą

Kaip visi žinome, vienas pagrindinių tradicinės reklamos trūkumų yra duomenų trūkumas. Sunku žinoti, kas veikia, o kas ne. Pavyzdžiui, galite rodyti geriausią skelbimą laikraštyje ar žurnale, tačiau neturite prieigos prie svarbiausių duomenų apie skelbimo našumą.

Paieškos sistemos rinkodara leidžia padalyti testus arba skirtingus A / B skelbimus tarpusavyje. Galite išbandyti kiekvieną mažą skelbimo elementą ir nukreipimo puslapį. Nuo pat pavadinimų iki raginimo veikti mygtuko spalvos iki paveikslėlių viską galima išbandyti realiuoju laiku naudojant PPC skelbimus.

seo vs sem

Prieiga prie tokių svarbių duomenų ne tik padeda geriau gauti investicijų grąžą iš PPC kampanijos, bet ir suteikia jums reikalingų žinių, kad gautumėte geresnių rezultatų kitose rinkodaros srityse, tokiose kaip SEO, el. Pašto rinkodara ir kt.

Patirkite daugiau stabilumo

SEO pasaulyje kartkartėmis vyksta daug įvairių atnaujinimų. Taip siekiama užtikrinti, kad vartotojai pagal savo užklausas matytų tik geriausius paieškos variklio rezultatus. Tačiau dėl tokių dažnų pokyčių gali būti paveikta jūsų svetainės vieta natūralios paieškos rezultatuose. Ir kartais galite prarasti reitingus, kuriuos sukūrėte per tam tikrą laiką.

Mokėjimo už paspaudimą skelbimai yra stabilesni ir nuspėjami. Net jei yra kokių nors pakeitimų ar atnaujinimų, jie neturi didelio skirtumo, kaip rodote skelbimus. Jie yra subtilūs ir sinchronizuojami su reklamuotojų poreikiais. Tai reiškia, kad valdyti PPC reklamos kampaniją ir pagerinti IG, esant bet kokiems pakeitimams, yra lengviau.

Sukurkite pigių klientų

Vykdant PPC skelbimą, kliento kaina priklauso nuo kelių veiksnių. Tačiau jei jums pavyks tinkamai išmokti pagrindus ir efektyviai optimizuoti kampaniją, jūsų PPC kampanijos sugeneruoti potencialūs klientai gali būti aukštos kokybės ir nebrangūs.

Švino kaina dar labiau sumažėja dirbant mažoje nišoje, kurioje nėra didelės konkurencijos. Pavyzdžiui, jei esate interjero dizaineris ir ieškote daugiau verslo savo srityje, jums gali būti lengviau gauti potencialių klientų naudojant PPC skelbimus, atsižvelgiant į tai, kad taikote pagal tinkamus raktinius žodžius.

Dabar paieškos sistemų rinkodara ar PPC reklama turi savo trūkumų dalį, apie kurią turėtumėte žinoti, jei planuojate žengti žingsnį.

Gali būti brangus

PPC gali būti brangus reikalas, nebent esate „eBay“ ar „Amazon“. Iš pradžių galite nejausti jo žiupsnelio, tačiau viršvalandžiai, išlaidos vis auga. Jei neatliekate pakankamai bandymų su savo skelbimais, galite prarasti dalį savo reklamos biudžeto be jokios didelės grąžos. Paprasčiausias dėmesys netinkamiems raktiniams žodžiams ar rinkoms gali padaryti didžiulę įdubą piniginėje, jei esate nuolaidus reklamos biudžetui.

Reikia nuolatinių investicijų

Nors organinė paieška nėra nemokama, nereikalaujama, kad ją nuolat maitintumėte reklamos doleriais. Mokėjimo už paspaudimą skelbimų kampanijoms reikalingos nuolatinės investicijos, kad jos veiktų. Jūs vis pasiekiate rezultatų tol, kol atkosite daugiau pinigų.

Jei jūsų kampanija yra sėkminga ir siūlo gerą IG, prasminga ją reguliariai investuoti. Bet ne tada, kai prarandi pinigus, o įdedi tik daugiau, tikėdamasis paversti stalus. Štai kodėl visada svarbu stebėti savo įsigijimo išlaidas.

Leidžia konkurentams peržiūrėti jūsų kampaniją

Taip, mokėjimo už paspaudimą skelbimai nėra visų puodelis arbatos. Konkurentams, norintiems nukopijuoti jūsų reklamos kampaniją ar suprasti, kaip veikia jūsų pardavimo kanalas, tai užtruks ne tiek daug laiko.

Jūsų skelbimai, raktiniai žodžiai, nukreipimo puslapis, strategija – niekas nelieka paslaptis, kai rodote PPC skelbimus. Tai lauke, pasirengusi analizuoti ir patikrinti bet kurio iš jūsų konkurentų. Tai gali nepadaryti didžiulės įtakos jūsų kampanijos našumui, tačiau tai svarbu.

Atminkite, kad norint sėkmingai vykdyti kampaniją reikia įvairių įgūdžių. Profesionali pagalba reikalinga viskam, pradedant kainos pasiūlymų stebėjimu ir baigiant skelbimo kopijos pritaikymu. Jei dar nesinaudojote PPC ir nenorite prarasti pinigų už savo kampaniją, mes, „Lyfe Marketing“, galime jums padėti pradėti PPC kampaniją su didele IG.

SEO VS SEM: kurį turėtumėte pasirinkti?

Jūsų verslas, nepaisant jo dydžio, turi unikalią auditoriją. Galbūt galėsite susisiekti su jais naudodami SEO ar SEM, tačiau rezultatai priklauso nuo jūsų verslo ir rinkodaros tikslų.

Kai kurioms įmonėms SEO yra visiškai prasminga, o PPC yra nebeįmanoma. Kai kuriems SEO gali atrodyti neperspektyvus, palyginti su PPC pranašumais.

Jei esate apskaitos agentūra, kuriai reikia kurti vietos verslą ir neskubate to daryti, sukurti ir įgyvendinti tvirtą SEO strategiją ilgainiui gali pasiteisinti. Bet jei esate teisininkas, konkuruojantis su kitomis teisinėmis agentūromis konkurencingoje SEO erdvėje, jums gali būti geriau pirkti PPC skelbimus, kad gautumėte geresnių rezultatų.

Būtina išanalizuoti esamus tikslus ir kaip jie koreliuoja su bendru verslo tikslu. Turite sukurti internetinės rinkodaros strategiją, kuri aiškiai jus nukreiptų link tinkamo metodo panaudojimo.

Subalansuoti SEO ir PPC

Jei esate verslas, kuriam iš tikrųjų rūpi sukurti tvirtą internetą ir gauti geresnę grąžą tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiu, turėtumėte kartu subalansuoti tiek SEO, tiek PPC.

Jūsų SEO pastangos gali nuslėpti PPC trūkumus ir atvirkščiai. Įtraukę į savo verslą abu rinkodaros metodus, galite gauti geriausią iš abiejų pasaulių.

Štai kaip galite tai padaryti:

– Surinkite su konversija susijusius duomenis iš savo PPC kampanijos ir naudokite juos, kad geriau konvertuotumėte savo natūralios paieškos lankytojus. Be to, raktiniai žodžiai, kurie jums naudingi PPC, yra geriausi, jei norite optimizuoti savo svetainę, todėl juos naudoti SEO tikslais yra prasminga. Jūsų PPC kampanija baigsis, tačiau to paties raktinio žodžio reitingai išliks dar kurį laiką.

– Dirbkite tiek su mokamais skelbimais, tiek su natūralios paieškos įrašais, kad padvigubintumėte srautą, padidindami matomumą SERP. Tai ypač duoda puikių rezultatų, kai siekiate konkurencingų raktinių žodžių, kuriems reikia didesnio PPC biudžeto.

– Naudokite per brangius raktinius žodžius, į kuriuos galite investuoti, arba neteikia didelio srauto SEO. Tokiu būdu jūsų PPC pastangos bus nukreiptos tik į tuos raktinius žodžius, kurių IG yra geresnė.

– Gerai veikianti skelbimo kopija gali būti naudojama jūsų svetainės natūralaus sąrašo meta aprašyme, kad padidėtų paspaudimų rodiklis. Be to, natūralus srautas, kurį generuojate į savo turinį, gali būti nukreiptas į patikrintus, daug konvertuojančius PPC nukreipimo puslapius.

– Prieš investuodami į juos, išbandykite skirtingus raktinius žodžius naudodami PPC skelbimus, kad pagerintumėte paieškos sistemų reitingą. Vykdant mažas bandomąsias PPC kampanijas pagal šiuos raktinius žodžius siekiama išsiaiškinti, ar verta jas optimizuoti.

– Aktyviai dirbdami tiek SEO, tiek SEM srityje, galėtumėte susisiekti su daugiau potencialių klientų ir dar labiau padidinti prekės ženklo žinomumą. Tai galiausiai lemia didesnį matomumą ir geresnę grąžą.
Išvada

Norint sukurti skaitmeninę rinkodaros strategiją, kuri duoda rezultatų, svarbu žinoti savo verslą ir jo ilgalaikius tikslus. Tačiau sutelkdami dėmesį į SEO ir SEM , jūs automatiškai pasirenkate geresnį požiūrį nei konkurentai, kurie orientuojasi tik į vieną iš šių galingų metodų.

Tai, žinoma, skiriasi kiekvienam verslui, tačiau jei norite pagerinti savo sėkmės galimybes, prasminga turėti optimalią paieškos strategiją, apimančią tiek SEO, tiek SEM.