Nors yra didelė tikimybė, kad jų nepanaudojote, esu tikras, kad jau girdėjote apie „Pranešimų spaudai“ idėją. Anksčiau jie buvo labai populiarūs SEO bendruomenėje. Tačiau ar 2019 m. Vis dar aktualūs SEO pranešimai spaudai? Ar verta skirti laiko spaudai?
Trumpas atsakymas yra „taip“. Pranešimai spaudai vis dar aktualūs ir tikriausiai dar ilgai bus ne tik optimizuoti paieškos sistemoms, bet ir rinkodarai. Tačiau daugelis žiniatinklio valdytojų nelabai supranta šios sąvokos ir dažnai daro tai, kas galų gale kenkia jų svetainėms.
Taip, jūs girdėjote mane teisingą. Kartais pranešimai spaudai gali neigiamai paveikti SEO, jei jie atliekami netinkamai. Skaitykite toliau, nes vėliau šiame straipsnyje aš jums pasakysiu, kaip galite išvengti šių klaidų.
- Kas yra pranešimai spaudai?
- Kaip pranešimai spaudai padeda SEO?
- Apie pranešimus spaudai ir nuobaudas
- Pranešimas spaudai apie šlamštą
- Naudokite „Nofollow Links“
- Ar spaudos pranešimai vis dar verta 2019 m.
- Kaip padaryti, kad pranešimai spaudai būtų veiksmingi?
Kas yra pranešimai spaudai?
Pranešimai spaudai yra būdas platinti ir pranešti apie įvykius spaudai. „Google“ juos apibrėžia kaip „oficialų pareiškimą, išduodamą laikraščiams, kuriame pateikiama informacija apie tam tikrą klausimą“.
Paprastai jie pateikiami raštu, bet gali būti ir garso ar vaizdo formatu. Kai kas nors turi įvykį ir nori, kad jis išpopuliarėtų, geriausias būdas tai padaryti yra greitai ir efektyviai pritraukti žiniasklaidos dėmesį.
Bet kaip jie tai gali padaryti? Na, atsakymas yra pranešimai spaudai. Jūs parašote dalį turinio, kuris bus išplatintas naujienų leidėjams, kurie gali būti suinteresuoti.
Pranešimai spaudai seka šią įvykių eilutę:
Įvykis vyksta> Pranešimas spaudai rašomas> Pranešimas spaudai išplatinamas naujienų leidėjams> Naujienų leidėjai paima pranešimą spaudai> Naujienos paskelbtos
Tačiau dalykas yra tas, kad gana sunku pritraukti žiniasklaidos dėmesį. Dar sunkiau redaktoriams, kurie nuolat bombarduojami naujienų temomis iš visų pusių. Jie turi juos filtruoti ir kuruoti, kad galėtų paskelbti tik geriausias, įdomiausias naujienas.
Taip buvo sukurtos tokios pranešimų spaudai platformos kaip HARO. Užuot nusiųsdami pranešimą spaudai naujienų leidėjams, jūs paskelbiate pranešimą spaudai vienoje iš šių populiarių platinimo platformų, kur žurnalistai ir naujienų leidėjai dalyvauja ieškodami įdomių temų.
Problema ta, kad šios platformos dažnai tampa nepageidaujamo e. Pašto šiukšlių dėže. Tačiau prieš aptardami galimybę pakenkti jūsų svetainei naudojantis šiomis platformomis, geriau apžvelkime, kaip jos gali padėti jūsų svetainei.
Kaip pranešimai spaudai padeda SEO?
Turėti informacijos apie savo įmonę ar įvykį, paskelbtą didelėse naujienų svetainėse, naudinga ne tik jūsų prekės ženklui, bet ir SEO.
Kaip galite paklausti? Daugiausia tai susiję su atgalinėmis nuorodomis . Jei naujienų leidėjai pradeda apie jus kalbėti, galite ne tik gauti atgalines nuorodas iš pačių naujienų svetainių, kuriose yra labai daug nuosavo kapitalo, bet taip pat galite surinkti daugybę nuorodų iš kitų žiniatinklio valdytojų, kurie skaitys naujienas.
Mes visi žinome, kad atgalinių nuorodų kūrimas yra viena iš sunkiausių SEO užduočių. Kurti aukštos kokybės atgalines nuorodas yra dar sunkiau. Net nepradėkite manęs, kaip sunku visa tai padaryti natūraliai, jų nepirkus ir nenaudojant rizikingų triukų, tokių kaip PBN .
Na, pranešimuose spaudai sujungiami visi trys aukščiau išvardyti elementai, todėl tai yra bene geriausias turimas nuorodų sudarymo būdas.
Kodėl?
Na, tai padeda jums gana greitai sukurti nuorodas, jos yra aukštos kokybės, jos taip pat yra visiškai natūralios ir už jas nebus baudžiama.
Jei padaryta teisingai, arba žinoma. Jei ne, tai gaištamas laikas ir gali būti skiriamos baudos.
Pranešimai spaudai yra geras būdas greitai gauti aukštos kokybės saitus natūraliu būdu. Tačiau jei tai nebus padaryta tinkamai, tai bus visiškas laiko švaistymas ir gali būti žalingas jūsų svetainei.
Apie pranešimus spaudai ir nuobaudas
Tyrinėdami pranešimų spaudai taktiką internete dažniausiai pateksite į teisingą kelią. Tačiau žmonės greitai sužino, kad lengviau gauti nuorodas iš pačių pranešimų spaudai, o ne iš naujienų leidėjų (kurie dažniausiai ignoruoja jų prastai parašytas istorijas).
Pranešimas spaudai apie šlamštą
Užuot sutelkę dėmesį į tai, kas svarbu, ir tobulinant savo verslą taip, kad būtų sukurtos įdomios naujienos, žmonės išplatina kuo daugiau „pranešimų spaudai“ kuo daugiau pranešimų spaudai platformų.
Kai kurios platformos yra nemokamos ir iš reklamos uždirba pinigus, todėl joms nekyla problemų, kai žmonės ateina ten ir skelbia savo „naujienas“.
Bet net ir mokamuose yra pilna nesvarbių „naujienų“ straipsnių. Kai žiniatinklio valdytojai prašo šimtų dolerių už grįžtamąją nuorodą ar svečių įrašą, pranešimai spaudai yra pigiausias būdas gauti pradines atgalines nuorodas.
Šie įrašai yra per ilgi pranešimui spaudai (nes „Google“ mėgsta ilgesnį turinį, tiesa?), Ir pilni raktinių žodžių turinčių inkaro teksto nuorodų, kurios natūraliai užtraukia baudas.
Tokiu būdu pranešimų spaudai svetainių kokybė pradeda blogėti. Labai nedaugelis įmonių ir svetainių (viena iš jų yra HARO ) vis dar sugeba išlaikyti svetainę aktualią. Kodėl? Na, nes jis neindeksuoja savo pranešimų spaudai. Jie prieinami tik prisijungusiems vartotojams.
Tokiu būdu, užuot paskelbę pranešimą spaudai, kad gautumėte atgalinę nuorodą, sutelksite dėmesį į pranešimo spaudai paskelbimą, kuris iš tikrųjų pritrauks žurnalisto dėmesį.
Naudokite „Nofollow Links“
Jums gali kilti klausimas: „Ar nenaudos nuorodos nebus nenaudingos?“
Na … visų pirma, ne. Aš jau rašiau apie tai, kaip nofollow atgalinės nuorodos gali padėti jūsų svetainei geriau įvertinti .
Antra, nofollow nuorodos bus naudojamos tik pranešimų spaudai svetainėse, atsižvelgiant į tai, kad šios svetainės indeksuoja savo turinį „Google“. Visos kitos nuorodos, kurias gausite sėkmingai paskelbę pranešimą spaudai, bus tiek „nofollow“, tiek „dofollow“ nuorodų derinys, priklausomai nuo į jus nukreipiančių svetainių vidaus politikos.
Bet kam naudoti „nofollow“ nuorodas? Priežastis ta, kad nofollow nuorodos sumažina didžiausią baudos dalį. „Google“ sako, kad neturėtumėte kurti ar pirkti atgalinių nuorodų. Kadangi nuorodos į pranešimus spaudai kuriamos rankiniu būdu arba už jas mokama, „Google“ gairėse reikalaujama, kad jų nebūtų.
Nesupraskite manęs neteisingai. Aš nebūtinai esu „Google“ gerbėjas, bet jei nenorite niekuo rizikuoti, tai yra teisingas kelias.
Atminkite: „Nofollow“ taip pat gali padėti jūsų svetainei užimti aukštesnę vietą.
Jei jau paskelbėte daug pranešimų spaudai, vertėtų juos patikrinti naudojant nenatūralų nuorodų aptikimo įrankį, kad įsitikintumėte, jog jie nėra įtartini ar kilę iš įtartinų domenų.
Ar spaudos pranešimai vis dar verta 2019 m.
Jei mums nedominuos kokia nors pažangi dirbtinio intelekto forma, stebėsianti kiekvieną mūsų žingsnį, leidėjams visada reikės naujienų temų. Neišstumdamas savęs, praktiškai (beveik) nėra šansų kada nors sulaukti jokio populiarumo.
Pranešimai spaudai gali pradėti grandininę reakciją ne tik su atgalinėmis nuorodomis, bet ir su tuo, kad socialinės žiniasklaidos atstovai mėgsta pasidalijimus ir komentarus. Taigi, kol turėsime naujienų, pranešimai spaudai bus naudingi.
Tačiau kodėl pranešimai spaudai atrodo mažiau populiarūs nei dar 2009 m.?
Na, atsakymas yra šlamštas. Internetui ir SEO populiarėjant, redaktoriai ir žurnalistai buvo šlamšti kasdien. Taigi jie pradėjo vis labiau filtruoti naujienas, todėl pranešimai spaudai tapo ne tokia veiksminga strategija ne SEO, o kiek ji prieinama.
Antra priežastis gali būti pačios bausmės.
Pranešimai spaudai dažniausiai buvo populiarūs ne todėl, kad jie padėtų pranešti naujienas, bet todėl, kad jie galėjo pateikti paprastas nuorodas iš platinimo svetainių.
Kai SEO bendruomenė „natūraliai“ atsitraukia nuo masinių nuorodų kūrimo (žiūrėkite, ką aš ten padariau?), Pranešimai spaudai tapo mažiau populiarūs.
Tačiau jei sutelkiate dėmesį į tinkamus dalykus, kurie pagerina jūsų verslą, svetainę, paslaugas ar produktus, ir išleidžiate pranešimą spaudai, kuriame daugiausia dėmesio skiriama žiniasklaidos dėmesiui užuot patraukus atgalinę nuorodą, tada pranešimai spaudai yra daugiau nei verti 2019 m. +.
Jei sutelkiate dėmesį į žiniasklaidos dėmesį, o ne patraukiate dar vieną atgalinę nuorodą, pranešimai spaudai yra labai naudingi ateinantiems metams.
Tiesa jums reikia tik vieno reporterio, kuris atkreiptų į jus dėmesį. Susipažinkite tik su vienu reporteriu vienoje žinomoje svetainėje, o kiti bus paskui. Jūsų tikimybė pasirodyti reklamoje yra didesnė, jei galite taikyti atskiriems žurnalistams. Turėkite puikių žinių apie vaizdo plokštes, raskite žurnalistą, kuris taip pat yra žaidėjas. Ar turite šokiruojančių ar puikių žinių apie vaikų priežiūrą? Raskite žurnalistą, kuris taip pat yra atsidavęs tėvas.
Norint, kad pranešimas spaudai būtų veiksmingas, nebūtinai turite naudoti pranešimų spaudai platformas. Galite siųsti el. Laišką žurnalistams asmeniškai arba net siųsti jiems žinutes savo socialinės žiniasklaidos profiliuose, pvz., „LinkedIn“ ar „Twitter“.
Kaip padaryti, kad pranešimai spaudai būtų veiksmingi?
Straipsnis apie tai, kaip parašyti gerą pranešimą spaudai, yra tema kitą kartą. Tačiau bendras sutarimas yra toks:
- Turėkite įdomių naujienų
- Sukurkite žudiko antraštę
- Parašykite pranešimą spaudai trumpai ir tiksliai
- Platinkite tik atitinkamose vietose
- Palaukite ir stebėkite rezultatus
Aš to nedetalizuoju, nes specialiai SEO skirtas pranešimas spaudai yra apie tai, ko nedarote, o ne apie tai, ką darote.
Taigi čia yra 3 draudimai, į kuriuos reikia atsižvelgti rašant pranešimus spaudai.
Nedarykite # 1: nebandykite rašyti pranešimo spaudai apie nieką. Ne tik kas mėnesį skelbkite pranešimus spaudai apie savo įmonę. Jei neturite kažko novatoriško originalaus ir įdomaus, rašyti apie tai greičiausiai gaišite laiką.
Nedarykite # 2: nebandykite nuolat šlamšto redaktorių. Galite patekti į jų šlamšto dėžutę ir niekada nebebus savaime suprantama. Tai, ko žmonės labiau nekenčia, yra šlamštas. Jei žurnalistas vėl ir vėl pamatys jūsų turinį su tais pačiais neįdomiais dalykais, galų gale jus išfiltruos.
Nedarykite # 3: neskelbkite kuo daugiau pranešimų spaudai platformų. Sutelkite dėmesį į aktualiausius. Gali būti vietų, tinkančių jūsų vietai ir auditorijai, ir vietų, kurios netinka. Pavyzdžiui, nors HARO yra puiki svetainė, tarptautiniams klientams ji mažai tikslinga.
Jei manote, kad esate netinkamas rašyti gerą pranešimą spaudai, yra paslaugų, kurios parašys jas jums!
Išvada
Pranešimai spaudai yra naudingi SEO ir vis dar bus daugelį metų, jei tik nepiktnaudžiausite jų platinimu kuo daugiau svetainių. Nors jie nėra tokie populiarūs SEO bendruomenėje, kaip buvo anksčiau, tinkamai atlikus vieną pranešimą spaudai, galima gauti didžiulius rezultatus .
Ar neseniai skelbėte pranešimus spaudai? Kokia buvo jūsų patirtis su jais? Lengva sukurti? Ar žurnalistai kada nors domisi jūsų turiniu, ar tai buvo tik laiko gaišimas? Praneškite mums apie savo patirtį komentarų skiltyje!