Svetainėje labai svarbu greitis. Tai labai svarbu, kad „Google“ padarė tai faktiniu reitingavimo veiksniu. Laikui bėgant „Google“ ėmėsi veiksmų, kad pagerintų svetainių įkėlimo greitį, pateikdama įrankių rinkinį kūrėjams ir žiniatinklio valdytojams. Vienas iš šių įrankių yra „Google Lighthouse“.

 

Bet kaip iš tikrųjų veikia šis „Google“ „PageSpeed ​​Insights“ įrankis? Dar svarbiau, ar puslapio greitis veikia SEO ? Šiame straipsnyje rasite viską, ką reikia žinoti.

how_page_speed_affects_google_ranking

 

Anksčiau „PageSpeed ​​Insights“ įrankis nebuvo labai geras. Daugumą informacijos ten buvo galima rasti palyginti nesudėtingai, ir tai ne visai rodė patį greitį. Tačiau „Google“ neseniai atnaujino įrankį ir jis yra daug geresnis. Deja, tai taip pat daug sunkiau suprasti.

 

Tačiau šis įrankis išpopuliarėjo tarp SEO, naudojant „ PageSpeed ​​Insights“ , kurį iš tikrųjų varo „Lighthouse“, tačiau tinklalapyje pateikia informaciją lengvai sekamu formatu.

 

  1. Kas yra „Google PageSpeed ​​Insights“?
    1. Mobilusis ir stalinis kompiuteris
    2. Kas iš tikrųjų yra puslapio greitis?
  2. Ar „PageSpeed ​​Insights“ veikia SEO? Ar 100/100 balas yra būtinas?
  3. „PageSpeed ​​Insights Metrics“
    1. Lauko ir laboratorijos duomenys (našumo metrika)
    2. Galimybės ir diagnostika
  4. Kaip apskaičiuojamas „PageSpeed ​​Insights“ balas?
  5. Pagrindiniai gerinant „PageSpeed ​​Insights“ balą
    1. Serverio atsakymo laikas
    2. Vaizdo glaudinimas
    3. HTML ir CSS struktūra
    4. Sumažinimas ir scenarijų glaudinimas
    5. Talpyklos politika
    6. Lengva tema ir papildiniai
  6. Kaip masiškai patikrinti „PageSpeed“ įžvalgų balą
  7. Kiti įrankiai, skirti matuoti ir gerinti svetainės greitį
    1. Pingdom
    2. „GT-Metrix“
    3. mod_pagespeed
    4. „Google AMP“ („Accelerated Mobile Pages“)

Kas yra „Google PageSpeed ​​Insights“?

 

„PageSpeed ​​Insights“ yra „Google“ teikiamas internetinis įrankis, naudojamas nustatyti žiniatinklio našumo problemas svetainėse. Nors įrankiai dažniausiai yra susiję su techninėmis SEO problemomis , įrankiai taip pat analizuoja svetainę vartotojo patirties ir pritaikymo neįgaliesiems požiūriu.

 

„PageSpeed ​​Insights“ galite pasiekti apsilankę šiuo adresu: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ .

 

„PageSpeed ​​Insights“ pagrindinis puslapis

 

Čia galite įvesti URL ir po kelių sekundžių įrankis grąžins puslapį su keletu rezultatų, susijusių su jūsų svetainės našumu. Viršuje bus bendras balas, kuris yra daugelio veiksnių vidurkis. Žemiau pamatysite išsamią informaciją apie tai, kas iš tikrųjų veikia jūsų greitį.

 

Tačiau tai nėra vienintelis „Google“ teikiamas „PageSpeed“ įrankis. Taip pat yra mod_pagespeed, serverio modulis, naudojamas šioms greičio problemoms išspręsti, ir visavertis „Švyturys“ (svetainių analizės įrankis, kuris valdo viską), prieinamas pačioje „Chrome“. Taip pat yra keletas „Chrome“ plėtinių, susijusių su „Google“ puslapio spartos įžvalgomis.

 

Apie visus juos trumpai aptarsime šiame straipsnyje, tačiau daugiausia dėmesio skirsime „PageSpeed ​​Insights“, nes atrodo, kad tai yra patogiausias įrankis, kurį dauguma SEO naudoja tikrindami svetainę.

Mobilusis ir stalinis kompiuteris

 

Kai įvesite puslapį, kad jį išbandytumėte, „Google“ duos du balus: vieną mobiliajai versijai ir kitą darbalaukio versijai.

 

Iš pradžių „PageSpeed“ įrankis suteikė tik vieną balą „Desktop“ versijai. Tačiau pastaruoju metu vis labiau populiarėja mobiliųjų telefonų naudojimas. Nuo 2018 m. Daugiau nei 50 proc. Paieškos sistemų naudotojų ieško mobiliuosiuose įrenginiuose. Kai „Google“ persikėlė į pirmąjį mobiliųjų telefonų rodyklę, jiems taip pat buvo prasminga pirmiausia išbandyti mobiliųjų versijų greitį.

 

„PageSpeed ​​Mobile“ ir „Desktop“

 

Tačiau jei turite atsakingą dizainą, galite pagalvoti, kad šios versijos dažniausiai yra tapačios.

 

Jei taip, kodėl jie turi skirtingus balus?

 

Mobilusis:  kai naudosite „PageSpeed ​​Insights“ įrankį, pirmas rezultatas bus mobilusis greitis. Tai reiškia, kad jūsų svetainė buvo išbandyta naudojant mobilųjį ryšį, tikriausiai naudojant 4G ryšį, nes atrodo, kad tai greičiausias greitis bent jau JAV.

 

Mobiliojo tinklo aprėptis

https://www.uscellular.com/coverage-map/voice-and-data-maps.html

 

Tačiau nepamirškite, kad daugelis mobiliojo ryšio vartotojų visame pasaulyje vis tiek gauna tik 3G signalą ir, nors jie turi lėtesnį ryšio greitį, jie vis tiek tikisi, kad svetainė bus įkelta tikrai greitai.

 

Ir čia yra problema. Tai ne visada susiję su jūsų svetaine, bet labiau su ryšio sparta. Gali atrodyti, kad jūsų svetainė yra lėta, kai iš tikrųjų ryšio greitis yra lėtas.

 

Darbalaukis:  darbalaukyje rezultatas yra didesnis, nes ryšio greitis yra didesnis. Tai tik dalykas, susijęs su šviesa ir šviesolaidžiu. Žinoma, nebent jūs gyvenate Didžiojoje Britanijoje ir vis dar turite puodelius ir internetą.

 

Taigi svetainė patiria tą patį bandymą, tačiau dažniausiai skiriasi ryšio sparta.

 

Štai kodėl pirmiausia yra mobilusis, nes mobilieji įrenginiai paprastai turi lėtesnius ryšius. Viskas gali pasikeisti naudojant 5G, tačiau iki tol būtinai sutelkite dėmesį į savo svetainės spartos mobiliesiems įrenginiams gerinimą.

Kas tiksliai yra puslapio greitis?

 

Gerai, todėl mes žinome, ką įrankis veikia: jis suteikia balą pagal tai, kaip greitai jūsų svetainė yra. Bet koks tiksliai yra puslapio greitis?

 

Puslapio greitis – tai greitis, kuriuo jūsų puslapis įkeliamas atskirame puslapyje. Skirtingų puslapių greitis gali būti skirtingas dėl tokių veiksnių kaip vaizdai ir scenarijai.

 

Tačiau greitis yra santykinis. Tai priklauso nuo tiek daug veiksnių, kaip svetainės našumas, serverio našumas, konkretus tinklalapis, kuriame esate, ryšio tipas, vartotojo interneto paslaugų teikėjas, interneto paketas, įrenginio apdorojimo galia, naršyklė, koks vartotojas tuo metu daro, kiek programų veikia ir pan.

 

Tačiau mes galime dirbti tik su tuo, ką galime dirbti, tai yra mūsų svetainė ir mūsų serveris. Likusių mes tikrai nekontroliuojame.

 

Kad viskas būtų teisinga, puslapio greitis nėra balas, pavyzdžiui, „PageSpeed ​​Insights“. Tai tinklalapio įkėlimo laikas ir jis matuojamas sekundėmis. Tai svarbu.

 

Štai kodėl „Google PageSpeed ​​Insights“ anksčiau nebuvo tokia gera. Tai ne visai suteikė informacijos apie tai, kaip greitai jūsų svetainė iš tikrųjų įkeliama. Tiesiog balai.

 

Štai kodėl ši nauja versija yra tiesiog tokia gera. Tai jums pasako viską, ką reikia žinoti apie faktinį krovimo greitį, kartu išlaikant gerus dalykus iš senosios versijos.

 

Žinoma, yra skirtingų įkelties laiko įdomybių. Pavyzdžiui, galbūt norėsite paleisti kai kuriuos scenarijus į pabaigą, nes jų nereikia naudoti iš pradžių.

 

Jie gali užtrukti daug, kol baigs krauti, todėl bendras pakrovimo laikas gali būti ilgesnis. Bet jei svetainę galima naudoti iki tol, tai nėra tokia didelė problema.

 

Greitas svetainės įkėlimo greitis

 

Pavyzdžiui, tarkime, kad norite paleisti išėjimo ketinimų iššokantįjį scenarijų. Tas scenarijus įkeliamas hipotetinėmis 5–10 sekundžių. Tačiau norite jį parodyti vartotojui tik maždaug po 20–30 sekundžių.

 

Jei nedelsdami pradėsite vykdyti scenarijų, galite atidėti kitų svarbių elementų įkėlimą, pvz., Pirmą dalyką, kurį vartotojas turėtų pamatyti: aukščiau esančią turinio dalį. Tai būtų labai blogai, ypač todėl, kad ateityje scenarijaus nenaudosite maždaug po 20–30 sekundžių.

 

Taigi, norėdami suteikti vartotojui geresnę patirtį, galite atidėti scenarijaus įkėlimą po visko, kas yra gyvybiškai reikalinga.

 

Tačiau, jei turite scenarijų, leidžiantį meniu veikti, ar ką nors gyvybiškai svarbaus svetainės tinkamumui naudoti, galbūt nenorite jo įkelti į pabaigą. Tai sugadins patirtį, nes vartotojas negalės pasiekti šios funkcijos, kol nebus įkelta visa kita.

Ar puslapio greitis turi įtakos SEO? Ar 100/100 įžvalgų balas yra būtinas?

 

Paprastas atsakymas yra tas, kad puslapio greitis daro įtaką SEO. Puslapio greitis yra tiesioginis reitingavimo veiksnys, tai dar geriau žinoma nuo „Google“ algoritmo greičio atnaujinimo. Tačiau greitis taip pat gali netiesiogiai paveikti reitingus, padidindamas atmetimo rodiklį ir sutrumpindamas viešnagės laiką . 

 

 

„Google“ vartotojai yra pirmoje vietoje. „Google“ atlikti tyrimai rodo, kad vidutinis 3G įkėlimo greitis yra labai lėtas. Jie taip pat rodo, kad vartotojai palieka svetainę maždaug po 3 sekundžių. Tai reiškia, kad jų patirtis yra bloga, o „Google“ nemėgsta reitinguoti svetainių, kurios teikia blogą vartotojo patirtį.

 

 

 

Turite atsiminti, kad greitis matuojamas sekundėmis, o ne taškais nuo 0 iki 100. Nors „PageSpeed ​​Insights“ yra įrankis, padedantis pagerinti greitį, rezultatas ten nebūtinai reiškia realiame pasaulyje.

 

Nepaisant to, svarbu pagerinti puslapio spartos balą.

 

Kodėl?

 

Nes „Google“ mes tiksliai nežinome, ar esamas balas yra ar nėra naudojamas kaip reitingo faktorius. Ar „Google“ naudoja sekundes? Ar ji naudoja rezultatą? Kas žino…

 

Vis dėlto mačiau svetaines, kurių tinkamo spartos balai reitinguojami blogai, ir svetaines, kurių reitingas mažesnis nei 50, kurios reitinguoja labai gerai (#youtube).

 

Tačiau turite atsižvelgti į tai, kaip „Google“ atlieka šiuos testus. Mes nežinome, iš kur atliekami tyrimai. Ar jūsų serveris iš Rumunijos ir „Google“ išbando jį naudodamas 3G ryšį JAV? Na, akivaizdu, kad galite tikėtis mažo greičio.

 

 

Bet tik dėl vartotojo, pirmiausia nustatykite įkėlimo laiką. Norėdami tai išbandyti, nenaudokite tik „PageSpeed ​​Insights“. Laikykitės pabaigos ir aš jums parodysiu keletą įrankių, kuriuos galite naudoti norėdami išbandyti jūsų svetainės apkrovos greitį iš skirtingų vietų.

 

Kartais „Google“ prieštarauja sau!

 

Pavyzdžiui, „Google PageSpeed ​​Insights“ atsižvelgia į „Google Analytics“ scenarijaus pateikimo blokavimą, o tai reiškia, kad turėtumėte jį įkelti vėliau, poraštėje. Tačiau „Google Analytics“ gana aiškiai nurodo, kad scenarijus turi būti dedamas į jūsų svetainės skyrių <head>, kitaip jis neveiks tinkamai ir iš pradžių nebus priimtas kaip galiojantis diegimas.

 

Taigi jūs gaunate nedidelį rezultatą „PageSpeed ​​Insights“ … atlikdami tai, ką sako „Google“ … tik norėdami pasakyti, kad neturėtumėte taip elgtis … „Google“. Jūs suprantate tašką.

 

Be to, scenarijaus talpyklos negalėsite tinkamai talpinti, nebent failą analytics.js išsaugosite savo serveryje. Akivaizdu, kad to „Google Analytics“ nerekomenduoja. Tai taip pat pragaras dėl priežiūros, nes kiekvieną kartą, kai „Google Analytics“ „JavaScript“ failas gauna atnaujinimą, turėtumėte jį atnaujinti ir savo svetainėje.

 

Tai, žinoma, nenutinka tik naudojant „Google“ įrankius ir scenarijus, bet naudojant bet kurį trečiosios šalies scenarijų, kurio jūs negalite kontroliuoti.

 

Gindamiesi, net „YouTube“, kuri priklauso „Google“ ir teoriškai turėtų rodyti pavyzdį, bent jau šio straipsnio rašymo metu „PageSpeed ​​Insights“ balas yra gana lėtas.

 

Lėtas „YouTube“ puslapio greitis

 

Bet tai nereiškia, kad svetainė kraunasi lėtai. Galite pamatyti, kad lauko duomenys (kurių yra daug, nes tai yra „YouTube“) sako, kad svetainė įkeliama per maždaug 4 sekundes, o tai iš tikrųjų nėra blogai, atsižvelgiant į tai, kad neseniai „YouTube“ miniatiūrose pateikia vaizdo įrašų peržiūras.

 

Taip pat galite išbandyti savo svetainę apsilankę https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/feature/testmysite/,  kad gautumėte paprastesnį paaiškinimą, kaip greitai įkeliama jūsų svetainė!

 

„ThinkWithGoogle Test Mobile Speed“

 

Kito mūsų verslo svetainė „BrandMentions“ įkeliama per 2 sekundes per 4G ryšį, kaip matote aukščiau. Matytume, kad tai gana gera. Žinoma, visada yra kur tobulėti. Pagal „Google“ standartus … tai vidutiniškai.

 

Tačiau atrodo, kad „Google“ mano, kad kognityvinis SEO svetainės greitis yra lėtas, nors jis įkeliamas per šiek tiek daugiau nei per 3 sekundes, o tai vis dar gana greitai, atsižvelgiant į naudojamų trečiųjų šalių įrankių kiekį.

 

PažintinisSEO

Atminkite, kad turėsite praeiti per 1 sekundę, kad būtumėte greitas! Norėdami tai padaryti, jums greičiausiai reikės labai paprastos svetainės, kurioje nebūtų jokių trečiųjų šalių papildinių ar puošnių iššokančiųjų langų. Nelengva, jei iš tikrųjų norite užsiimti skaitmenine rinkodara.

 

Taigi taip, SEO yra svarbus pakrovimo greitis, tačiau ne puikus „PageSpeed ​​Insights“ rezultatas. Jei jūsų svetainė įkeliama maždaug per 3 sekundes, jums turėtų būti gerai su daugeliu vartotojų.

„PageSpeed ​​Insights Metrics“

 

Kadangi tiek daug dalykų gali paveikti svetainės greitį, „Google“ suskirsto viską į skirtingas kategorijas „PageSpeed ​​Insights“ įrankyje, kad geriau suprastų problemas.

 

Tai naudinga, nes „Google“ taip pat teikia tam tikrus prioritetus, parodydama, kas labiausiai veikia greitį.

Lauko ir laboratorijos duomenys

 

Tai yra nauja metrika, kuri iš tikrųjų yra naudinga. Jie yra suskirstyti į dvi kategorijas: lauko ir laboratorijos duomenis.

 

Lauko duomenys yra svarbūs realiame pasaulyje, nes tai yra „Google“ iš tikrųjų naudotojų išgauti duomenys per „Chrome“ ar kitus duomenų teikėjus.

 

Aišku, tai vidutinis ir jei „Google“ dar neturi pakankamai duomenų, jis jums tai praneš.

 

„Origin Summary“  rodo visos svetainės greičio vidurkį. Tokiu būdu galite sužinoti, kaip jūsų puslapis lyginamas su svetaine ir kaip svetainė lyginama su kitomis „Chrome“ naudotojo patirties ataskaitoje.

 

Nors laboratorijos duomenys vis dar yra naudingi, juos galima laikyti mažiau svarbiais, nes jie renkami iš kontroliuojamos aplinkos. Tai reiškia, kad jis išbandytas per vieną ryšį ir neapibendrina kelių vartotojų duomenų.

 

Laboratorijos duomenys iš tikrųjų sukuria „Google“ puslapio spartos balą.

 

Dėl to, kad „Google“ ne visada turi lauko duomenų, ji analizuoja jūsų svetainę naudodama laboratorijos duomenis, atliekamus vietoje.

 

„First Contentful Paint“ reiškia momentą, kai vartotojai pirmą kartą ką nors mato jūsų tinklalapyje. Pažvelgę ​​į vaizdų seriją, iš tikrųjų galite pastebėti, kaip ji atrodo:

 

Pirmieji turiningi dažai

 

Kaip matote, puslapis nebuvo visiškai pateiktas, kažkas ten buvo rodomas.

 

„Pirmieji prasmingi dažai“  yra antrasis žingsnis, tarkime, jei imsime aukščiau pateiktus rezultatus. Tai reiškia tašką, kuriame vartotojas iš tikrųjų gali suprasti pirmąjį turinį. Pvz., Rodomas tam tikras skaitomas tekstas ar vaizdas, o ne tik spalvos ir fonai.

 

Greičio indeksas yra sudėtingesnė metrika. Jis matuoja, kaip greitai jūsų svetainės elementai yra aiškiai matomi. Kuo greičiau jie pradeda pasirodyti, tuo geriau. Čia ieškote mažesnio balo, nes jis taip pat matuojamas sekundėmis.

 

Pirmasis procesoriaus tuščiosios eigos  taškas reiškia tašką, kai svetainė įkėlė pakankamai informacijos, kad galėtų apdoroti pirmąjį vartotojo įvestį. Pvz., Jei svetainė neįkėlė pakankamai svarbios informacijos, vartotojas gali paliesti elementus arba slinkti žemyn, bet nieko neįvyks.

 

„Time to Interactive“  yra kitas lygis, tas, kuriame svetainė yra visiškai interaktyvi. Tai reiškia, kad viskas įkelta į įrenginio atmintį ir dabar yra paruošta naudoti.

 

Didžiausias galimas pirmojo įvesties vėlavimas  – tai vėlavimas, kurį vartotojas patiria nuo momento, kai jis sąveikauja su naršyklėmis, iki momento, kai naršyklė reaguoja. Tai vienintelė našumo metrika, neturinti įtakos puslapio spartos balui.

Galimybės ir diagnostika

 

Galimybių skiltyje pateikiama informacija apie tai, ką galite patobulinti savo svetainėje. Taip pat nurodoma, kiek kiekviena problema turi įtakos jūsų įkėlimo laikui ir kaip turėtumėte nustatyti prioritetus savo užduotims.

 

Pergyventi kiekvieną iš jų būtų per daug. Tačiau po kiekviena metrika turite mažą rodyklę, kurią galite naudoti norėdami išplėsti skiltį.

 

„PageSpeed“ galimybės ir diagnostika

 

Čia rasite informacijos apie kiekvieną rekomendaciją ir kaip išspręsti problemą, kad pagerintumėte savo svetainės greitį. Pastebėsite, kad elementai, keliantys didžiausią problemą, yra vaizdai ir trečiųjų šalių scenarijai.

 

Skyriuje „Atlikti auditai“ pateikiamas sąrašas dalykų, kuriuos jau gerai atliekate savo tinklalapyje. Iš esmės jame bus rodomi elementai iš „Galimybių“ ir „Diagnostika“, kurie atitinka „Google“ parametrus.

 

Kuo daugiau turite šiame sąraše, tuo geriau!

Kaip apskaičiuojamas „PageSpeed ​​Insights“ balas?

 

Nors „PageSpeed ​​Insights“ įrankyje galite pamatyti tiek daug dalykų, rezultatas iš tikrųjų apskaičiuojamas naudojant tik laboratorijos duomenų sekcijos sekundes. Atidžiai perskaitę iš tikrųjų galėsite pamatyti pranešimą „Ši metrika tiesiogiai neveikia našumo balo“. skiltyje „Galimybės ir diagnostika“.

 

Laboratorijos duomenų metrika vadinama našumo metrika. Jų yra 6, ir mes juos pristatėme aukščiau. Kiekviena metrika gauna balą nuo 0 iki 100. Kiekviena metrika turi skirtingą svorį skaičiuojant rezultatą.

 

3 – Pirmieji turiningi dažai
1 – Pirmieji prasmingi dažai
2 – Pirmasis procesorius tuščiąja eiga
5 – Laikas iki interaktyvaus
4 – Greičio indeksas
0 – Apskaičiuota įvesties vėlavimas

 

Pagal svarbos eilę jie yra išvardyti kaip: laikas iki interaktyvumo, greičio indeksas, pirmasis turiningas dažymas, pirmasis procesoriaus tuščiosios eigos, pirmasis prasmingas dažymas ir apskaičiuota įvesties vėlavimo trukmė, kurie iš tikrųjų neturi jokios įtakos balui.

 

Rezultatai yra pagrįsti logaritminio paskirstymo algoritmais, todėl nenusileiskime per daug triušio skylėje. Jei norite sužinoti daugiau, galite perskaityti šį puslapį .

 

„Google“ taip pat įdėjo „Sheet“ failą, kurį galite naudoti norėdami pamatyti, kaip iš tikrųjų generuojamas rezultatas. Jei žinote „Excel“ funkcijas, galite pakeisti, kaip viskas veikia. Galite atsisiųsti šį failą čia , tačiau prieš redaguodami turite padaryti savo kopiją (Failas -> Padaryti savo kopiją). Taip pat yra „Lighthouse v5“ versija .

 

„PageSpeed“ balų skaičiuoklė

 

Paprasčiau tariant, Pirmasis turiningas dažymas daro įtaką balui labiau nei Pirmasis prasmingas dažymas ir pan.

 

Kodėl? Na, tikriausiai todėl, kad jei ekrane nieko nerodoma, vartotojas greičiausiai paliks jūsų svetainę. Jei parodysite … ką nors, laimėsite šiek tiek laiko, kad gautumėte likusį daiktą.

 

Rezultatai galiausiai skirstomi į 3 kategorijas: Lėtas  (0–49), Vidutinis  (50–89) ir Geras (90–100). Tada generuojamas vidurkis kaip galutinis jūsų svetainės rezultatas.

 

Paprastai, jei esate jaunesnis nei 50 metų, turite problemų, kurias reikia išspręsti! Bet vėlgi, neprakaituokite, jei jūsų svetainė įkeliama maždaug per 3 sekundes.

Pagrindiniai gerinant „PageSpeed ​​Insights“ balą

 

Viskas ten viršuje gali būti šiek tiek sunkiai virškinama. Mes tai suprantame. Greičiausiai visko išspręsti nepavyks! Mes atmetėme, kad nėra svarbu gauti 100% balą. Tačiau čia yra pagrindiniai elementai, kurie pastebimai pagreitins jūsų svetainės įkelimą.

 

Įspėjimas: prieš atlikdami šiuos patobulinimus, atlikite failų ir duomenų bazės atsarginę kopiją. Jie gali sugadinti jūsų svetainę, o jūs turite įsitikinti, kad galite grįžti į ankstesnę versiją!

Serverio atsakymo laikas

 

Serveris yra kažkas, ko jūs patys negalite patobulinti. Jūs arba turite gerą, arba blogą. Norėdami jį patobulinti, turėtumėte žymiai sumažinti jo apkrovą arba patobulinti jo aparatinę įrangą, kurios nevaldote, nebent jūs turite fizinę mašiną.

 

Taigi pirmiausia svarbu turėti gerą serverį. Bet kaip išsirinkti gerą serverį ?

 

Na, bet kuri prieglobos įmonė, kuri užima gerą vietą „Google“, turėtų teikti tinkamas paslaugas. Tačiau jūs turite išbandyti. Geriausias patarimas? Jei daugiausia dėmesio skiriate vietiniam SEO, pasirinkite vietinį serverį. Pavyzdžiui, jei dauguma jūsų auditorijos gyvena Italijoje, pasirinkite serverį su duomenų centru Italijoje.

 

Jei duomenų centras yra visą kelią JAV, informacija, prieš pasiekdama tikslinę auditoriją, turės nueiti didelį atstumą.

 

Visada galite išbandyti savo prieglobos paslaugų teikėjo svetainę naudodami „PageSpeed ​​Insights“ ir ieškoti jų TTFB (Time to First Byte) arba Serverio atsakymo laiko. Jei jis yra skyriuje „Atlikti auditai“, žinote, kad turite gerą prieglobos paslaugų teikėją.

 

Greitas serverio TTFB

 

Tačiau geriau, jei pažįstate asmenį, kuris yra tikrasis prieglobos paslaugų teikėjo klientas, kad galėtumėte išbandyti greitį.

 

Realiai, paties kompiuterio svetainė tikriausiai bus dedikuotame serveryje, o jūsų svetainė – bendrojo prieglobos pakete. Tai reiškia, kad kompiuterio procesorių ir interneto pralaidumą bendrinsite su kitomis svetainėmis.

 

Jei galite išbandyti kliento tikrąją svetainę, tai puiku. Galbūt galėsite peržiūrėti apžvalgas ir rasti klientų arba paprašyti palaikymo komandos pateikti.

Vaizdo glaudinimas

 

Apskritai vaizdai yra didžiausia svetainių problema. Jie yra dideli ir parsisiunčia daug. 

 

Vaizdai yra dviejų tipų. Pirmasis yra ekrano dydis, palyginti su faktiniu vaizdo dydžiu pikseliais, o antrasis – disko dydis.

 

Disko dydis: Kuo daugiau fizinės vietos atima vaizdas kietajame diske ar SSD, tuo daugiau reikės atsisiųsti. 100 KB bus atsisiųsta daug greičiau nei 1000 KB (1 MB). Jei savo tinklaraščio įraše turite 10 panašių vaizdų, tikėkitės, kad jūsų svetainė bus įkelta labai lėtai.

 

Norėdami  optimizuoti vaizdus, galite naudoti „  WP Smush“ . Tai papildinys, kuris suglaudins vaizdus neprarasdamas jokios kokybės. Tai reiškia, kad galite sumažinti 1000 × 1000 taškų vaizdą nuo 200 KB iki 150 KB nepastebėdami kokybės skirtumo, todėl jį galite įkelti 25% greičiau.

 

WP Smush

 

Ekrano dydis: Ekrano dydis yra dydis, kuriuo rodomas vaizdas. Pavyzdžiui, žemiau pateiktas vaizdas rodomas 300 x 300 taškų.

 

300x300

 

Kad vaizdai būtų greičiau įkeliami, pirmiausia turite įsitikinti, kad nenaudojate didesnio nei bus rodomas vaizdas. Pvz., Jei turite HTML skyrių, kurio stilius CSS yra 300 × 300 taškų, bet į šaltinį įkeliate 1000 × 1000 taškų vaizdą, prarandate tų 700 × 700 taškų įkėlimo laiką.

 

Taip yra todėl, kad naršyklė turi atsisiųsti 1000 × 1000 taškų vaizdą ir tada jį sutrumpinti iki 300 × 300 taškų. Tai užima daugiau laiko tiek atsisiuntimui, tiek mažėjimui. Tai galite išspręsti įkeldami savo vaizdus tokiu pačiu pločiu ir aukščiu, kuriame jie bus rodomi.

 

„WordPress“ tai daro automatiškai, sukurdama kelis vaizdo egzempliorius, kai jį įkeliate. Todėl vaizdo failo kelio gale pamatysite tą 300 × 300 arba 150 × 150 priesagą. Štai kodėl galite pasirinkti dydžius (didelis, vidutinis, miniatiūra). Nors jis nėra tobulas, ypač jei rankiniu būdu keičiate paveikslėlio dydį spustelėdami ir vilkite, o ilgainiui jis jūsų serveryje užima daugiau vietos, jis padeda įkelti apkrovos greitį.

 

Vaizdų atidėjimas yra dar vienas dalykas, kurį galite padaryti, kad pagerintumėte įkėlimo laiką. Tai reiškia, kad juos galėsite atsisiųsti vėliau, kai vartotojas slinks žemyn tinklalapyje. Bus trumpas momentas, kai vaizdai nebus matomi, bet galų gale jie pasirodys vienas po kito.

 

Tai padeda naršyklėms sutelkti dėmesį į svarbią dalį, į kurią vartotojai tuo metu žiūri.

 

 

Tai padaryti gali padėti daugybė papildinių. Tačiau daugelis turi klaidų arba atideda vaizdus tik tam tikrose situacijose, pavyzdžiui, jei juos sukūrė „WordPress“ ar „WooCommerce“, bet ne tada, kai juos sukūrė ar įterpė mažiau populiarūs papildiniai.

 

Be abejo, yra ir kitų TVS, pvz., „Joomla“ ar „Magento“, papildinių. Tiesiog atlikite jų paiešką „Google“. Jei nesate populiarus TVS, pvz., „WordPress“, atidėti atvaizdus galima su „jQuery“, tačiau jums tikrai reikės kūrėjo , jei pats nesate.

 

Kitų kartų vaizdų formatus rekomenduoja „Google“. Jie yra labai naudingi, ypač įkeliant svetainę iš mobiliojo įrenginio. Tačiau yra priežastis, kodėl dar nedaugelis žmonių jomis naudojasi.

 

„Next gen“ vaizdo formatai dar nepalaikomi visose pagrindinėse naršyklėse. Tai reiškia, kad jums reikės dinamiškai teikti skirtingus naršyklių skirtingus formatus.

 

Jei savo TVS galite naudoti papildinį, kuris gali būti lengvas, tačiau jei naudojatės pasirinktine platforma, turėsite sukurti viską nuo nulio, o tai kainuoja daug. Štai sąrašas, kurios naršyklės palaiko „WebP“ formatą.

 

„WebP Next Gen“ vaizdo formatas

 

Jei tinkamai padidinsite ir optimizuosite savo atvaizdus, ​​sutaupysite sutaupę, konvertuodami juos į kitų kartų vaizdų formatus, pvz., JPEG2000 ar WebP, galbūt nevertėsite laiko ir pinigų.

 

Tačiau jei turite laiko ir biudžeto, būtinai atlikite tai. Galite naudoti šį įrankį norėdami patikrinti, ar palaikomos naršyklės, kurioms jūsų vartotojai skiria daugiausia laiko. Ieškokite „WebP“ arba „JPEG2000“.

HTML ir CSS struktūra

 

Jūsų tinklalapio HTML struktūra nurodo jo įkėlimo būdą. Naršyklės skaito puslapį iš viršaus į apačią ir elementus įkelia tuo pačiu būdu. Tai reiškia, kad jei norite ką nors įkelti pirmiausia, turite tai įdėti į savo puslapį aukščiau.

 

Paprastai problemos kyla ne dėl HTML, o dėl CSS. Jei savo CSS rašysite chaotiškai, tai lems ilgesnį įkėlimo laiką ir blogą vartotojo patirtį.

 

Paimkime pavyzdį. Daugelis svetainių, jei ne visos, vadovaujasi šia HTML struktūra: galva> kūnas> poraštė.

 

Jei mano CSS failas pirmiausia stilizuoja poraštę, poraštė gaus stilių, nors tai yra prieš klostymą. Tuo tarpu antraštė ir korpusas gali likti paprasti.

 

Pirmiausia patartina pridėti savo mobiliųjų telefonų stilių, nes mobilieji įrenginiai yra lėčiausi. Jums gali prireikti bent jau pagrindinio CSS mokymo , kad suprastumėte šios hierarchijos idėją ir galėtumėte savarankiškai nustatyti su kodu susijusias problemas.

 

Tas pats pasakytina ir apie „renderblocking JavaScript“. Atidėkite scenarijus, kurie nėra gyvybiškai svarbūs. Pridėkite juos prie poraštės, kad jie būtų įkelti paskutiniai.

 

Tačiau, jei turite svarbių scenarijų, pvz., „Analytics“, kurie turėtų būti paleisti kuo greičiau, tada visais būdais laikykite juos antraštėje ir įsitikinkite, kad jie suaktyvinami ir veikia tinkamai, nors dėl to gali sumažėti „PageSpeed“ rezultatas.

Sumažinimas ir scenarijų glaudinimas

 

Sumažinimas yra procesas, kai failas mažinamas pašalinant iš jo nereikalingą informaciją.

 

Pavyzdžiui, rašydami „JavaScript“ ir CSS, dauguma, jei ne visi koduotojai, mėgsta naudoti tarpus, kad jų kodas būtų švarus ir lengvai skaitomas. Tačiau šios papildomos vietos pridedamos, ypač jei turite ilgą kodo dalį.

 

CSS mažinimas

cssminifier.com

 

Kitas būdas sumažinti kodą būtų derinant panašius elementus.

 

Pavyzdžiui, jei mano galvos ir poraštės skyriai buvo identiški, užuot juos rašę taip:

 

body {
font-size: 16px;
}
footer {
font-size: 16px;
}

 

Galėčiau parašyti:

 

body, footer {
font-size: 16px;
}

 

Suspaudimas yra failų mažinimo procesas, pakeičiant pasikartojančias informacijos sekas viena nuoroda į tą konkrečią seką.

 

Pavyzdžiui, jei turiu šį kodą: 123 4 123 123 123 4 123 123, aš galėčiau pakeisti 123 į 1 ir gauti suspaustą versiją kaip ši: 1 4 1 1 1 4 1 1. Žinoma, tai kur kas sudėtingiau, nei pateikiau.

 

Paprastai tai vyksta serverio pusėje, o dažniausiai tai vadinama „Gzip“ glaudinimu. Serveris siunčia suglaudintą versiją. Naršyklė, gavusi suglaudintą failą, ją dekompresuoja, pakeisdama procesą, norėdama perskaityti tikrąjį jo turinį.

 

Tai veikia panašiai kaip „WinRAR“; mes tikriausiai visi tai žinome, nes nuo amžinai jį naudojome nemokamai!

 

Jei naudojatės populiaria TVS, tikrai rasite ir glaudinimo, ir susiaurinimo papildinį . Pavyzdžiui, „ W3 Total Cache“ papildinys atlieka daug dalykų, įskaitant abu šiuos dalykus, jei tinkamai nustatote.

 

Atminkite, kad glaudinimas priklauso nuo serverio sąrankos. Jei jūsų serveris nepalaiko „Gzip“, negalėsite suspausti failų. Jei turite „Apache“ serverį, įsitikinkite, kad įdiegėte mod_deflate.

 

Galite paklausti savo serverio teikėjo, ar jūsų priegloba tai palaiko. 99,9% laiko jie atsakys taip. Jei jis dar neįdiegtas, jie turėtų tai padaryti nemokamai, nes tai yra kažkas gana paprasto.

 

Jei nesate populiarus TVS, taip pat galite įgalinti „Gzip“ glaudinimą  naudodami .htaccess failą („Apache“ serverius) pridėdami šį kodą, jei tik įdiegta mod_deflate.

 

 

 

 

Kartais taip pat galite sujungti scenarijus . Yra papildinių, kurie tai daro, pavyzdžiui, „Autoptimize“, kurį jau pateikiau anksčiau. Derinti scenarijus yra būtent tai, kas sakoma. Užuot turėję du failus, juos sujungiate į vieną. Tokiu būdu serveryje pateikiama tik viena užklausa, o ne kelios.

 

Tačiau derinant scenarijus daug kartų gali atsirasti klaidų, todėl prieš tai įsitikinkite, kad sukūrėte viską.

Talpyklos politika

 

Talpinimas yra failų saugojimas kliento naršyklėje, kad vėliau būtų galima greitai juos pasiekti.

 

Pavyzdžiui, jei vartotojas pirmą kartą lankosi jūsų svetainėje, jūsų logotipą reikės atsisiųsti. Tačiau jei turite veiksmingą talpyklos politiką, tas failas bus saugomas vartotojo naršyklėje. Kai vartotojas pateks į jūsų svetainę antrą kartą, jam nebereikės atsisiųsti to failo, nes jis bus iškart įkeltas iš jo kompiuterio.

 

Dinaminiai elementai (trumpoji talpyklos politika):  dinaminiai elementai yra jūsų svetainės elementai, kurie dažnai keičiasi. Pavyzdžiui, galite nuolat pridėti naujų įrašų pagrindinio puslapio šliaužiklyje.

 

Šiuo atveju HTML yra dinaminis elementas, todėl nustatykite trumpą talpyklos politiką, jei tai jums tinka. Gali pakakti 30 minučių, jei vartotojas grįš į tą puslapį toje pačioje sesijoje.

 

Kai kuriais atvejais galbūt nenorite tų elementų išsaugoti talpykloje, jei jūsų vartotojams svarbu greitis, pvz., Naujienų svetainėse.

 

Statiniai ištekliai (ilgos talpyklos politika):  statiniai ištekliai yra failai, kurie retai keičiasi. Paprastai tai yra vaizdai ir CSS arba JS failai, tačiau jie taip pat gali būti garso failai, vaizdo failai ir kt.

 

Galite nustatyti ilgesnį vaizdų ir CSS failų talpyklos laiką, nes žinote, kad jų labai dažnai nekeisite. Galite net iki vienerių metų, tačiau paprastai pakanka 3 mėnesių.

 

Trečiųjų šalių įrankiai:  Jūs tikrai neturite galimybės valdyti trečiųjų šalių įrankių, todėl jei jaučiate, kad kitur priglobtas įrankis leidžia jūsų svetainei veikti labai lėtai, geriau raskite alternatyvą arba jos atsisakykite.

 

Sprendimas būtų failų talpinimas savo serveryje ir jų talpinimas. Tačiau tai gali būti ne itin produktyvu ir nerekomenduojama, nes turėsite nuolat atnaujinti tuos failus, kai tik pasirodys naujos versijos, kitaip įrankis ar programa neveiks tinkamai.

 

Talpyklos įskiepiai:  Yra daugybė papildinių, kurie tinkamai tvarkys talpyklos protokolus, reikalingus gerai vartotojo patirčiai. Jei naudojate „WordPress“, vienas iš šių papildinių yra „W3 Total Cache“. Tačiau, jei norite pasirinkti geresnį variantą, „ WP Rocket“ taip pat yra gana populiarus, tačiau jis grąžins jums kelis šimtus dolerių.

 

Tiesiog ieškokite talpyklos papildinio / plėtinio / modulio + savo platformos „Google“, kad rastumėte tai, ko jums reikia. Peržiūrėkite atsiliepimus, kad išsirinktumėte geriausią.

 

.htaccess failo talpykla:  taip pat galite nustatyti talpyklos valdymo antraštę iš .htaccess failo „Apache“ serveryje, jei savo svetainės neveikiate populiarioje TVS.

 

Yra keli būdai:

 

## EXPIRES CACHING ##
<IfModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresByType image/jpg "access 1 year"
ExpiresByType image/jpeg "access 1 year"
ExpiresByType image/gif "access 1 year"
ExpiresByType image/png "access 1 year"
ExpiresByType text/css "access 1 month"
ExpiresByType text/html "access 1 hour"
ExpiresByType application/pdf "access 1 month"
ExpiresByType text/x-javascript "access 1 month"
ExpiresByType application/x-shockwave-flash "access 1 month"
ExpiresByType image/x-icon "access 1 year"
ExpiresDefault "access 1 month"
</IfModule>
## EXPIRES CACHING ##

 

Arba taip pat galite naudoti šį kodą:

 

# One year for image files
<filesMatch ".(jpg|jpeg|png|gif|ico)$">
Header set Cache-Control "max-age=31536000, public"
</filesMatch>

# One month for css and js
<filesMatch ".(css|js)$">
Header set Cache-Control "max-age=2628000, public"
</filesMatch>

 

Skaičiai maksimalaus amžiaus atribute pateikiami sekundėmis, taigi 3600 reikštų vieną valandą, 86400 vieną dieną ir pan.

 

Talpyklos nustatymas iš naujo: kai modifikuojate tinklalapį, norite iš naujo nustatyti talpyklą, jei senesnė versija buvo talpinama anksčiau. Tačiau galite iš naujo nustatyti talpyklą tik savo serveryje.

 

Tai reiškia, kad vartotojai, atsisiuntę ankstesnę tam tikro failo versiją, vis tiek vėl įkels tą seną versiją iš savo kompiuterio. Failas bus atnaujintas pasibaigus nustatytam laikui jūsų talpyklos politikoje arba jei vartotojas rankiniu būdu iš naujo nustatys savo naršyklės talpyklą.

 

Jei turite kritinę klaidą kurdami internetinį dizainą ar kodą, galite pakeisti failo pavadinimą. Tokiu būdu galite būti tikri, kad konkretaus failo talpykla bus nustatyta iš naujo.

 

Kartais „Chrome“ talpyklą gali būti sunku atkurti. Kartais maršrutizatoriai ir duomenų centrai tarp kliento ir serverio taip pat gali išsaugoti failus talpykloje, todėl, jei nematote modifikacijų, suteikite jai kelias valandas.

Lengva tema ir papildiniai

 

Kuo daugiau įkeliate savo svetainę su papildiniais, tuo ji tampa sunkesnė ir lėtesnė.

 

Svetainės tema yra didžiausias svetainės papildinys. Dauguma temų yra su sunkiais trečiųjų šalių kūrėjais ir didžiulėmis papildinių bibliotekomis, dėl kurių visos svetainės veikia lėčiau.

 

Lengva tema ir papildinys

 

Pavyzdžiui, slankiklių papildiniai paprastai prideda slankiklio JS kodą į visus puslapius, nors jis greičiausiai bus naudojamas tik pagrindiniame puslapyje arba nukreipimo puslapyje. Tai yra sunkus kodas, kurį reikia įkelti į kiekvieną puslapį! Jau nekalbant apie tai, kad jie niekam nepatinka ir jie mažina konversijos kursą.

 

Taigi, kai ieškote temos, pabandykite ją rasti be daug animacijų, slankiklių, funkcijų ir pan. Pažvelgę ​​į dideles svetaines pamatysite, kad jos apskritai yra gana paprastos.

 

Gera tema, kurią aš rekomenduoju, yra „  GeneratePress“ . Jis lengvas ir bus kraunamas labai greitai. Galite įjungti arba išjungti elementus, kad jūsų svetainė būtų kuo švaresnė.

 

Sujungus jį su optimizavimo papildiniu, pvz., „WP Rocket“ (mokama), arba nemokamų papildinių, tokių kaip „Autoptimize + Fastest Cache“, deriniu, jis greitai įsiliepsnos! Taip pat galite naudoti „W3 Total Cache“ – papildinį, kuris gana gerai atlieka beveik viską, kas išvardyta aukščiau.

 

Kai diegiate naujus papildinius, pagalvokite, ar jie svarbūs jūsų svetainei. Įdiegę juos, patikrinkite savo rezultatą ir pakrovimo greitį. Ar dėl papildinio jūsų svetainė veikia lėčiau? Jei taip, ar labai svarbu išlaikyti papildinį? Gal ieškokite geresnės alternatyvos arba visiškai ją pašalinkite.

Kaip masiškai patikrinti „PageSpeed“ įžvalgų balą

 

Erzinanti „PageSpeed ​​Insights“ dalis yra ta, kad ji vienu metu tikrina tik vieną tinklalapį. Reikėtų amžinybės patikrinti visus jūsų svetainės puslapius, atsižvelgiant į jos dydį.

 

Tačiau yra būdas masiškai patikrinti „PageSpeed ​​Insights“ balą. Ar jau atspėjote?

 

Tai „ CognitiveSEO“ įrankio svetainės auditas . Kai nustatysite techninę SEO analizę naudodami „Site Audit“, eikite į savo kampaniją -> Svetainės auditas -> Našumas -> „PageSpeed“.

 

Masinis patikrinimas „Google PageSpeed ​​Insights Score“

 

Žinoma, naudodami įrankį galite padaryti daug daugiau, pradedant techninio SEO ir turinio tobulinimu, baigiant reitingų stebėjimu ir nuorodų kūrimo pastangomis.

 

Taip pat yra šiek tiek nemokama alternatyva, kuri yra „Chrome“ plėtinys. Tačiau tai, ką jis iš tikrųjų padarys, yra paprašyti URL sąrašo ir tiesiog atidaryti juos kaip naujus skirtukus internetiniame „PageSpeed ​​Insights“ įrankyje.

 

Masinis „Chrome“ „PageSpeed“ plėtinio patikrinimas

 

Tai reiškia, kad procesas yra tinkamas maždaug 10–20 skirtukų, jei turite vidutinio ar aukščiausio lygio kompiuterio procesorių. Nepaisant to, naršyklė gali sugesti arba jūs pasensite laukdami. Tai vis dar gana nepatogu.

Kiti SEO įrankiai, skirti matuoti ir gerinti svetainės greitį

 

Žinoma, „Google PageSpeed ​​Insights“ įrankis nėra vienintelis įrankis, skirtas patikrinti ir pagerinti puslapio greitį. Vieną kartą mes tikrai nežinome, iš kur atliekami bandymai. Jei jūsų svetainė priglobta Europoje esančiame serveryje, o „Google“ atlieka bandymus iš JAV, natūralu, kad svetainė bus lėtesnė.

 

Tačiau yra priemonių, nurodančių, iš kur atliekamas bandymas.

Pingdom

 

„Pingdom Speed ​​Test“ yra puikus įrankis, kuris matuoja jūsų tinklalapio įkėlimo greitį. Atlikę testą, bent vizualiai gausite keletą rezultatų, panašių į „Google“ įrankio rezultatus.

 

Pingdom greičio testas

 

Įdomu tai, kad galite pasirinkti, iš kur bus atliekamas bandymas. Žinoma, galimybės yra ribotos, bet vis tiek geriau nei net nežinoti.

 

Jei sutelksite dėmesį į vietinį SEO, pasirinkite arčiausiai jūsų serverio esančią vietą. Jei nežinote, kur jis iš tikrųjų talpinamas, paklauskite savo prieglobos paslaugų teikėjo ir sužinosite.

 

„Pingdom“ duomenų centro vieta

 

Taip pat pravartu atlikti kelis testus iš skirtingų vietų, jei tik turėtumėte tarptautinę auditoriją.

 

Galite rasti daugiau panašių įrankių kaip „Pingdom“ .

„GT-Metrix“

 

„GT Metrix“ buvo vienas iš mano mėgstamiausių greičio tikrinimo įrankių. Nors bandymai atliekami tik iš Vankuverio (Kanada), jos teikiamos įžvalgos yra labai naudingos.

 

„GT Metrix Speed ​​Tool“

 

Greitas patarimas: jei sukursite nemokamą paskyrą su jais, jums nereikės tiek laukti, kol bus atliktas testas. Norėdami sumažinti savo serverių apkrovą, jie įtraukia jus į eilę, kai yra per daug užklausų. Tačiau pirmenybę turi registruoti vartotojai.

mod_pagespeed

 

„Mod_pagespeed“ yra „Google“ serverio priedas. Jo tikslas yra išspręsti visas su puslapio sparta susijusias problemas pagrindiniame lygyje, tiesiogiai serverio pusėje. Tai reiškia, kad net jei pridėsite neoptimizuotus vaizdus, ​​mod_pagespeed automatiškai suspaus, optimizuos ir konvertuos juos į kito geno vaizdo formatus.

 

Tačiau įdiegti „mod_pagespeed“ tikrai yra techniškiau, nei vien viską tvarkyti „WordPress“.

 

Jei jūsų serveris jį jau turi arba žinote, ką darote, atlikite tai ir įdiekite. Vis dėlto visada geriau turėti greitą svetainę, užuot bandžius nuslėpti.

 

Bet kokiu atveju, šis modas padidins jūsų serverio apkrovą, nes kiekvieną kartą įkeliant neoptimizuotą vaizdą, norint jį konvertuoti, reikės naudoti apdorojimo galią.

„Google AMP“ („Accelerated Mobile Pages“)

 

Jei norite, kad jūsų svetainė būtų tikrai greita ieškant mobiliųjų telefonų, visada galite įdiegti „Google AMP“ .

 

„Google AMP“ arba „Accelerated Mobile Pages“ yra specialus HTML tipas, atimtas iš sunkių ir lėtesnių elementų.

 

Negana to, AMP puslapiai bus iš anksto įkelti į „Chrome“ naršyklę mobiliesiems, kai vartotojas slenka per paieškos rezultatus, o vartotojas paliesdamas pavadinimą iškart įkels puslapį.

 

„Google AMP“

 

Be abejo, yra ir trūkumų. Jūs esate ribotas visomis kryptimis, nors kasdien viskas gerėja ir gerėja. Be to, jūsų svetainės dizainas turi nukentėti ir beveik atrodys kaip bet kuri kita svetainė, kurioje naudojama AMP. Bummeris.

 

URL taip pat nėra jūsų, nes „Google“ į savo URL įkelia talpykloje saugomą jūsų svetainės versiją. Tačiau „Google“ kūrėjai pažadėjo į AMP įtraukti vietinius URL.

 

„WordPress“ ir kitose TVS galite pridėti AMP prie savo svetainės naudodami papildinį. Tinkintose svetainėse turėsite susisiekti su savo kūrėju ir suteikti jam šią nuorodą .

 

Išvada

 

Siekiant geresnio paieškos reitingo, svarbu pagerinti svetainės greitį. „PageSpeed ​​Insights“ pateikia geriausios praktikos ir galimų patobulinimų rinkinį, kurio prioritetas yra jų poveikis jūsų svetainės greičiui.

 

Nors pats rezultatas neturėtų jums rūpėti per daug, verta išbandyti ir gauti bent jau daugiau nei 50. Tačiau sutelkite dėmesį į apkrovos laiką, kuris matuojamas sekundėmis. Gera svetainė turėtų būti įkelta maždaug per 3 sekundes. Tikrai labai greitai reikia įkelti maždaug per 1.

 

Turėdami gerą serverį, suglaudindami vaizdus ir išlaikydami švarą bei paprastą kodą, jums bus naudingiausia, kai kalbama apie svetainės greitį. Nors mažesnėms svetainėms bus naudinga iš bendro serverio, jei esate didesnis verslas, rekomenduojama rinktis savo svetainę pasirinktiniuose bokšto serveriuose . Leidžiant įmonėms redaguoti ir prižiūrėti savo svetainę, privatus serveris pasiūlytų lankstumą ir patikimumą, kai to labiausiai reikia.  

 

Koks jūsų „PageSpeed ​​Insights“ balas? Ar matėte geresnius reitingus pagerinę savo svetainės įkėlimo greitį? Pasidalinkite savo patirtimi su mumis toliau pateiktame komentarų skyriuje!

By Vaiva