Kategorijos
SEO

Url struktūra

Ei, mes suprantame. URL struktūra yra sudėtinga SEO tema. Tai nėra lengva išmokti, bet ir neįmanoma.
Tiesą sakant, mes esame tam, kad jums būtų lengviau.

 

Šiame straipsnyje mes bandysime atsakyti į visus jūsų klausimus ir pateikti pavyzdžių, kaip geriau suprasti, kaip URL struktūra veikia jūsų SEO strategijas.

 

URL structure_cognitiveSEO

 

Net jei turite el. Prekybos svetainę arba kovojate su vietiniu SEO ir „WordPress“, perskaitę šį straipsnį žinosite, kaip sukurti savo svetainės URL struktūrą, kad gautumėte puikių SEO rezultatų.

Taigi, toliau skaitykite.

 

  1. Kas yra URL?
  2. Kodėl URL yra svarbūs SEO?
  3. Ar URL struktūra turi įtakos „Google“ reitingams?
  4. URL struktūra ir vartotojo patirtis
  5. URL tipai: statiniai URL ir dinaminiai URL
  6. Spustelėkite Gylis ir URL struktūra
  7. Padomeniai ir poaplankiai
  8. „Trailing Slash“ ir „No Trailing Slash“
  9. Geriausia vietinio SEO ir „WordPress“ URL struktūra
  10. Geriausia el. Prekybos svetainių URL struktūra
  11. URL struktūros klaidos
  12. Geriausia SEO struktūra (patarimai ir gudrybės)
  13. Ar „Google“ planuoja ateityje atsikratyti URL?

 

Kas yra URL?

 

URL (sutrumpintai nuo „Uniform Resource Locator“) yra interneto šaltinio adresas.

 

Galite galvoti apie tai kaip apie įprastą namo adresą.

 

Serveriai ir naršyklės naudoja URL, kad pasiektų tinklalapius ir žiniatinklio išteklius. Įvedate adresą, pasiekiate žiniatinklio šaltinį. Iš pažiūros tai gana paprasta.

 

Dabar, žinoma, yra daugybė vienodų išteklių lokatorių techninių aspektų. Tačiau dauguma jų nėra įprasto žiniatinklio kūrėjo problema, nes šiais laikais serveriai ir platformos juos gerai tvarko.

 

URL struktūra

šaltinis: https://sitechecker.pro/

 

Kadangi platformos tai daro taip lengva, svetainės URL struktūra dažnai nepaisoma. Tai nėra lengva suprasti ir niekas jums nepasako, kodėl turėtumėte į tai atkreipti dėmesį.

 

Žmonės susiduria su didelėmis svetainėmis ir blogomis URL struktūromis, deja, dėl jų URL problemos yra gana nemalonios.

 

Kodėl?

 

Nes jie reikalauja daug kantrybės ir dvigubų, jei ne trigubų patikrinimų, kad įsitikintų, jog nieko negerai.

 

Jei suklaidinsite dalykus, galite smarkiai nukristi į visus savo reitingus.

 

Taigi, daug geriau, jei viską suprantate nuo pat pradžių, o ne taisote vėliau, kai svetainė yra didelė.

 

URL žiniatinklio adresas

Kodėl URL yra svarbūs SEO?

 

Daugybė paieškos sistemų optimizavimo ekspertų teigia, kad URL yra labai svarbūs SEO.

 

Taigi, ar jie?

 

Na … taip, jie yra.

 

URL yra svarbus, nes tai yra nuoroda tarp vartotojo ir jūsų turinio.

 

„Google“ iš tikrųjų neturėtų rūpėti, koks yra jūsų URL, jei jis atitinka, indeksuoja ir yra unikalus. Bet ką tai tiksliai reiškia?

 

„Google“ žiniatinklio valdytojo URL struktūra

 

Iš tikrųjų svarbu yra tai, kas slypi tame URL #thecontent.

 

Daugelis sako, kad URL turi būti trumpas, tačiau, mano asmenine patirtimi, „Google“ puikiai tvarko ilgus URL. Jie taip pat gali gerai įvertinti.

 

Taigi, tik „URL tobulinimas“ nuolat nepadės pasiekti tikros SEO sėkmės.

 

Yra ir kitų, svarbesnių „OnPage“ SEO užduočių, kurias reikia atlikti.

 

„Google“ iš tikrųjų rūpi, atsižvelgiant į jūsų URL, yra jūsų svetainės struktūra.

 

Struktūra yra susijusi su jūsų URL, bet ir su paspaudimo gyliu, apie kurį netrukus pakalbėsime.

 

Geras dalykas, susijęs su URL struktūra, yra tai, kad jums tereikia vieną kartą teisingai nustatyti dalykus (siekiant didesnio vaizdo).

Tada kurdami naujus URL tiesiog vadovaukitės paprastu geriausios praktikos sąrašu (kurį netrukus pasidalysiu su jumis).

 

Ar URL struktūra turi įtakos „Google“ reitingams?

 

URL neabejotinai gali paveikti SEO.

 

Yra daugybė klausimų, susijusių su URL, kurie gali turėti įtakos jūsų reitingui. Du svarbiausi yra raktiniai žodžiai ir ilgis.

 

Visų pirma turite įsitikinti, kad jūsų URL yra teisingi. Naudokite tik leidžiamus URL simbolius. Jei nežinote, kas tai yra, tada geriausia elgtis laikantis raidžių, skaičių ir brūkšnių. Ne pabraukimai, o brūkšniai.

 

Kaip „Google“ rekomenduoja :

 

Apsvarstykite galimybę naudoti skyrybos ženklus savo URL. URL http://www.pavyzdys.com/žalia- suknelė.html mums yra daug naudingesnis nei http://www.pavyzdys.com/žiemenė.html. URL rekomenduojame vietoje brūkšnių (_) naudoti brūkšnelius (-).

 

Raktiniai žodžiai URL taip pat gali padėti geriau įvertinti konkrečią frazę. Pvz., Jei noriu parašyti „Svetainės naršyklei“, naudinga turėti savo URL kaip / site-explorer.

 

Jei URL yra kažkas visiškai nesusijusio, tai gali neigiamai paveikti to puslapio reitingą, nes URL turėtų apibūdinti puslapio turinį.

 

Todėl prieš rašant URL yra gera idėja atlikti raktinių žodžių tyrimą. Galite naudoti mūsų raktinių žodžių tyrimo įrankį .

 

Kitas svarbus veiksnys yra URL ilgis . Tai nėra oficialus reitingavimo faktorius, tačiau tarp trumpesnio URL ilgio ir aukštesnio reitingo yra stipri koreliacija.

 

Patartina perskaityti visą šį straipsnį, kad sužinotumėte, kaip sukurti geriausią savo svetainės URL struktūrą, nes tai neabejotinai gali turėti įtakos jūsų reitingams ilguoju laikotarpiu.

 

URL unikalumas

 

URL turi būti unikalus. Na … iš tikrųjų nėra kito kelio. Negalite turėti dviejų to paties URL ir nenusileisti toje pačioje vietoje.

 

Ką reikia suprasti, yra tai, kad tarp URL ir turinio yra didelė sąsaja.

 

„Google“ patinka susieti turinį su vienu URL. Tai daro jį unikaliu .

 

Ar galite turėti tą patį turinį skirtinguose URL?

 

Turėkite tą patį turinį skirtinguose URL ir „Google“ tai nepatiks.

 

Pavyzdžiui, turinio dublikatas dažniausiai laikomas turinio problema, kai iš tikrųjų jis yra glaudžiai susijęs su URL.

 

Netiki manimi? Leisk man parodyti, apie ką kalbu:

 

Jūsų svetainėje yra produktas, atitinkantis dvi kategorijas. Tai visiškai gerai. Tačiau jei jūsų standartinė svetainės URL struktūra yra hierarchinė, produktas gali būti rodomas dviem skirtingais URL (su tuo pačiu turiniu).

 

Taigi galėtume turėti A augalą žaliųjų augalų kategorijoje, bet ir aukštaūgių augalų. Jei URL struktūra yra hierarchinė, ji atrodys maždaug taip:

 

domain.com/tall-plants/
domain.com/green-plants/
domain.com/tall-plants/plantA
domain.com/green-plants/plantA

 

Tokiu būdu, domain.com/tall-plants/plantA ir domain.com/green-plants/plantA abu talpina tą patį turinį, dėl kurio jis dubliuojasi.

 

Štai kodėl didelėse el. Prekybos svetainėse produktus verta atskirti nuo kategorijų. Tokiu būdu galėjai:

 

domain.com/categories/tall-plants
domain.com/categories/green-plants
domain.com/plants/plantA
domain.com/plants/plantB

 

Kalbant apie el. Prekybą, jei jums reikia išgauti duomenis iš el. Prekybos svetainių, peržiūrėkite šį straipsnį .

Šis klausimas yra aukščiau susijęs su struktūra. Jei struktūrizuosite savo svetainę hierarchiniu būdu, neatsižvelgdami į tai, kas minėta pirmiau, jums kils dvigubo turinio problemų.

 

Žinoma, kartais galite pasinaudoti hierarchinėmis struktūromis savo naudai, pavyzdžiui, kai turite paprastą vietinę svetainę su pristatymais.

 

domain.com/services/digital-marketing/ads
domain.com/services/digital-marketing/seo
domain.com/services/branding/logo
domain.com/services/branding/design

 

Jei žinote, kad „logotipas“ ir „dizainas“ yra susieti su „prekės ženklo“ kategorija, o „skelbimai“ ir „seo“ – su „skaitmeninės rinkodaros“ kategorija, nėra jokių problemų juos išlaikyti. Iš tikrųjų yra prasminga tai daryti!

 

URL struktūra ir vartotojo patirtis

 

Daugelis SEO teigia, kad URL yra svarbūs vartotojo patirčiai. Pažiūrėkime, kodėl. 

 

Paprastai jūs patenka į svetainę naudodami šakninį domeno vardą arba iš kitos svetainės per nuorodą.

 

Retai naršyklėje įveskite https://cognitiveseo.com/blog/category/case-studies/ , kad pasiektumėte tą puslapį.

 

Tikriausiai ten pateksite per „Google“ paieškos rezultatus arba per mūsų naršymo meniu.

 

Net jei jūs norėtumėte pasiekti tą URL iš kitos svetainės, jis tikriausiai būtų po inkaro tekstu, tokiu kaip: SEO atvejų analizė .

 

„Google“ stengėsi sutrumpinti / paslėpti URL rodymą naršyklėje, jei apskritai nepašalino URL.
(Taip, iš tikrųjų … gerai, apie tai daugiau pasakokite straipsnio pabaigoje.)

 

Žinoma, labai ilgas URL gali atrodyti šešėlinis ir atgrasyti žmones nuo jo spustelėjimo.

 

Ką norėtumėte spustelėti?

 

https://cognitiveseo.com/blog/category/case-studies/

arba

https://www.google.ro/search?safe=active&sxsrf=ALeKk03mlWIPa2ZmKmvUqRUZXkcfViGLTQ%3A1583311321632&source=hp&ei=2WlfXsqWJI_ergSCv7BI&q=cognitiveseo&oq=cognitiveseo&gs_l=psy-ab.3..35i39l2j0l8.336.1502..1638…0.0..1.176.1258.9j3… … 0… .1..gws-wiz …… .0i203j0i10.0ZJhf6POO0Y & ved = 0ahUKEwiK55GntoDoAhUPr4sKHYIfDAkQ4dUDCAY & uact = 5

 

Na, jei jis gaunamas iš patikimo šaltinio (pavyzdžiui, iš draugo), tikriausiai jį spustelėsite. Bet kitaip, greičiausiai, to nepadarysite. 

 

Iš to, ką žinau, ilgiausi žiniatinklio URL yra „Google“ paieškos rezultatų puslapiai ir nuorodos su „Facebook“ ID parametrais. Nedvejodami pasidalykite savo nuomone šiuo klausimu toliau pateiktame komentarų skyriuje.

 

Tačiau URL yra svarbūs tinklaraštininko patirtims.

 

Jei norite gauti atgalines nuorodas, norėtumėte, kad URL būtų patrauklūs.

 

Nenorite atgrasyti tinklaraštininkės dalintis savo įrašu socialiniuose tinkluose arba nuorodų į savo svetainę iš savo tinklaraščio įrašų.

 

Manau, tai reiškia „SEO tinkamas URL“. Taigi saugok savo URL.

URL tipai: statiniai URL ir dinaminiai URL

 

URL galima suskirstyti į dvi kategorijas. Turite dinaminius URL ir statinius URL.

 

Bet kuriuos turėtumėte naudoti?

 

Svetainėse, ypač el. Prekybos parduotuvėse, yra statiniai ir dinaminiai URL.

 

Tiesą sakant, bet kuri platforma, turinti duomenų bazę, tikriausiai turi tam tikrą dinaminio URL protokolą.

 

Taigi, jei sukūrčiau pagrindinę HTML svetainę, tai būtų tikri statiniai URL. Kai turiu platformą su duomenų baze ir bandau gauti informacijos iš tos duomenų bazės (tarkime, el. Prekybos filtrai, pvz., Spalvos ir dydžiai), platforma sugeneruos dinaminius URL.

 

Statinis Vs dinaminis URL

 

„Google“ akimis, visi URL yra „statiniai“. Kai jie bus indeksuoti, tai bus padaryta. Pakeiskite jį be „301“ ir „Google“ laikys, kad jis dingo, ir išstums iš jo.

 

Dinaminių URL problema yra ta, kad yra begalinis URL kiekis, kurį galima sugeneruoti. Taip nutinka dėl filtrų.

 

Jei nesate atsargus, negalėsite jų lengvai sekti.

 

Patartina vengti per daug parametrų viename URL. Apribokite juos 2 arba 3.

 

Tai dažniausiai įvyksta, kai žmonės prideda per daug nesusijusių filtrų ir indeksuoja per daug puslapių.

 

Dažniausiai žmonės indeksuoja visus parametrus, o tai yra bloga praktika. Kodėl verta indeksuoti puslapį, jei jame nėra paieškų?

 

Įsitikinkite, kad parametrai, kuriuos leidžiate „Google“ indeksui, iš tikrųjų ieško. Taigi, jei turite 10 spalvų megztinį, pažiūrėkite, ar žmonės ieško visų tų spalvų.

 

Jei ne, indeksuokite tik tuos, kurie turi paieškų.

 

Taigi, jei žmonės ieškos tik „raudoni megztiniai“, tada indeksuosite tik domain.com/shop/sweaters?color=red. Tai reiškia, kad „spalva = mėlyna“, „spalva = juoda“ liktų be indekso.

 

Be to, išlaikykite savo parametrus absoliučia tvarka!

 

Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad jei jūsų vartotojas pirmiausia pasirinks spalvą, o po to dydį, URL bus? Color = red & size = small, bet jei jis pirmiausia pasirinks dydį, o tada spalvą, URL vis tiek bus color = red & size = small.

 

Taigi parametrų tvarka URL nesikeičia. Tai geresnis variantas.

 

Kartais nėra lengva nustatyti tinkamą briaunotą navigaciją, kuri būtų naudinga ir vartotojo patirčiai, ir SEO.

 

Jei norite tinkamai nustatyti filtravimo meniu, perskaitykite šį straipsnį apie briaunuotą navigaciją ir filtrus .

 

Kanikalizacija

 

Laikytis absoliučios tvarkos ne visada lengva. Jums reikės gero interneto kūrėjo.

 

Jei negalite išlaikyti absoliučios parametrų tvarkos, kanonizavimas yra lengva alternatyva.

 

Taigi, jei turite abu URL (? Color = red & size = small ir? Size = small & color = red), galite tiesiog pasirinkti vieną iš jų kaip pagrindinį URL.

 

Nepamirškite ir pats kanonizuoti pagrindinio URL.

 

Todėl, jei pagrindinis URL yra „color = red & size = small“, jis turėtų rel = ”canonical” į? Color = red & size = small, o tada? Size = small & color = red turėtų rel = ”canonical” į? Color = raudona & dydis = mažas.

 

Painu, žinau, bet labai svarbu. Daugiau apie kanonines žymas ir URL galite sužinoti čia . 

 

301 peradresavimai

 

Noriu įsitikinti, kad šiame straipsnyje aptariu ir 301 peradresavimą, nes jie tikrai svarbūs.

 

Jei paprasčiausiai perkelsite tinklalapį iš vieno URL į kitą, „Google“ tiesiog laikys seną puslapį nauju ir naują.

 

301 nukreipia SEO

Šaltinis gomage.com

 

Tai reiškia, kad ji turi jį reitinguoti dar kartą, o tai reiškia, kad prarasite senojo reitingą ir turėsite iš naujo įdėti visą darbą, kad galėtumėte reitinguoti naują.

 

Norėdami išlaikyti reitingą ir „Google“ suprasti, kad senasis puslapis paprasčiausiai pakeitė savo vietą, turite naudoti 301 peradresavimą .

 

Jūs tikriausiai visa tai žinote, bet nustebsite, kiek žmonių pamiršdami tinkamai sujungdami svetaines 301. Tai turi katastrofiškų pasekmių, todėl įsitikinkite, kad tinkamai atlikote 301.

 

Taip pat verta vengti peradresavimo grandinių. Taigi, geriau turėti A> C ir B> C, nei A> B> C.

 

Jei ieškote SEO įrankių, galinčių atsekti peradresavimo grandines, „CognitiveSEO“ svetainės auditas yra geras pasirinkimas. Tai, ko jums reikia, rasite skiltyje Architektūra> URL / URL grandinės.

 

Peradresavimai ir peradresavimo grandinės

Spustelėkite Gylis ir URL struktūra

 

URL yra apie techninį SEO. Ne tiek orientuotas į vartotoją. Kita vertus, paspaudimo gylis yra labai orientuotas į vartotoją.

 

Pamenate, kai sakiau, kad paspaudimo gylis taip pat yra svarbus svetainės struktūroje?

 

Jūsų svetainės struktūra atspindi paspaudimų gylį, o vartotojai į tai reaguoja.

 

Kuo daugiau vartotojų turi spustelėti norėdami patekti ten, kur nori, tuo mažesnė tikimybė, kad jie konvertuosis.

 

Paspaudimų rodiklis

 

Tas pats pasakytina ir apie „Google“. Kuo gilesnis puslapio paspaudimo gylis, tuo mažiau „Google“ mano.

 

Spustelėjimo gylis taip pat yra techninis, tačiau jis atspindi žmogaus elgesį, tiksliau, vartotojų sąveiką su jūsų svetaine.

 

Paspaudimų gylis svarbus SEO. Galėtume net sakyti, kad tai vienas iš „Google“ reitingavimo signalų. Tiesą sakant, „Google“ pareigūnas Johnas Muelleris tai pasakė pats .

 

Dabar, jei apskritai perskaitysi mano dalykus, žinai, kad nesu didelis gerbėjas, kai tik einu paskui tai, ką sako John Mueller.

 

Tačiau šiuo atveju yra daugybė įrodymų , patvirtinančių tai .

 

Duonos trupiniai

 

„Breadcrumb“ gali būti jūsų svetainės struktūros eskizas.

 

Yra keli būdai, kaip svetainėje galite įdiegti džiūvėsėlius.

 

Pirmasis būtų susijęs su URL ir svetainės struktūra, o antrasis – su vartotojo paspaudimo keliu.

 

Geriau apskritai įgyvendinti pirmąjį. Vartotojo paspaudimo kelią taip pat galima sekti naršyklės mygtukais atgal ir atgal.

 

Jūs taip pat galite geriau kontroliuoti, ar džiūvėsėliai yra naudingi vartotojui, jei tinkamai struktūrizuojate savo svetainę.

 

„Breadcrumbs & Trails“ URL svetainės struktūra

 

Pvz., Jei pagrindiniame puslapyje išvardysite reklamuojamą produktą „Tunas“, o vartotojas jį spustelės, istorija pagrįsta džiūvėsėlių sistema sukurtų „Pagrindinis“> „Tunas“.

 

Nėra labai naudinga, jei vartotojas taip pat nori pamatyti kitų rūšių žuvis.

 

Vietoj to, jei turiu domeną.com/categories/fish/tuna, galiu turėti Pagrindinis puslapis> Kategorijos> Žuvys> Tunas, neatsižvelgiant į tai, iš kur vartotojas yra tame puslapyje.

 

Duonos trupiniai gali (ir turėtų) būti hierarchiški, net jei URL struktūra nėra.

 

Tai reiškia, kad galiu turėti domain.com/shoes/running/ ir domain.com/products/nike-xyz

 

Pradžia> Batai> Bėgimas> NikeXYZ, kur „NikeXYZ“ būtų susieta su domain.com/products/nike-xyz, „Bėgimas“ būtų susieta su domain.com/shoes/bėgimas ir „shoes“ į domain.com/shoes, o Namų džiūvėsėliai bus susieti su domain.com.

 

Galite pamatyti, kaip svetainės struktūra ne visada atsispindi URL kelyje.

Padomeniai ir poaplankiai

 

Struktūrizuodami savo svetainę visada galite naudoti padomenius.

 

Padomenis yra tai, kas yra prieš jūsų šakninį domeno vardą. Taigi, tools.cognitiveseo.com yra padomenis, o cognitiveseo.com/blog yra poaplankis.

 

Padomeniai veikia panašiai kaip atskiros svetainės.

 

Daugelis sako, kad nėra skirtumų tarp padomenių ir pakatalogių naudojimo, tačiau daugelis taip pat pateikė įrodymų, kad saugiau naudoti poaplankius .

 

Jei jūsų vidinių nuorodų strategija yra nustatyta tinkamai, padomeniai taip pat turėtų veikti labai gerai.

 

Nors padomeniai gali tinkamai reitinguoti, jei nežinote, ką darote, geriau laikykitės pakatalogių.

„Trailing Slash“ ir „No Trailing Slash“

 

Aš tai trumpai pasakysiu: nesvarbu.

 

Tiesiog įsitikinkite, kad išlaikėte nuoseklų ir tinkamai 301 prie pagrindinės versijos.

 

„Google“ https://cognitiveseo.com/blog/23628/url-structure/ ir https://cognitiveseo.com/blog/23628/url-structure  laiko atskirais URL.

 

Jei nenaudosite 301, abu puslapiai bus indeksuojami ir jie kanibalizuos vienas kitą.

 

Senaisiais interneto laikais dauguma tinklalapių turėjo plėtinį, nes visi jie buvo laikomi failų pavadinimais (pvz., Page.html).

 

Galinis pasvirasis brūkšnys reikštų aplanką, o ne failą, tačiau šiandien to nebėra. Tiesiog būk nuoseklus ir 301 tinkamai.

Santykiniai URL, palyginti su absoliučiais URL

 

Nuorodos gali būti absoliutūs URL arba santykiniai URL.

 

Absoliutūs URL apima protokolą, padomenį, poaplankį ir visa kita po jo.

 

Absoliutus URL būtų https://www.website.com/page/subpage/ .

 

Santykinis URL būtų / page / subpage / .

 

Labai svarbu santykinius URL naudoti tik savo svetainėje ir absoliučius URL kitose svetainėse.

 

Taigi, jei kuriate nuorodų, kad gautumėte atgalines nuorodas, įsitikinkite, kad visada naudojate absoliučius URL.

 

„Google“ nėra visiškai svarbu, kurį iš jų naudojate savo svetainėje, tačiau tai gali jus paveikti, jei norite pakeisti domeno vardą arba perjungti iš HTTP į HTTPS .

 

Jei naudojate absoliučius URL kaip vidinio susiejimo strategijos dalį, pakeisdami savo domeną, tie absoliutūs URL išliks, taigi vis tiek susiesite su senuoju domenu.

 

Žinoma, turėsite nustatyti 301 peradresavimą , tačiau visuomet geriau turėti naują domeną visose vidinėse nuorodose.

 

Taigi įsitikinkite, kad atlikdami vidinį susiejimą, jei įmanoma, naudokite santykinius URL, todėl atlikdami bet kokius domeno pakeitimus platforma gali pasirūpinti viskuo ir jums nereikės rankiniu būdu pakeisti tūkstančių nuorodų.

 

Geriausia URL struktūra mažoms svetainėms, vietiniam SEO ir „WordPress“

 

Mažose svetainėse gali būti hierarchinės URL struktūros, kaip minėta anksčiau. Tiesiog įsitikinkite, kad nesukelsite dubliuoto turinio problemų.

 

Jei taikote pagal kelias vietoves, kiekvienai vietai, pagal kurią taikote, turėtumėte turėti atskirus puslapius.

 

Žinau, daugelis gali pasakyti, kad tai yra tarpiniai puslapiai ir kad „Google“ juos baudžia.

 

Tačiau įrodyta, kad jie veikia begalę kartų. Taip pat nėra alternatyvos tarpdurio puslapiams .

 

Laikykite jį aktualiu ir „Google“ jus apdovanos.

Vietinio SEO URL struktūra

Jei turite „WordPress“ tinklaraštį, greičiausiai norite puslapius palikti iškart po šakninio URL.

 

Mes išskyrėme savo tinklaraštį po / blog, nes mes turime atskirą „WordPress“ diegimo failą / blog, todėl mums neįmanoma įdėti straipsnių URL iškart po šakninio domeno pavadinimo.

 

Taip pat galite pastebėti skaičius po tinklaraščio. Tai identifikatorius, kuris prieš kurį laiką buvo techninė būtinybė. Geriau, jei tokių neturite.

 

Taigi, jei galite, eikite į https://cognitiveseo.com/url-structure/, o ne https://cognitiveseo.com/blog/23628/url-structure-seo/ .

 

Jei jums įdomu, kodėl mes to nedarome, štai atsakymas: mes galime juos pašalinti, tačiau tam prireiktų didelių pastangų, kad būtų sudaryti visi 301 peradresavimo straipsniai, ir nemanome, kad tai turėtų didelį / teigiamą poveikį jūsų reitinge.

 

Mūsų svetainė turi keletą funkcijų ir yra gana didelė ir sudėtinga. Įrankių nukreipimo puslapiai yra pagrindiniame domene, todėl prasminga atskirti savo tinklaraštį / blog dienraštyje.

 

Jei turite tik tinklaraštį, tada URL laikykite iškart po šaknies. Briano Deano tinklaraštis Backlinko.com yra geras pavyzdys.

 

Venkite URL naudoti datos, jei jūsų pranešimas yra amžinai žalias. Tai paskatins vartotojus ateityje spustelėti jūsų rezultatą ir paskatins „Google“ manyti, kad jūsų turinys yra „senas“.

Geriausia el. Prekybos svetainių URL struktūra

 

Kalbant apie el. Prekybos svetaines, URL nėra taip paprasta.

 

Saugiausias būdas tai padaryti yra atskirti kiekvieną skyrių savo pakatalogyje.

 

Tai reiškia, kad jums reikės / blog / arba / articles / prefikso savo straipsniams ir įrašams, a / products / priešdėlio jūsų produktams ir / kategorijų / jūsų kategorijoms ir pan.

 

Tai padeda sekti savo puslapius. Jei kiekvieną kartą tikrinsite savo svetainę, kad ją analizuotumėte … tai bus košmaras analizuoti informaciją, jei visi įrašų tipai buvo šakniniame domene.

 

Vaizdo rezultatas pagal svetainės struktūrą

Šaltinis: searchengineland.com

 

Įsitikinkite, kad nepridėjote per daug subkategorijų. Atminkite, pabandykite išlaikyti paspaudimo gylį … seklų.

 

Pasinaudokite aukščiau pateiktomis džiūvėsėlių rekomendacijomis.

 

Įsitikinkite, kad tiksliai žinote, kuriuos URL parametrus / filtrus indeksuojate, o kuriuos – ne.

 

Jūs tikrai turėtumėte perskaityti šį straipsnį apie „Faceted Navigation for SEO“

URL struktūros klaidos

 

Kuriant URL struktūrą tikrai turite vengti kai kurių dalykų.

 

Čia pateikiamas didžiausių klaidų, kurias daro žiniatinklio valdytojai, kurdami savo URL, sąrašas.

 

URL keitimas be 301

 

Kai esate puslapyje apie URL, jei jūsų struktūra yra bloga arba ketinate ją pakeisti, negaliu to pakankamai pabrėžti.

 

Jūsų reitingas sumažės, jei netinkamai ištrinsite 301 iš senų puslapių į naujus.

 

Atminkite, kad jei pakeisite URL, PRIVALOTI naudoti 301 peradresavimą iš senojo į naują.

 

Turintys kelis variantus

 

Viena iš daugelio svetainių kylančių problemų yra netinkamas visų svetainės variantų nukreipimas į vieną.

 

Pavyzdžiui, galite turėti HTTP ir HTTPS, tada naudoti WWW arba be WWW.

 

Rezultatas yra 4 versijos, kurias „Google“ mato kaip atskiras svetaines:

 

http://cognitiveseo.com
https://cognitiveseo.com
http://www.cognitiveseo.com
https://www.cognitiveseo.com

 

Įsitikinkite, kad pasirinkote vieną, o 301 nukreipia visus kitus į jį.

 

Daugiau apie tai, kurią versiją turėtumėte pasirinkti, galite perskaityti mūsų straipsnyje apie WWW ir ne WWW  .

 

Turėti kelis to paties turinio URL

 

Kartais gali atsitikti, kad skirtingi URL turi tą patį turinį. Tai vadinama pasikartojančiu turiniu ir tai gali atsitikti dažnai el. Prekybos svetainėse.

 

Pavyzdžiui, galite turėti du filtro parametrus, tokius kaip „raudonas“ ir „mažas“.

 

Tačiau, jei visi jūsų raudoni gaminiai yra maži, o visi maži – raudoni, tie puslapiai dažniausiai bus identiški.

 

Tai tik hipotetinis pavyzdys, tačiau viskas gali gana greitai išplėsti, sukuriant šimtus, jei ne tūkstančius labai panašių URL, neturinčių didelės vertės.

 

Jei norite daugiau sužinoti, kaip išspręsti šią problemą, peržiūrėkite mūsų „ Faceted Navigation Guide“ .

 

„Blogų“ simbolių naudojimas

 

Naršyklės palaiko tik tam tikrus URL simbolius.

 

Daugelis turinio valdymo sistemų žino, kaip jas tvarkyti, ir pašalins juos iš URL, jei jas pridėsite nesąmoningai.

 

Geriausia vengti parametrų ir sudėtingų URL, bent jau tų puslapių, kuriuos norite gerai indeksuoti ir reitinguoti.

 

„Google“ gali valdyti parametrus su skaičiais ir kitais simboliais, tačiau dauguma puslapių, kuriuos norite užimti aukštą vietą už labai konkurencingus raktinius žodžius, turėtų būti statiniai URL su raktiniais žodžiais.

 

Naudojama per daug pakatalogių ir kategorijų

 

Jei turite el. Prekybos svetainę, stenkitės, kad viskas būtų trumpai. Nepridėkite šimtų daugiasluoksnių subkategorijų. Pridėkite tik svarbius.

 

Gera mintis žinoti, kurie iš jų yra svarbūs, yra tinkamai atlikti raktinių žodžių tyrimus. Jei niekas tų terminų neieško, galbūt nepridėkite jų kaip subkategorijų.

 

Jūs galite turėti tam tikrą granuliuotą struktūrą, kuri atrodo svarbi, bet jei vartotojai ieško tik 5 lygio, tada galbūt padarykite jį pirmuoju ar antruoju, o kitus – nukirpkite.

 

Viską laikyti šakniniame domene

 

Kurdami svetainės struktūrą, būtinai atskirkite skirtingus straipsnius

 

Kai kurie žiniatinklio meistrai mano, kad kuo trumpesnis URL, tuo geriau. Bet ne kiekvienu atveju!

 

Jei turite tam tikros temos tinklaraštį, pvz., Backlinko.com, gali būti prasminga viską laikyti šakniniame domene. Jūs turite labai mažai puslapių ir jį lengva valdyti.

 

Tačiau jei turite didelę svetainę ir turite paslaugų, produktų, straipsnių, vietų ir pan., Košmaras bus analizuoti svetainę po tikrinimo, jei viskas yra šakniniame domene.

 

Nenaudojate raktinių žodžių arba nenaudojate per daug raktinių žodžių

 

Įsitikinkite, kad turite keletą svarbiausių raktinių žodžių, kurių vartotojai ieško jūsų URL.

 

Visiškai neturėti raktinių žodžių yra labai bloga idėja, ypač jei turite tik skaičius ar kitas datas.

 

Taigi, jei turite straipsnį apie tikrai geras roko grupes, neleiskite, kad jūsų URL būtų site.com/03/03/2020/article-1523, bet turėkite jį site.com/top-5-rock-bands-2020.

 

Kita vertus, gera idėja neturėti raktinių žodžių per daug kartų. Atrodo šlamštas ir „Google“ gali tai pasirinkti.

 

Venkite kurti pasikartojančius URL raktinių žodžių pasikartojimus.

 

Tai gali atsitikti dažnai el. Prekybos svetainėse, kuriant kategorijas ir neredaguojant jų URL.

 

Turinio valdymo sistema tiesiog surinks puslapio pavadinimą, o hierarchinė URL struktūra atrodys taip.

 

musicsite.com/drums/acoustic-drums/acoustic-drum-accessories/

 

Geresnis variantas būtų:

 

brandsite.com/drums/acoustic/accessories.

Geriausia SEO struktūra (patarimai ir gudrybės)

 

Nėra aiškios geriausios SEO struktūros SEO, nes tai priklauso nuo daugelio veiksnių. Tačiau norėdami maksimaliai padidinti paieškos variklio optimizavimo pranašumus, būtinai vadovaukitės šia geriausia SEO tinkamų URL praktika.

 

Raktinių žodžių naudojimas URL:

 

Raktažodžiai yra labai svarbūs SEO. Patartina juos įtraukti į savo URL. Šie URL vadinami semantiniais URL.

 

Svarbiau, kad tiksliniai raktiniai žodžiai būtų pavadinimų žymose ir turinyje, o ne URL.

 

Tačiau juos pridėjus URL gali būti keletas privalumų:

 

Vieną kartą, jei vartotojai žiūrės tik į URL, jie žinos, apie ką jis yra.

 

Antra …

 

Jei susiesite savo puslapį kurdami nenaudodami turtingų raktinių žodžių inkarų tekstų, URL veiks kaip inkaro tekstas, todėl verta turėti raktinius žodžius!

 

Galite supaprastinti URL pašalindami trumpus ar mažiau apibūdinančius žodžius, pvz., Sustabdymo žodžius. Čia yra keletas sustabdytų žodžių pavyzdžių: to, the, how, and for it, a, why.

 

Pavyzdžiui, vietoj / kaip-šokinėti-tikrai-į aukštį / galėtum tiesiog eiti / šokinėti-aukštyn / arba / tobulinti-šokinėti /.

 

Ne visada turite pašalinti stabdymo žodžius iš savo URL.

 

Pavyzdžiui, galite turėti tikslinį raktinį žodį „kaip gaminti“, kur URL domain.com/how-to-cook/ yra tiesiog tobulas.

 

Taip pat pravartu į URL įtraukti pagrindinį raktinį žodį, jei jį turite ir jame taip pat yra paieškų.

 

Šiuo atveju tai tinka mano straipsniui: žmonės ieško „url structure seo“, o mano URL yra / url-structure-seo /.

 

Tačiau žmonės taip pat ieško „kaip URL struktūra veikia SEO“. Kodėl nepasirinkau šios raktinės žodžių frazės kaip savo URL?

 

Nes pirmasis turi daugiau paieškų let Leisiu išsiaiškinti likusias.

 

Jei ieškote SEO įrankių, galinčių tai plačiai patikrinti, patikrinkite „CognitiveSEO“ svetainių naršyklę. Skyriuje „Architektūra> URL“ rasite tai, ko ieškote.

 

Raktažodžiai URL SEO įrankiuose

„CognitiveSEO“ svetainės audito URL analizatoriaus įrankis

 

Laikykite URL trumpus:

Populiari nuomonė, kad trumpesni URL yra geresni.

 

Nors aš asmeniškai vis dar turiu ištirti šį klausimą, aš vis tiek laikau savo URL trumpus ir tikslius.

 

Kodėl? Nes jie geriau tinka vartotojo patirčiai. Štai kaip yra svarbiausi mūsų puslapių URL:

 

URL struktūros SEO pavyzdžiai

 

„WordPress“ platformoje (ne mūsų pagrindinės svetainės atveju) jie būtų sugeneruoti naudojant duomenis iš įrašo pavadinimo.

 

Tokios turinio valdymo sistemos kaip „WordPress“ pašalintų kai kuriuos nesuderinamus elementus, todėl jie būtų tokie:

 

cognitiveseo.com/site-explorer-by-cognitiveseo-backlink-checker-link-research

cognitiveseo.com/1-keywordtool-by-cognitiveseo-keyword-explorer-content-optimization

 

Ne … siaubingai, bet ir nelabai gerai.

 

Taip pat saugiau, kad jie būtų trumpi. Jei URL ilgis iš tikrųjų yra svarbus „OnPage SEO“, geriau turėkite jį trumpą, o ne ilgą, ar ne?

 

Nors tarp trumpesnių URL ir aukštų reitingų yra koreliacija, tai dar 100% nereiškia, kad tai yra dėl trumpesnių URL.

 

Gal labai gerai optimizuotos svetainės taip pat mėgsta turėti gražesnius, trumpesnius URL.

 

Tačiau nebandykite jų padaryti per trumpų. Pavyzdžiui, kai kurie naudoja / p / vietoj / produktai / ir / c / vietoj / kategorijos /.

 

Nemanau, kad to reikia. Tiesą sakant, manau, kad tai atrodo labiau šlamštas.

 

Per trumpas gali reikšti ir kai kurių svarbių raktinių žodžių pašalinimą

 

Laikykite URL unikalius

 

Prieš rašydami ir skelbdami naują puslapį įsitikinkite, kad dar neturite labai panašių puslapių.

 

Jei tai padarysite, gali būti naudinga geriau optimizuoti kitą puslapį arba nukreipti kitą temą / raktinių žodžių rinkinį naujam.

 

Vietoje pabraukimų naudokite brūkšnelius ir URL venkite specialių simbolių

Brūkšneliai ir pabraukimai atrodo labai panašūs, tačiau internete su jais elgiamasi gana skirtingai.

 

„Google“ rekomenduoja vengti pabraukimo URL adresuose. Jie gali sukelti problemų.

 

Pabraukimus „Google“ laiko žodžių jungėjais, o brūkšnelius – kaip žodžių skyriklius.

 

Žmonės taip pat įpratę labiau brūkšniuoti. Taigi jūsų URL adresas turėtų būti url-structure-seo, o ne url_structure_seo .

 

Be to, venkite jokių specialių simbolių savo URL, išskyrus pagrindinius, naudojamus parametrams, ir inkarus, tokius kaip? & = #.

 

Daugelis platformų net neleidžia to padaryti, tačiau, jei jūsų URL yra tokių simbolių kaip, arba; arba “, tai gali sukelti problemų.

 

Jei nežinote, ką specialusis simbolis reiškia ar daro URL, geriau jo nenaudoti.

 

Žinoma, yra ir pasvirasis pasvirasis brūkšnys /, kurį naudoti yra gerai.

 

Naudokite kuo mažiau URL parametrų

 

Parametrai gali būti pridedami prie ilgio ir jie taip pat daro URL išvaizdą 

 

Tačiau tam tikrose situacijose jie taip pat prideda raktinius žodžius į jūsų URL, o tai gali būti naudinga, jei žmonės ieško tų raktinių žodžių.

 

Nepamirškite indeksuoti tik tų puslapių, kurių žmonės iš tikrųjų ieško, o ne visus įmanomus filtrų derinius, kuriuos gali pasiūlyti jūsų svetainė.

 

Nustatykite prioritetus ir pagalvokite apie paspaudimų gylį

 

Nepridėkite per daug gilių puslapių, pvz., Subkategorijų #inception subkategorijose.

 

Laikykite tai trumpai ir tiksliai.

 

Jei turite daug svarbių giliųjų puslapių, būtinai naudokite vidines nuorodas savo tinklaraščio įrašuose ar kitose svetainės skiltyse, kad „Google“ galėtų juos tinkamai surasti.

 

Taip pat kartkartėmis galite pasidalinti šiais puslapiais socialiniuose tinkluose ar kitose svetainėse.

 

Venkite hierarchinių URL, kai turite svetainę, kuri dažnai keičiasi

 

Tai dažniausiai taikoma elektroninei prekybai ar bet kuriai labai dinamiškai svetainei, pavyzdžiui, naujienų, automobilių prekybos, renginių svetainėms ir kt.

 

Galite naudoti hierarchiją, jei esate tikri, kad šaltinis nepakeis savo pirminio.

 

Negalima įdėti raktinių žodžių į savo URL

 

Raktinių žodžių įdaras yra blogas turinyje, blogas pavadinimų žymose ir blogas URL.

 

Nedaryk to!

 

Kartais žmonės per klaidą įrašo raktinius žodžius į savo URL.

 

Pavyzdys: randomshoeswebsite.com/shoes/running-shoes/running-shoes-for-women/red-running-shoes-for-womens/nike-running-shoes-for-women/

 

Nesu tikras, ar tai geriausias pavyzdys, bet tikiuosi, kad suprasite tašką.

 

Vietoj to galbūt eikite į tokius dalykus: randomshoeswebsite.com/shoes/running/women/nike/red/ .

 

Venkite pasikartojančio, panašaus ir plono turinio

 

Vėlgi, pasikartojančias problemas dažniausiai sukelia netinkamas URL struktūros diegimas, bloga kanonizavimo ir indeksavimo praktika.

 

Įsitikinkite, kad jūsų svetainėje nėra labai panašių puslapių, kitaip jie paveiks jūsų svetainės SEO efektyvumą.

 

Jei ieškote SEO įrankių, kurie gali išspręsti pasikartojančias turinio problemas, „CognitiveSEO“ svetainės audito įrankiai jums puikiai tinka. Turinio skyriuje galite rasti tai, ko ieškote.

 

Plonas ir pasikartojantis turinio SEO

Ar „Google“ planuoja ateityje atsikratyti URL?

 

Gali būti, kad ateityje „Google“ sieks svajonės atsikratyti URL.

 

Pirmas žingsnis būtų jų visai nerodyti, pirmiausia paieškos rezultatuose, o tada pačioje naršyklėje.

 

Tačiau atsikratyti URL 

 

Viskas prasidėjo nuo „ Google AMP“ , kur „Google“ talpino išteklius savo žiniatinklio serveriuose, todėl juos rodė bjauriuose URL, kuriuos jie paslėpė.

 

Jei norite sužinoti daugiau apie temą, perskaitykite šį straipsnį apie „Google“ bandymą pašalinti URL .

 

Išvada

 

Jūsų svetainės URL struktūra yra svarbi. Nepamiršk to! Teisingai turite nustatyti tik vieną kartą.

 

Tinkamai susisteminę dalykus, tiesiog vadovaukitės geriausia praktika. Pridėkite tikslinius raktinius žodžius, pagalvokite apie URL ilgį, venkite raktinių žodžių įdarymo, apribokite nesusijusius URL parametrus ir viskas gerai.

 

Kaip sukūrėte URL struktūrą? Praneškite man toliau pateiktame komentarų skyriuje!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *