Triukas su reitingavimu nėra priversti jį priversti. Kai visi bando vertinti tuos pačius raktinius žodžius, nėra daug vietos ilgalaikiam vystymuisi. Čia galite patobulinti ir rasti semantiškai su savo niša susijusių, bet nebūtinai konkurentų naudojamų raktinių žodžių.
„Google“ suinteresuota siūlyti semantinius rezultatus, kuo glaudžiau susijusius su paieškos užklausa. Tai taip pat turėtų būti jūsų interesas. Bet kas nutinka, kai jūsų pramonės užimama rinkos dalis yra tokia, kad kiekviena skaitmeninės rinkodaros kampanija geriausiai išgyvena?
Yra daugybė rekomendacijų, patarimų ir mokamų įrankių alternatyvų. Mes sugalvojome 5 naujus ir unikalius patarimus, kaip rasti tinkamus SEO raktinius žodžius. Nerimaujate pradėti?
- Gaukite raktinių žodžių pasiūlymus naudodamiesi nemokamų atsargų vaizdų svetainėmis
- Generuokite raktinių žodžių idėjas naudodamiesi žurnalais neprisijungus
- Daugiau raktinių žodžių „Amazon“ pasiūlymai
- Atsakykite visuomenei
- Vikipedijos duomenų bazė
Prieš pradedant rasti daug raktinių žodžių galimybių, reikia tik dar vieną dalyką. Skirkite sekundę, kad suprastumėte, kiek daug paieškos sistemų išsivystė. Kai „Google“ įvedate „ Helovino kostiumas„ Betmenas ““, nebus aiškiai parodyti Helovino kostiumų rezultatai ir su Betmenu susijęs turinys. Dabar tai atrodo už jūsų žodžių ribų ir parodo viską, kas jums aktualiausia, šiuo atveju suprantant, kad tai yra jūsų ieškomas Betmeno kostiumas.
Štai kodėl, remiantis pačios „Google“ atliktais tyrimais, maždaug 70% paieškos rezultatų kilo iš žodžių, įvestų ieškant, nes paieškos variklis pradeda labiau suprasti jūsų ketinimus nei žodžius, kuriais jį išreiškiate. Tiesa, rezultatai gali skirtis priklausomai nuo ankstesnių paieškų, vietovės ir kitų kintamųjų, tačiau naršant inkognito režimu tai gali pasikeisti, jei ieškote „objektyvesnių“ rezultatų.
1. Gaukite raktinių žodžių pasiūlymus naudodamiesi nemokamų atsargų vaizdų svetainėmis
Todėl akivaizdu, kad svarbiausia ieškoti naujų raktinių žodžių naujose vietose. Priklausomai nuo jūsų nišos, tai gali būti puiki pradžia ieškoti nuotraukų. Dabar „Googlebot“ gali labai tiksliai suprasti paveikslėlio turinį naudodama automatinį objektų aptikimą vaizduose .
Be to, mes raginami pridėti ALT aprašymą prie kiekvieno paveikslėlio, kurį turime savo svetainėse, kalbant apie SEO tikslus. Pakeitus šį principą, pastebėsime, kad raktinių žodžių paieška paveikslėlių aprašymuose yra lengvas, efektyvus būdas generuoti naujas idėjas.
Šiuo klausimu nuotraukų svetainės yra puikus įkvėpimo šaltinis, ypač jei jūsų nišoje yra pakankamai grafinių programų, kad būtų galima rasti naudingų su nuotraukomis susijusių raktinių žodžių. Pavyzdžiui, jei ieškote šunų maisto, jums bus rodomi firminiai ir nekomerciniai šunų maisto aprašymai, nes jie apibūdinami nuotraukų antraštėse.
Yra įvairių svetainių, kuriose rasite prieigą prie internetinių nuotraukų, kurios nėra saugomos autorių teisių, ir turėtumėte rasti tinkamiausias savo pramonei. Pamatysite, kad svetainės yra įspūdingo universalumo, o tai reiškia, kad skiriasi paieškos modeliai, siūlomi raktiniai žodžiai ir rasti vaizdai. Štai keletas puikių įkvėpimo šaltinių:
1.1 „Pixabay“
„Pixabay“ yra labai vertinga, nes jame yra daugiau nei 1,6 milijono nuotraukų, o paiešką galite suskirstyti pagal kategorijas. Tokiu būdu lengviau sužinoti, kuo paieškos skiriasi kiekvienoje kategorijoje.
Maloni šio „raktinių žodžių tyrimo įrankio“ dalis yra keli kalbos palaikymo pasirinkimai, leidžiantys ieškoti raktinių žodžių idėjų savo kalba. Nereikia jų versti pačiam.
„Pixabay“ yra daugiau bendruomenė nei nuotraukų konglomeratas, ir jis gali veikti kaip nišinė, labai maža socialinės žiniasklaidos svetainė, kurioje yra sekėjų, pranešimų ir visų privilegijų. Manau, kad svarbu turėti nuolatinį vaizdų be autorių teisių šaltinį dabartiniam naudojimui, o „Pixabay“, atrodo, vienu metu išsprendžia dvi problemas: nemokamas nuotraukas ir visiškai naujus raktinius žodžius iš jų aprašymų.
Be to, tai yra bendruomenės svetainė, ja naudotis galima nemokamai, o jūsų indėlis turėtų būti nuotraukų įkėlimas jūsų vardu. Tačiau ši socialinė išmoka nėra privaloma, todėl svetainę galite naudoti nepaisant asmeninio portfelio. Siūlyčiau įkelti vaizdus, kai tik įmanoma, tačiau tai priklauso nuo asmeninio pasirinkimo.
Į paieškos laukelį įrašėme „šuo“ ir vienas iš paieškos raktinių žodžių – „siluetas“ – nėra jūsų bendrasis raktinis žodis, kai kalbama apie su šunimis susijusį turinį, ir nėra vienas iš populiariausių. Nepaisant to, tai tinkamas žodis, kurį reikia integruoti į jūsų straipsnius, ir paieškos sistema be problemų susies jį su jūsų tema.
1.2 Užraktas
„Shutterstock“ yra mokama paslauga. Čia pateiktos nuotraukos turi autorių teises, tačiau tai yra papildomas kokybės ženklas. Žmonės, mokantys už šią paslaugą, kad jiems būtų pateikiamos atitinkamos nuotraukos, yra į technologijas orientuoti žmonės, dirbantys interneto pramonėje ir vertinantys tikslumą. Todėl raktiniai žodžiai, kuriuos rasite iš ankstesnių paieškų ir nuotraukų aprašymų, yra specifinio pobūdžio ir gaivinantys jūsų nišą.
Abonentai taikys pagal svarbiausius raktinius žodžius, kad būtų rodomos tinkamos nuotraukos. Tai yra mokama prenumerata ir patikimumo reputacija, dėl kurios tai yra perspektyvus šaltinis norint iš naujo pažvelgti į tinkamiausius jūsų nišos raktinius žodžius.
Automatinio užbaigimo pasiūlymai bus aktualūs ir gaivūs, nors ne visada labai nišūs. Tačiau atsižvelgiant į paieškos variklių semantinį dėmesį, būdami konkretūs svarbūs koziriai – jei automatinis pildymas siūlo ankstesnes žodžio paieškas, tai galima semantiškai lengvai integruoti į mūsų temą.
1.3 „Stockvault“
„Stockvault“ yra nemokama nuotraukų paieškos paieškos sistema, puikiai tinkanti labai populiarių pramonės šakų paieškoms, o ne labai specifinėms nišoms, nes ją naudoja žmonės iš skirtingų aplinkų. Joje yra turbūt vienas iš išsamiausių kategorijų sąrašų, todėl labai lengva ieškoti ir matyti tikslius raktinių žodžių rezultatus.
Kadangi jie yra tokie universalūs, geriausia ieškoti žodžio kategorijoje ir tada pamatyti nuotraukų, pateiktų kaip rezultatus, aprašymą. Taip pat galite pamatyti, kaip jie skiriasi priklausomai nuo pasirinktos kategorijos (pavyzdžiui, vyrai ir moterys). Grąžinti rezultatai ir pasiūlymai dėl automatinio pildymo skirsis priklausomai nuo ankstesnės paieškos elgsenos konkrečioje kategorijoje.
Pvz., Jei ieškosite kavos ir spustelėsite atvaizdą, pamatysite kategoriją ir daug žymų, kurios gali būti naudojamos kaip semantiniai raktiniai žodžiai turinio kūrimo procese. „Stockvault“ siūlo vertingus kontekstinius raktinius žodžius ir fonus kiekvienam paieškos terminui ir kiekvienam rastam paveikslui. Tai gali būti išmani „AdWords“ raktinių žodžių planavimo priemonės alternatyva.
Todėl tai yra skirtingo požiūrio skirtingiems taikiniams ragas. Jei ieškote raktinių žodžių, skirtų skirtingoms tikslinėms grupėms, ši svetainė tai atlieka gana gerai.
1.4 laisvai skaitmeninės nuotraukos
„Freedigitalphotos“ yra dar vienas patikimas šaltinis, kai ieškoma populiarių raktinių žodžių idėjų. Nepaisant to, kad yra laisvas, jame nėra nieko pigaus. Visada turėsite daugybę paieškos rezultatų, kiekviename iš jų yra antraštės tekstas, kurį rasite daugiau nei naudinga, nes tam nereikia rankiniu būdu peržiūrėti visų rezultatų.
Galite nustatyti paiešką naudodami išplėstinį parametrų rinkinį, taip paveikdami rezultatus. Dar viena labai įdomi funkcija yra galimybė išskirti raktinius žodžius iš jūsų grąžintų paieškų. Pavyzdžiui, jei norite ieškoti „Coca-Cola “, bet ne „Pepsi Cola “ , visada galite naudoti filtrą „Išskirti raktinius žodžius“. Šiuo konkrečiu atveju „Pepsi Cola“ būtų priskirta neigiamam raktiniam žodžiui.
2. Generuokite raktinių žodžių idėjas naudodami žurnalus neprisijungus
Pradėkite skaityti žurnalus. Sužinokite, kokius raktinius žodžius turinio rinkodaroje naudoja turinio rinkodara – kadangi bendras stilius skiriasi nuo internetinio spausdinimo stiliaus, gausite daugybę idėjų, kurių ignoravote dėl SEO prielaidų.
Dirbant internete labai svarbu išlaikyti žvalumą. O jei reitinguose norite kitokių rezultatų nei konkurentai, galbūt turėtumėte ieškoti ir ten, kur jie to nedaro. Kaip jau dokumentavome anksčiau , žurnalai yra skirtingi šaltiniai, turintys unikalų turinį, galintys sukurti puikių raktinių žodžių jūsų verslui.
Apžvelgsiu tik svarbiausią priežastį – žurnalai yra puikus šaltinis tiems, kurie yra susirūpinę žodžiais. Galų gale, jie pateikia tai, ko mes tikimės, kad žiniatinklis taps viena diena turinio prasme: straipsniai, kurie pritraukia per dalyką ir rašymą, nesusėdę raktiniais žodžiais ir reitingais. Galbūt mes turėtume kreiptis į tai, kad išlaikytume žvalumą.
Žurnalų rinkoje yra hiper-tikslinių nišų. Jei jūsų pramonė tai leidžia (ir yra tikimybė, kad jei skaitote šį įrašą, tai tikrai!), Pažvelkite į nišinius žurnalus. Tikslas dideliam žurnalo turiniui yra nepaprastai didesnis, nes investicijos siekia tūkstančius dolerių ir redaktoriai neleidžia daryti klaidų, o tinklaraštį yra daug lengviau valdyti, reklamuoti ir išradinėti kiekvieną kartą, kai straipsnis suskaičiuoja žurnalų skaičių. auditorija.
3. Daugiau raktinių žodžių „Amazon“ pasiūlymai
Kita „Google Keywords Planner“ alternatyva yra „ Amazon“ . Tai pardavimo „Google“. Jo galia yra tokia didžiulė, kad neįmanoma nerasti to, ko ieškote, pradedant grožio produktais, baigiant knygomis ir vaizdo žaidimais. Čia taip pat galite sužinoti, ko žmonės ieško, labai konkrečiai.
Dėl visų kategorijų yra dviejų rūšių įžvalgos: viena iš skirtingų paieškos pasiūlymų, kuriuos gausite tam pačiam žodžiui skirtingose kategorijose, ir kita iš kategorijos bei jos pasiūlymų, kuriuos siūlote ieškodami produkto.
Kadangi „Amazon“ yra toks vertingas šaltinis, galite pasikonsultuoti su trečiosiomis šalimis, kad gautumėte pažangių rezultatų, ko ieško žmonės. Merchantwords , pavyzdžiui, yra labai profesionalus mokama paslauga, kuri kelia „Amazon” paieškos duomenų bazė perspektyvos.
„ Apple “ yra viena iš populiariausių „Amazon“ paieškų. Galimybė sutvarkyti rezultatus po didžiausios / mažiausios įprastos paieškos apimties arba pagal kategorijų tvarką leidžia mums išnagrinėti konkrečias dalis, kurios mums atrodo svarbiausios mūsų internetiniam verslui. Priklausomai nuo to, kiek populiarūs yra jūsų rezultatai, naudodamiesi šiuo įrankiu galite lengviau rasti raktinius žodžius daugiau nei vieną kartą, nustatydami populiarias temas tiksliai būdais, kuriais jie ieškomi svetainėje.
4. Atsakykite visuomenei
Daugiamečių straipsnių rašymas nėra lengvas, ypač kai atrodo, kad amžinai žaliam turiniui keliami papildomi reikalavimai, norint padaryti gerą įspūdį ir neatrodyti kaip šlamštas. Norint išlaikyti aktualumą laikui bėgant, reikia vizijos. „Answerthepublic“ gali būti labai lengva naudoti kaip raktinių žodžių tyrimo įrankį. Tai svetainė, kurioje pateikiami klausimai, kuriuos žmonės užduotų kita jūsų įterpta tema ar raktiniu žodžiu ir kuriuos galėtumėte realizuoti naujais raktiniais žodžiais arba – kodėl gi ne? – naujose turinio idėjose.
Šios svetainės pagrindinis puslapis yra labai nekantrus vyras su džemperiu, kuris, regis, trokšta išgirsti, kaip jūs atsakote į klausimą, kuris domina didesnei visuomenei. Taip pat yra keletas populiarių šalių, iš kurių galite pasirinkti, o rezultatai skiriasi nuo kiekvienos vietinės populiarios paieškos.
Rezultatai formuluojami kaip populiarūs klausimai, palyginimai, populiarios frazės, kuriose yra raktinis žodis, ir po jų pateikiami abėcėlės tvarka norimų temų pasiūlymai. Visus raktinių žodžių duomenis galite atsisiųsti į .csv.
5. Vikipedijos duomenų bazė
Vikipedija yra raktinių žodžių tyrimų šaltinis keliomis kalbomis, ypač todėl, kad jis apima daug temų. Kadangi straipsniai yra orientuoti į informaciją, o ne į raktinius žodžius, galite rasti atgaivinančią tekstinio požiūrio perspektyvą.
Žinoma, enciklopedija yra objektyvi (arba taip turėtų būti), ir dauguma straipsnių nebūtinai parašyti labai kūrybiškai. Tačiau nesilaikant bendrųjų rašymo internete taisyklių, rezultatas bus panašus į tą, kurį sukuria skaitant nišinius žurnalus – tik kitu rašymo stiliumi.
Išvada
Kai konkurencija yra per didelė, rizikuojate pakrypti prie vėjo malūnų. Taip atsitinka todėl, kad jūs, taip pat ir jūsų konkurentai, stengiatės reitinguoti pagal tuos pačius raktinius žodžius, kuriuos siūlo (maždaug) tie patys šaltiniai. Visada ieškau inkognito, kai tik noriu ką nors iš naujo pažvelgti. Nes, kad ir kokie protingi, paieškos sistemos įsimena mano istoriją ir siūlo atsakymus, susijusius su mano ankstesnėmis užklausomis. Čia nutinka tos pačios rūšies istorija – netrukus galėsite bėgti ratu.
Rašydami į savo nišą naudodami tuos pačius raktinius žodžius kaip ir konkurentai, įprasti žodžiai SERPS paverčia nuliu. Kita vertus, yra daugybė kūrybiškų būdų, kaip išlaikyti naują savo darbo perspektyvą. Ieškodamas atsakymų (ar klausimų?), Kur niekas kitas nedaro, skiriasi tendencijų rengėjas ir kitas eilutė. Be to, unikalių raktinių žodžių tyrimo įrankių paieška gali padėti padidinti SEO strategiją.
Pastaba: Šis tinklaraščio įrašas yra patobulinta senesnio, kurį turėjome, versija. Mes manėme, kad šis straipsnis yra vertingas tiems, kurie nori viršyti savo konkurentus, ir informaciją reikėjo atnaujinti, nes internetinė rinka vystosi labai greitai.