Esu įsitikinęs, kad dauguma jūsų esate susipažinę su „Buffer“ – „tweet“ planavimo programa, kuri tapo socialinės žiniasklaidos planavimo programa. Dabar šis įrankis laikomas būtinybe ne tik pradedantiesiems, bet ir kiekvienam verslui, kuris siekia puikaus turinio rinkodaros ir kurti sau gentį. Gavęs beveik 4 mln. USD metines pajamas, „Buffer“ sugebėjo tapti viena iš geriausių platformų planuoti, analizuoti ir kurti socialinės žiniasklaidos strategijas visose socialinės žiniasklaidos svetainėse, įskaitant „Facebook“, „Twitter“, „Google Plus“ ir „LinkedIn“.

 

Tiesa už startuolių rinkodaros strategijos

 

Toliau pateikiama atvirkštinė Buferio skaitmeninės rinkodaros strategijos inžinerija. Pabandysime išsiaiškinti, kokią strategiją jie naudojo kaip naują startuolį ir kaip ją pritaikė augdami savo įmonę ir tapdami būtinybe skaitmeninės rinkodaros agentūroms visame pasaulyje.

1. „BufferApp“ istorija

Kaip ir daugeliui kitų pradedančiųjų, istorija prasideda Jungtinės Karalystės kolegijos kambariuose, kuriuose Leo Widrichas ir Joelis Gascoigne’as sukūrė „Buffer“ statybinius elementus. Joelis parašo „twitter“ tvarkaraščio kodą ir netrukus po to apie tai praneša Liūtui. Idėja atrodė puiki tiek Liūui, tiek Joeliui, todėl užsimezgė partnerystė. Rinkodaros verslo pusė pateks į Leo Widricho rankas.

 

Būdamas rinkodaros naujiena, Leo pradėjo naudoti turinio rinkodarą kaip būdą reklamuoti verslą. „Buffer“ savo rinkodaros pastangomis daugiausia dėmesio skyrė tinklaraščiams ir socialinei žiniasklaidai. Pirmas žingsnis buvo pritraukti auditoriją ir pelnyti žinomumą dėl savo įrankio.

Buferis buvo patekęs į geriausius technologijų tinklaraščius, tokius kaip „Mashable“, „TechCrunch“, tačiau apie juos niekas nenorėjo rašyti.

Be to, net mažesnės auditorijos tinklaraščiai atsisakė kalbėti apie naujai sukurtą įrankį.

„Gerai. Sukurkime „Buffer“ tinklaraštį. Parašykime apie įdomius dalykus, esančius socialinės žiniasklaidos erdvėje, kad žmonėms tai būtų įdomu […] “ – Leo Widrichas 

Todėl Leo pradėjo pats kurti turinį ir paskelbti naujai sukurtame tinklaraštyje. Per pirmuosius 10 mėnesių jis rašė apie „Twitter“, kaip gauti daugiau sekėjų ir kaip „Twitter“ galėtų būti naudojamas SEO tikslams. Tada jis pradėjo leisti 2-3 straipsnius per mėnesį, tačiau netrukus kiekvieną savaitę parašė 3-4 straipsnius. Sukūręs puikų turinį, jis kreipėsi į kitus tinklaraščius ir paklausė, ar jų auditoriją domintų panašūs straipsniai.

Jis pradėjo kurti santykius. Jų auditoriją jis įgijo naudodamasis svečių dienoraščiais, o po 10 mėnesių „Buffer“ turėjo daugiau nei 100 000 vartotojų.

„Tada mes, iš JK, persikėlėme į Silicio slėnį. Po pusmečio slėnyje išaugino kai kurių didžiųjų angelų sėklą, ir aš išėjau iš studijų. Mano tėvai nebuvo tuo labai patenkinti “. – Leo Widrichas

 

Turinio strategijos pokytis atsirado, kai jie į savo įrankį integravo kitas socialinės žiniasklaidos platformas, tokias kaip „Facebook“ ir „LinkedIn“. Jų turinio rinkodara nusisuko nuo „Twitter“ ir pradėjo rašyti turinį apie socialinės žiniasklaidos rinkodarą ir jos panaudojimą. Jie nagrinėjo tokias temas kaip, kaip priversti „Google plus“ dirbti jums ir kas geriausiai veikia „ Facebook“ . Didžiausias turinio rinkodaros taktikos pakeitimas įvyko paskelbus turinio rinkodaros manifestą,  kurį paskelbė Randas Fishkinas. Manifeste buvo vienas dalykas:

Užuot sukūrę savo turinį potencialiems klientams, sukurkite jį jau pasiekiantiems influenceriams.

Šis taktikos pasikeitimas buvo pastebėtas „Buffer“ tinklaraštyje. Pradėta rodyti daugiau verslo, daugiau efektyvumo ir apskritai smagesnių straipsnių. Jų vidutinis 250 tweet’ų viename straipsnyje padidėjo keturis kartus ir pasiekė 1000 su šiuo jungikliu ir sėkmingomis turinio strategijomis.

Jie norėjo paveikti influencerius ir jiems tai pavyko padaryti.

Pažvelkime nuodugniau, kaip jų paleidimas tapo kelių milijonų dolerių verslu:

2. „BufferApp“ SEO strategija

„Buffer“ nenaudojo tradicinės nuorodų kūrimo formos, kad pasiektų sėkmę, su kuria jie susiduria šiandien. Tai, ką jie padarė, yra grynas organinis augimas per turinio rinkodarą ir įsilaužimą. Šiame skyriuje mes atskleisime SEO metriką, susijusią su skaitmeninės rinkodaros strategija, kuria užsiima Buferis.

2.1 SEO matomumo supratimas

SEO matomumas „Bufferapp“

Žvelgdami į pažintinio SEO duomenis , galime pamatyti gerai įvykdytos ilgalaikės strategijos rezultatą. Lėtas, bet stabilus seo matomumo augimas, o kai jis pakilo 2014 m. Birželio mėn., Augimas buvo eksponentiškas. Matomumo kritimas, kurį galite pastebėti rugsėjį SEO matomume, buvo „skubotas“ perėjimas nuo HTTP į HTTPS kartu su rankiniu baudu, gautu iš „Google“. Jie gana greitai atsigavo, atrodo. Išskyrus augimą, pastovus augimas buvo greitas. Padidėjęs SEO matomumas nuo birželio priklauso nuo turinio rinkodaros strategijos keitimo ir temų, apie kurias iki šiol paprastai rašė „Buffer“, išplėtimo.

2.2 „Alexa“ matomumo kasimas

„Alexa Visibility Bufferapp“

„Alexa“ reitingų metrika rodo įvertintą svetainės reitingą, palyginti su kitais iš interneto. „Buffer“ atveju „Alexa“ diagrama atspindi diagramą iš socialinio matomumo skyriaus: birželio mėn. Smarkiai išaugo ir rugsėjo mėnesį sumažėjo gretos.

Jų įrankis, skirtas tikslams visame pasaulyje, turintis 1150 reitingą reiškia, kad jiems tikrai gerai sekasi. Dar kartą  pastebime, kad birželį padidėjo pasaulinis reitingas, ir turiu paminėti, kad tik turinio rinkodaros perjungimas padėjo įgyti daugiau matomumo SERP, tačiau tai taip pat padidino „Alexa“ gretas.

Svarbu nepamiršti, kad „Alexa Traffic“ įrankis savo rezultatuose kartais gali būti visai kitoks, nes jis renka duomenis tik iš vartotojų, naudojančių „Alexa“ įrankių juostą.

2.3 Kokius raktinius žodžius nustato buferis?

Reitingas Raktažodžiai Bufferapp

Turinio rinkodaros naudojimas norint reklamuoti savo verslą yra gerai įvertintas pagal ilgus ir tinkamus raktinius žodžius. Kaip galite pastebėti aukščiau pateiktoje diagramoje, dauguma aukšto rango „Buffer“ raktinių žodžių nukreipia į tinklaraščio straipsnius. Tai yra gera metrika, į kurią reikia atkreipti dėmesį, kai norite sekti turinio rinkodaros strategijos sėkmę.

 

Diagramoje rodomi nesusiję raktiniai žodžiai yra dėl bendro svetainės autoriteto. Buferio autoritetas padidėjo ir pradėjo reitinguoti raktinius žodžius, į kuriuos jie nebūtinai sutelkė dėmesį. Tai tik padidina jų turinio rinkodaros strategijos sėkmę ir leidžia jiems skleisti savo turinį įvairiausiomis temomis, nes svetainės autoritetas jau nustatytas.

 

2.4 Mistinė „Google“ bausmė

Buferio srauto sumažėjimas

Ekrano kopija iš open.bufferapp.com/august-content-report/

Pirmiau minėtas SEO matomumo sumažėjimas atsirado dėl skuboto jų socialinio tinklaraščio perėjimo iš HTTP į HTTPS kartu su rankiniu „Google“ nuobaudu. Sprendimas pakeisti buvo priimtas „Google“ paskelbus , kad atsižvelgs į svetainės saugumą ir HTTPS naudojimą per HTTP. Jų noras greitai peršokti į grupę sukėlė klaidų. Be to, jie laiku nesuvokė klaidos ir sugebėjo prarasti didelę dalį organinio srauto. Buferis taip pat gavo rankinį  įspėjimą apie baudą „Google Webmaster Tools“, tačiau daugiau informacijos apie tai nepateikė.

 

Jie ištaisė problemą dėl HTTPS ir paminėjo, kad padedamas Johno Muellerio  („Google“ žiniatinklio valdytojų tendencijų analitiko) ir jo komandos, Bufferis taip pat atsigavo po „Google“ baudos.

 

Šiuo metu „Google“ mano, kad HTTPS yra lengvas reitingavimo veiksnys, turintis įtakos maždaug 1% svetainių, tačiau ateityje galime tikėtis, kad veiksnys taps sunkiasvoris.

 

2.5 Nuorodų kūrimo strategija – šešėlis ar ne?

Nenatūralios nuorodos „Bufferapp“

Žiūrint į atgalinės nuorodos profilį, atrodo, kad „Buffer“ nėra taip gerai, kalbant apie nuorodų būklę. Daugiau nei 22% nuorodų, nukreipiančių į ją, yra nenatūralios. Tai galėjo sukelti „Google“ baudą ir didžiulius organinio srauto nuostolius. SEO matomumo diagramoje reitingai sumažėjo ir tai galėjo būti iš pirmiau minėtos rankinės bausmės kartu su skubotu perėjimu iš HTTP į HTTPS.

 

Nuorodos gaunamos iš buferio valdiklio ir visos jos nukreipia į katalogą „/ add“.

„Google“ teigė, kad į valdiklius įterptos nuorodos yra didelis ne ne, todėl mūsų įrankis nuorodas pažymėjo kaip nenatūralias.

Galime manyti, kad nuorodos yra iš tinklaraščių, kuriuose yra įdiegti socialiniai valdikliai. 

Bet tą puslapį „Robotai.txt“ nurodo ne taip, todėl neturi įtakos reitingams.

„Bufferapp Robotstxt“

Mes galime pamatyti, kaip jie suveikė dar vieną „Google“ nuobaudą. Naudodamas failą robots.txt , „Buffer“ paprašė „Google“ ir kitų žiniatinklio tikrintuvų neindeksuoti to katalogo savo svetainėje. Tokiu būdu „Google“ neindeksuos nuorodų ir nelaikys jų nenatūraliais. „Google“ nuobauda būtų buvusi suveikta, o jų organinis srautas būtų pasiekęs dugną. Tos eilutės faile robots.txt tikrai jas išsaugojo.

Dienoraščiai Pagrindinis tikslinis „Bufferapp“

Buvo tikrai protinga, kad jie nukreipė valdiklį tik į vieną savo svetainės katalogą. Tokiu būdu jie gali lengvai užblokuoti katalogo indeksavimą faile robots.txt.

 

Nuorodų kūrimo strategija = santykių kūrimas

 

Žvelgdami į bendrą atgalinių nuorodų profilį, nuorodų įgijimo greitį ir bendrą SEO strategiją, galime pasakyti, kad „Buffer“ iš tikrųjų nenaudojo tradicinės  nuorodų kūrimo strategijos. Atrodė, kad jie suprato, jog nuorodų kūrimas nuo nenatūralių nuorodų ieškojimo žiniatinklio kataloguose ir tinklaraščių įrašų šlamšto perėjo prie organiškesnės strategijos. Jie naudojo naują nuorodų kūrimo mentalitetą:

Nuorodų kūrimo mentalitetas – kurkite aktualų ir patrauklų turinį, kad sukurtumėte reputaciją bendruomenėje ir susietumėte savo svetainę.

 

3. Kokia jų turinio rinkodaros strategija

Atskleidę „Buffer“ SEO strategiją, galime pastebėti, kad visos „Buffer“ rinkodaros pastangos yra sutelktos į turinio rinkodarą. Kitame skyriuje mes nuodugniau apžvelgsime jų turinį, tikslą ir „Buffer“ skaitytojų elgesį.

3.1 Viskas prasidėjo nuo svečių dienoraščių

 

Pradėta nuo svečių komandiravimo

„Buffer“ turinio strategija prasidėjo nuo kelių įrašų jų tinklaraštyje ir socialinio informavimo apie kitus aukšto lygio tinklaraščius ir žurnalus. Jie naudojo svečių komandiravimą kaip būdą, kaip padidinti savo svetainės žinomumą ir autoritetą, kad ateityje, įgiję skaitytojų pasitikėjimą, galėtų daugiau dėmesio skirti savo svetainei. Aukščiau pateiktoje diagramoje pastebime, kad šiandien pagrindiniai nuorodų šaltiniai yra „tinklaraščio įrašai ar forumo temos“ ir „trumpa teksto pastraipa“. Buferis sėkmingai sugebėjo sukurti pokalbius, kad padidintų supratimą apie jų taikymą.

 

3.2 Svečių paskelbimas buferio tinklaraštyje

Didžiulis dalijimosi aktyvumas „Bufferapp“

Po to, kai svečiai rašė daug internetinių dienoraščių ir užmezgė santykius internete, jie daugiau dėmesio skyrė savo tinklaraščiui. „Buffer“ turėjo didžiulį pasisekimą savo straipsniais, ypač „Twitter“. Kai kurie jų tinklaraščio įrašai pasiekė daugiau nei 20 000 žmonių. Pažymėtina tai, kad jie pasiekė tinkamus žmones, susijusius su jų verslu.

Šiais laikais jų straipsniuose yra vidutiniškai 4000 „Twitter“ bendrinimų, kartais pasitaikančių apie 7 000 arba 8 000. Jiems pavyko sukurti „socialinį sekėją“ – gentį, kuri bendrauja su Buferiu kiekviename jų parašytame straipsnyje.

3.3 Autorių skaičius ir pranešimų dažnumas

„Bufferapp“ tinklaraščių autoriai

Išsiaiškinus tikslų autorių, parašiusių svetainėje, skaičių, galima lengvai padaryti atlikus paprastą „Google“ užklausą.

Naudojant užklausą „ site: blog.bufferapp.com/author-„ intitle: page “, SERP parodys visus autorių katalogo puslapius.

Kaip minėta įžangoje, pirmuosius 10 mėnesių tinklaraštyje rašė tik Leo Widrichas, „Buffer“ įkūrėjas. Kai jie vis labiau augo ir pasiekė didesnę auditoriją, daugiau rašytojų pasirinko savo verslą. Mums pavyko rasti, kad 45 rašytojai parašė tinklaraštį „Buffer“. Šie tikrai padėjo sukurti puikų turinį ir išplėsti buferio auditoriją.

 

Matydami tinklaraščio raidą laikui bėgant, galime pastebėti, kad paskelbimo dažnis labai išaugo. Per pirmuosius 10 mėnesių buferio tinklaraštis kiekvieną savaitę vidutiniškai paskelbė 2–3 straipsnius. Toliau jis padidėjo iki 4-5 kiekvieną savaitę, o šiais laikais jie leidžiasi beveik kasdien. Ir tai tik jų pačių tinklaraštyje. Leo Widrichas  teigė, kad per pirmuosius devynis mėnesius jis parašė apie 350 straipsnių, 3–4 straipsnius kiekvieną dieną ir stengėsi, kad jie būtų paskelbti skirtingose ​​svetainėse.

 3.4 Kokį turinį skelbia buferis

Laikui bėgant, buferiniame tinklaraštyje paskelbto turinio tipai taip pat keitėsi. Per visą laiką jis turėjo du svarbius jungiklius. Pirmiau minėjau, kad iš pradžių tinklaraščio turinys buvo sutelktas į straipsnius apie „Twitter“. Buvimas „Twitter“ planavimo programoje buvo „Buffer“ būdas sukurti patikimą ir aktualią gentį.

 

Pirmasis jungiklis pasirodė integravus „Facebook“ ir „LinkedIn“ į tvarkaraštį. Tuomet tinklaraštyje daugiausia dėmesio buvo skiriama įvairioms socialinės žiniasklaidos pasaulio temoms. Tai nereiškia, kad kiti „Twitter“ straipsniai nebuvo paskelbti, tačiau autoriai taip pat sprendė verslo plėtrą ir augimą socialinės žiniasklaidos temomis.

 

Paskutinis turinio pakeitimas įvyko paskelbus Turinio rinkodaros manifestą. Tai privertė „Buffer“ rašytojus nukreipti ne tik į susijusius vartotojus, bet ir į influencerius. Dabar temos buvo labiau sutelktos į verslą, psichologiją ir apskritai lengvąsias temas. Tai padvigubino socialinį atsaką – straipsniai, kuriuose vidutiniškai vidutiniškai buvo 250 „Twitter“ bendrinimų, sugebėjo pasiekti 1000.

 3.5 Koks turinys geriausiai tinka buferiui

Kiekviename verslo segmente turinį geriau pritaikyti tam tikrai asmeniui. Kai tai bus pasiekta, galima pridėti papildomų patikslinimų ir koregavimų, kad turinys atitiktų kiekvieną iš pagrindinių socialinių platformų. Pažvelkime, koks turinys veikia kiekvienoje „Buffer“ socialinėje platformoje:

„Twitter“

Geriausias 4 „Twitter“ turinio buferis

„Twitter“ dažniausiai naudojami straipsniai:

  • Spalvų mokslas rinkodaroje Kodėl „Facebook“ yra mėlyna – su daugiau nei 16800 „Twitter“ akcijų. Išsamus straipsnis, kuriame daugiau nei 1300 žodžių parašė Leo Widrichas. Straipsnyje gausu tyrimų apie nusistovėjusius prekių ženklus, spalvų psichologiją ir a / b testavimą .
  • Idealus visko internete ilgis, pasak mokslo – apie 13000 „Twitter“ bendrinimų. Dar vienas išsamus Kevano Lee parašytas straipsnis, kuriame jis išvardija tobulą įrašų ilgį kiekvienoje svarbioje socialinės žiniasklaidos platformoje.
  • Nemokamas vaizdų šaltinių sąrašas – apie 7000 „Twitter“ bendrinimų. Skelbimas apie nemokamą įrankį, kurį sukūrė buferio komanda.
  • 10 moksliškai įrodytų būdų, kaip padaryti save laimingesnį – apie 7000 „twitter“ bendrinimų. Vienas iš straipsnių, pasirodžiusių perėjus prie turinio, skirto influenceriams.

 

Iš šių duomenų galime išskirti faktą, kad išsamios analizės straipsniai „Twitter“ yra tikrai geri.

Pažvelkime, koks turinys geriausiai tinka „Facebook“: 

4 geriausi „Facebook“ turiniai

Geriausi 4 „Facebook“ straipsniai:

  • Spalvų mokslas rinkodaroje Kodėl „Facebook“ yra mėlyna – maždaug 14 000 „Facebook“ akcijų. Tas pats straipsnis, vedantis veiklą „Twitter“ platformoje, geriausiai tiko ir „Facebook“.
  • Šoninių projektų mokslas – su beveik 6500 „Facebook“ akcijų. Išsamus straipsnis, kuriame pristatoma, kaip pomėgiai ir papildomi projektai gali pagerinti bendrą veiklą.
  • Kelionė iš „Crafters“ į „Traction“: „Buffer“ spalio mėnesio rinkodaros ataskaita  – apie 5000 „Facebook“ akcijų. Rinkodaros ataskaita, kurioje išsamiai aprašyta „Buffer“ rinkodaros pastangų būklė rugsėjo ir spalio mėnesiais.
  • Naujausi „Twitter“ „Facebook“ pakeitimai  – su 3700 „Facebook“ akcijų. Išsamus straipsnis apie „Twitter“ ir „Facebook“ pokyčius.

 

Matome, kad „Buffer“ rinkai tas pats išsamus turinys, kuris veikia „Twitter“, gerai veikia ir „Facebook“.

Galime pradėti daryti išvadą, bet išanalizuokime „Google Plus“ veiklą prieš ją:

4 geriausi „Google“ turiniai

Geriausi 4 „Google Plus“ straipsniai yra šie:

  • Spalvų mokslas rinkodaroje, kodėl „Facebook“ yra mėlyna  – šiame straipsnyje buvo beveik 4000 „Google Plus“ akcijų. Tas pats straipsnis, vedantis veiklą „Twitter“ ir „Facebook“
  • Idealus visko internete ilgis, pasak mokslo  – apie 3000 „Google Plus“ akcijų. Išsamus straipsnis, kuriame pristatoma, kaip pomėgiai ir papildomi projektai gali pagerinti bendrą veiklą.
  • 2 patarimai, kaip geriau rūpintis intravertais ir ekstravertais – turėdami 3500 „Google Plus“ akcijų. Labai sėkmingas išsamus straipsnis „Google plus“ platformoje, o ne daugelyje kitų.
  • Nemokamų vaizdų šaltinių sąrašas  – turint 3000 „Google Plus“ akcijų, šiame straipsnyje skelbiama apie nemokamą įrankį, kurį sukūrė buferio komanda.

 

Išsamūs ir ilgi straipsniai labai gerai tinka ir „Google Plus“. Jie aiškiai rado tai, ko ieškojo jų auditorija, ir moka tuo naudotis.

Geriausias bendrinamas turinys

Bendra išvada, koks turinys veikia „Buffer“, yra tai, kad ilgi ir nuodugniai gerai ištirti straipsniai sukėlė daugiau traukos socialinės žiniasklaidos platformose.

Gerbėjų elgesys skirtingose ​​socialinės žiniasklaidos platformose nėra labai didelis, jie visi mėgsta skaityti ir dalintis tuo pačiu turiniu. Faktas, kurį taip pat aišku matyti aukščiau pateiktoje diagramoje, kuri parodo bendrą socialinės žiniasklaidos veiklą „Facebook“, „Twitter“ ir „Google Plus“ kartu.

 

3.6 Socialinių signalų ir nuorodų koreliacija

Kai įmonė vykdo turinio rinkodaros strategiją, ji turi laikytis įvairių metrikų: socialinę trauką, kurią generuoja turinys, atgalinių nuorodų, kurias sukuria straipsniai, kiekį ir net kiekvienam kūriniui pateiktus komentarus. Kiekvieną iš šių metrikų verta sekti atskirai, tačiau kai turite po kelis duomenų taškus, galite ištirti, kaip jie koreliuoja kiekvienoje socialinėje platformoje.

 

Pirmiausia leiskite man paaiškinti, ką rodo toliau pateiktos diagramos. Tai koreliacija tarp tinklaraščio įrašo socialinės žiniasklaidos veiklos ir nuorodų, nukreipiančių į tą straipsnį, kiekio. Tai labai svarbi metrika, kurią reikia ištirti, norint sužinoti, ar padidėjęs socialinis dalijimasis įgyja daugiau atgalinių nuorodų į svetainę. Duomenys taip pat naudojami norint sužinoti, kuris turinio tipas sukuria daugiau atgalinių nuorodų ir koks turinio tipas labiausiai traukia socialinius tinklus.

 

Šioje diagramoje taškai nurodo kiekvieną straipsnį, bendrinamą per „Twitter“, o „x“ ašyje – nurodančių domenų, nuo kurių susietas konkretus straipsnis, kiekis. Pirmiausia panagrinėkime „Twitter“ dalį ir nukreipiančius domenus:

„Tweets vs referating Domains“

Grafike parodyta vidutinė teigiama koreliacija tarp „tweetų“ ir nukreipiančių domenų skaičiaus, o tai reiškia, kad dėl didelio „Twitter“ bendrinimų skaičiaus gaus daug persiuntimo domenų. Pažvelkime toliau į „Facebook“ veiklą ir sužinokime, ar dėl ten vykstančios socialinės veiklos atsiras daugiau atgalinių nuorodų:

„Facebook“ vs nukreipiantys domenai

Net jei nėra tokios stiprios koreliacijos tarp „Facebook“ veiklos ir nukreipiančių domenų skaičiaus, dėl didelio dalijimosi vis tiek bus gautas didelis persiuntimo domenų kiekis.

„Google“ ir nukreipiančių domenų koreliacija

Tą patį galima pasakyti ir apie „Google Plus“. Kaip ir kitose socialinės žiniasklaidos platformose, didelis „Google Plus“ akcijų kiekis sukels daugybę nukreipiančių domenų.

 

Apskritai nepastebėjome, kad viena socialinė žiniasklaida pernelyg išsiskyrė iš kitos dėl koreliacijos tarp socialinių akcijų ir nukreipiančių domenų padidėjimo. Atrodo, kad „Twitter“ užima pirmaujančią poziciją socialinės dalies atžvilgiu, nukreipdama į domenų padidėjimą, tačiau tik nedaug. Buferis ir toliau juos visus naudoja tuo pačiu intensyvumu, nes nė vienas iš jų nesukurs daugiau atgalinių nuorodų nei kitas.

 

4. Augimo įsilaužimo strategija – naudojami triukai

Kiekvienam startuoliui, įskaitant „Buffer“, gauti vardą ir sukurti vartotojų bei gerbėjų bazę yra vienas iš sunkiausių iššūkių. Norint konkuruoti su nusistovėjusiais prekių ženklais tradiciniais metodais, reikės daug pastangų, o rezultatai pasirodys vėlai. „Buffer“ tai žinojo, ir jie kūrybingai plėtojo savo augimo strategiją.

„Bufferapp“ pridėkite valdiklių tinklaraščius

 

Tiriant „ Visual Link Explorer“ diagramą atrodo aišku, į kurį rinkos buferį buvo nukreipta. Pažvelkime atidžiau, kad tiksliai sužinotume, kurios nišos davė geriausius rezultatus rinkodaros srityje.

 

4.1 Svarbiausios nišos, naudojančios „Bufferapp“

Norėdami išsiaiškinti „Buffer“ augimo strategiją, turime pasidomėti, kuri svetainių kategorija nukreipia atgal į programą. Pabandykime sužinoti, kurios nišos geriausiai veikė „Buffer“:

Tinklaraščio kategorijos Temos „Bufferapp“

 

Diagramoje pateikiamos nišos, kuriose naudojamas valdiklis „Bufferapp“. Panašu, kad įrankis yra daug naudojamas verslo ir technologijų tinklaraščiuose. Pasak „  Google“, šios dvi kategorijos šiuo metu iš viso reiškia 2 milijonus tinklaraščių internete. Ši augimo strategija skirta sutelkti dėmesį į tas kategorijas, kuriose slypi daugybė įtakingų žmonių. Kai jie bus pasiekti ir konvertuoti, buferio augimas buvo beveik eksponentiškas, kaip matėme socialinio matomumo diagramoje.

 

4.2 „Freemium“ modelis

Nemokamai naudojamas „Bufferapp“

Kita „Buffer“ naudojama augimo strategija buvo „ Fremium“ verslo modelis . Ši strategija apibūdinama kaip siūlanti paslaugą nemokamai, tačiau už papildomų funkcijų ir funkcionalumo kainą (priemoką). Tai puikus ir paprastas būdas įgyvendinti įsilaužimo į augimą strategiją, nes įrankis tampa savo reklamos platforma. Norėdami tai išvalyti, kuo daugiau vartotojų naudos įrankį, tuo daugiau jį pamatys ir, savo ruožtu, naudos ir pan. Tarp nemokamų vartotojų daugelis ras naudojimąsi aukščiausios kokybės įrankio funkcijomis ir mokės už papildomą jo teikiamą funkciją. Tai jiems puikiai pasiteisino, nes buferinė programa pasirodė vartotojų tinklaraščiuose ir svetainėse, kurdama daugiau supratimo apie įrankį.

4.3 Buferio tinklaraščio valdiklis – tvarkingas augimo įsilaužimo triukas

Nerdy Bufferapp

 

„NerdyData“ duomenys suteikia įdomių įžvalgų, ieškant buferio mygtuko kodo savo paieškos sistemoje, įrankis savo duomenų bazėje aptiko beveik 3000 svetainių. Taigi 3000 svetainių, turinčių „bufferapp“ ir turinčios nuorodą, nukreipiančią atgal į buferio puslapį. Tai yra vienas iš būdų sukurti nenatūralias nuorodas, tačiau, kaip minėta aukščiau, jie naudojo failą robots.txt, kad neleistų „GoogleBot“ indeksuoti katalogo, į kurį nukreipia nuoroda.

 

Pažvelkime, kaip tai atsispindi nuorodos stiprinimo greičiu:

„Explorer Bufferapp Cognitiveseo“

Įvedęs nuorodą į savo valdiklį, „Buffer“ labai padidino mėnesio ryšio greitį. Atgalinių nuorodų naršyklėje galime tiksliai nustatyti, kiek svetainių kiekvieną mėnesį prideda savo programą.

 

4.4 Augimo įsilaužimo idėja – vidinis srauto stiprintuvas jiems ir kitiems

Dar viena įdomi įsilaužimo strategija, kurią jie naudoja, yra padaryta naudojant įrankio skirtuką „Pasiūlymai“. Skirtuke „Pasiūlymai“ pateikiama būtent tai, ką sakoma, ty siūlomi įvairūs straipsniai, kurie buvo pasidalinti tą dieną ir toje pramonėje. Turėdamas savo turinio strategijoje daugelį kitų temų, išskyrus socialinę žiniasklaidą ir verslą, „Buffer“ gali reklamuoti savo tinklaraščio įrašus savo įrankyje ir vis dar būti aktualus pramonei, kurioje yra vartotojas.

„Bufferapp Growth Hack“

Pažvelkite, kaip tai veikia. Vartotojas patikrina, koks turinys jam rekomenduojamas, filtruoja temas ir pasirenka tai, kas įdomu vartotojų gerbėjų ratui. Dažniausiai pasiūlymų laukeliuose galėsite rasti „Buffer“ tinklaraščio įrašą. Tai yra įdomus ir kūrybingas būdas reklamuoti savo verslą naudojant įrankį, kurį jie reklamuoja.

Pradžia – buferis padeda buferiui reklamuotis!

Papildoma paskata įdiegti „Bufferapp“ savo svetainėje yra tai, kad tik tokiu būdu turėsite turinį programos pasiūlymų skiltyje.

 

4.5 API ir duomenų integravimas kaip augimo įsilaužimo įrankiai

 

„Bufferapp Growthhack Awareness“

Svarbu suprasti, kai naudojate ar kuriate API, tai padaryti taip, kad, kai jis būtų naudojamas valdikliams ar kitoms programoms kurti, jis automatiškai atneštų daugiau turinio į savo tinklą. API yra skirta tam, kad pagrindinė paslauga, šiuo atveju „bufferapp“, taptų vartotojams patogesnė, net jei ji naudojama per trečiosios šalies programinę įrangą. Šiuo atveju buferio API yra orientuota į galutinį vartotoją, kūrėją, ir pateikia jam visą dokumentaciją ir įrankius, reikalingus lengviau integruoti buferio programą į naujai sukurtą programą ar valdiklį.

 

Naudodamas API kaip įsilaužimo į augimą strategiją, „Buffer“ leido kitiems kūrėjams pasidalyti savo rinkomis, naudoti „bufferapp“. Kadangi „Bufferapp“ sėkmę lemia aktyvių vartotojų skaičius, jiems pavyko ne tik paskatinti daugiau žmonių naudotis jos pagrindine paslauga, bet ir padidinti bendrą rinkos vietą.

 

Išvada

Buferio sėkmė priklauso nuo nusistovėjusios rinkodaros strategijos, kai turinys yra puikus, patrauklus ir, svarbiausia, verta dalintis. Jiems pavyko sukurti gentį, kuri bendrautų su jais visose socialinėse platformose ir noriai atsakytų į kiekvieną naują kokybišką turinį, kurį pateikia. „Buffer“ pavyko rasti tinkamą turinio rinkodaros, augimo įsilaužimo derinį ir kartu su tikrai geru produktu jie tapo beveik nepakeičiama priemone.

 

Jie suprato, kad rinkodaros rezultatai nesuteiks sėkmės per naktį, ir pasirinko natūralų būdą plėtoti savo verslą. Jie didžiąją savo sėkmės dalį skolingi už puikią turinio rinkodaros strategiją.

 

Mes norime, kad jūs paimtumėte iš šio straipsnio:

  • Sutelkite dėmesį į puikaus, patrauklaus ir bendrinamo turinio kūrimą.
  • Jei jūsų turinys puikus, jis natūraliai įgis savo saitus.
  • Pasitarkite su influenceriais, nes jie gali pritraukti savo gentį prie jūsų produkto.
  • Turėkite kantrybės ir prisiminkite, kad užsiimate ilgalaikiu planu. Nesitikėkite rezultatų per naktį!
  • Visada išbandykite naujus turinio elementus. Pažiūrėkite, kas geriausiai tinka jūsų skaitytojams ir kas kiekvienai socialinės žiniasklaidos platformai.
  • Būkite kuo kūrybiškesni, naudodami įsilaužimo į augimą strategijas. Stenkitės, kad jūsų produktas būtų laikomas ir jį būtų sunku pakeisti galutiniam vartotojui.

 

Kokius dar faktus galite išgauti iš buferio sėkmės analizės? Ar išbandėte kurią nors iš aukščiau išvardytų taktikų ir kaip jos jums pasisekė galiausiai?

By Vaiva