Kategorijos
SEO

Google srautas žemyn

Per pastaruosius metus SEO peizažas labai pasikeitėNatūralus srautas ateina ir praeina, atrodo, kad svetainių našumas yra nepastovus, o dienos pabaigoje galite savęs paklausti: kodėl sumažėjo mano natūralus srautas? Ar „Google“ vėl pakeitė savo algoritmą? Ar tam tikra SEO ataka buvo mano svetainėje, ar aš tai padariau? Ir nors jūs vis ieškote priežasčių, dėl kurių jūsų sunkiai užimtos gretos ir eismas sumažėjo, jūsų nusivylimas tampa vis didesnis, nes jūsų problemos sprendimas atrodo vis toli.

 

Kurį laiką dirbame SEO pramonėje ir nešiojame daugybę kepurių: skaitmeninės rinkodaros specialistai, įrankių kūrėjai, patarėjai, tyrėjai, reklamos autoriai ir kt. Tačiau visų pirma mes, kaip ir jūs, esame svetainių savininkai. Mes patyrėme peripetijų, susijusių su organiniu srautu, ir bandėme suprasti, kodėl „Google“ srautas taip pat smarkiai sumažėjo. Turėdami visa tai omenyje, sugalvojome palengvinti jūsų darbą ir sudėjome sąrašą su 16 populiariausių priežasčių, galinčių sukelti staigų srauto sumažėjimą, nesusijusių su „Google“ algoritmų pakeitimais ar baudomis.

 

16 priežasčių, kodėl sumažėjo jūsų natūralus srautas ... Tai nėra „Google“ kaltė!

 

Toliau nenurodžius 16 pagrindinių priežasčių, dėl kurių gali sumažėti organinis srautas:

 

  1. Domeno vardo keitimas ir „Google“ nesakymas
  2. Visko indeksavimas be savo turinio apkarpymo
  3. „Google“ indeksuoja jūsų puslapius per robots.txt
  4. Savo svetainės pertvarkymas ir neatlikimas 301 nukreipimas į senus puslapius
  5. Perėjimas iš pakatalogio į padomenį
  6. Atsisakymas kurti puikų turinį arba apskritai kurti turinį
  7. Skaičiuokite savo nuorodas, o ne nukreipiančius domenus
  8. Nepaisoma „Mobile First Indexing“
  9. Jūsų svetainės perkėlimas į lėtą prieglobą
  10. Nepaisydami savo sugadintų puslapių ir nuorodų
  11. Samdant SEO bendrovę, kuri garantuos jums greitą srautą
  12. Daug šešėlinių nuorodų numetimas kitose svetainėse
  13. Nenaudojama „Alt“ ir pavadinimo žymų
  14. Turinio kopijavimas – viduje ir išorėje
  15. Nepaisoma kanoninių žymų
  16. Naudojant tą patį komercinio inkaro tekstą

Išvada

 

 

 

1. Domeno vardo keitimas ir „Google“ nesakymas

 

Galbūt prisiminsite „Face Off“ filmą iš 97-ųjų, kur Nicolas Cage’as yra teroristas, o John Travolta – FTB agentas. Ir, kaip tai vyksta filmuose, jie buvo apsėsti vienas kitu. Travoltai reikia informacijos iš Cage’o brolio, todėl jam atliekama operacija, kurios metu jis gauna Cage’o veidą; keli siužeto posūkiai vėliau ir Cage’as turi Travoltos. Jie ir toliau siekia vienas kito su nauja tapatybe, blogiukas geras, geras vaikinas ir pan. (Ir beveik) niekas nežinojo, kas yra kas. Dar svaigsta galva?

 

Na, situacija yra panaši, jei nuspręsite pakeisti savo domeno vardą ir niekam apie tai nepasakysite, ypač paieškos sistemoms. Tiesiog su mažiau dramos ir veiksmo scenų.

 

Nesvarbu, kokių priežasčių turėtumėte pakeisti domeno vardą, jei norite būti tikri, kad natūralus srautas sumažėja, niekam nepraneškite apie pakeitimą. Ypač „Google“.

 

Net nė žodžio. Tokiu būdu įsitikinsite, kad jūsų naujas vardas, taip pat ir paieškos variklio srautas, bus toks, kokio net nėra skaitmeniniame pasaulyje.

 

Vis dėlto, jei norite išlaikyti natūralios paieškos srautą ir reitingus, pakeisdami domeno vardą, leiskite „Google“ dabar naudodami  specialiai sukurtą įrankį „Search Console“.

 

adreso pakeitimo įrankis

2. Visko indeksavimas be savo turinio genėjimo

 

Vienas geras būdas sumažinti natūralios paieškos srautą, kaip sakoma skyriaus pavadinime, yra indeksuoti kiekvieną jūsų svetainės puslapį, o ne apkarpyti turinį.

 

„Google“ nuolat stengiasi tobulinti paieškos algoritmą ir aptikti kokybišką turinį, todėl išleido „ Google Panda 4.0“ naujinį. Ką iš tikrųjų veikia šis atnaujinimas? Pagal „Google“ idėją apie vertingą turinį jis prastina žemos kokybės turinį ir pagerina jo kokybę . Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje galite pamatyti, kokio turinio neturėtumėte ieškoti, jei tikrai esate pasiryžęs iš savo natūralaus srauto padaryti netvarką.

 

kokybės turinio gairės

 

Kiekvienoje svetainėje yra visžalio turinio, kuris pritraukia organinį srautą, ir kai kurie puslapiai yra negyvos medienos.

 

Jei nenorite, kad jūsų paieškos srautas sumažėtų, „Google“ rodyklėje turėtumėte turėti tik tuos puslapius, kuriuos norite reitinguoti.

 

Priešingu atveju galite užteršti savo svetainės srautą. Puslapiai, užpildyti pasenusiu ar nekokybišku turiniu, lankytojui nėra naudingi ar įdomūs. Taigi jie turėtų būti genimi dėl jūsų svetainės sveikatos. Žemos kokybės puslapiai gali turėti įtakos visos svetainės veikimui. Net jei pati svetainė laikosi taisyklių, žemos kokybės indeksuotas turinys gali sugadinti visos partijos organinį srautą.

 

Jei nenorite, kad jūsų „Google“ srautas smarkiai sumažėtų dėl indeksavimo ir turinio genėjimo, žemiau pateiksime veiksmus, kuriuos turite atlikti, kad galėtumėte sėkmingai apkarpyti savo turinį. Mes išplėtojome šią temą ankstesniame tinklaraščio įraše . Vis dėlto prieš tai norėdami pabrėžti tai, kad nėra lengva priimti sprendimą pašalinti indeksuotus puslapius iš „Google“ indekso, ir, jei elgsis netinkamai, jis gali būti labai neteisingas. Tačiau dienos pabaigoje turėtumėte atnaujinti „Google“ indeksą su informacija, kurią verta reitinguoti ir kuri padeda jūsų vartotojams.

 

1 žingsnis. Nustatykite savo svetainės „Google“ indeksuojamus puslapius

 

Yra keli būdai, kaip identifikuoti indeksuojamus puslapius. Čia galite rasti keletą būdų čia , ir pasirinkti vieną, kuri yra labiausiai tinka jūsų svetainę.

 

Vienas iš būdų tai padaryti yra „Search Console“ paskyra, kaip ir toliau pateiktame ekrano kopija. Čia rasite bendrą indeksuotų puslapių skaičių kartu su grafiniu jo raidos rodymu rodyklės būsenoje.

 

paieškos konsolės „Google“ indeksas

 

Norėdami gauti visą savo svetainės vidinių nuorodų rinkinį, toje pačioje „Search Console“ turite eiti į kategoriją „Paieškos srautas> Vidinės nuorodos“. Tokiu būdu turėsite visų savo svetainės puslapių (indeksuotų ar ne) sąrašą ir nuorodų, nukreipiančių į kiekvieną, skaičių. Tai gali būti puiki paskata išsiaiškinti, kurie puslapiai turėtų būti genimi.

 

paieškos indeksas „Google“ pavyzdyje

 

2 žingsnis. Nustatykite savo svetainės mažą srautą ir blogai veikiančius puslapius

 

Žinoma, visi jūsų puslapiai yra svarbūs, tačiau kai kurie svarbesni nei kiti. Štai kodėl genėjimo procese labai svarbu nustatyti duomenis apie parodymų skaičių, paspaudimus, paspaudimų rodiklį ir vidutinę poziciją.

 

„Google Analytics“ pavyzdys

 

3 žingsnis. Neindeksuokite nepakankamai gerų puslapių

 

Kai žinosite puslapius, kurie jus traukia, kad ir kaip kartais tai gali būti skaudu, turite pradėti neindeksuoti tų puslapių. Kad ir kaip sunku buvo juos sukurti ir padaryti „Google“ gerai matomus, kai reikia pašalinti juos nuo paieškos sistemos radaro, viskas yra kiek mažiau sudėtinga. Žemiau galite rasti du būdus

 

  • Neleiskite šių puslapių faile robots.txt nurodyti „Google“ netikrinti tos jūsų svetainės dalies. Atminkite, kad turite atlikti reikalingus veiksmus tinkamai, nes nenorite pakenkti paieškos reitingams .
  • Prastai veikiantiems puslapiams pritaikykite meta be indekso žymą. Pridėkite žymą <META NAME = ”ROBOTS” CONTENT = ”NOINDEX, FOLLOW”>. Tai pasakys „Google“ neindeksuoti puslapio, bet tuo pačiu metu tikrinti kitus iš jo susietus puslapius.

 

3. „Google“ indeksuoja savo puslapius per robots.txt

 

Puikus būdas nutraukti interneto srautą net nepastebint yra robots.txt. Iš tiesų, apie robots.txt failą jau seniai diskutuojama žiniatinklio valdytojams, ir jis gali būti stiprus įrankis, kai jis gerai parašytas. Vis dėlto tas pats robots.txt gali būti įrankis, kuriuo galite šaudyti sau į koją. Kitame įraše parašėme išsamų straipsnį apie kritines klaidas, kurios gali sugadinti jūsų srautą .

 

mass-ranking-drop-robots-txt

 

Prieš plėtodami šią temą, leiskite man priminti, kad pagal „Google“ robots.txt failas yra failas, esantis jūsų svetainės šaknyje, nurodantis tas jūsų svetainės dalis, kurių nenorite pasiekti paieškos variklių tikrintuvai. Nors šiuo klausimu yra daugybė dokumentų , vis tiek yra daug būdų, kaip galite patirti natūralios paieškos srauto sumažėjimą. Žemiau pateiksime dvi dažniausiai pasitaikančias, tačiau kritines klaidas, susijusias su robots.txt.

 

1. CSS ar vaizdo failų blokavimas iš „Google“ tikrinimo

 

„Google“ algoritmas tampa vis geresnis ir dabar sugeba perskaityti jūsų svetainės CSS ir JS kodą ir padaryti išvadas, kiek turinys naudingas vartotojui. Kaip teigė pati „Google“ , CSS, „Javascript“ ir net vaizdų neleidimas yra jūsų svetainės paieškos srautas.

 

leisti „Google“ tikrinti vaizdus ir „javascript“

 

2. Neteisingas pakaitinių simbolių naudojimas

Pakaitinis simbolis yra simbolis, naudojamas pakeisti vieną ar daugiau simbolių arba juos vaizduoti. Pakaitalai paprastai yra žvaigždutė (*), žyminti vieną ar daugiau simbolių, arba klaustukas (?), Kuris reiškia vieną simbolį.

Iki šiol turite klausti savęs, kaip * gali staigiai sumažinti natūralaus srauto skaičių.

Na, kalbant apie robots.txt, jis gali.

 

Tarkime, kad norite užblokuoti visus URL, kuriuose yra PDF. pratęsimas. Jei į robots.txt įrašote eilutę, kuri atrodo taip: Vartotojo agentas: „Googlebot Disallow“: /*.pdf$. Ženklas „$“ iš galo robotams nurodo, kad tik URL, kurie baigiasi PDF, neturėtų būti tikrinami, o kiti URL, kuriuose yra „PDF“, turėtų būti tikrinami. Žinau, kad tai gali skambėti komplikuotai, tačiau šios istorijos moralas yra tas, kad paprastas netinkamai naudojamas simbolis gali pažeisti jūsų rinkodaros strategiją kartu su natūraliu srautu. Žemiau galite rasti sąrašą su teisingomis „robotx.txt“ pakaitos atitikmenimis ir, jei tik jūs jų skaičiuojate, turėtumėte būti saugioje svetainės srauto pusėje.

 

taisyti-pakaitos-rungtynes-robotstxt

4. Savo svetainės dizainas ir neatlikimas 301 nukreipimas į senus puslapius

 

Perkeldami savo svetainę iš vieno domeno į kitą, jei norite įsitikinti, kad akimirksniu prarandate bet kokį srautą į savo svetainę, kuris šiuo metu jums patinka, ir visi naujieji lankytojai bus sutikti 404 puslapiu, neįgyvendinkite tinkamų peradresavimų.

 

Bet koks geras natūralios paieškos srautas, kurį šiuo metu patiriate, gali būti tik atmintis, jei nepavyksta atlikti 301 peradresavimo.

 

Tarkime, kad ką tik pakeitėte savo verslą ir, be kitų, pakeitėte savo svetainės adresą. Ar jūsų „Google“ srautas smarkiai sumažės? Tik jei nuspręsite tai padaryti.

 

Turėdami tik kelias kodo eilutes, galite perkelti visą natūralios paieškos srautą iš vieno domeno į kitą.

 

Tai, ką daro 301 nuolatinis peradresavimas, yra nukreipti bet kurį lankytoją, įskaitant paieškos sistemas, į jūsų naują svetainę. Kartu su tiesioginiu srautu jūsų senosios svetainės „Google“ amžius, autoritetas ir reputacija perkeliami į naują interneto adresą.

Kaip ilgai turėtumėte saugoti 301-uosius? Kaip sako dauguma meilės dainų žodžių, amžinai ir amžinai.

 

Ar tai padės atsikratyti „Google“ bausmės ? Na, dėl to galima diskutuoti, tačiau šiuo klausimu jau parašėme ankstesnį įdomų tinklaraščio įrašą .
Daugiau informacijos, kaip tinkamai įgyvendinti peradresavimus, galite rasti tiesiai iš pačių „  Google“ atstovų .

 

SEO matomumas padidėja dėl 301 peradresavimo

5. Perėjimas iš pakatalogio į padomenį

Jei manote, kad galite perkelti dalį savo svetainės iš pakatalogio į padomenį nenukritę paieškos srauto, pagalvokite dar kartą.

Tarkime, kad norite perkelti savo tinklaraštį iš pakatalogio URL (yourwebsiterulz.com/blog) į padomenį (blog.yourwebsiterulz.com). Nors Mattas Cuttsas, buvęs „Google“ inžinierius, teigė, kad „jie yra apytiksliai lygiaverčiai ir iš esmės turėtumėte eiti su tuo, kuris jums yra lengvesnis pagal konfigūraciją, savo TVS, visa kita“, atrodo, kad viskas yra šiek tiek daugiau komplikuota nei tai.

 

Šiuo klausimu yra keletas įdomių atvejų tyrimų , kurie rodo visiškai priešingai. Žemiau galite pamatyti ekrano kopiją iš iwantmyname.com  perjungimo tarp pakatalogio ir padomenio. Po kurio laiko eismo sumažėjimo jie nusprendė pakeisti pakeitimus.

reitingo sumažėjimas dėl perjungimo į padomenį iš pakatalogio

Ekrano nuotrauka paimta iš iwantmyname.com

Vis dėlto kokia yra problema iš tikrųjų?

 

Ar „Google“ nėra pakankamai protinga, kad žinotų, jog naujai sukurtas padomenis yra to paties domeno dalis?

Na, „Google“ žengė šia linkme ir daug geriau atpažino ir susiejo turinį, esantį padomenyje, su pagrindiniu domenu. Problema ta, kad jie dar nėra pakankamai geri, kad galėtų pasikliauti šiuo veiksniu, ir šia kryptimi gali sumažėti organinis srautas.

 

Tikintis, kad šis SEO techninis pobūdis laikui bėgant pasikeis, šiuo metu rekomenduojama laikyti savo turinį viename padalinyje ir šakniniame domene, pageidautina poaplankiuose.

 

6. Atsisakymas kurti puikų turinį arba apskritai kurti turinį

 

Geriausi filmai ne visada laimi geriausius prizus. Panašus dalykas vyksta ir skaitmeninės rinkodaros pasaulyje.

 

Geriausias turinys ne visada turi geriausią natūralios paieškos srautą, tačiau paieškos sistemos tikrai bando reitinguoti svetaines pagal jų turinį.

 

Vien pažvelgę ​​į naujausius „Google“ atnaujinimus galime pasakyti, kad paieškos variklis nuolat tobulina ir tobulina savo algoritmą, kuris automatiškai renka puslapius pagal turinio kokybę. Yra net kokybės įvertinimo gairės  ir „Google“ baudų turinys.

 

Skaičiuojama ir kita metrika bei veiksniai, tačiau turinys yra vienas iš aukščiausių reitingo veiksnių; ir neturėtumėte leisti savo turiniui dulkėti, nebent nuspręstumėte visam laikui palikti skaitmeninį pasaulį.

 

Grįžtant prie analogijos su filmais, nepakanka turėti puikų scenarijų; jums reikia puikios vaidybos, nuostabios muzikos, geros režisūros ir kt., kad galėtumėte laimėti geriausio paveikslo prizą.

 

Jūs neturėtumėte vesti turinio skaičiaus tik tuo atveju, jei planuojate staiga sumažėti natūralaus srauto. Ir jei jau turite gerą interneto srautą, tuo labai nesitikėkite. SERP yra nepastovus, skaitant yra rašoma daugybė turinio ir reikia neatsilikti.

 

Pažvelkime į žemiau pateiktą ekrano kopiją. Mes išanalizavome dvi svetaines: livescience.com ir emedicinehealth.com.

 

„Site Explorer“ nuorodų skaičiaus pavyzdys

 

Ir nors livescience.com turi daug daugiau nuorodų nei konkurentas, panašu, kad emedicinehealth.com veikia geriau pagal daugelį svarbių raktinių žodžių. Kodėl, galite susimąstyti. Na, atsakymas paprastas: turinys. Nors jie abu siūlo gerą turinį, livescience.com yra svetainė, kurioje pateikiama bendra informacija apie daugelį dalykų, o emedicinehealth.com siūlo straipsnius, labai susijusius su temomis, paliekant įspūdį, kad ši svetainė tikrai siūlo patikimą turinį. Nesakome, kad 5 milijonai nuorodų livescience.com neturi reikšmės, tačiau atrodo, kad kai kuriais atvejais turinys sveria daugiau.

7. Savo nuorodų, o ne nukreipiančių domenų skaičiavimas

Ar žinote posakį: neskaičiuokite dienų, bet priverskite dienas skaičiuoti? Na, tai kažkaip galioja ir SEO pasaulyje.

Arba bent jau nuorodų kūrimo pramonėje. Vien žiūrėdami nuorodų skaičių ir nerimaudami dėl nuorodų dauginimo, nenukelsite į pirmąjį „Google“ puslapį. Kita vertus; tai tikriausiai privers jus dingti SERP.

 

Kviečiu pažvelgti į žemiau pateiktą ekrano kopiją.

kognityvus SEO svetainių naršyklės pavyzdys apie nuorodas

 

Jei žiūrime į nuorodų skaičių ir tik tą skaičių, viskas atrodo puikiai: 3 milijonai nuorodų. Tai gana kažkas; puikus pasirodymas. Vis dėlto, žiūrint į nukreipiančio domeno skaičių, visas jūsų įvertinimas išnyksta, tiesa? Tik 30 nukreipiančių domenų, kurie sugeneravo 3 milijonus nuorodų.

 

Ko norėtumėte: 30 žurnalistų, rašančių apie jus 3 milijonų straipsniuose, arba 100 žurnalistų, rašančių apie jus 1000 straipsnių?

 

Kaip manote, kurioje situacijoje įgysite daugiau patikimumo ir autoriteto? (Labai tikiuosi, kad pasirinksite antrą atvejį).

8. Pirmojo mobiliųjų telefonų indeksavimo ignoravimas

 

Jums gali būti ne naujiena, kad „Google“, spręsdama, kaip reitinguoti rezultatus, pirmiausia žiūri į mobilųjį turinį, o ne į stalinį kompiuterį.

 

„Mano verslas yra sutelktas darbalaukyje, man nerūpi mobilusis“, „Google“ gali patekti tiesiai į 99 puslapio pabaigą.

 

Tai vadinama pirmuoju indeksavimu mobiliesiems ir, kaip nurodė „ Google“ ,  tai reiškia, kad algoritmai ilgainiui pirmiausia naudos mobiliąją svetainės turinio versiją, kad gautų balus iš tos svetainės, suprastų struktūrinius duomenis ir rodytų tų puslapių fragmentus mūsų rezultatuose.

 

Pirmiausia nepaisykite indeksavimo mobiliesiems, jei norite, kad „Google“ nepaisytų jūsų svetainės.

9. Svetainės perkėlimas į lėtą prieglobą

 

Ar esate susipažinęs su posakiu: nesvarbu, kaip lėtai judate tol, kol nesustojate? Puiku, tiesa? Na, pamiršite apie tai, kai kalbate apie savo svetainės našumą.

 

Prieglobos reikalai atrodo visai kitokie.

 

Geras hostingas negarantuos jums vietos viršuje. Tačiau lėtas kompiuteris tikrai sumažins natūralios paieškos srautą.

 

„Google“ nuolat kartojo, kaip puslapio greitis veikia svetainių našumą. Jie netgi sukūrė tam įrankį . Yra keletas svetainės greičio našumo įrankių, kurie praverčia bandant išsiaiškinti jūsų svetainės našumą.

Žiniatinklio našumo įrankio pavyzdys

Ekrano nuotrauka paimta iš tools.pingdom.com

 

Pigus priegloba gali skambėti viliojančiai ir mes negalime jūsų dėl to kaltinti. Vis dėlto, kalbant apie sąnaudas ir naudą, tai gali „kainuoti“ jūsų svetainės srautą, jūsų verslo pajamas.
Bendri serveriai yra įprastas sprendimas ir jie gerai veikia daugumą svetainių.

 

Kartais dalijimasis gąsdina.

 

Jei esate bendrame serveryje, taip patogu, kaip jums gali būti, vienas išteklių ištroškęs kaimynas gali užmušti jūsų svetainės greitį, taigi ir jūsų natūralios paieškos srautą. Geresni serverių sprendimai gali būti VPS (virtualūs privatūs serveriai) arba specialūs serveriai. Jie iš tiesų yra brangesni, tačiau jie atsiperka.

 

10. Nepaisydami savo sugadintų puslapių ir nuorodų

 

Nežinojimas yra palaima … kartais. Bet niekada, kai kalbama apie skaitmeninę rinkodarą. Nebent norite patirti tikrai nemalonų srautą.

Gali atsitikti, kad dabar bus prarastos nuorodos arba sugadintas puslapis dėl tikrinimo problemos ar panašaus. Vis dėlto, kai jūsų sugadinti puslapiai ir nuorodos sudaro tokią pat figūrą kaip jūsų telefono numeris, galite susidurti su problema; kalbant apie svetainės naudotojų patirtį ir organinį srautą. Padidės jūsų atmetimo rodiklis, padidės jūsų tinkamumas naudoti, prarasite nuorodas ir pradėsite savęs klausti „kodėl sumažėjo mano natūralus srautas“?

Pažvelkite į žemiau esantį vaizdą. Skaldytų puslapių skaičius yra didžiulis, jau nekalbant apie prarastas nuorodų sultis. Ar dėl šios problemos kenčia eismas? Lažiniesi, kad taip yra. Ar tai galima išspręsti? Atsakymas vėl yra „taip“.

 

sugadintų puslapių pavyzdys „Site Explorer“

 

Ironiška tai, kad kartu su visais sugadintais puslapiais iškylančiomis problemomis taip pat yra keletas numatytų galimybių. Jei norite susigrąžinti prarastą srautą ir susieti sulaužytus puslapius, galite atlikti dvi paprastas treniruotes:

 

  • 301 peradresavimas – tokiu būdu nuorodų sultys pereis į peradresuotą puslapį.
  • „Pataisykite“ tuos puslapius – galite sukurti nukreipimo puslapį su tam skirtu turiniu.

 

Panašus dalykas nutinka prarastų nuorodų atveju. Kaip minėta anksčiau, poros prarastų nuorodų turėjimas nėra tokia didelė problema. Vis dėlto, kai jūs kasdien prarandate šimtus nuorodų, tai turėtų būti jums pavojaus signalas.

 

kasdien prarastų nuorodų diagrama

 

Kadangi esame jūsų natūralios paieškos srauto numeris vienas, toliau pateikiame du veiksmus, kurie gali padėti jums įvykus dideliam pamestų nuorodų sumažėjimui:

  • Raskite tas pamestas nuorodas. Čia gali būti SEO įrankiai. Mes rekomenduojame naudoti „ Site Explorer“, nes tai suteikia tiesioginių rezultatų ir yra lengva naudoti.
  • Susisiekite su žiniatinklio valdytoju, kuris turi sugadintą nuorodą. Iš tiesų, čia yra šiek tiek informacijos ir tinklų, tačiau jūsų srautas ir raktinių žodžių reitingavimas yra vertas visų pastangų.

11. Samdant SEO kompaniją, kuri garantuos jums greitą srautą

 

Didelis srautas yra visiškai pageidautinas rezultatas ir nėra nieko blogo, turint omenyje šį tikslą, nesvarbu, kokią strategiją pasirinkote įgyvendinti.

 

Laikykite galvą debesyse, bet kojas – ant žemės.

 

Bet kas nutinka, kai jūsų noras viršija bet kokius realius lūkesčius? Jūs samdote SEO kompaniją, kuri garantuos jums pirmąją poziciją dėl visų laikų konkurencingiausių raktinių žodžių.

Iš tiesų, pirmiausia turėtumėte paklausti bet kurios skaitmeninės rinkodaros įmonės:

 

Ar mano svetainė užims 1 vietą? Bet jei atsakymas yra teigiamas, pradėkite ieškoti kažko kito, nesamdykite jų!

 

SEO įmonės reitingas Nr. 1

Tai, žinoma, jei jums rūpi natūralus srautas ir bendra atvykstančios rinkodaros strategija ir nenorite iš jų sukelti netvarkos. Tiesa ta, kad „Google“ turi tiek daug taisyklių ir algoritmų, kaip įvertinti svetainę, ir kad SERP yra toks nepastovus, kad beveik neįmanoma nuspėti, kurioje svetainėje bus geriausias organinis srautas ir dėl kokių tikslių priežasčių.

 

Jei norite nukristi iš sunkiai dirbančios Nr. 14 pozicijos į # 79, galite pradėti ieškoti kompanijų, kurios reklamuojasi taip, kaip pavaizduota žemiau esančiame paveikslėlyje. Mes net nežinome, kuo tikėti kalbant apie įmones, kurios žada garantuotą greitą srautą: kad tai kvailystė (tokiu atveju jums jos nereikia) ar šarlatanai (tokiu atveju jų nenorite). Jei norite sužinoti daugiau apie SEO agentūras ir kaip jos gali sugadinti jūsų svetainės srautą, apie tai parašėme ankstesnį  tinklaraščio įrašą .

 

12. Daug šešėlinių nuorodų numetimas kitose svetainėse

 

Jau galite žinoti, kad nenatūralios nuorodos gali sukelti problemų ir staiga sumažėti organinis srautas. „Google“ sukūrė visą eilę algoritmų  pakeitimų ir nuobaudų, pavadintų mielų gyvūnų vardu, sukuriančiomis nenatūralias interneto persona grata nuorodas.

 

Vis dėlto, jei esate tikrai pasiryžęs išnaudoti natūralų „Google“ srautą, turėti daug nenatūralių nuorodų gali nepakakti.

 

Turėdami daug nenatūralių nuorodų, susietų tik su vienu puslapiu, tai yra tikras darbas, skirtas prarasti didžiulį srautą.

 

Tiesiog pažvelkite į žemiau pateiktą ekrano kopiją. Iš tiesų, ten yra nenatūralus ryšių klausimas; bet be to, dauguma nenatūralių nuorodų nukreipia tik į vieną puslapį.

 

nuoroda į vieną nenatūralų puslapio pavyzdį

 

Jei esate panašioje situacijoje, kaip nurodyta toliau pateiktoje ekrano kopijoje, rekomenduojame ją išspręsti, nes jei tai iki šiol neturėjo įtakos, tai tikrai bus ilgalaikė. Lengviausias būdas nustatyti nenatūralias nuorodas ir jų atsikratyti yra naudojant specializuotus  įrankius .

 

13. Nenaudojate Alt ir Title žymių

Geriausias būdas nuspėti ateitį yra ją sugalvoti. Panašu, kad tai „Google“ šūkis. Kadangi taip, „Google“ gali „perskaityti“ jūsų atvaizdą ir tai gali būti reitingavimo veiksnys. Tai užfiksavome ankstesniame straipsnyje . Kai tai jau vyksta, „Alt“ ir „title“ žymių naudojimas yra įprastas dalykas. Todėl jokių „alt“ ir pavadinimų žymių = nėra srauto.

„Google“ suteikia gana didelę alternatyvių tekstų vertę, kad nustatytų, kas yra paveikslėlyje, taip pat nustatytų aplinkinio teksto temą.

alternatyvaus teksto pavyzdys

Pirmiausia turėtumėte naudoti alternatyvų tekstą ne tik SEO tikslams, bet ir todėl, kad akli ir silpnaregiai žmonės nežinos, koks yra vaizdas. Antra, taip, pavadinimas ir „Alt“ žymos daro įtaką jūsų srautui, kaip minėjo patys paieškos varikliai.

Jei norite, kad jūsų eismas būtų saugus ir patikimas, įtraukite temą į pavadinimo žymą ir paveikslėlio alternatyvųjį tekstą.

Mes nesakome, kad turėtumėte šlamšti savo fokusuojančius raktinius žodžius kiekvienoje alternatyvioje žymoje ar pavadinime. Bet jūsų įrašams reikia gero, susijusio vaizdo, kuriame būtų prasminga turėti jus dominančius raktinius žodžius.

14. Turinio kopijavimas – viduje ir išorėje

Paprasčiau tariant, pasikartojantis turinys yra tas turinys, kuris internete rodomas daugiau nei vienoje vietoje. Ar tai tokia didelė skaitytojų problema? O gal ir ne. Bet jums yra labai didelė problema, jei turite pasikartojantį turinį (viduje ar išorėje), nes paieškos sistemos nežino, kuri turinio versija yra originali ir kurią turėtų reitinguoti.

 

Ar pasikartojantis turinys gali sukelti jūsų svetainės problemų? Atsakymas yra teigiamas.

 

Nors teigiama , kad nėra bausmės už dubliuotą turinį, tai, kad neturite unikalaus turinio, neleis gauti natūralios paieškos srauto iš „Google“. Tiesa ta, kad paieškos sistemos apdovanoja unikalumą ir pridėtinę vertę bei filtruoja pasikartojantį turinį; ar tai būtų išorė, ar vidus.

Turint pasikartojantį turinį nebūtinai bus baudžiama už jūsų svetainę, tačiau jie visiškai nepadės patenkinti jūsų srauto.

 

15. Kanonų žymių nepaisymas

Gali būti, kad norite apsaugoti savo svetainę ir pereiti nuo HTTP prie HTTPS. Lengviau pasakyti nei padaryti. Kelyje gali pasirodyti daugybė problemų, kurios gali sugadinti jūsų sunkiai dirbamą organinį srautą. Tačiau yra vienas dalykas, kuris tikrai gali sugadinti jūsų svetainės dalykus, perkeldamas svetainę į https; ir tai yra kanoninė žyma.

 

Tiesa ta, kad pagrindinė paieškos sistemų problema yra nustatyti pirminį turinio šaltinį, kuris yra prieinamas keliuose URL. Todėl, jei turėsite tą patį turinį ir „http“, ir „https“, „suklaidinsite“ paieškos variklį, kuris jus nubaus, ir jūs patirsite eismo nuostolių. Štai kodėl labai svarbu naudoti rel = canonical žymas. Kas tai yra?

Kanoninė nuoroda yra HTML elementas, padedantis žiniatinklio valdytojams išvengti pasikartojančių turinio problemų, nurodant „kanoninę“ arba „pageidaujamą“ tinklalapio versiją

Kad įsitikintumėte, jog viską darote paieškos sistemose, „Google“ palaikymo puslapyje galite rasti daugiau informacijos šiuo klausimu .

patrankos URL teisingo naudojimo pavyzdys

Jei man patinkate analogiją, jei keliaujate iš vienos vietos į kitą, norėtumėte, kad paštininkas išsiųstų visus meilės laiškus naujuoju adresu ir nenorėtumėte, kad jie būtų pamesti senoje pašto dėžutėje, kurios niekas nenaudoja. tiesa? (Spėju, kad norėtumėte, kad sąskaitos būtų siunčiamos senuoju adresu). Panašus dalykas nutinka perkeliant jūsų svetainės adresą.

Jei nenorite, kad natūralus srautas sumažėtų visam laikui, turite naudoti re = canonical žymas.

16. To paties komercinio inkaro teksto naudojimas

 

Raktinių žodžių įdėjimo dienos praėjo, ar bent jau tuo norime tikėti. Vis dėlto, kalbant apie inkarinius tekstus, ne tik per didelis jų naudojimas gali sugadinti srautą, bet ir to paties inkaro teksto naudojimas daugumai jūsų nuorodų gali būti problema.

 

Tarkime, kad jūs parduodate šunų maistą. Ir greičiausiai norėsite kuo didesnio srauto pagal raktinį žodį „šunų maistas“. Sukūrę / sukūrę / uždirbdami visas nuorodas naudodami tą patį inkaro tekstą, iškilsite problemų. Jei turite 600 nuorodų, iš kurių 400 naudoja inkarą „šunų maistas“, galite susidurti su problema; tai tikrai pakels raudoną vėliavą paieškos varikliams. Ir visi žinome, ką daro paieškos sistemos, kai gauna tokio tipo pavojaus signalus: jie pradeda taikyti nuobaudas ir perkelia jūsų svetaines taip toli nuo vartotojo, kad net nepateksite į 100 geriausių.

 

inkaro teksto netinkamo naudojimo pavyzdys

 

Įvairūs inkaro tekstai, firminiai ir komerciniai raktiniai žodžiai kartu rodo jūsų nuorodos profilio natūralumą ir sveikatą.

 

Išvada

Vietoj išvados pasilepinkite man porą minučių, kad galėčiau pasidalinti istorija su jumis.

 

Kažkada buvo senas ūkininkas. Vieną dieną jo arklys pabėgo. Išgirdę šią žinią, aplankyti atvyko jo kaimynai. – Tokia nesėkmė, – pasakė jie, bet ūkininkas atsakė: – Pamatysime.

Kitą rytą arklys grįžo pas ūkininką, kartu atsinešęs dar du arklius.

„Tiesiog puiku“ sušuko kaimynai! Vėlgi ūkininkas atsakė: „Pamatysime“.

Kitą dieną jo sūnus susilaužė koją, todėl mes negalėjome padėti jo tėvui ūkininkauti. – Tai baisu, – pasakė kaimynas. – Mes pamatysime, – atsakė senasis ūkininkas.

Po poros dienų kariuomenė atvyko į kaimą rengti naujokų. Kadangi ūkininko sūnui buvo lūžusi koja, jie jo neįdarbino. Visi sakė: „Kokia laiminga situacija“.

Ūkininkas vėl nusišypsojo ir pasakė: „Pamatysime“.

 

Šios istorijos moralas yra tai, kad viskas yra kontekstualu. Tai taikoma ir kasdieniams įvykiams, ir jūsų internetinei rinkodarai, srauto šaltiniams ir konversijų rodikliams. Būna, kad tai, kas atrodo kaip galimybė iš tikrųjų būti nesėkme ir atvirkščiai. Mes visi atliekame pakeitimus savo svetainėse, kad turėtume daug srauto. Mes nuolat kovojame dėl gaunamų nuorodų, domeno autoriteto, techninio SEO, srauto kritimo diagnozavimo, paieškos apimties, raktinių žodžių tyrimų ir pamirštame žengti kelis žingsnius atgal ir pamatyti, kaip visa tai įtakoja bendrą mūsų svetainės našumą. Mes užfiksavome reitingo kritimo problemą ir ankstesniame įraše, taip pat galite ją pažvelgti, kad geriau suprastumėte šį reiškinį.

 

Niekas nenori būti reitinge, bet niekas to nenori, tačiau tai būna realybė. Kad ir kiek norėtume kaltinti algoritminėmis nuobaudomis, rankiniais veiksmais ar kitomis įprastomis priežastimis, kartais reikia tiesiog atidžiau pažvelgti į pačių atliktus veiksmus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *