El. Pašto atviros kainos rodo didžiausią el. Laiškų, kuriuos siunčiate savo auditorijai ir potencialiems klientams, efektyvumą. Kuo geresnė jūsų elektroninio pašto sudėtis ir struktūra, tuo labiau ketinate tvariai plėtoti savo verslą. Mes sukūrėme (tikriausiai) didžiausią praktinių patarimų sąrašą, kuris padės jums pritraukti el. Pašto rinkodarą ir ypač padidinti jūsų el.
Daugiau nepateikdami, pateikiame jums puikų 53 puikių metodų sąrašą, kaip žymiai padidinti atvirą palūkanų normą.
I. TAPKITE DALYKO LINIJŲ MEISTRU
- Pasirinkite temos eilutę, kuri sužadina smalsumą
- Kreipkitės į perspektyvas vardais
- Naudokite „Open Loops“, kuris sužadina skaitytojo smalsumą
- Norėdami sukurti asmeninį santykį su savo perspektyvomis, naudokite humorą
- Norėdami sukelti smalsumą, pasinaudokite neigiamų temų eilutėmis
- Pasinaudokite viktorinų galia. Paskelbkite juos temos eilutėje
- Pridėti vaizdo įrašą. Paskelbkite jį temos eilutėje, kad padidintumėte susidomėjimą
- Būk žaismingas. Naudokite jaustukus temos eilutėje, kai tai tinkama
- Turėkite mažiausiai 5 antraštes, parašytas prieš iš tikrųjų siunčiant vieną
- Pasinaudokite atitinkamomis naujienomis, kad sukurtumėte skubumą iš temos eilutės
- Norėdami padidinti smalsumą ir lojalumą, naudokite el. Pašto serijas
- Įvairių temų eilių A / B bandymo alternatyvos
II. LAIKYKITE SKAITYTUVUS
- Sukurkite antrą potencialų klientą
- Norėdami sukurti potraukį daugiau turinio, naudokite informacijos spragą
- Naudokite mokomuosius el. Laiškus, kad vėl pritrauktumėte perspektyvas, kurios paslydo
- Sutelkite savo kopiją į kliento interesus, o ne į savo produktą
- Paklauskite, kodėl kai kas nors atsisako prenumeratos
- Priverskite tą patį pranešimą sukti aplink daugiau nei vieną raginimo veikti mygtuką
- Prekės ženklas „Nuo“ vardas. Nustatykite asmenvardį ir jo laikykitės
- Prieš siunčiant juos visuomenei, peržiūrėkite el. Laiškus viduje
- Perskaitykite gramatiką, ne tik dėl rinkodaros aktualumo!
- Užbaikite el. Laišką klausimu, kad padidintumėte įsitraukimą
III. BŪKITE ATSARGUS, KAD JŪSŲ PAŠTAI IR DAŽNUMAS
- Visiems el. Laiškams naudokite tą patį pristatymo laiką (ypač naujienlaiškiams)
- Venkite sąrašo nuovargio. Venkite siųsti per daug el. Laiškų
- Gaukite teisingą pranešimo ilgį – jei reikia, temos eilutėje pridėkite TL; DR
- Išbandykite automatinius elgesio suaktyvintus el. Laiškus, kad išnaudotumėte vartotojų elgseną
- Paprašykite savo kontaktų nuspręsti, kaip dažnai jie nori matyti laiškus iš jūsų
- Dar kartą atsiųskite neatidarytus el. Laiškus
- Sukurkite laukimą link sekančio el. Laiško iš serijos
- Praneškite kontaktui, kad jūsų el. Paštas yra šviežias
IV. Venkite šlamšto filtrų
- Saugokitės žodžio „Nemokama“. Tai gali suaktyvinti šlamšto filtrus
- Temos eilutėje naudokite mažąsias raides
- Savo kontaktų el. Laiškus naudokite tik tam, ko jie tikisi iš jūsų
- Padarykite sąrašą dvigubo pasirinkimo
- Paprašykite kontaktų įtraukti jus į adresų knygą
- Venkite priedų, kai tik įmanoma
- Optimizuokite savo HTML, kad padidintumėte pristatomumą
- Naudokite gerai optimizuotus vaizdo įrašus, kad gautumėte pranešimą savo kliento gautuosiuose
- Optimizuokite vaizdus, kad mobiliuosiuose įrenginiuose jis būtų jautrus
- Naudokite el. Pašto autentifikavimą, kad suklastotos sąskaitos negalėtų siųsti el. Laiškų jūsų vardu
- Prijunkite savo dabartinę vietą prie el. Pašto paskyros, kad lengviau pastebėtumėte neįprastą veiklą
V. BŪTINAMA PRIEŽIŪRA SEGMENTŲ SĄRAŠO SVARBA
- Mikro segmentuokite savo pašto sąrašą
- Adresas perspektyvas iš savo nišą
- Nuolat atnaujinkite ir atnaujinkite savo kontaktų sąrašą
- Kreipkitės į pranešimą turėdami tik vieną asmenį
- Venkite nepageidaujamų el. Laiškų siuntimo
VI. Palaikykite stiprų ryšį su savo auditorija
- Pridėkite socialinių tinklų nuorodas, kad būtumėte arčiau savo auditorijos
- Siųskite šiltą, asmeninį sveikinimo laišką, kai kas nors užsiprenumeruoja
- Siųsti atitinkamų produktų atnaujinimo el. Laiškus
- Išmaniai naudokite savo patikimumą. Venkite reklaminio turinio
- Įtraukite mygtuką „Nutraukti prenumeratą“
- Suasmeninkite savo parašą su trumpu aprašymu
- Skatinkite dalintis savo el. Pašto turiniu su artimais draugais
I. TAPKITE DALYKO LINIJŲ MEISTRU
1. Pasirinkite temos eilutę, kuri sužadina smalsumą
Mūsų patirtis rodo, kad vienas iš pirmųjų dalykų, kurio norėtumėte išvengti siekdamas tobulos temos, kuri išsiskiria, yra per daug protinga. Žmonės nemėgsta, kai esate įžūlus, ir neturi laiko suprasti gilių egzistencinių prasmių, esančių už jūsų temos. Žinoma, kadangi visi naudojasi el. Pašto rinkodara, o ne visi taip moka, jei nesate unikalus, galite būti filtruojamas kaip šlamštas, net nespėjus patekti į gautuosius. Mes nesame tam, kad pasisakytume už mažesnę iš dviejų blogybių, mes norime pasiūlyti saiką.
Ramona Sukhraj pateikė puikų el. Pašto temos formos „Canva“ pavyzdį . Tai turi drąsų požiūrį. Jis pabrėžia problemą, su kuria galbūt susidūrėte, pripažindamas, kad kartkartėmis gali kilti problemų, ir tai yra jų sprendimas vienoje vietoje. Gana nuostabus stilius, neįmanoma nepalikti smalsaus šiuo klausimu. Net jei paprastai neskaitote jų naujienlaiškio ir norite praleisti šį, tikriausiai uždarysite savo el. Pašto programą ir vėl ją atidarysite, kad patenkintumėte tą karštą smalsumą.
To ir siekiate, temos eilutė, norėdama pasakyti ką nors prasmingo ir asmeniško, arba bent jau sužadinti smalsumą, nebūdama per daug sudėtinga ar per daug šešėlinė.
Lengviau pasakyti nei padaryti. Ypač todėl, kad žmonės, nepaisant to, kad yra vienas iš labiausiai patariamų el. Pašto rinkodaros dalykų, vis tiek daro tai neteisingai. Tačiau paprastesnis būdas išlaikyti savo plano aktualumą yra skaičių įtraukimas į temą. Juose yra kažkas, kas priverčia žmones galvoti, kad esate tikslus ir vertas jų laiko. Žinoma, tai tik vienas iš daugelio efektyvios temos eilutės sukūrimo būdų pavyzdžių.
2. Kreipkitės į perspektyvas vardais
Radę potencialių klientų el . Laišką, netrukus bus išsiųstas el. Laiškas. Tačiau nėra jokios garantijos, kad bus ne tik teigiama, bet ir kokia nors reakcija.
Yra ne tik vienas populiarus būdas tai padaryti. Pavyzdžiui, galite naudoti „Fwd:“ arba „Re:“, bet tik tada, kai to reikia, rankiniu būdu pridėti tik tam, kad išsiųstumėte asmeninio požiūrio pranešimą iš draugiško veido. Kaip visada gera turėti draugų naujienų ir ši rinkodaros strategija gali pasiteisinti.
Ir kai kurie laiškai yra tik toks nuostabus, kad Tina Turner, giedodavo apie juos.
Kaip Carly Stec dokumentavo savo straipsnyje, atkreipti vartotojo dėmesį yra nuolatinė kelionė elektroniniu paštu, o siuntėjo vardo adresavimas yra vienas iš pirmųjų žingsnių.
Vis dar yra didelė tikimybė, kad gavėjų vardai, kuriuos turite duomenų bazėje, iš tikrųjų nėra jų vardai, tačiau yra didelė tikimybė, kad jums nepavyks. Galų gale yra šiek tiek asmeniškiau turėti principą „vardas ir pavardė“.
3. Naudokite „Open Loops“, kuris sužadina skaitytojo smalsumą
Atviros grandinės naudojimas norint pritraukti savo perspektyvas kasdien atveriant el. Laiškus yra veiksmingas būdas padidinti jūsų atvirą tarifą. Tačiau turėtumėte nepamiršti, kad gero turinio rinkodaros specialistų užduotis nėra atlikta, kai perspektyva spustelėja el. Laiško temos eilutę.
Nėra jokios naudos kuriant laukimą temoje, kad tik nuviltų el. Laiško turinys. Taigi, norint išlaikyti savo poziciją, būtina pateikti tai, ką žadėjote, kai perspektyva jums davė el. Pavyzdys žemiau užaugino Jeremy Reeves , yra gana pedagoginė požiūris Šio galiuko.
Tai nėra tik reklamos rašymo triukas. Tai informacijos pateikimo būdas. Įrodyta, kad mes ne tik pasidomime, bet ir jaudinamės, kai yra tarpas tarp informacijos, kurią turime prieigą, ir tos, kurią norime žinoti. Tai paaiškina nesveiką situacijų skaičių mūsų gyvenime – norą žinoti, kas bus toliau.
Patarimas : naudodamiesi šia technika galite būti kuo kūrybiškesni, o svarbiausias patarimas yra sutvarkyti savo informaciją, kad žmonės liktų priešais skardžius, tuo pat metu pateikdami nuoseklią informaciją su kiekvienu el. Laišku. Kad ir kaip gundytumėte, galite sukurti ilgą „įrašą“ ir išsiųsti jį kaip el. Laiškų seriją su siužeto posūkiu pabaigoje, tai nėra būdas. Visas jo tikslas yra sukurti įtampą ir laukimą kiekvienu el. Laišku, tačiau nepažeidžiant ir nepaveikiant pristatomo turinio. Jei „Sostų žaidimas“ gali tai padaryti, esame tikri, kad ir jūs!
4. Naudokite humorą, kad sukurtumėte asmeninius santykius su savo perspektyvomis
Geriausia, jei jūsų kontaktai jau žino, kas jūs esate, ir bendravimo procesas vyksta be problemų. Praktiškai tai būna retai ir tai atsitinka tik tada, kai turite ne daugiau kaip 5 klientus, o tai (na, žinoma, tai priklauso nuo pramonės) daugumai nėra tokia laiminga perspektyva.
Tai, ką sukūrėte, kad sukurtumėte asmenis, kad galėtumėte efektyviau pasiekti savo auditoriją, yra kažkas teigiamo. Tai reiškia, kad jūsų verslas nuolat auga.
Deja, kažkas gali atrodyti beasmenis ir nuobodus. Ir tai yra pataisymas. Perkelkite humorą iš savo kasdienio gyvenimo į perspektyvos ir perspektyvos patirtį. Yra ir kitų, kurie laikosi šios praktikos ir tai daro gerai, tačiau mes patariame jums eiti šiuo keliu tik tuo atveju, jei esate tikrai juokingas žmogus.
Pavyzdžiui, mano mėgstamiausias pavyzdys yra temos eilutės užrašymas „Taigi aš jus paimsiu 7?“. Tai šaukia asmenybės. Tai taip turtinga ir neįmanoma nepaisyti. Tačiau taip pat reikia tam tikros strategijos, kad nesilaikytumėte šios linijos nepatogiu el. Laišku, bet išlaikytumėte natūralų toną. Net DJ Waldow nusprendė kalbėti apie šią strategiją .
5. Pasinaudokite neigiamų temų eilutėmis, kad sužadintumėte smalsumą
Senų morkų ir lazdelių hipotezė. Tiesa pasakius, mes linkę geriau reaguoti į baimę. Šiuo požiūriu vengimas patirti nuostolių yra daug galingesnis stimulas, nei siūlomas pelnas. Tai gali būti labai gerai naudojama kuriant puissant temos eilutę. Už šio fakto yra mechanizmas, kalbantis apie pagrindinius žmogaus prigimties principus.
Perspėjimas apie galimą pavojų / grėsmę yra galingesnis nei nurodymas, kad galite pasinaudoti proga. Priežastis yra ta, kad nors mes ne visada galime įsivaizduoti, kaip toli gali mus nuvesti galimybė, galime lengvai įsivaizduoti netektį; tai labiau apčiuopiama, tikresnė ir mes labiau norime kovoti su pralaimėjimu nei rasti laimingą šansą.
Lindsay Kolowich parašė įrašą apie įvairias veikiančias temas. Tarp jų yra aišku vienas, kuris naudojasi vengimu patirti nuostolių ir pasižymi dideliu atvirumu, o tai reiškia, kad jis veikė. Žinoma, tiksliau būtų buvę, jei turėtume prieigą prie vidutinių tinklaraštininko el. Pašto atidarymo tarifų, tačiau absoliutus procentas 17,13 nėra blogas.
Gynybos mechanizmai yra sukurti dėl dalykų, kurie mums labiausiai rūpi, ypač todėl, kad jie yra prasmingi ir mes daug dirbome, kad čia patektume, todėl jie yra be galo malonūs.
6. Pasinaudokite viktorinų galia. Paskelbkite juos temos eilutėje
Kai tik girdime apie viktoriną, esame linkę atsiriboti nuo viso kito ir tiesiog ją priimti. Pridėję viktorinų ir ugdydami auditoriją, kad jos tikėtųsi, žmonės labiau įsitraukia į jūsų turinį ir todėl geriau jus prisimena. Gal pasakykite jiems, kad išsiuntėte jiems viktoriną iš temos eilutės.
Tai gali atsitikti, net jei esate didžiulis rinkos dalyvis arba ką tik įžengęs į rinką, nes tai padeda jums išlikti žmonių galvoje. Kūrybiškumas visada buvo galinga priemonė įsimenant prekės ženklą. Maža to, padidėja paspaudimų rodiklis. Paimkite žemiau pateiktą pavyzdį iš „Grammarly“.
7. Pridėkite vaizdo įrašą. Paskelbkite jį temos eilutėje, kad padidintumėte susidomėjimą
Yra begalė priežasčių, kodėl įterpti vaizdo įrašai į el. Pašto rinkodaros kampanijas daro stebuklus. Nors tai yra išplėstinė praktika ir, atrodo, visi tai darė daugelį metų, labai svarbu nepamiršti priežasčių, kodėl tai darote, tiek dėl savo, tiek dėl savo skaitytojų, ir laikytis savo skaitmeninės rinkodaros plano.
Be to, jei vartotojai nėra įpratę prie tokio tipo turinio arba nežino, kad to tikisi, galite apie tai paskelbti temos eilutėje.
Mūsų požiūriu, vaizdo įrašo pridėjimas prie el. Laiško reiškia konteksto sukūrimą, kad skaitytojai galėtų skirti daugiau laiko jūsų el. Laiškams, nei jie paprastai skiria, nes įrodyta, kad daugiau nei vieno pranešimo perdavimo principo integravimas yra efektyvesnis. Tada, žinoma, yra galimybė, kad jūsų prekės ženklas taps virusinis.
Šis puikus vaizdo įrašų įdėjimo iš Emily Konouchi pavyzdys atkreipia mūsų dėmesį į tai, kaip svarbu pratinti auditoriją gauti vaizdo įrašus. Ir tai daugiau procesas, o ne būsena, vadinasi, jūs turite išmokyti savo skaitytojus, ko iš jūsų tikėtis, ir kad jūs turite didžiausią lankstumą. Taip padarė Mario Batali savo kulinariniame naujienlaiškyje.
Jūsų skaitytojo požiūriu, vaizdo įrašas yra apibendrinta straipsnio versija, malonesnė sekti, be to, ji yra paveikesnė, asmeniškesnė ir reikšmingesnė. Taip pat geriausia, jei įtraukiate vieną palietimą, kad galėtumėte tai paleisti, nes daugelis vartotojų atidaro el. Laiškus iš savo telefonų. Be to, automatinis grojimas niekada nėra geras dalykas, nes jis yra įkyrus ir pažeidžia pasitikėjimą.
8. Būk žaismingas. Naudokite jaustukus temos eilutėje, kai tai tinkama
Labai malonu dirbti pramonėje, kuri pagaliau subręsta, turi savo nišas, savo specialistus ir pernelyg jaudinamą, visada tokią galingą gerbėjų bazę. Bet tai, kaip ir bet kuris kitas nuostabus dalykas gyvenime, yra susijęs su atsakomybe. Vienas iš jų rimtai žiūri į jūsų darbą kiekvieną dienos sekundę. Nors tai gali pasirodyti šiek tiek keista, tai nereiškia, kad turėtumėte būti oficialus ir pretenzingas su savo skaitytojais. Priešingai, pats laikas jums pagardinti kai kurias iš šių strategijų su trupučiu humoro, asmeninės pastabos, galbūt šiek tiek netinkamo pokšto. Naudokite asmeniškesnę temos eilutę.
Trumpas, spalvingas ir pritraukiantis dėmesį, kaip ir toliau pateiktame pavyzdyje.
Štai kaip teisingai naudoti jaustukus turėtų būti el. Laiško temoje. Tai ypač naudinga, kai jūs to nepersistengiate ir atrodote šlamštas. Kaip ir Jackie Neesas paminėjo savo tinklaraštyje , čia yra plati linija ir jūs rizikuojate labai daug, jei nežinote, kur sustoti. Tačiau yra ir blogų pavyzdžių.
Ir galbūt turėtumėte kiekvieną kartą naudoti jaustukus mėlyname mėnulyje, kai tai tinkama ir kontekstas tai leidžia. Tai, kas prieš dvejus metus būtų buvę didelis „ne“, yra tik logiškas dalykas, kurį reikia padaryti šiandien – žmonėms patinka emociniu lygiu bendrauti su savo ryšiais, o tinklų kūrimas yra daugiau nei keitimasis teigiamais ir retweetais. Tikslinga pritaikyti savo el. Pašto temos eilutę šioms tendencijoms.
Ir kaip visada, rizikuodami atrodyti kaip paauglės mergaitės mama, nedarykite nieko, kas jums nepatinka ir kurie neatitinka jūsų asmenybės. Nenorite pozuoti į tai, ko nesate, tiesiog norite bendrauti asmeniškai nuo pirmo savo temos simbolio; ir jei tai darote kitomis priemonėmis, o asmeniniame gyvenime niekada nenaudojote jaustukų keisdamiesi tekstinėmis žinutėmis su žmona ir vaikais, galbūt neturėtumėte to daryti. Priešingu atveju nedvejokite!
9. Turite parašyti mažiausiai 5 antraštes, prieš iš tikrųjų siunčiant vieną
Jums nereikia žurnalistikos patirties, kad suprastumėte, jog yra beveik keistas panašumas tarp antraštės ir el. Laiško temos. Abiem tenka vaidmuo intriguoti, kelti klausimus ir sukelti smalsumą. Dažniausiai tema yra tai, nuo ko priklauso elektroninio pašto atidarymas ar ne. Kadangi tai yra pats svarbiausias sprendimas, kai kalbama apie atviras palūkanų normas, jam reikėtų skirti labai reikalingą dėmesį.
Verslo pasaulis yra atsakingas už didžiąją dalį el. Pašto srauto, per dieną siunčiant / gaunant daugiau nei 100 mlrd. Laiškų. Iki 2017 m. Pabaigos buvo išsiųsti 269 mlrd. Laiškų. Manoma, kad 2022 m. Šis skaičius išaugs iki daugiau nei 333 mlrd. Kasdienių el. Laiškų.
Šiame žaidime jūs tiesiog negalite laimėti be „kickass“ antraštės. Štai kodėl turėtumėte turėti iš ko rinktis. Prieš paspaudžiant siųsti, rekomenduočiau parašyti 5 antraštes. Labai svarbu pasiekti glaustumo ir tinkamumo lygį, o skaitytojui taip pat įdomu jūsų turinys. Tai padaryti niekada nėra lengva, kad ir kiek turėtum patirties, o tam reikia praktikos. Dažniausiai turėtumėte laikytis ir tam tikrų aiškių taisyklių, jei nusprendėme tai vertinti kaip antraštę. Kai kurie žmonės tai vertina labai rimtai, o kai kurie netgi atlieka A / B testus.
Idealus temos eilutės ilgis priklauso nuo konteksto, kiek nuo kai kurių išorinių veiksnių (pvz., Auditorijos artumo jūsų prekės ženklui). Jo tonas turėtų būti intriguojantis ne tik šauksmas. Norint ištraukti visus šiuos dalykus, reikia skirti laiko ir rasti geriausią savo istorijos kampą. Kaip ir jūs žurnalistikoje.
10. Pasinaudokite atitinkamomis naujienomis, kad temoje sukurtumėte skubumą
Panašu, kad kiekvienas kitas patarimas yra apie geresnių temų eilučių kūrimą kalbant apie el. Pašto rinkodarą. Ir nors tai puikus patarimas, jis negali padaryti stebuklų vien. Turite nustatyti el. Pašto rinkodaros strategiją. Kitaip tariant, svarbu, kad jūsų perspektyvos žinotų, kodėl siunčiate tuos el. Laiškus, kokios kategorijos el. Laiškai jie yra (ar jie yra reklaminiai? Ar jie yra naujienlaiškiai, kuriuos prenumeruoja perspektyvus asmuo? Ar jie reguliariai stebimi 20 dienų?). Mes visi žinome, koks svarbus yra paspaudimų rodiklis, nes jie matuoja jūsų abonentų dalyvavimą jūsų temos eilutėse.
Nepaprastai svarbu, kad perspektyvos neklaustų savęs: „Ko šie vyrukai dabar nori?“ kaskart, kai nauji el. laiškai patenka į jų gautuosius. Kadangi visų tvarkaraštis visada yra šiek tiek per didelis, kad būtų galima susidoroti, galbūt viskas gerai, jei jūsų klientas neatidaro tolesnio el. Pašto, bet reguliariai skaito naujienlaiškį.
El. Laiško aktualumo įrodymas skaitytojo galvoje dažnai tampa prioritetu. Tai iš esmės yra puikus žmogaus proto mechanizmas, nes užuot patekę į „ad nauseam“ prieš atidarydami el. Laišką, jie filtruos informaciją ir atidarys tik tai, kas jiems svarbu. O štai koks turėtų būti verslas, tiesa? Pateikite informaciją taip, kad potencialus asmuo galėtų lengviau pasiekti tai, ką jie labai nori išgirsti.
Čia į lygtį patenka aktualios naujienos. Jei jūsų skaitytojai žino, kokį el. Laišką jie gauna ir kodėl daug lengviau sužadinti jų susidomėjimą įvairiais triukais. Naujienos įtraukia dabartį į jūsų žinutes, suteikdamos joms laiko aktualumą ir skubos jausmą. Visa tai vyksta naudojant kontekstą. Aktualūs įvykiai yra geras šaltinis tiems, kurie ieško naujos perspektyvos savo turinio strategijoms, jei tik jie nėra dirbtiniai ir neperdėti. Pabandykite rasti įvykius, kurie derinami su jūsų produktais ir skaitmeninės rinkodaros tikslais.
Kaip pabrėžia Chrisas Hextonas savo straipsnyje , atitinkamos naujienos gali paskatinti konversijas, jei jos naudojamos tinkamai ir suinteresuotai auditorijai. Ne visada parduodu juos su aktualia tema, nes greičiausiai tai daro visi. Palikite ryšį žmonėms, kurie atidaro el. Laišką.
Tada galėsite patobulinti konversijų rodiklį ir turėti didesnį atviro el. Pašto rinkodaros kampanijų rodiklį.
11. Norėdami padidinti smalsumą ir lojalumą, naudokite el. Pašto serijas
Sukurti ištikimą auditoriją sunku, nes kiekvienas kitas informacijos šaltinis, teikiantis panašų turinį, gali būti laikomas geru pakaitalu. Atrodo, kad viskas patikimiau nei bet kada anksčiau. Štai kodėl jūs turite naudoti kūrybinius kabliukus, kad auditorija būtų įsitraukusi, o lašinamojo el. Pašto kampanijos yra vienas iš tų kabliukų. Be turinio strategijų, kurios gali padėti jums geriau suformuluoti jūsų pranešimą, šio turinio idėja sukuria tvarią strategiją tol, kol galvojate ilgą laiką.
12. A / B bandymo alternatyvos skirtingoms temoms
Vienas iš svarbiausių būdų pristatyti tai, ką jūsų auditorija vertintų, yra auditorijos išbandymas atsižvelgiant į jūsų temą. Prieš iš tikrųjų išsiunčiant el. Laišką į didžiulį sąrašą, geriausia turėti šiek tiek praktinių skaitytojų atsiliepimų ir stebėti paspaudimų rodiklius, atvirus tarifus, kad būtų galima palyginti rezultatus.
Wishpondo tinklaraščio įraše apie A / B testavimą taip pat buvo nagrinėjamos temos eilutės, ir paaiškėja, kad bandymai yra geresni.
Geresniam padėties nustatymui gerai tinka ne tik vienas kintamasis.
Kartais du skirtingi to paties turinio kopijavimo būdai gali turėti labai skirtingus atsakymų rodiklius, nepaisant to, kad jie yra apie tą pačią informaciją. Nenorėtumėte perpus sumažinti atvirų palūkanų normų, nes nebuvote pakankamai atsargūs ir kuklūs, kad patikrintumėte, kas veikia geriau.
II. LAIKYKITE SKAITYTUVUS
13. Sukurkite antrą laidą, kad auditorija būtų užkabinta
Aš ne pirmas šios strategijos šalininkas; tai pasiteisino daugeliui kitų įtakingų žmonių. Mes visi siekiame nuolatinės ir aktyvios gerbėjų bazės, kuri visada pasiekia jūsų el. Paštą ir nuolat skaito jūsų turinį tinklaraštyje. Tačiau nepakenčia suteikti papildomos motyvacijos žmonėms, kai tik turite galimybę. Bet kokie kursai, internetinis seminaras ar kitos rūšies antrasis vedimas gali žymiai pagerinti jūsų atvirą kainą; Kuo daugiau praktinės temos pateikiate, tuo didesnė tikimybė, kad sprogs atviros normos. Naudokite socialinius tinklus, kad sukurtumėte „Buzz“ įrašus.
Kai taikote į užimtus žmones, įsitikinkite, kad sprendžiate vieną iš jų problemų. Kai būsite naudingi, jie jus priartins. Carly Stec straipsnis yra ne kas kita, kaip gyvas įrodymas, kad jis gali veikti, jei tai darai teisingai.
Paslaptis yra išlaikyti žmonių susidomėjimą ir nepamiršti informacijos kokybės, kai pastebi padidėjimą. Žmonės grįš tik tol, kol jūs patenkinsite jų poreikius, ir pakanka vieną kartą sugadinti gerą modelį, su kuriuo dirbote kelis mėnesius, kad prarastumėte didelę auditorijos dalį.
14. Norėdami sukurti potraukį daugiau turinio, naudokite informacijos spragą
Turi būti ta informacija, egzistuojanti kiekvienoje nišoje, kurią, atrodo, naudoja visi, bet niekas iš tikrųjų nežino, kaip tai daroma ar apie ką. Taigi galbūt laikas tai išsiaiškinti.
Tai tada, kai jūs įeinate. Apsimetinėdami išsamesniu požiūriu į tai, ką visi žino, galite išspręsti dramblio klausimą kambaryje. Jei to per daug perteikti viename el. Laiške, galite lengvai sukurti seriją ir patenkinti informacinę skylę, kuri neleido jūsų perspektyvoms augti verslo žvalgyboje. Tarnauti socialiniam didesniam gėriui nėra lengva, be abejo, tam reikia skirti daug brangaus laiko, tačiau, jei į tai žiūrite rimtai, jis dažniausiai būna efektyvus.
Tokio pavyzdžio galite pamatyti žemiau:
15. Naudokitės mokomaisiais el. Laiškais, kad galėtumėte iš naujo įsitraukti į perspektyvas
Neretai perspektyvos praranda susidomėjimą jūsų turiniu, nors jie gali būti tiesiogiai suinteresuoti ar net įtraukti į nišą, kurioje esate aktyvus. Tai gali atsitikti dėl įvairių priežasčių. Arba todėl, kad jie taip įprato prie jūsų turinio stiliaus ir tai nebekelia jų susidomėjimo, arba dėl to, kad pakeitėte kažką, kas jiems labai patiko, arba kartais dėl to, kad tapote per daug agresyviai reklaminis. Taigi apsispręskite jiems.
Tačiau visada yra viena kategorija el. Laiškų, kurie bus atidaryti, net jei jūsų įprastas naujienlaiškis ar laiškų siuntimo stilius yra šiek tiek per agresyvus, ir tai yra edukacinis el. Paštas. Tikėtina, kad dauguma žmonių, kurie aktyviai nori palaikyti ryšį su naujausiomis jūsų nišos naujienomis, išlaikys ilgalaikį susidomėjimą švietimo el. Laiškais, kurie skirti užpildyti pagrindinius informacinius poreikius.
16. Sutelkite savo kopiją į kliento interesus, o ne į savo produktą
Nors mes siekiame kuo geriau patenkinti jūsų klientų interesus, potencialių klientų lūkesčius galite patenkinti ne tik naudodami mokomuosius el. Laiškus. Galinga jūsų prekės ženklo propagavimo strategija yra objektyvesnio balso priėmimas, kuris neturi prekės ženklo iš arti, bet pati priežastis, kodėl jūsų auditorijai reikia jūsų produktų ar paslaugų.
Mary Fernandez pateikė kitą sąžiningos kopijos pavyzdį, kuris visiškai priverčia jus įsimylėti.
Tai reiškia, kad jei jūsų produktas yra kilimų valiklis, tai ne jūsų kilimų valymas. Vargu ar tai net švarūs kilimai. Tai, ką iš tikrųjų parduodate, yra geras įspūdis apie jūsų uošvę, kuri ateina aplankyti kai kuriais savaitgaliais, apie tai nepranešusi.
Taigi nustokite kalbėti apie savo prekės ženklą tik sekundę ir nukreipkite dėmesį į prekės ženklo pažadą ir dar labiau į pasiekimus, kuriuos galite pasiekti naudodami savo prekės ženklą. Nes tai yra tikri dalykai, kurie sužadina jūsų perspektyvos dėmesį.
17. Paklauskite, kodėl, kai kas nors atsisako prenumeratos
Žmonės atsisako pašto adresų sąrašų dėl keisčiausių priežasčių, nes skiriasi nuo mano žmonos ką tik susilaukusios kūdikio, ir aš nebeturiu tam laiko, todėl esu pakankamai turtingas, kad nevertinčiau informacijos.
Tačiau tai tik jų mažuma. Dauguma abonementų atsisakoma dėl teisėtų priežasčių, apie kurias turėtumėte žinoti. Taigi siųskite jiems el. Laišką, prašydami užpildyti tik nanosekundžių trukmės apklausą.
Dauguma perspektyvių klientų, spustelėjusių atsisakymo mygtuką, yra kažkuo nepatenkinti ir yra tikimybė, kad tai padarėte ar nepadarėte. Todėl jūsų atsakomybė yra bandyti pašalinti nesusipratimą. Žmonės dėl tam tikrų priežasčių užsiprenumeruoja pašto adresų sąrašus – kažkas jums patiko. Bet tai ne visada bus medaus mėnesio etapas, todėl jūs turite elgtis su šiais santykiais asmeniškai ir atsakingai.
18. Priverskite tą patį pranešimą sukti aplink daugiau nei vieną raginimo veikti mygtuką
Kaip ir kalbant apie svetainės puslapius, turint vieną raginimą veikti, dar nereiškia, kad turėtumėte turėti tik vieną raginimo veikti mygtuką. Priešingai, kuo daugiau galimybių suteikiate skaitytojui spustelėti savo nuorodas, tuo didesnės tikimybės konvertuoti.
Tačiau jūs turite atkreipti dėmesį į pranešimą, esantį už tų mygtukų ar tekstinių nuorodų. Šis „ Whirlpool“ atvejo tyrimas parodė, kad paspaudimų rodikliai padidėjo 42%. Kaip?
Taip yra todėl, kad buvo per daug pranešimų, kai iš tikrųjų el. Laiškas idealiai turėtų sukurti jūsų skaitytojų pasitikėjimą ir leisti jiems apsispręsti, kai jie bus įsitikinę. Pavyzdys rodo, kad nesvarbu, kokia gera idėja yra, jei ji nėra tinkamai įgyvendinta, ji gali padaryti daugiau žalos nei naudos. Taigi įsitikinkite, kad raginimo veikti mygtukai ir nuorodos sustiprina tą patį pranešimą.
Mes visi, kaip skaitytojai, domimės gera istorija. Mums patinka matyti, kaip žmogus iš kito galo bando užmegzti santykius su mumis. Jei man tiesiog duodate mygtuką / nuorodą spustelėti minutę, kai atidarau el. Laišką, nustebsite tik mane. Iš tikrųjų geriausia leisti skaitytojams nuspręsti, kada jie pasirengę ir yra įsitikinę, kad spustelės jūsų CTA. Tačiau ši gausa nereiškia, kad turėtume susieti visą el. Laišką. Tačiau, pavyzdžiui, dvi CTA galimybės galėtų išsiųsti žinutę, kad jūs gerbiate skaitytoją ir esate pasirengęs suteikti jiems laiko pasitikėti jumis, panašiai kaip tai vyksta realiame gyvenime.
19. Pavardė „Nuo“. Nustatykite asmenvardį ir jo laikykitės
Didžiulė asmeninio prekės ženklo dalis yra įsimintinumas. Priežastis, kodėl taip sunku ją ištraukti, yra ta, kad mūsų galvose jau yra tiek daug asociacijų, kaip ir mūsų vartotojai. Tačiau kita asmeninio prekės ženklo pusė yra asmeniška. Mano įsitikinimu, jei esate nuolat asmeniškas tiek el. Laiškų rašymo, tiek temos eilutės pavadinimo srityje, yra didelė tikimybė, kad laimėsite ilgainiui.
Justine Jordan paaiškina „nuo vardo“ suasmeninimo svarbą ir drastišką poveikį, kurį jis gali turėti auditorijos sprendimui.
Beveik visais atvejais abonentai pirmiausia mato „nuo“ vardą ir adresą. Ar jūsų vardas yra atpažįstamas ir patikimas išorinei auditorijai? | |
JUSTINE JORDAN | |
„Litmus“ rinkodaros viceprezidentas |
Prasto sprendimo dėl pavadinimo suteikimo pavyzdys yra „Bananų respublika“, kai prekės ženklas nusprendė siųsti el. Laiškus su savo akronimu BR. Problema ta, kad jei jūsų asmenvardis ar akronimas nėra pakankamai populiarus, turėtumėte laikytis prekės ženklo pavadinimo, kad būtų lengvai atpažįstamas. Tačiau suasmenintas „nuo vardo“ sukioja prekės ženklo atpažinimo ratą.
Paprastame varde taip pat nėra nieko blogo, jei jūsų el. Paštas gaunamas ne iš šešėlinio verslo adreso, bet iš jūsų asmenvardžio. Skaitytojui gyvybiškai svarbu pamatyti, kad el. Laiškas gaunamas iš jūsų, o tiksliausias to ženklas yra jūsų vardas, nurodantis kategoriją „nuo“, o ne jūsų darbo el. Tokiu būdu jūs užmezgate asmeninį ryšį su savo skaitytoju. Ir galbūt, jei esate naujas verslas arba jie yra nauji jūsų sąraše, tai neįvyks pirmaisiais el. Laiškais, tačiau greičiausiai tai bus sėkminga ilgai.
20. Prieš siunčiant juos visuomenei, peržiūrėkite vidinius el. Laiškus
Tai neketina jūsų šokiruoti, jei kada nors išsiuntėte el. Laišką tūkstančiui perspektyvių klientų ir supratote, kokią baisią klaidą turite; tokio dalyko, kuris niekada nenutiktų jums, ypač todėl, kad jūs esate toks gramatikos nacis ir visada palaikote savo kalbos vartojimą. Ir vis dėlto tai padarė. Tai atsitiko. Viskas, ko galite tikėtis, yra tai, kad jūsų visuomenė nepradės jūsų sieti su siaubingu asmeniu, kuris neteisingai rašo „jūsų“.
Kad išvengtumėte tokio pobūdžio problemų, naudokite vidines apžvalgas kaip įmanoma dažniau. Ir tuo aš nenoriu pasakyti, kad po to, kai parašėte, iš naujo (garsiai) skaitote savo el. Laišką. Tai gali padėti, tačiau jūsų pilnas šališkas protas greičiausiai praleis vieną iš dviejų klaidų, kurios skamba neteisingai arba yra parašytos blogai. Tai yra jūsų kolegos! Atsiųskite jiems el. Laišką, paprašykite jų atidžiai perskaityti jūsų el. Laišką, tarsi tai būtų dėdės, nusprendusio palikti jiems pilį Škotijoje, valia. Priimkite nieko mažiau. Tai, kaip kiekvieno sakinio reikšmė gali sulenkti ir pasisukti, gali būti jūsų sėkmė arba nesėkmė. Atsižvelgdami į tai, visada peržiūrėkite el. Laiškus viduje!
Žinoma, kartais jums gali pasisekti, kad klaidas ištaisysite labai mielai, kaip ir toliau pateiktame pavyzdyje. Bet taip nutinka retai.
21. Korektūra gramatikai, ne tik rinkodaros aktualumui!
Kadangi jūsų sėkmė ar nesėkmė suteikia patikimumo, būtina nepriekaištingai pristatyti medžiagą savo perspektyvoms. Neverta praleisti visą savaitę dokumentuojant atvejo analizę, kad tik prastai pateiktų ją su rašybos klaidomis. Priešingu atveju jūs vėl turėsite atsigriebti už savo skaitytojus.
Ir jūs negalite išlipti taip pigiai kaip „Reebok“.
Kaip ir redagavimas, rašybos tikrinimas neturėtų būti atliekamas tik jums. Norint perskaityti medžiagą prieš ją siunčiant visuomenei, reikia bent vieno šviežių akių rinkinio – galų gale mažai ką vertiname labiau nei gerai parašytą, gerai dokumentuotą ir labai aktualų kūrinį.
22. Užbaikite el. Laišką klausimu, kad padidintumėte įsitraukimą
Niekada nėra lengva nupiešti laimingos auditorijos portretą. Tačiau paprasčiausias kelias į kažkieno širdį el. Pašto rinkodaroje (ir apskritai gyvenime) yra parodyti, kiek jums rūpi, o esminiai šių santykių branduoliai yra ne apie jus, o apie juos. Ši technika jums labai padeda ilgalaikėms atviroms palūkanoms.
Kartą užduodant klausimą, jūsų skaitytojai kviečiami bendrauti su jumis ir jūsų prekės ženklu, taigi pagerinti bendrą jų patirtį su jūsų produktais ar paslaugomis. Taip padarė ir „Kissmetrics“ kliento el. Laiškuose , manydami, kad jų auditorija geriau įsitrauks. Kas nutiko.
Nereikia nuvertinti asmeninių bendravimo strategijų aktualumo, o sąveikos skatinimas yra jūsų būdas parodyti, kiek esate pasirengęs atsižvelgti į savo perspektyvų nuomones.
III. BŪKITE ATSARGUS, KAD JŪSŲ PAŠTAI IR DAŽNUMAS
23. Naudokite tą patį pristatymo laiką visiems savo el. Laiškams (ypač naujienlaiškiams)
Nuoseklumas yra visų įpročių įtvirtinimas. Kuo daugiau išlaikysite fiksuotą tvarkaraštį, tuo daugiau žmonių įpras skaityti jūsų naujienlaiškius. Paprastai mums reikia 21 dienos, kad susiformuotume naują įprotį, o po to viskas natūraliai bus integruota į mūsų programą. Be to, kad jūsų verslui yra lengviau organizuoti naujienlaiškio numerius, kad jie būtų pastovūs, ši laiko nuoseklumo forma yra pagrindinis klausimas priskiriant patikimumą; Galimybė laikytis grafiko apima planavimą ir efektyvų išteklių paskirstymą.
Dave’as Chaffey’is norėjo sužinoti geriausius laikus siųsti el. Laiškus, atsižvelgiant į pramonės sritį, ir parašė apie tai straipsnį . Žemiau galite pamatyti rezultatus:
Įsivaizduokite, kaip lengva būtų tokiu būdu išauginti gerbėjų ratą, naudojant el. Pašto siuntimo laiko optimizavimą.
24. Venkite sąrašo nuovargio. Venkite siųsti per daug el. Laiškų
Tai nėra lengvas iššūkis, tačiau tai, kad suteikiate naują perspektyvą ar išbandote naują teoriją, gali dramatiškai kištis į elektroninio pašto nuovargio idėją. Ir pasiekite tašką, kuriame galite sukurti Hitchcocko įtampą el. Laiškų serijoje, o žmonės negali gauti pakankamai to, ką rašote.
Jei taip nėra, tikriausiai nuosaikus požiūris yra geriausias jūsų problemų sprendimas. Galbūt dalis jūsų pateikto turinio yra pasenusi arba tiesiog nėra išskirtinė, palyginti su tuo, ką jūsų auditorija jau perskaitė. Ir galbūt jūs per dažnai siunčiate laiškus. Net jei kai kurie iš jų nebūtinai yra turinys, bet orientuoti į prekės ženklą, jie tikrai skaičiuojami ir jūsų perspektyvos gali gauti pakankamai jūsų vardo gautuosiuose. Taip, tai įmanoma ir to geriau vengti!
Arba padaryk ką nors neįprasto. Laikykitės kito požiūrio, kaip tai darė Jet Blue. Jie sukūrė el. Laišką, norėdami humoristiškai sujungti klientus, siūlančius informaciją 3 taškų formatu.
Laikykitės kalendoriaus ir išsiųskite firminį turinį tik tada, kai to reikia: pasirodys naujas leidimas, didžiulės naujienos nišoje ir kt.
25. Gaukite teisingą pranešimo ilgį – jei reikia, temos eilutėje pridėkite TL; DR
Atsižvelgiant į jūsų el. Pašto pranešimą, turinys turėtų būti pateiktas geriausia forma. Paprastai tai yra informacijos ir pertekliaus santykis. Nenorėtumėte priversti žmones uždaryti jūsų el. Pašto adresų, nes ateityje tai smarkiai sumažintų jūsų atvirus tarifus, taip pat nenorėtumėte praleisti svarbios informacijos, susijusios su visa nuotrauka.
Jei paimsime toliau pateiktą pavyzdį, koks yra jūsų pirmasis įspūdis?
Aš tau nepatinku, tiesa? Turinio yra daug ir jis atrodo pribloškiantis. Didžiulis turinio kiekis greičiausiai nebus pastebėtas.
Vizualiai patraukli kopija padeda vartotojams naudotis turiniu ir užtikrina jų įvairovę.
Šios problemos sprendimas yra sąžiningumas ir pabandykite pasikalbėti su savo perspektyvomis, kaip tai darytumėte su draugais: nepraleiskite sultingų dalykų, bet ir jų nenuobodžiaukite.
26. Dar kartą atsiųskite neatidarytus el. Laiškus
Labai apmaudu visą savaitę dirbti prie kūrinio, kurio neatidaro jūsų abonentai. Yra daugybė situacijų, kai neatidarytus el. Laiškus galite išsiųsti savo klientams. Labiausiai pastebimas yra mažas atviras palūkanų norma. Kai tik jūs gaunate mažesnį nei tikėtasi atviro tarifą, nes jis yra mažas, palyginti su jūsų bendru atviru rodikliu, arba dėl to, kad jis yra geresnis nei dauguma jūsų atvirų tarifų, bet taip pat ir jūsų el. Paštas, nėra prasmės palikti jo.
Žinoma, veikia priešinga situacija: jūsų straipsnis / informacinis biuletenis yra puikus, ir žmonės turėtų jį perskaityti. Tiesą sakant, dauguma jūsų perspektyvų buvo, jūs niekada nesitikėjote tokio didžiulio atviro palūkanų normos, bet štai taip. Rezultatai stebina: daug rinkodaros įtraukimo ir atsako su teigiama nuotaika visuose komentaruose ir socialiniuose tinkluose. Jūs taip pat nenorėtumėte švaistyti. Tiesą sakant, antrame el. Laiške galite tai paminėti.
Specialistai priėmė mažų atvirų palūkanų normų klausimo sprendimus, o segmentavimas pagal neatidarymą yra pirmas žingsnis sprendžiant šią problemą.
Svarbiausia tai surasti geresnį kablį. Paklauskite savęs, kas žmonėms buvo neįdomu, ypač jei jie paprastai atidaro jūsų el. Tai padarę pakeiskite temos eilutę į tokią, kuri geriau konvertuotų – galbūt išbandykite alternatyvas mažoje grupėje. Tokiu būdu galite segmentuoti taikinius į konkretesnes ir panašesnes grupes, kad gautumėte geresnį atvirumo rodiklį.
27. Išbandykite automatizuotus elgesio suaktyvintus el. Laiškus, kad išnaudotumėte vartotojų elgseną
Kiekvienas vartotojas elgiasi tam tikru būdu ir nereikia, kad psichologijos pamoka tai visiškai suprastų. Todėl sprendimų priėmimo procesą gali pakeisti vienas vartotojas. Jums tai reiškia, kad gali būti neveiksminga siųsti vartotojams el. Laiškus tik dėl dienos ar savaitės dienos, bet ir dėl jų elgesio jūsų svetainėje.
Elektroninės prekybos platformoms tai gali būti lengvas pasirinkimas. Niekada nėra protinga palikti el. Laišką neturintį vartotoją, kuris atsisako diagramos su joje esančiais elementais. Tačiau yra ir įvairesnių niuansų el. Laiškų, kuriuos taip pat galėtumėte išsiųsti kitomis kitomis progomis, pavyzdžiui, šiame straipsnyje pataria Abigail Waterer .
Jei vis dar svarstote, kodėl automatiniai elgsenos suaktyvinti el. Laiškai yra gera strategija, nors el. Paštas yra automatizuotas ir jis gali šiek tiek prarasti asmeninį balsą (nors manau, kad to nereikia), leiskite man paaiškinti. Taip yra todėl, kad jūs jį siunčiate tuo momentu, kai tai labai svarbu jūsų perspektyvai. Tinkamai suformuluota ši strategija gali padidinti el. Pašto atidarymo rodiklius 71%, o PR – daugiau nei 100%. Ir yra daugybė rinkodaros statistikos duomenų, kurie gali patvirtinti šią strategiją.
28. Paprašykite savo kontaktų nuspręsti, kaip dažnai jie nori matyti laiškus iš jūsų
Taip, vis tiek aktualu tai daryti. Mūsų poreikiai nebėra absoliutūs. Mes praėjome laiką, kai mums to reikėjo, arba mums to nereikėjo. Šiandien jums gali prireikti paslaugų ar įrankių skirtingais laipsniais, skirtingu mastu ir aiškiai skirtingiems tikslams. Priklausomai nuo šių kintamųjų, visada yra tikimybė, kad turite tinkamą sprendimą savo potencialių klientų poreikiams, tačiau arba pateikiate jį įkyriai: per dažnai, per daug ar dar blogiau – per mažai.
„TechnologyAdvice “ atlikta apklausa rodo, kaip įmonės galėtų pagerinti savo elektroninio pašto pastangas.
Žinoma, galite atlikti bandymus. Pageidautina, kad tai darytumėte. Tačiau vartotojai vertina sąžiningumą. Išduokite save ten ir paklauskite, kokiu laipsniu jie turi jus išgirsti. Jei tai kartą per mėnesį, nesijaudinkite. Jei esate pakankamai nuostabus, padidinsite laipsnį, kuriuo jums jų reikia.
Tačiau jei tai kasdien, nemanykite, kad turite vartotoją apglėbę aplink pirštus. Švinai neveikia taip, jūs turite nuolat dirbti už juos. Kuo daugiau vartotojas turi iš jūsų išgirsti, tuo labiau jis susiduria su jūsų turiniu ir gali pastebėti klaidų. Niekada nėra lengvo būdo, tačiau sąžiningumas yra pirmas žingsnis kuriant prasmingus santykius su savo taikiniu.
29. Sukurkite nuspėjimą sekančiam el. Laiškui iš serijos
Mes jau kalbėjome apie praradimo baimę ( FOMO ), kuri dažnai kenkia nuostoliui. Štai kodėl, be atviros grandinės, dažnai labai svarbu sukurti skubos jausmą, kad jūsų skaitytojai suprastų, jog jiems gali trūkti kai kurių vertingų el.
Pasak daugelio šaltinių , laukimas nereiškia „Jaunų ir neramių“ perrašymo, nes pakanka kartais išsiųsti vieną automatinį el. Laišką prieš paleidimą.
Nėra nieko blogo, jei darote socialinį spaudimą savo skaitytojams, jei tik neperdedate dramos.
Kol nuosekliai teikiate kokybišką informaciją, tai gali būti labai efektyvus būdas sukurti galingą fanų bazę. Kai skaitytojams atrodo, kad jiems gali trūkti kokio nors nuostabaus patarimo, jų noras skaityti bus žymiai didesnis.
30. Praneškite kontaktui, kad jūsų el. Paštas yra šviežias
Nuolatinis mūsų visų jausmas yra tai, kad laikas praeina ir mums nepakanka svarbios informacijos dėl visų šališkų tiekimo algoritmų socialiniuose tinkluose ir dėl dar labiau šališkų interesų. Štai kodėl informacija yra ne tik aktuali, bet ir svarbi. Niekas, kas šaukia „atverk mane“, yra gerai parašytas, naujas naujienlaiškis, skatinantis srautą.
Nusprendę į savo el. Laiškus įtraukti laiko koordinates, turėsite garantiją, kad žmonės sužinos, kaip skubiai reikia jas perskaityti. Jei tai pirmadienio rytas ir jūs siunčiate naują naujinį, tikėtina, kad jis nebus atidarytas, nes pirmadieniais viskas yra nauja pagal kiekvieno tvarkaraštį. Bet jei turite ką nors svarbaus pasakyti šeštadienio popietę, galbūt verta pasidomėti.
IV. Venkite šlamšto filtrų
31. Saugokitės žodžio „Nemokama“. Tai gali suaktyvinti šlamšto filtrus
Ir ne tik šis žodis. Yra daug per daug naudojamų šlamšto žodžių, kurie gali sukelti filtrus. Kuo daugiau jų vengiate, tuo daugiau turite galimybių patekti į potencialių klientų gautuosius. Kai jaučiatės neapsisprendę dėl savo el. Laiškų tinkamumo šlamštui (ypač kalbant apie temų eilutes), perskaitykite vieną iš ten esančių sąrašų ir venkite žodžių, kurie bet kokia kaina galėtų prisidėti prie jūsų mažų atvirų tarifų.
Andrejus Rebrovas pateikė daug neigiamų pavyzdžių .
32. Temos eilutėje naudokite mažąsias raides
Mes negyvename žiniatinklyje, kur jūs jau turite šaukti. Kiekviena niša, plėtojanti savo darbą skaitmeninės rinkodaros srityje, pasiekė pakankamai brandos, kad tinkamai imituotų pokalbį. Nebeveikia blizgūs šriftai, kaip ir kiti bling-bling, kurie būtų suteikę jūsų sėkmę 2000-aisiais.
Tai taip pat yra aiškesnis būdas. Jūsų skaitytojai neatsiduria jūsų puslapyje, nes jie ieško nuostabių sprendimų nesibaigiančioms problemoms. Jei norite plėtoti tvarų verslą, turite nebandyti teikti magijos. Užuot tai padaręs, paaiškinamas paaiškinimas, nuoseklus vadovas ar bet koks kitas aiškinamasis procesas. Kuo esi sąžiningesnis, tuo esi patikimesnis. Tai reiškia, kad reikia atmesti bulvarinį straipsnių vaizdą.
Kartais norint filtruoti algoritmus nereikia būti šlamštu, kad skambėtumėte šlamštu. Patikrinkite toliau pateiktą pavyzdį:
Kalbant apie temos eilutę, ne tik paieškos sistemos sukūrė šlamšto filtrus, ar el. Pašto paslaugų teikėjai. Tai ir vartotojai. Kai tik jūsų skaitytojai pamatys kažką perdėto ir dirbtinai išpūsto, jie pasirinks to nepaisyti, manydami, kad tai šlamštas.
Kai draugai jums siunčia el. Laišką, jie nenaudoja didžiųjų raidžių, nebent pašiepia idėją. Jei norime užmegzti strateginius santykius su savo skaitytojais, turėsime su jais elgtis asmeniškai, o tai prisiimant subalansuotą vaidmenį teikiant informaciją.
33. Savo kontaktų el. Laiškus naudokite tik tam, ko jie tikisi iš jūsų
Jei pastaraisiais metais jūs stengėtės kurti auditoriją, kuri jus galėtų rasti patikimą, tai nebūtų sąžininga jūsų auditorijai ir nebūtų geras strateginis žingsnis parduoti savo kontaktus kitoms įmonėms, ypač jei jie nesusiję su jūsų kompetencijos sritimi, todėl su jų interesų sritimis.
Imkime „ iPad“ pavyzdį .
Jie pardavė duomenų bazę vienam iš savo konkurentų.
34. Padarykite sąrašą dvigubo pasirinkimo
Jei nenorite patekti į šlamšto aplankus, sukurkite dvigubus pasirinkimo sąrašus savo potencialiems klientams. Turėti tūkstančius tūkstančių abonentų yra nuostabu. Bet ne tada, kai kalbama apie 0,01% atviro ir 0% perskaičiavimo kursą. Tada tai yra baisu, o jūs darote kažką ne taip.
Dvigubas pasirinkimas turi tokį galingą gerbėjų ratą, nes jis veikia. Nėra nieko blogo turėti mažiau potencialių klientų, jei jie labiau domisi ir jų skaitymo / pirkimo ketinimai yra žymiai didesni. Būti aktualiu reiškia konkretumą ir to negalima pasiekti, jei be tikslo siekiate potencialių klientų.
Gera kopija visada bus patraukli, tačiau jūs turite įsitikinti, kad jūsų interesai ir jūsų būsimų skaitytojų atitikimas.
Kiek norite žinoti, kad jūsų el. Laiškai siunčiami daugeliui žmonių, tokių kaip Japonijos gyventojų, paklauskite savęs, kiek jų yra aktualu. Nes žmonės kalba. Jūsų potencialūs klientai, kuriems siunčiate nenaudingus el. Laiškus, gali turėti draugų, kurie iš tikrųjų jus laikytų perspektyvia galimybe, prieš išgirdę juos skundžiantis, koks esate agresyvus.
35. Paprašykite kontaktų įtraukti jus į adresų knygą
Tiesa, kad į šlamšto filtrus reikia atsižvelgti net tada, kai pateikiate puikų turinį, kurį turėtų būti garbė gauti visiems. Tačiau buvimas kieno nors adresų knygoje apsaugo jus nuo šlamšto filtrų ir pagerina pristatymo rodiklius. Tai pasako apie asmeninį jūsų santykių lygį, nebūtinai artumo ar intymumo požiūriu, bet ir apie tai, kiek patenkinate jų turimą poreikį. Arba pridėkite nuorodą, kad tai būtų akivaizdu, kaip ji pateikiama kitame pavyzdyje.
36. Venkite priedų, kai tik įmanoma
Visų pirma todėl, kad jie retai atidaromi. Žvelgiant iš rinkodaros specialistų perspektyvos, turėtų būti daugiau nei aišku, kad priedai yra ne-ne. Jei jūsų el. Laiške yra kažkas tikrai aktualaus, vartotojas tai gaus. Jei jūsų paspaudimų rodiklis yra per mažas, galbūt yra ką tobulinti. Tačiau veržlumas dėl to nėra sprendimas.
Naudojant priedus, šlamšto filtrai iškart sugalvoja, kad esate sukčiai.
Verčiau pabandykite padaryti turinį nenugalimą. Sukurkite potraukį savo skaitytojams ir gausite geresnį atvirą tarifą. Užtenka vieną kartą sujaukti viską su priedu ar prastai parašytu el. Laišku, ir vargu ar kada tave vėl perskaitys.
37. Optimizuokite savo HTML, kad padidintumėte pristatomumą
Daugiau nei 70% skaitytojų naudojasi mobiliaisiais įrenginiais norėdami atidaryti savo el. Blogai optimizuotas HTML ne tik sumažins jūsų galimybes patekti į gautuosius, bet ir ateityje vartotojai vengs atidaryti jūsų el. Laiškus, jei HTML nebus reaguojantis. Dėl blogos vartotojo patirties turėtumėte labai bijoti. Tu nenori būti tuo vaikinu. Taigi bandykite viską ir išbandykite savo naujienlaiškį, kad sužinotumėte, ar jis gali patenkinti visus mobiliojo ryšio vartotojus.
Paimkite, pavyzdžiui, „Inc Newsletter“.
Nors dizainas visai nėra įmantrus, jis visada informatyvus ir lengvai nugriebiamas. Be to, tai taip pat praktiška.
38. Naudokite gerai optimizuotus vaizdo įrašus, kad gautumėte pranešimą savo kliento gautuosiuose
Tas pats pasakytina ir apie jūsų vaizdo įrašus. Nors raginama kreiptis ne tik į auditorijos pažinimo skaitymo funkciją, tačiau taip pat primygtinai rekomenduojama įsitikinti, kad strategijos, kurias naudojate, kad pagerintumėte el. Pašto atvirų tarifų rodiklius, tinkamai veikia, kitaip visos papildomos pastangos yra bergždžios.
Vaizdo rinkodaros el. Pašto rinkodara yra dalykas, tačiau tik tol, kol išsiaiškinsite techninę dalį.
Likusi istorija yra panaši į neoptimizuotą HTML kodą – pakanka vieną kartą patirti blogą patirtį, jei norite atsisakyti prenumeratos ar daugiau niekada nereaguoti į savo el. Jau nekalbant apie šansą nepatekti į potencialių klientų gautuosius dėl techninių klaidų, kurios gali atsirasti kartu su jūsų vaizdo įrašais.
39. Optimizuokite vaizdus, kad mobiliuosiuose įrenginiuose jie būtų jautrūs
Be to, kad patobulintumėte el. Pašto dizaino šabloną, vaizdai taip pat turės reaguoti. Daugybė mūsų supratimo kyla iš glausto įvaizdžio, kai pradedame naršyti po turinį. Ne todėl, kad vaizdai yra geresni nei tūkstantis žodžių, bet todėl, kad jūsų perspektyva sužinos iš jūsų įvaizdžio, jei jie norės peržiūrėti visą jūsų turinį. Jei šis svertas, pagal kurį jie vertina turinį, neveikia, rizikuojate, kad jūsų el. Paštas niekada nebebus atidarytas.
Andrew Kingas pateikia „Domino“ pavyzdį , kuris išklausė vartotojų poreikių balsą ir pradėjo atsižvelgti į įrenginį, kuriame jie tikrina savo el.
40. Naudokite el. Pašto autentifikavimą, kad suklastotos sąskaitos nesiųstų el. Laiškų jūsų vardu
Tai yra svarbus etapas verslo savininkams ir taikomas ne tik el. Pašto kampanijoms, bet ir jūsų asmeninio prekės ženklo strategijai. Būtina turėti autentifikavimą, kad sumažintumėte tikimybę, jog nešvari konkurento padirbta sąskaita išsiųs el. Laiškus jūsų vardu. Tiesa, kad verslo pasaulyje viena klaida gali kainuoti viską, dėl ko dirbai.
Be to, tai yra dar vienas puikus būdas pagerinti el. Laiškų, kurie iš tikrųjų patenka į jūsų vartotojų gautuosius, skaičių. Autentifikacija taip pat gali būti reikalinga vartotojams, norint perskaityti jūsų siunčiamus el. Laiškus, o tai yra dar vienas saugumo svertas, kurį galite naudoti, kad pagerintumėte atvirų tarifų skaičių ir bendrą jūsų el. Pašto rinkodaros kampanijų sėkmę.
Be tinkamo autentifikavimo saugumo, ilgainiui sunkiau maksimaliai padidinti atvirojo tarifo rodiklius .
41. Prijunkite savo dabartinę vietą prie el. Pašto paskyros, kad lengviau pastebėtumėte neįprastą veiklą
Tai yra papildomas žingsnis, pridedantis visas pastangas, kurias dedate, kad būtumėte tinkami ir patikimi. Dabartinė jūsų vieta yra viena iš priemonių apsaugoti nuo bet kokių bandymų padirbti sąskaitą. Be to, jei aktyviai naudojatės „Twitter“, jūsų perspektyvos geriau palaikys ryšį su jūsų kasdiene veikla, konferencijomis, kuriose lankotės, ir būdais, kuriais jos gali geriau jus pasiekti.
Arba naudokite ją kitai verslo augimo idėjai.
V. BŪTINAMA PRIEŽIŪRA SEGMENTŲ SĄRAŠO SVARBUMĄ
42. Mikro segmentuokite savo pašto sąrašą
Kalbant apie segmentavimą, būtina kreiptis į tinkamą tikslinę auditoriją ir, norėdami tai padaryti, turite žinoti, kokie yra asmenų informaciniai poreikiai. Atviros kainos yra glaudžiai susijusios su el. Laiško turinio aktualumu kontaktui.
Mikro segmentavimas yra nepaprastai svarbus, nes jis padeda išlaikyti turinį ir suteikti svarbą, atsižvelgiant į jūsų kontakto asmenybę ir poreikius, kuriuos norite patenkinti.
Elgesio duomenimis siekiama tiksliau nei demografinių duomenų. Psichologija, kodėl žmonės perka jūsų produktus, nesvarbu, ar vartotojai naudojasi mokama, ar nemokama prenumerata, kaip dažnai jie atidaro el. Laiškus, ar daugiau naudojasi darbalaukiu ar mobiliuoju telefonu, o paspaudimų rodiklis dažnai yra aktualesnis nei lytis ir vartotojo pareigos pavadinimas. Tačiau šie du žengia koja kojon, kai bandote sukurti išsamią pirkėjo asmenybę.
Pavyzdžiui, Douglasas Burdettas rašė apie sąrašų segmentavimo naudą po Lyris.inc atliktos apklausos, o rezultatai nebuvo pernelyg skurdūs.
Minimali informacija apie klientą turėtų būti suskirstyta į:
- fonas – psicho-grafinės charakteristikos;
- demografinė informacija: pareigos, lytis, profesiniai interesai;
- pomėgiai: kokią informaciją klientai reguliariai vartoja ir kuo juos domina;
- užduoties duomenys: pranešimo ir jo pristatymo pritaikymas vartotojo įpročiams bendrauti su tokio tipo kontaktais, siekiant padidinti atvirumo lygį.
43. Adresas perspektyvas iš savo nišos
Nustačius, kaip būsimos asmenybės atrodo iki smulkmenų, pats laikas iškirpti savo žinutę, kad galėtumėte atsakyti į daugybę klausimų, kol jie net nepaklaus.
Žmonės jūsų nišoje nėra nuspėjami, ne dėl to mes ginčysimės. Mes tikime, kad tikimybė, jog pateiksite atitinkamą turinį, yra didesnė pagal jūsų kompetencijos nišą. Jei visi sutarėme, kad bendrieji pranešimai yra pagrindiniai elektroninės prekybos el. Pašto rinkodaros klausimai, tai logiškas žingsnis, kurį reikia atlikti toliau, spręsti konkrečias jūsų nišoje aktyvias perspektyvas.
Kuo konkretesnė jūsų kompetencijos sritis, tuo labiau turėtumėte būti pasirinktinis, spręsdamas perspektyvas ir vengdamas klaidų, tokių kaip žemiau, turėdamas labai plačią temą ir pernelyg sušvelnintą temą.
Žmonėms, kurie yra jūsų pramonės atstovai, pranešimas turėtų būti šiek tiek platesnis ir labiau kontekstualizuotas, palyginti su el. Laiškais, kurie jau siunčiami žmonėms, turintiems daug žinių. Tai, kaip sprendžiate perspektyvas ir nukreipiate savo įmonę prieš jų interesus, daro didžiulę įtaką jų požiūriui į jūsų paslaugas. Norint ilgalaikį teigiamą poveikį jūsų atviroms palūkanų normoms, reikia kuo specifiškiau spręsti žmones nišoje ir taikyti skirtingą turinį.
Pasak Yaro Starak ‘ai bloge , jūs turite pradėti mažas ir kuklus, sprendžiant žmonių, kurie labiausiai domina išgirsti iš you.Whenever jūsų perspektyva bus įsitikinę, kad jūsų pranešimas yra pernelyg bendro pobūdžio arba, atvirkščiai, per daug konkretus jų supratimą ir (arba) interesus, jūs prarasite bet kokią privilegiją būti skaitomam.
44. Nuolat atnaujinkite ir atnaujinkite savo kontaktų sąrašą
Yra įvairių kūrybiškų būdų, kaip valdyti neaktyvius abonentus. Jų veiklos stoka visada yra priežastis. Tačiau, atsižvelgiant į tai, ar jie anksčiau buvo įsitraukę, ar ne, požiūriai gali būti skirtingi.
Vartotojas, daugelį metų nedvejodamas atidaręs el. Laiškus ir, staiga, regis, nesidomintis tuo, ką siūlote, greičiausiai turės vieną priežasčių, nepaisant visų pastangų, ignoruoti jūsų el. Laiškus. Be to, tas, kuris niekada neatidarė nė vieno el. Pašto, yra taip neįdomus jūsų įmonei, kuris net nesivargino atsisakyti prenumeratos. Vykdydami šią idėją, būkite dėkingi žmonėms, kurie laiku išliko ištikimi. Turėtumėte pabandyti išspręsti problemas, kai matote švelnų atšokimą, jau nekalbant apie sunkų atšokimą.
Kadangi šis bloge nuo Benchmark pašto įdėkite jį, sunku Bounce yra laiškų, kurie niekada atidarytas ir pristatytas, tuo klausimu, nes negaliojantis e-paštas adresų skaičius. Šis kintamasis gali pakenkti jūsų bendram našumui tuo atveju, jei nepraeisite įprasto kontaktų sąrašo detoksikacijos, o jūsų el. Pašto rinkodaros pastangos po taško gali atrodyti beprasmės, net jei viską darote gerai.
Yra įvairių būdų, kaip elgtis su minėtais neįdomių abonentų tipais. Pirmojo galima paklausti, kas nutiko, ir draugiškai reikalaujama pateikti atsiliepimą. Juk jie visą tą laiką buvo taip arti jūsų verslo, kad jų indėlis turėtų būti vertingas. Kalbant apie kitą kategoriją, greičiausiai jiems reikia išsiųsti el. Laišką ir paklausti, ar jie norėtų užsiprenumeruoti jūsų el. Laiškus, ar ne. Sąžiningumą vertina net neprisirišę žmonės.
45. Kreipkitės į pranešimą turėdami tik vieną asmenį
Kai atpažinsite asmenį, kuriam rašote, pirmiausia reikia užduoti klausimą, ar jo negalima suskirstyti į dar dvi asmenis. Kuo tikslesnė jūsų idėja apie perspektyvą, tuo aiškesnė ir labiau pritaikyta bus žinia – ko galiausiai reikia norint padidinti atvirus tarifus.
„Dropbox“ pateikia puikų asmeninio požiūrio pavyzdį, kuris kalba apie verslininko užnugarį.
Atrodo, kad jie visada yra šiek tiek kūrybiškesni, išlaikydami tą pačią mintį.
Suprasti pagrindines auditorijos problemas ir interesus yra pats pagrindinis dalykas, iš kurio turėtų būti sukurta ir tema, ir pranešimo turinys. Tai, kad lengviau rašyti bendresnius el. Laiškus, nepateisina pastangų sudaryti tvirtą kontaktų sąrašą, nes dauguma žmonių manys, kad turinys yra šlamštas. Rašymas kaip draugas, sąžiningu pirmo asmens požiūriu, gali išgelbėti dieną, ypač jei laikote save patikimu šaltiniu.
46. Venkite nepageidaujamų el. Laiškų siuntimo gavėjams
Jei potencialūs klientai neužsiprenumeravo reguliariai gauti el. Laiškų iš jūsų pusės, daugiau nei dėkinga, jei galite įvykdyti pažadą ir pateikti nuoseklų, draugišką turinį kas savaitę ar kasdien. Tačiau užsiprenumeravę savo naujienlaiškius nereiškia, kad potencialūs klientai bus automatiškai susidomėję visomis akcijomis ir pasiūlymais, kuriais ketinate juos uždusinti, todėl ženkite dar kartą.
Žmonės nekenčia šlamšto. Ir tai tik sąžininga, nes rizikuojate prarasti tikslinės auditorijos dalis, kuri priešingu atveju būtų tęsusi jūsų turinio skaitymą.
Tokių klaidų vengimas yra vienas iš geriausių žingsnių, kurį galite padaryti, kad išlaikytumėte aktualumą. Mes jau taip įpratome vengti reklaminių pranešimų, kad esame linkę visiškai vengti šaltinio, nei atsidurti pardavimo skyriuje.
Nuo masiško „AdBlock“ naudojimo iki televizijos kanalo keitimo, kai vyksta komerciniai skelbimai, nieko negalėtume padaryti, kad apsisaugotume nuo skelbimų srauto. Tokiu atveju toli gražu nėra teigiama, kad turite didesnes galimybes konvertuoti perspektyvą būdami sąžiningi ir įgyvendindami būtent tai, ką pažadėjote.
VI. Palaikykite stiprų ryšį su savo auditorija
47. Pridėkite socialinių tinklų nuorodas, kad būtumėte arčiau savo auditorijos
Tai tiesa. Jūsų parašas neturi būti ilgas ir nuobodus, tačiau šiek tiek papildomos aktualios informacijos niekada niekam nepakenksite. Juolab, kad socialiniuose tinkluose esančių mygtukų įtraukimas į jūsų parašą susieja jūsų prekės ženklą su žmogaus veidu – asmeniu, kuris nori atsakyti į „Twitter“ žymas ir „Facebook“ komentarus.
Visada būkite prieinamas savo auditorijai. Tai sąžiningas būdas užkariauti jų širdis. Taip, tai užima laiko, tačiau darant prielaidą, kad kažkas ką tik baigė skaityti jūsų el. Laišką ir jam kilo greitas klausimas, galbūt jiems bus geriau paklausti „Twitter“, nei paspausti atsakymą į jūsų el. Laišką. Būkite lankstus. „Wisestamp “ verslo modelis yra orientuotas į parašų teikimą profesionalams, kurie naudojasi savo el. Pašto adresais norėdami bendrauti su savo klientais ir potencialiais klientais.
48. Siųskite šiltą, asmeninį pasveikinimo laišką, kai kas nors užsiprenumeruoja
Puiku kartais naudoti el. Pašto automatizavimą. Tačiau šis elgesio veiksnys prasideda nuo prielaidos, kad jūs bandote užmegzti asmeninius santykius pirmomis minutėmis. Štai kodėl jūs įdėjote tiek daug pastangų išsiųsdami pasveikinimo laišką. Vadinasi, tai turės būti asmeniška. Tačiau stiliai gali skirtis. Arba galite mesti dizaino šabloną. Kaip ir toliau pateiktame pavyzdyje:
Pasirašysite savo vardu, paminėsite, kodėl jums taip svarbu, kad asmuo prisijungė ir padėkojo. Žinoma, jūs taip pat pabrėšite keletą priežasčių, kodėl nesate patikimas, neatrodydamas įžūlus. Nesigalvok apie save, tai ypatinga jų diena!
49. Siųsti atitinkamų produktų atnaujinimo el. Laiškus
Kitas automatizuotas el. Paštas, kuris veikia geriausiai jūsų perspektyvų labui, yra produkto atnaujinimas. Leisk man tave praeiti. Tai jums svarbi diena, nes išleidote naujinį, kurį dirbote kelis mėnesius, jei ne metus. Jums malonu pagaliau pamatyti, kaip tai įvyko. Jūs turite pasakyti savo auditorijai, bet tik tuo atveju, jei tai padarysite išskirtiniu!
Bet buk atsargus. Čia taip pat ne apie jus. Jūsų perspektyvos nebus suinteresuotos išgirsti, kaip jūs šaukiatės, kokia šauni esate. Atminkite, kad čia patenkinate poreikį. Priminkite, kodėl tai turėtų būti svarbi diena ir jiems, sutelkkite dėmesį į atliekamus pokyčius ir į tai, kaip jūsų indėlis į jų gyvenimą dabar yra reikšmingesnis nei bet kada.
50. Naudokitės savo patikimumu protingai. Venkite reklaminio turinio
Žinoma, jūs turėtumėte. Nėra prasmės bandyti būti puikiu sprendimu norint patenkinti poreikį, jei nors minutei pamiršite pagrindinę priežastį, kodėl žmonės skaito jūsų turinį ir perka jūsų produktus. Taip yra todėl, kad jiems kažko reikia. Tai visada apie tai. Taigi tai yra didžiausias jūsų svertas, tai, kaip keičiasi jų gyvenimas. Jūsų buvimas turėtų būti subtilus ir kuklus, ne visur ir balsu, tai išjungia žmones.
Nukreipkite auditoriją nuo savęs ir savo prekės ženklo ir padėkite jiems sutelkti dėmesį tik į naudą. Toks požiūris gali jus pasiekti toli. Skirtingai nuo pigaus požiūrio. Atlikę visus darbus, kuriuos įdėjote rinkdami kontaktų sąrašą, būtų žalinga sugadinti viską vienu el. Laišku, pavyzdžiui, šiuo.
51. Įtraukite mygtuką „Nutraukti prenumeratą“
Tai neturi būti jų veidas, pakanka jį įtraukti į savo el. Laiškų poraštę. Žmonės, kurie to nemato, greičiausiai pažymės jus kaip šlamštą, o tai blogiausia, ką rinkodaros specialistui kada nors reikėtų pagalvoti.
Be to, tai didina jūsų patikimumą. Jei esate atviras skaitytojams, skaidrus ir teisingas, jie greičiausiai jumis pasitikės ir nemanys, kad jūs juos niekaip apgaunate. Jau nekalbant apie galimybę sumokėti baudas, jei jūsų šalyje yra neteisėta , jei neturite atsisakymo mygtuko.
52. Suasmeninkite savo parašą trumpu aprašymu
Trumpas pabraukimas. Jūs neturite perrašyti Anos Kareninos savo parašo biografijoje, tačiau tam tikras kompasas, ką jūs nuveikėte ir kas esate savo skaitytojams, turėtų veikti puikiai.
Svarbu parodyti savo skaitytojams, kas jiems turėtumėte būti ir kaip jie turėtų padėti jums savo gyvenimą. Ar esate vaikinas, kuris sukūrė produktą? O gal jūs taip pat įdomus ir laisvu laiku šokinėjate su gumomis? Galbūt atėjo laikas jūsų perspektyvoms pamatyti jus labiau žmonėmis ir susieti su tuo, kas esate asmeniškai!
„Newoldstamp“ yra puikus įrankis, kurį galite naudoti suasmenindami savo el. Pašto parašą. Taip lengva sukurti interaktyvų parašą per kelias minutes ir padidinti srautą bei pardavimą. Naudodamiesi tuo pačiu šablonu ir naudodamiesi tuo pačiu šablonu gausite prekės ženklo reikalavimus atitinkančius el. Pašto parašus visoje įmonėje ir tvarkykite visus el. Pašto parašus iš vienos informacijos suvestinės.
53. Skatinkite dalintis savo el. Pašto turiniu su artimais draugais
Sandorio išplėtimas įtraukto kliento tinklo atžvilgiu kartais yra vertas net CTA, tačiau tai gali atrodyti kaip pernelyg optimistinė beprotybė. Psichologinis paaiškinimas yra pagrindinis. Kai bendraujate su žmonėmis, užsiimančiais prekės ženklu, nėra negirdėta rekomenduoti jiems dalytis turiniu tarp artimų draugų ar profesionalių pažįstamų. Tai yra tikslingas žingsnis, ir jo sėkmės tikimybė nėra per didelė.
Yra daugybė rinkodaros specialistų, pasisakančių už tai, kad CTA būtų pakeista žinute „pasidalink draugu“, ir vis daugiau specialistų taiko šį patarimą.
Kai perspektyva įsitraukia į jūsų turinį, tai reiškia, kad jie sutinka su pagrindine jūsų diskurso prielaida – kad jūsų vertė yra verta ar verta skaityti. Vienintelis dalykas, apie kurį jums belieka įtikinti, yra tai, kad jūs taip pat dalijatės su kuo nors nišoje. Nesilaikant žinomų idiomų, tokių kaip plunksnų paukščiai, stereotipų, reali tikimybė, kad jūsų pažintis pažins bent vieną ar du žmones, kurie taip pat gali domėtis tuo, ką jūs siūlote, yra gana didelė.
Pradedant išskirtine informacija, kuri buvo naujienlaiškio dalis, ir siūlant įrankių nuolaidų kuponus, viskuo, kas vertinga, verta pasidalinti su artimais draugais.
Išvada
Pastebėkite el. Pašto rinkodaros ekosistemos tendenciją. Vadovaukitės visais rinkodaros patarimais ir strategijomis, apie kurias kalbėjome, kad pagerintumėte savo atvirus tarifus. Pažiūrėkite, kaip atrodo šablonas arba kas priverčia susimąstyti, ar gaunate šabloną, ar asmeninį el. Laišką. Darykite visiškai priešingai. Paprastai tai padeda šiek tiek sujaudinti asmenine detale, kurios automatinis įrankis niekada negalėtų pagauti. Visada reikia duoti šiek tiek daugiau, nei tikisi pamatyti perspektyva.