El. prekybos navigacija arba briaunotas naršymas SEO sistemoje. Yra frazių, į kurias patys SEO dievai, juos išgirdę, prisimerkia. Kodėl? Nes tai apima pasikartojantį turinį ir labai dideles svetaines. Ir visi žinome, kaip sunku tai išspręsti.
Objektą sunku įvaldyti ir jis sukelia daug painiavos šone. Paprastoji paieška ar filtruota paieška? Kuo skiriasi aspektai ir filtrai? Kuriuos puslapius turėčiau indeksuoti? Tai visi klausimai, kuriuos sau užduoda žiniatinklio valdytojai. Taigi pasiruoškite „galvos skausmo“ kelionei, nes mes pabandysime paaiškinti keletą dalykų šiame straipsnyje, pvz., Skirtumą tarp filtrų ir aspektų, kuriuos puslapius turėtumėte indeksuoti ir kurių nereikėtų indeksuoti, bei skirtingų scenarijų geriausią praktiką.
Tikimės, kad šio straipsnio pabaigoje jūs suprasite viską, ką reikia žinoti apie tai, kaip nustatyti el. Prekybos svetainių aspektus ir kaip tvarkyti URL parametrus, kad gautumėte geriausius SEO rezultatus ir „Google“ reitingus.
Saugokitės: šis straipsnis yra apie labai pažangius dalykus ir šiek tiek pasuks jūsų smegenis. Tai taip pat gali susukti jūsų reitingus, gerąja ar blogąja prasme, atsižvelgiant į tai, ar tinkamai pritaikote modifikacijas. Geriausias diegimas priklauso nuo svetainės ir kiekvienu atveju skiriasi. Jei nežinote, ką darote, geriau paprašykite eksperto nuomonės!
- Pažangi paieška ir filtruota paieška: kuo skiriasi paieška ir filtrai?
- Suplanuotos paieškos problemos ir iššūkiai
- Kaip „Google“ tvarko URL parametrus ir kaip tai veikia SEO
- Kuriuos URL parametrus indeksuoti ir kurių ne
- Kaip išspręsti suplanuotas paieškos problemas ir turėti gerą naršymo struktūrą
1. Suplanuota paieška ir filtruota paieška:
koks skirtumas tarp paieškos ir filtrų?
Man pačiam reikėjo ilgai suprasti šį skirtumą. Kodėl? Nes nežinojau, ką reiškia aspektas. Aš kalbu ne apie jo reikšmę „eComm“, o apie jo reikšmę apskritai.
Taigi pradėkime nuo to:
Fasetas yra viena iš daugialypio dalyko pusių. Kaip brangakmenis ar kauliukas. Mes taip pat galime sakyti, kad tai yra tam tikras kažko aspektas ar bruožas.
Gerai, tai ką tai susiję su filtrais ir paieška?
Na, elektroninėje prekyboje svetainės produktai paprastai yra suskirstyti į kategorijas. Kartais to pakanka, kad galėtumėte naršyti. Tačiau tais atvejais, kai yra labai daug produktų, to gali nepakakti.
Norėdami efektyviai naršyti svetainėje, turite mokėti rūšiuoti tuos produktus pagal skirtingus atributus. Žinote, pavyzdžiui, dydis, spalva, svoris ir kt.
Norėdami pamatyti tik tam tikrus kriterijus atitinkančius rezultatus, turite pritaikyti tai, kas vadinama filtru. Filtras gali apimti elementus, kuriuose yra tik nurodytas atributas, arba galima išskirti elementus, kurių nėra.
Gerai, tad ką tai turi bendro su aspektais?
Na, kai pritaikote filtrą, galite paskambinti kiekvienam rezultatų puslapiui sugrąžinti šiuo metu naršomos kategorijos aspektą.
Yra daugybė svetainių, kurios bando paaiškinti skirtumą tarp filtrų ir aspektų. Vienas iš paaiškinimų yra tai, kad aspektai yra unikalūs puslapiai ir jie yra kategorijų puslapių plėtiniai, o filtrai yra naudojami tik elementų sąrašams patikslinti.
Nors tai tiesa, vienas dalykas, atrodo, klysta, yra tai, kad aspektai turėtų būti indeksuojami, o filtrai neturėtų būti indeksuojami.
Straipsniuose, kuriuos radau (nors ir nepateiksiu vardų), rašytojai naudojo šį pavyzdį:
- Suknelės
- Išeina
- Vakaras
- Peržiūrėti visus
- Filtruoti pagal
- Pristatymas
- Dydis
- Kaina
- Prekės ženklas
- A prekės ženklas
- B prekės ženklas
- C prekės ženklas
Rašytojai teigė, kad suknelės ir prekės ženklai yra briaunos, todėl jas reikia indeksuoti, o siuntimas, dydis ir kaina yra filtrai ir neturėtų būti indeksuojami.
Mano kontrargumentas yra: Ką daryti, jei ponia ieško „vakarinių suknelių M dydis iki 400 USD“?
Dabar tai gali būti toli gražu ne taip, bet taip gali būti! Geriausias pavyzdys, kurį asmeniškai žinau, yra naudotų automobilių pramonė. Žmonės daug ieško tokių dalykų kaip „naudoti automobiliai iki xxx“.
Šiame pavyzdyje galite aiškiai pamatyti, kad „Google“ automatiškai siūlo šių tipų rezultatus:
Taigi aiškiai matome, kad žmonės ieško šių raktinių žodžių. Ieškokime „naudoti automobiliai iki 10000“ ir pažiūrėkime, kokius rezultatus gauname:
Hmm … įdomu. Panašu, kad „Google“ pateikia atsakymo laukelį šiam rezultatui. Tai šaunu! Jei norite patekti į Carmax.com, galiu spustelėti Daugiau elementų .
Paryškinau aukščiau esantį URL, kad atsakymų laukelyje būtų rodoma, kuri svetainė reitinguojama. „Carmax“ taip pat užima 1 vietą, todėl „Google“ turi kelias pozicijas .
Bet palauk! Ar tai URL parametras? Ar tai gali būti kainos filtras? Tai tikrai atrodo. Pažiūrėkime į svetainę.
Atrodo, kad jie tai laiko filtru! Jei „Carmax“ būtų pasinaudojusi aukščiau pateiktais patarimais ir kainų filtruose būtų naudojusi „noindex“ žymą, jie šiuo metu nebūtų reitinguojami Nr. 1 ir nebūtume patekę į jų puslapį.
Gerai, kad jie to nepadarė. Tiesą sakant, „Carmax“ daro gana gerą darbą pasakodama „Google“, kuriuos puslapius ji iš tikrųjų nori indeksuoti, o kuriuos ne. Panaudosime daugiau kaip pavyzdį.
Taigi skirtumas tarp filtrų ir aspektų yra tas, kad aspektai yra produktų filtravimo rezultatas. Jūs naudojate filtrus ir jie generuoja aspektus.
Nors aspektų apibrėžimas paieškoje yra „rūšiavimas pagal kelis aspektus vienu metu“, o tai iš tikrųjų reiškia kelių filtrų naudojimą, aš norėčiau apibrėžti aspektus kaip puslapius, kurie atsiranda filtruojant paiešką.
Mano nuomone, tai nėra vienas filtras ar keli filtrai. Galiu turėti vieną filtrą: jis vis tiek sukurs aspektą. Tokiu būdu juos labai lengva atskirti.
Pavyzdžiui, galiu pritaikyti vieną rūšiavimo filtrą pagal kainą, kuris sukurs aspektą. Tačiau problema yra ta, kad aspektas nėra unikalus! Ir tada „Google“ turi problemų.
2. Išsamios paieškos problemos ir iššūkiai
Puiki navigacija ir paieška yra puiki. Jie padeda gana lengvai rasti tai, ko jums reikia. Šiame vaizdo įraše galite pamatyti, kaip galite pasinaudoti briaunotos paieškos pranašumais ir filtruoti knygas, kurias galbūt norėsite perskaityti, nuo daugiau nei šimtų tūkstančių rezultatų iki tik 7.
Geriausia, jei svetainė apskritai neturėtų kurti tokio tipo puslapių. Žinoma, galime pagalvoti, kad tai dažniausiai yra bloga paieškos sistemoms, bet naudinga vartotojams.
Tačiau paieškos sistemos bando teikti pirmenybę vartotojui. Jei gerai pagalvotumėte, kokia būtų vartotojo patirtis, jei nuolat rodytumėte jiems tuos pačius produktus, kai tik jie pritaikys naują filtrą?
Arba kaip jiems gera, jei nerodomi jokie produktai? Pvz., Jei neturite jokių M dydžio produktų, ar turėtumėte parodyti, kad šis dydis yra prieinamas?
Suplanuotos naršymo paieškos problema yra ta, kad dėl to gali kilti pasikartojančių turinio problemų. Naudojant aspektus, puslapių skaičius auga eksponentiškai.
Hipotetiškai tarkime, kad knygų parduotuvėje turite du filtrus:
- Grožinė literatūra
- Istorinis
Jei mes juos sujungtume, tikriausiai sakytumėte, kad yra 3 galimi variantai:
- Tik grožinė literatūra
- Tik istorinis
- Tiek istorinė, tiek grožinė literatūra
Tačiau yra 4 variantas: tai tiek grožinė, tiek istorinė.
Taigi, jei turite 5 atributus (spalva, dydis, svoris …), kurių kiekviename yra apie 5-10 kintamųjų (raudona, žalia, M, S, 10kg, 20kg …), turėtumėte padauginti kintamuosius, kad gautumėte bendrą galimą kiekį aspektai, kuriuos galima sukurti.
Jei turime 15 spalvų, 10 dydžių, jau turime 150 galimų derinių. Pridėkite dar 3 medžiagų rūšis ir galų gale turėsime 450 derinių. Rūšiuoti pagal 8 skirtingus prekių ženklus ir mes jau turime 3 600 produktų, o tai yra tiksliai sekundžių skaičius per valandą … „Illuminati“ turi būti ant manęs.
Jūs suprantate, per daug filtrų, per daug aspektų, per daug URL su turiniu.
Bet ar tie puslapiai nėra vienodi? Aš turiu omeny … tiek 1 + 2, tiek 2 + 1 yra lygūs 3, tiesa? Na, nors vartotojams gali atrodyti, kad tie puslapiai yra vienodi, paieškos sistemos to nedaro. Kodėl? Dėl URL.
3. Kaip „Google“ tvarko URL parametrus ir kaip tai veikia SEO
Priklausomai nuo to, kurią tvarką vartotojai pasirenka pasirinkti aspektų filtrus, kai kurios platformos tam pačiam turiniui sukuria skirtingus URL. Paprastai tai daroma naudojant parametrus.
„Google“ URL su parametrais laiko atskirais puslapiais, o ne šakninio URL plėtiniu, nebent nurodoma kanoninė žyma.
Taigi, „Google“ akimis, domain.com/books?filter=historical&fiction ir domain.com/books?filter=fiction&historical yra atskiri puslapiai su turinio kopija.
Tai yra problema, nes vienas iš puslapių nesuteikia jokios papildomos vertės vartotojui.
„Google“ nemėgsta pasikartojančio turinio, nes jis vartotojams neteikia didelės vertės.
Jei jau turite puslapį, apimantį produktų rinkinį, kodėl turėtumėte antrą puslapį, kuriame būtų tiksliai tas pats rinkinys? Kodėl „Google“ norėtų du kartus rodyti tą patį dalyką iš tos pačios svetainės?
Žinoma, taip nutinka, tačiau „Google“ visada bando tai išspręsti. Pavyzdžiui, Mihai Aperghis iš „Vertify“ pranešė Jonui apie kai kurias problemas, kurios vis buvo rodomos paieškos rezultatuose Rumunijoje. Po nedaug laiko Danas Sullivanas paskelbė, kad jie dirba keisdami įvairovę. Aišku, šie du dalykai gali būti nesusiję, bet tai tikrai atrodo didelis sutapimas.
Yra būdų tai išspręsti. Pavyzdžiui, galite naudoti kanoninę žymą iš vienos versijos į kitą norėdami pasakyti „Google“, kuri yra originali versija, kuri turėtų būti indeksuojama ir reitinguojama. Tačiau „Google“ kanonines žymas laiko rekomendacijomis, o ne kaip absoliučiomis taisyklėmis, todėl gali jų nepaisyti!
Tačiau yra dar viena problema, kurią sukuria turinio dubliavimasis ir kuri nebus išspręsta pridėjus kanoninių žymų: įrašymas per tikrinimo biudžetą .
Kai „Google“ tikrina jūsų svetainę, ji paskirsto tam tikrą biudžetą, kiek puslapių ji tikrins, atsižvelgiant į tam tikrus veiksnius, pvz., Kiek jūsų svetainė yra populiari, kiek srauto ji gauna, kokia ji yra ir kokia ji yra aktuali.
Jei švaistote tą biudžetą puslapiams, kurie ir taip bus prastai atliekami, nes jie neteikia jokios vertės, svarbūs unikalūs ir tinkami puslapiai gali būti nepatikrinti, prarandant galimybę užimti aukštesnę vietą.
Štai kodėl svarbu išspręsti šias problemas ir įsitikinti, kad neindeksuojate nereikšmingų puslapių. Bet kokius parametrus ir aspektus turėtumėte indeksuoti, o kuriuos – ne? Kaip jūs sprendžiate šias problemas? Ir kodėl kai kurios svetainės, pvz., „Amazon“, viską indeksuoja ir daro taip gerai?
4. Kuriuos URL parametrus indeksuoti ir kurių ne
Norint pasiekti geriausius SEO rezultatus, svarbu nuspręsti, kuriuose puslapiuose turėtumėte leisti „Google“ indeksuoti, o kuriems – ne.
Jei galvojate apie „aspektų“ indeksavimą, bet ne apie „filtrų“ indeksavimą, pagalvokite dar kartą. Indeksavimas neturi nieko bendro su tais dalykais, bet su paieškos tikslais, kiekiu ir produktų pasiūla.
Visame pasaulyje žinoma SEO ekspertė Aleyda Solis tai labai gerai paaiškina savo SEO pamokų ciklo „ Pirmadienių ropojimas“ vaizdo įraše :
Jei jūsų svetainėje yra daug puslapių, turėtumėte leisti „Google“ indeksuoti tik tuos, kurie:
- Turėkite pakankamai paklausos: Šie puslapiai turėtų aktyviai taikyti pagal konkretų raktinį žodį ar raktinių žodžių rinkinį, kurie turi paieškos paklausą. Jei vartotojai jo neieško arba niekada nepasiekia to puslapio per natūralią paiešką („Google Search Console“ nematote jokių jo parodymų ar paspaudimų), galbūt geriau jų neindeksuoti.
- Turėkite pakankamai atsargų: Šie puslapiai neturėtų būti tušti. Jei turite tik 1-2 produktus arba jų iš viso nėra, o kiti aspektai teikia 10–20 rezultatų, tada galbūt geriau jo neindeksuoti.
- Iš esmės yra unikalūs: šie puslapiai neturėtų būti labai panašūs. Aišku, bus panašumų, bet jei taikant antrą ar trečią filtrą gaunamas tik 5–10% skirtumas, tada galbūt geriau tų puslapių neindeksuoti. Paprastai tai taip pat yra susiję su tiekimu. Jei nepakanka produktų, rezultatai gali pasikartoti.
Būtent todėl „Amazon“ sekasi taip gerai, nors jie indeksuoja visus savo puslapius. Taip yra todėl, kad jų tiekiama produkcija yra tokia, kad dauguma jų aspektų turi pakankamai unikalumo, kad jų nebūtų galima laikyti dublikatais.
Aišku, kai kurie tikriausiai yra identiški, bet, pavyzdžiui, net filtruodamas 7–8 skirtingus matmenis vis tiek gaunu apie 7 rezultatus, o tai puiku.
„Amazon“ taip pat yra labai populiari svetainė, į kurią kasdien patenka didelis srautas, o tai reiškia, kad „Google“ jai skirs daugiau tikrinimo biudžeto, kurį skirs mažesnei el. Prekybos svetainei.
Tačiau mažesnėse svetainėse tai gali būti ne visada. Taigi norite laikytis geriausios praktikos, kad pasiektumėte geriausių rezultatų. Žinoma, strategijos gali būti skirtingos kiekvienoje el. Prekybos svetainėje.
5. Kaip išspręsti suplanuotas paieškos problemas ir turėti gerą navigacijos struktūrą
Norint išspręsti sudėtingą pasikartojančio turinio problemą, gali prireikti laiko ir biudžeto. Tvarkyti šimtus tūkstančių puslapių nėra lengva, todėl visada galite ieškoti įrankių ar el. Prekybos agentūrų, kurios jums padės.
Čia pateikiami oficialūs „ Google“ patarimai dėl briaunotų naršymo puslapių. Tačiau „Google“ pateikia konkretesnių pavyzdžių, kaip viskas turėtų atrodyti, bet ne apie tai, kaip juos įgyvendinti.
Yra labai didelis skirtumas tarp 301 peradresavimo, kanoninių žymų, neindeksavimo ir visiškai neleidžiamų puslapių, esančių „Robots.txt“.
Deja, negaliu tiksliai pasakyti, kaip viską įgyvendinti, nes tai gali skirtis. Tačiau galiu apibūdinti geriausią praktiką ir pateikti užuominą, kaip būtų galima įgyvendinti.
Tačiau pirmiausia turite sukurti savo kategorijų, subkategorijų ir filtrų skaičiuoklę. Tada turėtumėte atlikti išsamų raktinių žodžių tyrimą ir susieti raktinių žodžių grupes pagal kategorijas ir filtrus.
Ar tu žinai
Norėdami susidaryti bendrą idėją, kuriuos aspektus turėtumėte indeksuoti, o kuriuos ne, turite atlikti išsamų raktinių žodžių tyrimą. Norėdami rasti raktinius žodžius, galite naudoti tokius įrankius kaip „ CognitiveSEO“ raktinių žodžių įrankis ar net „Google Search Console“. Kartu su kitomis raktinių žodžių idėjomis įrankis suteiks puikių raktinių žodžių įžvalgų, tokių kaip paieškos apimtis, jų atitikimas, mokestis už paspaudimą ir kt.
Greičiausias sprendimas būtų visiškai neturėti filtrų. Tiesiog naudokite kategorijų puslapius, kuriuose yra pakankamai paklausos ir pasiūlos. Jei neturite daug produktų, filtrų neturėjimas gali būti naudingas. Paprasčiausiai sukurkite kategorijas raktiniams žodžiams, kurių vartotojai ieško, ir pridėkite produktų iš kelių kategorijų.
Puikiai įgyvendintas pavyzdys yra iš „ FilmJackets“ , svetainės, kurioje parduodamos odinės striukės.
Man reikėjo tik poros slinkčių darbalaukyje, kad galėčiau pamatyti visas striukes, nors ir mobiliajame įrenginyje, kuris gali būti sunkesnis. Šiaip ar taip, svetainės dizainas yra vizualiai orientuotas, todėl man norisi pamatyti visas striukes, kad pamatyčiau, kuris dizainas man patinka.
Tačiau jei jie būtų turėję daug daugiau produktų ir didesnę įvairovę (pvz., Kelias medžiagas), filtrai galėjo būti naudingi. Vartotojas taip pat priverstas manyti, kad parduotuvėje yra visų dydžių ir spalvų sandėlyje, nes tokio tipo filtravimas atliekamas produkto puslapyje prieš pat pateikiant užsakymą.
Tačiau apskritai vartotojo patirtis su dabartiniu produktų kiekiu turėtų būti gera. Tai paprastas sprendimas mažesnei el. Prekybos svetainei ir elegantiškai įgyvendinamas šioje svetainėje.
Jei esate didelė svetainė, turite keletą problemų sprendimo būdų, atsižvelgiant į jūsų platformos galimybes. Serge’as Stefoglo iš „ Distilled.net“ padarė puikų įrašą „Moz“ svetainėje, parodydamas skirtingų metodų, susijusių su turinio pasikartojimu / taisymą, poveikį.
Taigi geriausias taisymas atrodo kaip „JavaScript“ sąranka. Bet ką tai reiškia? Ir kaip tai galima įgyvendinti? Na, tai priklauso nuo jūsų kūrėjų komandos.
Ericas Enge’as iš „ StoneTemple“ pasakoja, kaip „Ajax“ ir „jQuery“ veikia kartu, kad išspręstų briaunotos navigacijos turinio problemas.
Ankstesniame mūsų pavyzdyje „Carmax“ naudojama panaši „JavaScript“ technika kuriant filtruojamus puslapius. Jis nėra tapatus, tačiau jis naudoja „JavaScript“, kad nukreiptų vartotojus į aspektus. Tai reiškia, kad „Google“ nematys tų nuorodų tikrindama puslapius, todėl jos negali sudeginti tikrinimo biudžeto.
Tačiau tai gali sukelti dar vieną problemą. Paieškos sistemos nebegali rasti briaunotų puslapių! Taip yra todėl, kad JS nebegeneruoja <a> žymų HTML, todėl „Google“ tikrintuvui gali būti sunku patekti į svarbius puslapius.
Kai naudojate „AJAX“ ir „JavaScript“ savo aspektams, turite įsitikinti, kad paieškos sistemos gali lengvai patikrinti jūsų svarbias nuorodas.
„Carmax“ tai daro nepriekaištingai, nurodydamas savo svarbiausius bruožus šalia pagrindinio puslapio, vos 1 paspaudimu savo automobilių puslapyje . Kategorijų ar aspektų puslapiuose taip pat yra keletas poraštės nuorodų į skirtingas vietas.
Įdiegus šį „Google“ nereikės tikrinti milijonų galimų derinių ir ji vis tiek ras svarbiausius aspektus, kuriuos norima indeksuoti svetainėje. Tą patį rezultatą galima gauti naudojant svetainės schemą, tačiau geriau, jei turite tiesų tikrinimo kelią į jas.
Bet kas, jei kas nors nukreipia į tuos puslapius? Ar jie vis dar gali būti indeksuojami? Taip. Tol, kol jie neturi „noindex“ metažymės arba yra užblokuoti robots.txt, jie gali. Bet tai nėra problema, nes galite naudoti kanonines žymas!
Puslapiai vis tiek gali būti indeksuojami, jei į juos nukreipia kitos svetainės. Kanoninių žymų naudojimas gali padėti išvengti pasikartojančių turinio problemų.
„Carmax“ taip pat naudojasi kanoninėmis žymomis. Pvz., Puslapis / automobiliai? Location = norcross + ga & price = 10000 kanonizuojamas į / cars? Price = 10000 & location = norcross + ga.
Geriausia, jei nuorodos visada būtų generuojamos ta pačia tvarka. Pvz., Jei pasirenku užsakymą pagal kainą, vietą, dydį, net jei vartotojas pirmiausia pasirenka vietą, o tada kainą ir dydį, URL vis tiek bus sugeneruotas pradine tvarka.
Jei turite daug puslapių, norite sutelkti dėmesį į tikrinimo biudžeto problemą. Kita vertus, jei turite daug atgalinių nuorodų, nukreipiančių į skirtingus savo puslapių filtrus, taip pat norite perduoti nuorodų nuosavybę iš išorinių svetainių.
Pradėkite nuo kanoninių žymių. Jie turėtų būti nustatyti neatsižvelgiant į tai, ar nuspręsite indeksuoti tuos puslapius, ar ne.
Daugumoje puslapių turėtų būti kanoninis nuoroda, tačiau jei šie puslapiai yra dublikatai, reikalinga kanoninė versija.
„Noindex“ ir kanoninės žymos vis tiek švaistys jūsų tikrinimo biudžetą, taigi, jei negalite įdiegti „JavaScript“, galite užblokuoti puslapių tikrinimą robots.txt.
Tačiau taip pat atsižvelkite į tai, kad naudodami „Robots.txt“ susilpninsite nuorodų nuosavybę, todėl įsitikinkite, kad tuose puslapiuose nėra nei vidinių, nei į juos nukreipiančių atgalinių nuorodų.
Geras būdas tai padaryti yra pridėti papildomą parametrą (noindex = 1) į aspektus, kuriuose yra daugiau nei 1 arba 2 filtrai. Tada galite pridėti šią eilutę:
1
|
Disallow: /*noindex=1
|
Tokiu būdu bet koks URL, kuriame yra eilutė noindex = 1, bus užblokuotas tikrinti.
Pavyzdžiui, paieška pagal dydį bus:
- site.com/category?size=m
Paieška pagal spalvas bus:
- site.com/category?color=black
Paieška pagal dydį ir spalvą bus:
- site.com/category?size=m&color=black&noindex=1
Tačiau nepamirškite pasiūlos ir paklausos taisyklės, jei ieškoma „juodos kategorijos m dydis“, galbūt neturėtumėte blokuoti tų puslapių!
Jei jūsų puslapiai jau yra indeksuoti ir norite, kad jie nebūtų indeksuojami ir nedegtų tikrinimo biudžeto, pirmiausia turėsite puslapyje nustatyti „noindex“ metažymą ir pridėti puslapius į robots.txt.
Kadangi robots.txt visiškai blokuoja tikrinimą, paieškos variklio tikrintuvas niekaip negali pamatyti „noindex“ metažymės!
Taigi pirmiausia įsitikinkite, kad leidote paieškos varikliui surasti tuos puslapius, kad pamatytumėte „noindex“ metažymą, o juos pašalinus iš indekso, galite pridėti juos prie failo „robots.txt“, kad išvengtumėte tikrinimo biudžeto deginimo.
Išvada
Tikimės, kad dabar jūs geriau įsivaizduojate, kuriuose briaunotos paieškos naršymo meniu puslapiuose turėtumėte indeksuoti, o kuriuose – ne.
Norėdami užkirsti kelią nuorodų kūrimui, galite naudoti „JavaScript“ sąranką, jei užtikrinsite, kad paieškos sistemos gali rasti svarbiausias paklausą ir pasiūlą.
Taip pat galite naudoti robots.txt ir neleisti tikrintuvams naudotis šiais URL, taupant tikrinimo biudžetą. Tačiau nepamirškite, kad jei turite ar gausite atgalinių nuorodų į tuos puslapius, jie nebepadės jūsų svetainei!
Kokia jūsų patirtis naudojant briaunuotą navigacijos paiešką? Ar naudojate „JavaScript“, ar naudojate kanoninių žymių, „noindex“ metažymų ir „robots.txt“ derinį? Praneškite mums toliau pateiktame komentarų skyriuje.