Žibintų stiklųyra svarbus transporto priemonės apšvietimo sistemos komponentas, apsaugantis priekinius žibintus nuo pažeidimų. Šie dangteliai gaminami iš įvairių medžiagų, įskaitant plastiką, stiklą ir net metalą, ir yra skirti uždėti ant priekinių žibintų lęšio, kad apsaugotų jį nuo įbrėžimų, įtrūkimų ir kitų pažeidimų.
Vienas iš pagrindinių priekinių žibintų stiklų apsaugų privalumų yra tas, kad jie padeda prailginti priekinių žibintų tarnavimo laiką. Taip yra todėl, kad dangteliai veikia kaip barjeras tarp priekinio žibinto lęšio ir elementų, apsaugodamas lęšį nuo purvo, dulkių ir kitų šiukšlių, kurios laikui bėgant gali jį subraižyti ir pažeisti.
Be to, priekinių žibintų lęšių dangteliai taip pat gali apsaugoti priekinius žibintus nuo smūginių pažeidimų, pavyzdžiui, nuo akmenų ar kitų nuolaužų, kurias važiuojant išmuša kitos transporto priemonės.
Dar vienas svarbus priekinių žibintų lęšių dangtelių privalumas yra tas, kad jie gali pagerinti matomumą vairuojant. Taip yra todėl, kad dangteliai padeda išlaikyti švarų ir skaidrų priekinių žibintų lęšį, todėl pro jį prasiskverbia daugiau šviesos ir pasiekia kelią. Tai gali būti ypač svarbu vairuojant prasto apšvietimo sąlygomis, pavyzdžiui, naktį arba esant dideliam rūkui, nes gali padėti pagerinti matomumą ir sumažinti avarijų riziką.
Be to, priekinių žibintų lęšių gaubtus gana lengva sumontuoti ir prižiūrėti. Juos dažnai galima sumontuoti vos per kelias minutes, o valyti paprastai galima paprastu vandens ir švelnaus muilo tirpalu. Be to, priekinių žibintų apsaugos paprastai yra labai prieinamos kainos, todėl yra ekonomiškas sprendimas apsaugoti jūsų automobilio priekinius žibintus.
Galima teigti, kad priekinių žibintų apsauga yra svarbi transporto priemonės apšvietimo sistemos sudedamoji dalis, kuri apsaugo priekinius žibintus nuo pažeidimų, prailgina jų tarnavimo laiką, pagerina matomumą vairuojant ir yra lengvai montuojama bei prižiūrima. Tai ekonomiškas sprendimas, skirtas apsaugoti jūsų transporto priemonės priekinius žibintus, todėl labai rekomenduojama investuoti į gerą porą priekinių žibintų lęšių dangtelių savo transporto priemonei.
BMW automobilių priekinių žibintų istorija ir raida
BMW, arba Bayerische Motoren Werke AG, yra 1916 m. įkurta Vokietijos prabangių transporto priemonių bendrovė. Metams bėgant BMW garsėjo savo novatoriškomis technologijomis, įskaitant priekinių žibintų pažangą. Šiame straipsnyje apžvelgsime BMW automobilių priekinių žibintų istoriją ir raidą.
Iš pradžių BMW automobiliuose buvo montuojami apvalūs priekiniai žibintai, kurie buvo įprastas dizaino elementas ankstyvuoju automobilių gamybos laikotarpiu. Tačiau tobulėjant technologijoms ir dizainui, BMW pradėjo eksperimentuoti su įvairių konstrukcijų priekiniais žibintais. Septintajame dešimtmetyje BMW pristatė pirmąjį keturšalių priekinių žibintų dizainą, kurį sudarė keturi apvalūs priekiniai žibintai, išdėstyti kvadrato forma. Šis dizainas pirmą kartą buvo pastebėtas BMW 2000 CS kupė ir greitai tapo firminiu BMW automobilių bruožu.
Septintajame dešimtmetyje BMW pristatė pirmuosius ksenoninius priekinius žibintus, kuriuose buvo naudojama didelio intensyvumo dujų išlydžio lempa, skleidžianti ryškią baltą šviesą. Šie priekiniai žibintai taupiau naudojo energiją ir buvo ilgaamžiškesni už tradicinius halogeninius žibintus. Pirmą kartą ši technologija buvo įdiegta 1979 m. 7 serijos BMW.
XX a. 9-ajame dešimtmetyje BMW pristatė pirmuosius adaptyviuosius priekinius žibintus, kurie galėjo reguliuoti šviesos srauto modelį pagal automobilio greitį ir vairo pasukimo kampą. Ši technologija pirmą kartą buvo įdiegta 1992 m. 7 serijos BMW, o vėliau pradėta naudoti ir kituose BMW modeliuose. Adaptyvieji priekiniai žibintai užtikrina geresnį matomumą ir saugumą važiuojant tokiomis sąlygomis, kaip posūkiai ir posūkiai.
2000-aisiais BMW pristatė pirmuosius LED priekinius žibintus, kurie buvo dar efektyvesni energijos požiūriu ir turėjo ilgesnį tarnavimo laiką nei ksenoniniai žibintai. Pirmą kartą ši technologija buvo įdiegta 2001 m. 7 serijos BMW, vėliau ji pradėta naudoti ir kituose BMW modeliuose. LED priekiniai žibintai taip pat yra daug efektyvesni už halogeninius ar ksenoninius žibintus, be to, jie skleidžia ryškią, baltą šviesą, panašią į natūralią dienos šviesą.
Pastaraisiais metais BMW toliau diegė naujoves savo priekinių žibintų srityje. 2013 m. BMW pristatė pirmuosius lazerinius priekinius žibintus, kurie buvo dar efektyvesni energijos atžvilgiu ir turėjo ilgesnį tarnavimo laiką nei LED priekiniai žibintai. Ši technologija pirmą kartą buvo pastebėta hibridiniame sportiniame automobilyje BMW i8. Lazeriniai priekiniai žibintai taip pat yra daug galingesni nei LED žibintai, jie gali apšviesti kelią iki 600 metrų į priekį, užtikrindami puikų matomumą ir saugumą prasto apšvietimo sąlygomis.
BMW automobilių priekinių žibintų istorija ir evoliucija – tai nuolatinių naujovių ir tobulėjimo istorija. Nuo pirmųjų apvalių žibintų iki šių dienų LED ir lazerinių žibintų – BMW visada buvo žibintų technologijų lyderis. Šie patobulinimai ne tik pagerina estetinį automobilio vaizdą, bet ir pagerina vairuotojo saugumą bei vairavimo patirtį. BMW įsipareigojimas diegti naujoves ir technologijas akivaizdžiai atsispindi žibintų dizaine ir savybėse, todėl BMW yra automobilių pramonės lyderis.
Plačiau auto spotlight