Turėdami profesionalią verslo svetainę, perduodančią tvirtą žinią, galite tapti puikiu potencialių klientų ar pardavimų generavimo įrankiu. Tačiau svarbiausia yra perduoti teisingą žinią, kuri padeda jums susisiekti su tiksline auditorija aukštesniu lygiu. Štai kodėl būtina investuoti į aukštos kokybės SEO draugišką turinį.
Aukštos kokybės turinio kūrimo tikslas nėra vien tai, kad jūsų verslo svetainė atrodytų gerai. Norite, kad tinkami žmonės perskaitytų tai, ką rašote. Tai reiškia, kad jūsų turinys taip pat turi būti aukštesnis reitingas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP). Nes tai yra patikrintas būdas pasiekti didesnę tikslinės auditorijos dalį.
Kadangi žmonės reguliariai ieško jūsų verslui aktualių temų (neatsižvelgiant į pramonės šaką, kurioje esate), jums reikia ne tik turinio, bet ir turinio, kuris daro įspūdį tiek skaitytojams, tiek paieškos sistemoms. Trumpai tariant, jums reikia išsamaus, SEO pritaikyto turinio, kuris patenka į dešimtuką paieškos rezultatų.
Kuriant kokybišką įspūdį skaitytojams svarbu kurti kokybišką turinį. Tačiau nesusikoncentravę į SEO aspektą, jūs praleidžiate galimybę savo turinį pateikti reikiamų žmonių akivaizdoje.
Turėkite omenyje, kad geras turinys neatsiejamas nuo etinių SEO strategijų, todėl kiekvienam verslui (kad ir koks mažas jis būtų) reikia dirbti.
Ar sunku kurti SEO draugišką turinį? Žinoma ne. Jei jau kuriate turinį, jums tereikia jį iškelti teisinga linkme, jei norite pasinaudoti SEO privalumais .
Pradėjus kurti puikų, SEO tinkantį turinį, ne tik lengviau pasiekti aukštesnį paieškos sistemų reitingą, bet ir paprasčiau išlaikyti savo poziciją paieškos rezultatų puslapiuose.
Taigi kyla klausimas, kaip iš tikrųjų kurti SEO draugišką turinį, kuris iš tikrųjų duoda realių rezultatų? Ko reikia norint užtikrinti, kad kuriant turinį, kurį mėgsta „Google“ ir jo vartotojai, sekasi geriau nei jūsų konkurentai?
Šiame straipsnyje aptarsime 5 pagrindines taisykles, kurių galite laikytis, kad turinys taptų draugiškesnis SEO, nepažeidžiant nė vienos baltos kepurės SEO taisyklės.
5 kardinalios taisyklės, kaip sukurti SEO turinį
1 taisyklė: laikykitės originalaus požiūrio
Pats SEO turinio kūrimas neturi būti sunkus uždavinys. Bet tą akimirką, kai bandai nukopijuoti kitus, pasidaro sunku. Kai sutelkiate dėmesį į tai, kad esate autentiškas ir kitoks savaip, per daug nesiorientuodami į savo konkurentus, turite daug didesnes galimybes sukurti naują, iš tikrųjų svarbų turinį.
Išsiskyrimas iš minios tampa daug labiau pasiekiamas, kai jūsų svetainėje nėra pasikartojančio, o autentiško ir originalaus turinio. Tai nereiškia, kad negalite semtis įkvėpimo iš savo pramonės šaltinių. Visada galite pasimokyti iš kitų, prieš pateikdami savo unikalią įžvalgą.
Taigi, jei taip yra, kodėl kuriant autentišką turinį daugiau nei pusė prekių ženklų nesugeba? Atsakymas gali būti ne toks paprastas.
Kai susikoncentruojate į tikro SEO turinio kūrimą, nepamirškite pakartoti to, kas jau buvo per daug padaryta. Būti originaliu yra tai, kas iš tikrųjų svarbu, ir tai gali atsitikti tik tada, kai išryškinsite bendrų idėjų ar idėjų originalumą. Venkite tingaus maršruto su savo turiniu. Verčiau padarykite tai gabalu, kurį verta vartoti ir dalintis. Padarykite tai gaivaus oro gurkšnį.
Vienas pagrindinių aspektų, kaip pagerinti paieškos sistemų optimizavimo rezultatus, yra tai, kad kitos gerbiamos jūsų nišos svetainės turėtų nuorodą į jūsų svetainę. Kai labai stengiatės, kad jūsų turinys būtų originalus, jūs automatiškai atidarote duris, kad sukurtumėte daugiau atgalinių nuorodų . Nes kokybiškos svetainės mėgsta susieti su naudingais šaltiniais, kurie siūlo kažką naujo ir autentiško.
Jei pažvelgsite į statistiką, 90 proc. Vartotojų mano, kad pritaikytas turinys (skaitykite: unikalus) yra naudingas ir beveik 80 proc. Tiki įmone, kuri stengiasi stiprinti savo santykius su jais.
Be to, žvelgdami vien iš „Google“ taško, gausite didelį atlygį už originalaus turinio paskelbimą aukštesnio reitingo „Google“ paieškose požiūriu. Bauskite už bet kokį turinį, kuris akivaizdžiai nukopijuotas iš kažkur kitur.
Galite padaryti savo turinį originalesniu ir draugiškesniu SEO.
A) Palieskite savo skaitytojo emocijas
Paprastas, bet patikrintas būdas padaryti turinį originalų, kuris padeda užmegzti ryšį su tiksline auditorija, yra sutelkti dėmesį į jų emocijų palietimą.
Tiesą sakant, buvo nustatyta, kad rinkodaros pranešimas tampa 2 kartus efektyvesnis, kai sužavi skaitytojo emocijas ir suteikia jiems priežastį dalytis. Nesvarbu, ar jūsų turinys yra humoristinis, ar prieštaringas, jei jis gali sužadinti reikiamas emocijas, jis turi didesnę galimybę išsiskirti minioje.
Štai trys būdai, kuriais galite sužadinti savo skaitytojų emocijas ir padidinti galimybes pritraukti / įsitraukti į kiekvieną jūsų kuriamą turinį.
- Naudokite tinkamą žodyną, kuris skaitytojams turi teigiamą ir pakilią įtaką. Idėja yra priversti juos jaustis labiau pasitikinčiais savimi, įkvėptais ir netgi protingais jūsų žodžiais.
- Įkvėpkite savo skaitytojus imtis veiksmų dalindamiesi savo turiniu su kitais. Pasakojimų naudokite kaip įrankį, kad sukurtumėte įkvepiantį turinį, kuriuo verta pasidalinti su kitais. Pavyzdžiui, galite pasidalinti viena iš savo klientų sėkmės istorijų ir padaryti savo turinį autentišką ir įkvepiantį, galų gale jį labiau pritaikydami SEO.
- Sulaukite skaitytojų susidomėjimo nustebindami juos netikėtais posūkiais, neprarasdami dėmesio pagrindinei temai.
B) Pridėkite savo perspektyvą
Internete yra daugybė turinio, tad kas privers žmones pasirinkti jūsų turinį, o ne jūsų konkurentus? Taip yra dėl jūsų įneštos vertės ir to, kaip jūs įtraukiate savo turinį / kampą į turinį. Jūsų unikali perspektyva gali padaryti jūsų turinį pastebimą ir draugišką SEO.
Vienas iš geriausių būdų tai padaryti yra pasidalinti savo patirtimi su tuo, ką diskutuojate. Ar turite asmeninę istoriją ar anekdotą, galintį nušviesti temą? Ar turite unikalų sprendimą, kuriuo pasidalintumėte dėl bendros problemos?
Dalindamiesi asmenine istorija su savo skaitytojais, jūsų turinys įgauna autentiškumo, o taip pat – humanizuojamas. Tai padeda kiekvienam skaitytojui pasiekti teigiamų pokyčių. Tai leidžia jūsų turinio rinkodaros pastangoms tikrai pasiteisinti.
2 taisyklė: pasirinkite tinkamus raktinius žodžius
Tinkamo raktinio žodžio pasirinkimas gali būti vertinamas kaip vienas svarbiausių žingsnių kuriant kokybišką SEO draugišką turinį. Idėja yra pasirinkti raktinį žodį, kurį verta taikyti, ir supinti jį į tvirtą turinį, kad galėtumėte jį priskirti aukščiau savo konkurentų. Tačiau tinkamai nevykdžius raktinių žodžių naudojimas gali atsiliepti. Štai kodėl reikia kruopščiai apsvarstyti, kad galų gale būtų išvengta raktinių žodžių įdarymo.
Jūsų tikslinis raktinis žodis gali būti nuo dviejų žodžių iki penkių žodžių, atspindinčių pagrindinę jūsų straipsnio temą. Nors jūsų straipsnis reitinguojamas pagal kelias raktinių žodžių frazes, verta taikyti pagal konkretų raktinį žodį, kuris vaizdžiai perteikia jūsų temą. Paprastai tai yra raktinis žodis, kurį norite, kad jūsų straipsnis būtų aukštas.
Štai žingsniai, kuriuos galite atlikti norėdami pasirinkti ir naudoti tinkamiausius turinio raktinius žodžius.
- Apsvarstykite savo pagrindinę temą
Bet kokio tipo raktinių žodžių tyrimo pagrindas yra žinoti savo temą iš vidaus. Turite įsigilinti į temos, į kurią taikote, specifiką ir suprasti, ką ji gali pasiūlyti skaitytojams. Kokį sprendimą jis teikia? - „Brainstorm“ jūsų pageidaujamų raktinių žodžių sąrašas Yra daugybė raktinių žodžių tyrimo įrankių, tačiau jums reikia pradėti nuo jūsų paties. Įsitraukite į ieškovo batus ir paklauskite savęs, kokią paieškos užklausą naudotumėte, jei ieškotumėte savo tikslinės temos?