Vykstančiose SEO ir SEM diskusijose išlieka vienas dalykas.

Rankos nuleistos, jokių klausimų nėra, neginčijamas, neginčijamas, be jokios abejonės …

„Google“ yra didžiausia paieškos sistema pasaulyje ir valdo 92,42% paieškos sistemų rinkos dalies visame pasaulyje.

Tai suteikia įmonėms galimybę pritraukti didžiulį srautą, kad būtų galima konvertuoti į potencialius klientus ir pardavimą per SEO ir SEM pastangas.

Tiesą sakant, čia, LYFE rinkodaroje, iki šiol mes naudojome SEO ir SEM, kad pritrauktume milijonus hitų į savo svetainę.

LYFE SEO rezultatai

Gerai, todėl žinome, kad SEO ir SEM veikia, bet kuris iš jų yra geresnis jūsų verslui?

Jei esate vieno ar abiejų naujokas, nesijaudinkite.

Šiandien mes aiškiai paaiškinsime, kas yra SEO ir SEM, ir jų panašumus bei skirtumus suskirstę į šias 5 kategorijas:

  1. Vieta
  2. Taikymas
  3. Laikas iki rezultatų
  4. Ilgalaikė vertė
  5. PR

Pradėkime nuo SEO ir SEM apibrėžimo!

Kas yra SEO?

SEO, kuris reiškia „Search Engine Optimization“, yra jūsų svetainės optimizavimo procesas, siekiant padidinti jo matomumą atliekant atitinkamas paieškas.

SEO

Kas yra SEM?

SEM, kuris reiškia paieškos variklio rinkodarą ir dažnai vadinamas „mokėti už paspaudimą“, yra paieškos sistemų mokėjimas, siekiant padidinti jūsų svetainės matomumą atliekant atitinkamas paieškas.

Taip, SEO ir SEM tikslas yra padidinti jūsų svetainės matomumą paieškos sistemose.

SEO ir SEM: kokie yra panašumai?

Kiti SEO ir SEM panašumai:

  • Padėti pritraukti srautą į savo svetainę
  • Raktinių žodžių naudojimas taikant
  • Reikalaujantis nuolatinio optimizavimo

Jei paieškos sistemos būtų automobilis, SEO būtų elektromobilis, o SEM – automobilis, kuris ima dujas.

Abi padeda pasiekti tikslą, tačiau skiriasi savo makiažu ir tvarumu.

Taigi aptarkime tuos skirtumus, pradedant nuo pirmosios kategorijos.

SEO ir SEM: koks skirtumas?

1. Įdėjimas

SEO ir SEM

PAM:

Paieškos sistemos rinkodara, dar vadinama mokamais skelbimais, rodoma virš natūralaus sąrašo, o kartais ir po jais.

Ją galima atpažinti pagal prie jų pritvirtintą „AD“ ženklelį. Jūsų įmonės paieškos rezultatuose vienu metu bus rodomas tik vienas skelbimas.

SEO:

SEO, dar vadinamas natūraliais rezultatais, rodomas žemiau paieškos rezultatų ir užima daugiau nekilnojamojo turto paieškos sistemose.

Šiuo metu pagal kai kuriuos paieškos terminus galite suskirstyti kelis savo svetainės puslapius pagal vieną raktinį žodį.

Tačiau „Google“ teigė, kad stengiasi apriboti natūralius rezultatus iki vieno rezultato kiekvienoje įmonėje.

2. Taikymas

konversijų skelbimų rezultatas

PAM:

Be raktinių žodžių, paieškos variklio rinkodara leidžia nukreipti skelbimus pagal šiuos kriterijus:

  • paros laikas
  • savaitės diena
  • Geografinė vieta
  • kalba
  • prietaisą

Be to, naudodamiesi paieškos sistemų rinkodara, galite mokėti už tai, kad jūsų raktiniai žodžiai būtų rodomi beveik bet kokiam raktiniam žodžiui, nepaisant konkurencijos.

Tai suteikia jums neribotą galimybę pasiekti bet kurią akimirką.

SEO:

Atliekant optimizavimą paieškos sistemoms, turinį galite taikyti tik pagal vieną kriterijų – raktinius žodžius .

 

Be to, skirtingai nei SEM, turėdami SEO, turite šiek tiek labiau atsižvelgti į konkurenciją, nes nenorite švaistyti pastangų bandydami įvertinti raktinį žodį, kuris šiuo metu jūsų nepasiekia.

3. Laikas iki rezultatų

SEO pajamų analizė

PAM:

Naudojant paieškos variklio rinkodarą, laikas iki rezultatų gali būti greitas, kai jūsų skelbimai bus patvirtinti, o tai paprastai trunka mažiau nei valandą.

Tai daro SEM labai patrauklų tiems, kurie nori mokėti kainą, kad gautų neatidėliotinų rezultatų.

SEO:

Naudojant paieškos variklio optimizavimą, atsižvelgiant į jūsų svetainės autoritetą, vidutiniškai gali praeiti nuo 2 iki 12 mėnesių, kol bus rodomi jūsų pastangų rezultatai.

4. Ilgalaikė vertė

PAM:

Kai nustosite mokėti už SEM, nustosite rodyti paieškos terminus.

Tai reiškia, kad ilgalaikė šio srauto šaltinio vertė tiesiogine to žodžio prasme priklauso nuo to, ar paimsite grynųjų iš savo verslo, kad juos kurtumėte.

sem vs seo

SEO:

Naudodamiesi SEO, galite turėti arba neturėti išankstinių išlaidų, tokių kaip informavimas ar atgalinis susiejimas, kad padėtumėte jums reitinguoti paieškos sistemose, kurios paprastai sumažėja pasiekus reitingą.

Tinkamo SEO atlikimo grožis yra tas, kad ilgainiui išlaikymas ir išlaidos norint išlaikyti jūsų reitingus ir toliau gauti srautą yra labai maži.

5. PR

ppc rezultataiPAM:

Vidutinis visų „Google Ads“ pramonės šakų PR , paspaudimų rodiklis, yra 3,17%.

Tai reiškia, kad vidutiniškai 3 žmonės iš 100 žmonių , pamatę jūsų skelbimą, spustelės jūsų skelbimus.

SEO:

Vidutinis PR, paspaudimų rodiklis, už # 1 natūralios paieškos rezultatą sulaukia 31,75% visų paspaudimų.

Tai reiškia, kad vidutiniškai 37 žmonės iš 100 žmonių, kurie ieško „Google“ pagal raktinį žodį, spustelėja reitingą Nr.

Tiesą sakant, paprasčiausiai atsidūrimas pirmajame paieškos rezultatų puslapyje 9 pozicijoje jums suteiks tą patį PR, kaip ir vidutinis „Google“ skelbimas.

Turite tai, giliai pasinerkite į SEO ir SEM!

Taigi turint viską, ką dabar žinome, kuris jūsų verslui yra geresnis?

SEO ir SEM: kas geriau jūsų verslui?

Mes nustatėme, kad tai skiriasi kiekvienam verslui.

Verslas, galintis atlikti abu veiksmus ir dominuojantis nekilnojamojo turto paieškos sistemose, paprastai pralenkia tuos, kurie vienu metu gali užsiimti tik vienu.

BET, jei turite pasirinkti tik vieną, pirmiausia turite užduoti sau keletą klausimų:

potencialių klientų skelbimų rezultatas

1. Ar turite pinigų skirti reklamos išlaidoms?

a. Taip: turėtumėte išbandyti abu. Eikite į kitą klausimą, kad filtruotumėte toliau.

b. Ne: turėtumėte nustatyti SEO savo pagrindine strategija.

2. Ar jums reikia rezultatų iš karto?

a. Taip: SEM turėtumėte padaryti pagrindine strategija.

b. Ne: turėtumėte išbandyti abu. Eikite į kitą klausimą, kad filtruotumėte toliau.

3. Ar jūsų svetainėje yra aukšta domeno / puslapio valdžia?

a. Taip: turėtumėte išbandyti abu. Galų gale, jūs turite geresnes galimybes greitai gauti puikių SEO rezultatų su tinkama strategija. Eikite į kitą klausimą, kad filtruotumėte toliau.

b. Ne: turėtumėte išbandyti abu. Jums bus naudinga pradėti laiką SEO, kad gautumėte SEO ir gautumėte tiesioginius SEM rezultatus. Eikite į kitą klausimą, kad filtruotumėte toliau.

4. Ar jūsų pirkimo ciklas yra trumpas ar ilgas?

a. Trumpai: SEM gali būti pelningas jums ir verta pabandyti.

b. Ilgai: gali būti brangu įsigyti klientą naudojant skelbimus. Tvirta SEO turinio strategija gali būti jums pelningesnė.

5. Vis dar turite klausimų?

a. Taip: komentuokite žemiau ir mes būtinai atsakysime į jūsų klausimus.

b. Ne: Pradėkite apsilankę mūsų tinklaraštyje, kad sužinotumėte išsamesnes SEO ir SEM strategijas, arba susisiekite su mumis, kad pradėtumėte jums skirtą SEO ir SEM strategiją ir kampaniją.

Galutiniai išsinešimai

Apibendrinant galima pasakyti, kad SEO, kuris reiškia paieškos sistemų optimizavimą, yra jūsų svetainės optimizavimo procesas, siekiant padidinti jos matomumą atliekant atitinkamas paieškas.