Pasirinkus tinkamą pakavimo įrangą ir tiekėją, projektas gali būti įgyvendintas arba sužlugdytas. Egzistuoja tiek daug skirtingų kintamųjų, kad gali būti sudėtinga rasti tikslią įrangą ir pagalbą, kuri atitiktų jūsų poreikius dabar ir ateityje. Čia pateikėme keletą dalykų, į kuriuos reikėtų atsižvelgti vertinant savo galimybes.

1. Dirbkite su kvalifikuotais ir gerą reputaciją turinčiais tiekėjais.
Ar jūsų svarstomi tiekėjai turi tvirtą įdiegtą bazę ir ar jie įrodė, kad gali sėkmingai tiekti tokias ar panašias sistemas?

2. Ar būsimasis tiekėjas atliko išsamų auditą?

Kadangi yra keletas skirtingų pakavimo metodikų, pakavimo platformų ir medžiagų variantų, naudinga pirmiausia atlikti išsamų dabartinių procesų įvertinimą ir išsiaiškinti, kaip juos galima patobulinti ar potencialiai padidinti. Jei pradedate kurti naują gaminį ar naują liniją, geriausia dirbti su komanda, kuri gali pasiūlyti rekomendacijas, patirtį ir visapusiškai suprasti jūsų poreikius tiek dabar, tiek ateityje. Tam reikia visapusiško komunikavimo tarp operacijų, rinkodaros, pirkimų, inžinerijos ir būsimo tiekėjo.

Prieš įsipareigodami tiekėjui įsitikinkite, kad pasidalijote savo įmonės brėžiniu ir kad jo siūloma įranga tinka jūsų gamybos patalpoms. Jei yra apribojimų, geriausia juos suprasti iš anksto, kad būtų galima parengti sprendimus.

3. Konkrečiai nurodykite savo reikalavimus
Dalydamiesi savo reikalavimais būkite kuo konkretesni, kad tiekėjai galėtų parengti jūsų projekto variantus. Jie turėtų būti jūsų RFQ peržvelgę su smulkiomis dantų šukomis ir aiškiai nurodyti, kur jie gali jį įvykdyti, o kur gali tekti koreguoti. Jūs pradedate ilgalaikius santykius, kurie turėtų būti ilgalaikiai, todėl tikslumas ir išsamumas yra būtini. Turėdamas šią informaciją, tiekėjas pradės svarstyti įvairias galimybes, kurios galėtų patenkinti jūsų poreikius. Keletas akivaizdžių klausimų, į kuriuos reikia atsakyti iš anksto.

Kokio reikia važiavimo greičio? Kiek pakuočių per minutę? Ar tikitės, kad ateityje reikės didinti našumą?
Kokioje aplinkoje veiks įranga? (pvz., šaldytuve, švarioje patalpoje, aplinkoje).

Apibrėžkite pakuočių reikalavimus, pvz. MAP, ir jei taip, koks reikalingas likutis? Ar pasirinkote medžiagas ir medžiagų tiekėjus?
Sanitarijos reikalavimai? (pvz., nustatykite IP klasę plovimui, nuožulnias plokštes, atramas, 3A, UL, CSA ir kt.)
Ar jūsų gaminiams reikalingi specialūs padėklai, plėvelės, įdėklai? Pateikite .DWG ir .DXF, .STP, nuotraukas ir pavyzdžius, jei jie jau yra.
Palyginkite ilgalaikes eksploatavimo sąnaudas ir pradinę pirkimo kainą. Mažesnė pradinė kaina nereiškia, kad sumažėja bendra eksploatavimo kaina. (TCO)
Kokios kalbos reikalingos HMI?
Ar jūsų gamykloje standartizuota valdymo / automatikos sistema?
4. Ar įranga yra pakankamai tvirta, kad atlaikytų visą gamybą?
Prieš įsigydami pakavimo mašiną, turėtumėte atsižvelgti į jos ilgaamžiškumą. Įsitikinkite, kad jūsų tiekėjas pateikia jums informaciją apie tai, kaip įranga yra pagaminta. Dažnai pakavimo mašinos turi daug judančių dalių, o tvirta konstrukcija padės sumažinti vibracijos poveikį laikui bėgant. Dėl vibracijos gali kilti problemų, susijusių su metalo nuovargiu, įtempių lūžiais, guolių problemomis ir atsipalaidavusiais laidais, todėl gali padaugėti prastovų ir padidėti dalių keitimo išlaidos. Pasiteiraukite apie kitas aplinkybes, kurios užtikrins, kad linijos išsilaikytų tiek plovimo, tiek griežto valymo aplinkoje. Paprašykite pateikti panašių gamintojų ir įrangos istorines atsarginių dalių išlaidas, kad galėtumėte įvertinti metines išlaidas dalims. Atlikite namų darbus; pasiteiraukite kitų patikimų specialistų apie jų patirtį, susijusią su įranga IR tiekėju. Be to, pasiteiraukite apie numatomą linijos efektyvumą – geras partneris tai lengvai pasiūlys.

5. Lankstumo poreikis.

Kai kuriose gamyklose kiekvienam SKU skirta speciali įranga, o kitose ji dažnai keičiasi. Įsitikinkite, kad peržiūrima įranga atitinka ir viršija dabartinius jūsų poreikius. Dažnai įmonės užstringa su vienkartiniais įrenginiais, kurie neturi galimybės keisti vieno dydžio metodikos į kitą (žemėlapio, odos, vakuumo). Iš anksto skirkite laiko nustatyti, ar šis pirkinys galiausiai galėtų jums sukurti naują verslą.