Kategorijos
SEO

Greenlane seo

Autorius Andreea Sauciuc

Tai TIKRA IR SĖKMINGA Billo Sebaldo, „Greenlane“ įkūrėjo, istorija, turinti 15 metų el. Prekybos ir SEO patirtį fone, parašyta ir dokumentuota jo paties.

 

Per 24 valandas matėme, kad paieškos sistemose reitingas pagerėjo nuo 5-ojo termino, kuriam optimizavome, iki 2-ojo.

 

greenlane atvejo tyrimas

 

Fonas

 

Kaip agentūra, mes visada susiduriame su klientais, susiduriančiais su įvairiausiais klausimais, nereikšmingais paieškos reitingais, žemos kokybės turiniu, nedaug socialinių tinklų bendrinimo socialiniuose tinkluose, prasta vidinių nuorodų optimizavimu, mažais konversijų rodikliais, lėta svetainės įkėlimo trukme, trūkumų turinčia nuoroda naudojamos statybos technikos ir pan. Nepaisant to, su kokia problema jie susiduria, reitingai visada buvo dėmesio centre.

 

Didžiausias pranašumas, kurį patyriau naudodamas įrankį, yra leidimas kurti geresnius tinklaraščio įrašus ir turinio dalis su įžvalgomis iš SERP, kurių siekiame. Turinys turi didelę reikšmę tarp kitų „Google“ reitingavimo veiksnių.

 

Kiek pamenu, kokybiškas turinys visada turėjo didesnę vertę ir gali užtikrinti daug organinio srauto.

 

Tinkamas tinklalapio SEO šaltinis yra tinkamas sveiko proto patikrinimas, kad įsitikintumėte, jog aptariate visas susijusias mūsų turinio rinkodaros plano temas.

Įrankis buvo labai paprastas ir patogus naudoti. Netruko suprasti, kaip tai veikia.
Billas Sebaldas BILLAS SEBALDAS
„ Greenlane“ įkūrėjas / @billsebald

Norint pamatyti kelis SERP rezultatus ir jų turinį, reikia kito kampo, ko neturi daugelis kitų įrankių. Jį galite lengvai naudoti norėdami optimizuoti savo svetainę ir pagerinti savo svetainės reitingą.

 

Šio įrankio USP yra masiškai įžvalgos apie SERP, kuriems optimizuojate (nagrinėjamos temos, ketinimai ir kt.).

 

 Turinio optimizavimo procesas

 

Pradėjome naudoti „kognityvinį“ SEO raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant “ seniems tinklaraščių įrašams optimizuoti. Mes pasirinkome straipsnius, kurie mums pasirodė gerai, ir bandėme juos optimizuoti naudodami įrankį.

 

Taigi iš esmės mūsų naujas požiūris į patobulintos versijos turinio kūrimą buvo greitas procesas. Gavome pradinį turinio balą ir tada dirbome jį tobulindami, įtraukdami kai kurias temas, esančias SERP, kurių anksčiau nebuvome įtraukę į rašymą.

 

Peržiūrėjome apie 4–6 savo kopijos pakartojimus, kol pasiekėme gerą turinio našumą.

 

Žingsnis po žingsnio vadovas, kaip vienu metu pagerinti paieškos reitingą ir turinio našumą, yra paprastas:

 

  • rasti prasčiau veikiančius turinio gabalus;
  • atlikite trumpą raktinių žodžių tyrimą, kad pasirinktumėte raktinius žodžius, pagal kuriuos norite reitinguoti;
  • optimizuoti naują tinklaraščio įrašą naudojant tuos raktinius žodžius;
  • naudokite „Fetch as Google“ indeksuoti paieškos varikliui optimizuotą tinklalapį;
  • toliau kurkite nuorodas, kad gautumėte daugiau vertės ir turėtumėte tvirtą turinio strategiją, kad pagerintumėte savo SEO reitingą.

 

pažintinis SEO logotipas

Raskite raktinių žodžių galimybių ir sukurkite našesnį turinį

Pradėkite gerinti savo reitingą

 

Rezultatai naudojant „Content Assistant“ įrankį

 

Pasinaudoję raktinių žodžių frazių rekomendacijomis, pastebėjome, kad tiksliniai raktiniai žodžiai išaugo ir pastebimai pagerėjo.

 

Turinio našumo balas pagerėjo nuo 51 iš 74, o skaitomumo balas – beveik 67.

 

„Greenlane“ straipsnių optimizavimo balas

 

Mes buvome reitinge Nr. 5 paieškos rezultatuose anksčiau ir per 24 valandas matėme, kad mūsų reitingas pagerėjo nuo 5-ojo termino, kurį optimizavome, iki 2-o. Taigi patobulėjimą gera matyti.

 

kelių h1 žymių raktinių žodžių įrankis

 

Per kelias kitas dienas tai svyravo, bet tada mes įsitaisėme 2 vietoje ir likome ten nuo tada. Atrodo, kad ši optimizacija pavyko puikiai!

 

„Greenlane“ reitingas Nr. 2 panaudojus raktinių žodžių įrankį

 

Laikotarpiu 6 / 8-6 / 25, palyginti su 5/21 – 6/7 (pakeitimus pradėjome 6/8), o terminui, pagal kurį taikėme, nuo 4 paspaudimų per 5/21 iki 6 / 7–9 paspaudimai 6/8–6/25. Mes taip pat patobulinome paspaudimus pagal keletą kitų susijusių terminų.

 

Bendras paspaudimų skaičius

 

Bendras paspaudimų skaičius per 5/21 – 6/7 laikotarpį pasiekė 123, o per 6 / 8-6 / 25 – 165. Parodymai padidėjo nuo 3 709 iki 4755. Vidutinė pozicija sumažėjo, nors ir įdomu: 19,7 prieš 21,7. Tikro eismo pakėlimo nebuvo matyti.

viso parodymų

 

Mes taip pat perėjome nuo 29 įrašo raktinių žodžių reitingo iki 74. Patikrinę „Google Search Console“ pastebėjome, kad padidėjo 129 užklausos (13 su paspaudimais) iki 222 (20 su paspaudimais).

 

pažintinis SEO logotipas

Raskite raktinių žodžių galimybių ir sukurkite našesnį turinį

Pradėkite gerinti savo reitingą

 

Be to, mes pagerinome PR (paspaudimų rodiklį), kai optimizavome esamą turinį, kaip matote iš kitos ekrano kopijos.

 

Vidutinis PR

 

Didžiuliai laimėjimai? Gal ir ne, bet mes netestavome tinklalapio, kuriame būtų daug potencialios auditorijos. Tai vis dar yra daug žadanti, ir mes pradėsime tai naudoti su klientais, kurie turi raktinius žodžius, kuriuos reikia perkelti.

 

Atsakomybės apribojimas

Tai nėra mokamas įrašas ir kognityvinis SEO nesudarė jokio susitarimo su autoriumi. Tai Billo Sebaldo sėkmės istorija, kurią jis pats parašė ir dokumentais patvirtino. Nedvejodami pasidalykite savo mintimis apie šią istoriją su mumis.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *