Jūs žinote, koks svarbus dalyvavimas internete yra bet kuriam verslui ir koks vertingas jis yra, kad pasiektų našumą. Bet kaip gerai suprantate savo vartotojų kelią ir kuo jie užsiima? Kaip dažnai jums nutiko sužinoti konkrečius dalykus apie srautą ir atlikti sąsajas, bet nežinojote duomenų filtravimo veiksmų?
Suprasti „Google Analytics“ rezultatus gali būti sunku ir keblu, tačiau „Google Analytics“ įžvalgos yra kasdienis sprendimas. Tai tarsi treniruotė varžyboms ir grįžti namo su medaliais.
Puiki GA įžvalgų pusė yra suasmenintas rinkodaros patarimų ir gudrybių sąrašas, kurį gaunate atsižvelgdami į savo verslo veiklą. Jis naudoja mašininio mokymosi algoritmą, pavadintą „Analytics Intelligence“, kuris palengvina verslo savininkui sužinoti, kas svarbu duomenų krūvoje, ir tada imtis reikšmingų veiksmų. Geriausias dalykas yra tai, kad galite užduoti klausimus ir gauti nurodymus.
- Supraskite vidutinės užsakymo vertės augimą per metus
- Žinokite, kokius vartotojus dabar domina pirkimas
- Palaikykite savo lojalius vartotojus
- Raskite bet kokių savo svetainės anomalijų
- Raskite nukreipimo puslapius su blogiausiu el. Prekybos konversijų rodikliu
- Stebėkite savo produktų / paslaugų pajamų tendencijas
„Google Analytics“ įžvalgos siūlo puikias jūsų svetainės gaires. Pradedantiesiems galite pasirinkti keletą klausimų iš standartinio sąrašo, kad gautumėte kelias nuorodas. Tiesia forma įžvalgos eina į klausimų, susijusių su vartotojais, srauto tendencijomis, turinio analize, vartotojų elgsena, produkto našumu ir techniniu našumu, sąrašą.
Norint pasiekti sėkmės, būtina kurti puikias kampanijas ir pagerinti skaitmeninės rinkodaros rezultatus, todėl turėtumėte stebėti „Google“ ataskaitas, kad gautumėte įžvalgų.
1. Vidutinės užsakymo vertės augimas per metus
El. Prekybos svetainėse vidutinė užsakymo vertė (AOV) yra viena iš svarbiausių metrikų, kurią reikėtų stebėti. Tai metrika, matuojanti bendrą visų kliento atliktų operacijų vidurkį kiekvieną kartą, kai jis pateikia užsakymą svetainėje, per tam tikrą laikotarpį.
AOV nustatomas vertinant pardavimus vienam užsakymui, o ne kliento pardavimus. Nors vienas klientas gali grįžti kelis kartus norėdamas pirkti, kiekvienas užsakymas AOV bus skaičiuojamas atskirai.
Vidutinės užsakymo vertės stebėjimas padėtų verslo savininkams žinoti apie pagrindinius verslo sprendimus, pvz., Išlaidas reklamai, parduotuvės išdėstymą ir produktų kainas. | |
„GOOGLE“ | |
Norėdami sužinoti AOV augimą per metus, turite pereiti įžvalgas. Jį galite pasiekti iš visų „Google Analytics“ informacijos suvestinių; nesvarbu, kur tu esi.
Tada galite ieškoti „Vidutinės užsakymo vertės augimas per metus“ arba eikite į Konversijos »El. Prekyba» Apžvalga . Čia galite pamatyti kažką panašaus į kitą grafiką.
Galite pamatyti, ar jūsų AOV padidėjo, ar nukrito. Pirmuoju atveju didesnis AOV padidins jūsų el. Prekybos parduotuvės pelningumą. Paskutiniu atveju tai reiškia, kad šių metų užsakymai (pagal grafiką, tai yra 2018 m.) Yra mažesni nei praėjusių metų (2017 m.).
AOV galite padidinti keliais pardavimo proceso patobulinimais / gudrybėmis, pavyzdžiui:
- Siūlykite nemokamą pristatymą . Yra daugybė svetainių, kuriose siūlomas nemokamas pristatymas atsižvelgiant į siuntimo laikotarpį.
- Siūlykite ribotą nemokamą pristatymą už konkrečią užsakymo vertę . Pavyzdžiui, priklausomai nuo to, kokio tipo produktus parduodate, pasirinkote nemokamą pristatymo vertę 25 USD arba 30 USD. Jei parduodate prabangius gaminius, tai, deja, netaikoma.
- Pasiūlykite papildomų produktų tiesiai į kortelę po to, kai klientas įdės produktą. Jei pateiksite rekomendacijas pagal tai, ką klientas užsakė, galite paskatinti papildomas išlaidas
- Duokite kuponų lojaliems klientams, kad jie įkvėptų juos pirkti.
- Pradėkite lojalumo programą . Galite sukurti ištikimybės korteles su taškais ir už kiekvieną pirkinį klientas gali surinkti taškus.
Graži šios apžvalgos skydelio formos „Analytics“ pusė yra rinkodaros skyrius, kuriame galite pamatyti, kokios kampanijos veikia pagal operacijas, pajamas ir AOV. Čia galite pamatyti, kokia internetinės rinkodaros strategija (reklama, kuponų kodai, priklausomybė) veikia geriausiai:
2. Žinokite, kokius vartotojus dabar domina pirkimas
Jei norite sužinoti, ką dabar domina pirkimas iš viso potencialių klientų sąrašo, turėtumėte rinktis potencialių klientų segmentus. Potencialių klientų segmentai atspindi vartotojus, kurie domisi produktu ir yra arti konversijų. Jie gali padėti nuspręsti, ką reklamuoti ar kaip rinkodarą.
Tiesiog spustelėkite Įžvalgos ir ieškokite „Žinokite, ką vartotojai nori pirkti dabar“ ir pamatysite panašią savo svetainės ataskaitą:
Viršuje pateiktoje ekrano kopijoje galite pamatyti 2018 m. Rugpjūčio 1 d. – 2018 m. Rugpjūčio 31 d. Rinkos segmentus. O jei pažiūrėsite į skaičių, pamatysite, kad jie per pastarąjį mėnesį gerokai išaugo. „ Google Analytics“ paskyroje spustelėję Eiti į ataskaitas , būsite nukreipti į Auditorijos »Pomėgiai» Potencialių klientų segmentus.
Čia galite kurti segmentus ir sekti, kas jus domina. Tokiu būdu galėsite lengvai valdyti ir aiškiai matyti, kas yra aktyvesnis ir kam reikia šiek tiek pagalbos. Galite pamatyti „Google Analytics“ duomenis apie elgseną, el. Prekybos konversijas ar tikslų įgyvendinimą.
Remiantis aukščiau pateiktais rezultatais, galite naudoti pakartotinę rinkodarą ir sutelkti žemesnio kanalo rinkodarą (pvz., Akcijas, nuolaidas, produktų rinkinius) šiems vartotojams. Pvz., Kurkite auditorijas tokiomis sąlygomis kaip „Rinkos segmentas tiksliai atitinka finansines paslaugas / investicines paslaugas“. Tada galite naudoti šias auditorijas „AdWords“, „DoubleClick Bid Manager“ arba „DoubleClick Search“ pakartotinės rinkodaros kampanijose.
Jei norite sukurti auditorijas, turite pereiti į savo administratoriaus skydelį »Nuosavybė» »Auditorijos apibrėžimai» Auditorijos .
Pasirinkę „ Auditorijos“, galite nustatyti pakartotinės rinkodaros veiksmus ir sukurti pirmąją auditoriją.
3. Įtraukite savo lojalius vartotojus
Lojalius klientus sunku pasiekti ir, kai tik užvaldysite jų širdis, turite išlaikyti aukštą jų įsitraukimo lygį. Jei norite sužinoti lojalių vartotojų procentą, galite ieškoti „Kiek lojalūs buvo jūsų vartotojai nuo rugsėjo?“ GA įžvalgų skyriuje.
Analizuotoje svetainėje matėme, kad lojalumo rodiklis rugsėjo mėn., Palyginti su rugpjūčio mėn., Buvo 5,87%.
Jei norite sekti šiuos skaičius, galite pamatyti tikslų skaičių ar naudotojus, jei eisite į „Auditorija» Elgsena »Naujas prieš grįžimą ir pažymėsite pastarąsias 28 dienas arba patikrinsite mėnesinių vartotojų tendencijas per pastaruosius 12 mėnesių.
Visada galite palyginti šiuos rezultatus su praėjusiais metais ir tam turite pažvelgti į vartotojų augimą per metus. Analizuojamoje svetainėje turime 4,11% padidėjimą.
Jei sumažėjo, reikia apsvarstyti keletą dalykų, pavyzdžiui, pridėti naujų svetainės funkcijų, produktų strategijų ar rinkodaros veiklos .
4. Raskite bet kokių savo svetainės anomalijų
Jei manote, kad kažkas keista nutiko jūsų vartotojams ar jūsų svetainei, galite ieškoti, ar nebuvo naudotojų, seansų, parodymų, operacijų ir dar daugiau anomalijų. „Google“ naudoja konkretų modelį – Bajeso valstijos erdvės ir laiko eilučių modelį – prognozuodama vertes, kurios išsiskiria už įprastos laiko eilutės duomenų tendencijos:
„Analytics Intelligence Anomaly Detection“ yra statistinis metodas, skirtas nustatyti „išskirtinius“ laiko eilutės duomenyse pagal tam tikrą aspekto vertę ar metriką. | |
„GOOGLE“ | |
Eikite į „Google Analytics“ įžvalgas ir ieškokite „Ar turite kokių nors vartotojų skaičiaus anomalijų praėjusią savaitę?“ ir į jūsų klausimą bus atsakyta. Mūsų analizuojamoje svetainėje matome, kad nėra nieko nenormalaus vartotojams.
„Google Analytics“ yra dviejų tipų anomalijos:
- svetainėms, kurios patiria šuolį;
- prastai veikia svetaines, kurių pardavimai sumažėjo arba kai kurios metrikos.
Jei paskyroje aptiksite anomalijų, kurios rodo neigiamą našumą, turėtumėte pažvelgti į rezultatus ir laikotarpį. Kaip matote toliau pateiktoje ekrano kopijoje, „Google“ aptiko 1 anomaliją analizuojamoje laiko eilutėje, pažymėtą raudonu tašku. Tai nustatė kaip anomaliją, nes ji nebuvo tiksli istorinių duomenų atžvilgiu.
Jūs tikriausiai žinote apie „Google Analytics“ įspėjimus. Jų galite rasti tinkinime »Tinkinti įspėjimai» Tvarkyti tinkintus įspėjimus »Naujas įspėjimas . Ir jūs galite pridėti įspėjimų, kad galėtumėte stebėti pasirodžiusias problemas. Pavyzdžiui, galite turėti įspėjimą, jei jūsų operacijos sumažėjo iki konkrečios vertės.
5. Raskite nukreipimo puslapius su blogiausiu el. Prekybos konversijų rodikliu
Rasti puslapius, kurie neduoda jokios komercinės naudos, gali būti sunku pastebėti, o „Analytics“ įžvalgos turi apie tai informacijos. Svetainėje, kurią naudojome atlikdami šią analizę, gavome keletą rekomendacijų, ką reikia patobulinti, ir vienas iš jų buvo prastas nukreipimo puslapis pagal el. Prekybos konversijų rodiklį.
Matėme, kad kai kurie iš jūsų geriausių nukreipimo puslapių el. Prekybos konversijų rodiklį šį mėnesį buvo> 25% blogesni.
Per analizuojamą laikotarpį bendras svetainės el. Prekybos konversijų rodiklis buvo 0,57%, remiantis „Google Analytics“ rezultatais. Stebėdami tokio tipo duomenis galite pamatyti konversijų rodiklį ir jo tobulinimo nurodymus. Kad išlaikytumėte didelį skaičių, turėtumėte išlaikyti turinį, atitinkantį srauto tipą tuose puslapiuose. Turite atsakyti į šiuos klausimus:
- Jei pasikeitė šių puslapių srauto šaltiniai, ar įsitikinote, kad turinys yra susijęs su tuo srautu?
- Jei pakeitėte šių puslapių turinį, ar pastebėjote pasikeitusią vartotojo elgseną?
Norėdami pamatyti savo puslapių srauto tipą, eikite į Elgsena »Svetainės turinys» Nukreipimo puslapiai . Čia pasirinkote antrinį aspektą: Eismo tipas .
6. Stebėkite savo produktų / paslaugų pajamų tendencijas
Kai suprasite tam tikrų produktų populiarumą ir sužinosite, kas yra didžiausia IG, jūsų verslas augs.
Savo produktų pajamų tendencijų stebėjimas gali būti labai naudingas suprantant, kas veikia ir kokie produktai neatnešė tiek daug pajamų. Jei ieškosite „Produkto pajamų tendencijos pagal produktą“, pamatysite diagramą, panašią į toliau pateiktą:
Kaip matote paveikslėlyje aukščiau, pajamos išaugo. Ši diagrama labai efektyviai atranda, kurie produktai yra efektyviausi. Taigi mūsų atveju turėtume pažvelgti į produktą, kurio kardinaliai padidėjo, ir toliau pažinti, ką nuveikėme tą dieną ar per ankstesnes dienas.
Dar kartą atlikau paiešką, norėdamas sužinoti, ar šis šuolis vėl atsirado per pastaruosius 3 mėnesius, eidamas į skiltį „ Konversijos» El. Prekyba »Produkto našumas . Panašu, kad tai pasikartojo spalio mėnesį, taigi tai nebuvo tik vienkartinis dalykas, bet vis tiek smailė yra gana didelė, palyginti su įprastu svetainės augimu.
Išvada
„Google Analytics Insights“ yra internetinis vadovas, padedantis pamatyti trūkstamas galimybes, prastą našumą, anomalijas ir gauti rekomendacijas bei tiesius atsakymus į klausimus tiesiogiai nurodant ataskaitas ir diagramas. Vadovaudamiesi pirmiau pateiktomis praktinėmis įžvalgomis, apie kurias kalbėjome, ir peržiūrėję tinkintas ataskaitas, galėsite patobulinti „Google Analytics“ duomenis, padidinti pardavimus ir optimizuoti konversijų rodiklį
Tai labai paprasta naudoti. Galite užduoti klausimus arba ieškoti konkrečios metrikos ir aspektų, o „Google Intelligence“ suteiks nurodymus, kaip atlikti analizės ataskaitas. Gausite rekomendacijų ir pamatysite, ką turėtumėte padaryti, kad pagerintumėte metriką ir savo svetainės dalis, kurios ne taip gerai veikia pardavimo kanale.