Internetas yra baisus dalykas. Kas žino, ką galėtumėte sužinoti ten, iš tamsiosios pusės. Turite būti labai atsargūs, kad išvengtumėte daugybės SEO klaidų, esančių internete, tokių kaip netinkamas svetainių nuorodų, trumpo turinio tinklaraščių, „flash“ turinio, prastai parašyto turinio, praleistų pavadinimų žymų ar meta aprašymų, kurie lėtina svetainę, auka. greitis, jūsų svetainės deindeksavimas, žemos kokybės turinys, užblokuotas turinys CDN, ignoruoti socialiniai elementai ir dar daugiau.

48 lemtingos SEO klaidos, kad išvengtumėte reitingų susilpnėjimo

Parengėme išsamų sąrašą su dažniausiai pasitaikančiomis SEO klaidomis, kurių reikia vengti 2017 m., Ir kiekvienos situacijos SEO patarimų. Patikrinkite juos ir pasakykite, kokia buvo jūsų didžiausia klaida ir kaip jums pavyko ją išspręsti.

TURINIO OPTIMIZAVIMO KLAIDOS

  1. Rašydamas prastos kokybės turinį, jūsų SERP reitingas nebus aukštesnis
  2. Netirti savo nišos ir raktinių žodžių yra bloga praktika
  3. Neteisingų raktinių žodžių optimizavimas niekada neduos rezultatų
  4. Panašaus turinio naudojimas žymose META
  5. Trūksta pavadinimo žymių ir metaaprašymų
  6. Trūksta „Alt“ vaizdo optimizavimo aprašo
  7. Optimizavimas tik trumpiems uodegos raktiniams žodžiams neatves jūsų srauto
  8. Vietinio SEO nepaisymas neatskirs jūsų nuo konkurentų
  9. Optimizavimas ypač ilgiems uodegos raktiniams žodžiams be srauto
  10. Automatinių pavadinimų žymių palikimas nepadės padidinti jūsų PR
  11. Trumpo formato turinio rašymas nesukurs ilgalaikių santykių su klientais
  12. Kelių puslapių optimizavimas tam pačiam raktiniam žodžiui – turinio kanibalizavimas
  13. Nepridedama raktinių žodžių antraštės žymose

TECHNINIAI SEO KLAUSIMAI

  1. Neleisti paieškos sistemoms tikrinti jūsų svetainės
  2. Reikia išspręsti svetainės deindeksavimą
  3. Svetainės perkėlimas nenaudojant peradresavimų
  4. Kuriant ciklo peradresavimus sukuriama bloga vartotojo patirtis
  5. Kanalizuoti nesusijusius URL, kad būtų išvengta turinio dubliavimo
  6. Užblokavus CDN turinį, prarandamas eismas
  7. Atsižvelgiant į „Ajax“ ir „JavaScript“, kad turinys būtų rodomas svetainėse
  8. Lėtas svetainės greitis gali smarkiai sumažinti konversijas
  9. „Flash“ svetainės kūrimas be peradresavimo į HTML versiją
  10. Nerodoma 404 klaida, kai manoma
  11. Nenaudojant 301 peradresavimo, prarasite nuorodų sultis
  12. Kompromisinis turinys patraukliam dizainui
  13. Puslapių, kurių neturėtumėte indeksuoti, indeksavimas
  14. Blogai tvarkote savo svetainių nuorodas
  15. Nepriklausomos (mobiliosios) svetainės kūrimas
  16. Kiekviename puslapyje yra erzinantis naujienlaiškio iššokantis langas
  17. Susiejimas su nepatikimais šaltiniais gali pakenkti jūsų nuorodos profiliui
  18. Kelių sulaužytų puslapių turėjimas
  19. Pabraukimų naudojimas URL
  20. Užklausos parametrų įtraukimas į URL struktūrą

Blogas patarimas ir ne realistiški lūkesčiai

  1. Bendradarbiavimas su nepatikima ir nesąžininga SEO bendrove
  2. Ignoruojant SEO įmonės ar profesionalo rekomendacijas
  3. Tikėtis greitų rezultatų yra nerealu
  4. Nesekite IG / „Analytics“ duomenų
  5. Neapsaugokite savo inscenizavimo aplinkos
  6. Trūksta „Hreflang“ žymių
  7. Neturite HTTPS pagrįstos svetainės
  8. Socialinių elementų ignoravimas trukdo jūsų verslui turėti didesnę auditoriją
  9. Apleisdamas svetainės keitimą ir svetainės priežiūrą
  10. Nenaudojate „Canonical Tags“
  1. Neregistruojate savo svetainės naudodami žiniatinklio valdytojo įrankius
  2. Dėmesys tik „Google“ ir jums gali trūkti naujų klientų
  3. „PageRank“ persekiojimas pasenęs
  4. Nepaisydami paieškos sistemų gairių
  5. Dienoraščio neįtraukimas į savo svetainę

1. Prastos kokybės turinio rašymas neužtikrins jūsų svetainės reitingo SERP

Bendradarbiavimo su nesąžininga SEO kompanija taisyklės galioja samdant nepatikimą reklamos autorių ar perkant turinį iš kur žino.

Kaip išvengti šios klaidos?

Kokybišką turinį gali būti sunku pasiekti, nes jis reikalauja darbo, kaip ir kitos vertingos praktikos. Aš turiu galvoje, kad kai kurie žmonės tai daro, kodėl nerandate sąžiningo žmogaus? Turite ieškoti copywriterio autorizuotose svetainėse, o ne laisvai samdomų vertėjų, kuriuos matėte svetainėje su dideliu komercinių skelbimų kiekiu.

 

SEO reklamos autoriaus skelbimas
Santykiai tarp jūsų ir SEO įmonės turi būti pagrįsti pasitikėjimu. Už visą sunkų darbą bus atlyginta, ir jūs nerizikuosite būti nubausti už juodos kepurės SEO metodus .
Turite atsikratyti viso blogai parašyto turinio.

2. Netirti savo nišos ir raktinių žodžių yra bloga praktika

Neištirti savo nišos ir netirti raktinių žodžių galimybių yra ne tik SEO klaida, bet ir bloga valdymo praktika. Jei nežinote savo nišos, į savo svetainę galite pritraukti nesusijusių lankytojų ir padidinti atmetimo rodiklį.

Kaip išvengti šios klaidos?

Ieškodami ir atradę savo nišą, sužinosite, kokie jos poreikiai. Todėl tai padės jums atlikti gilesnę analizę, kad suprastumėte, kaip sukelti ketinimą. Griežtai supratę, galite ieškoti raktinių žodžių, norėdami juos patekti į savo svetainę ir galiausiai priversti juos konvertuoti.

Kitas svarbus dalykas, kurį turite padaryti, yra suprasti, kurie yra raktiniai žodžiai, kurie parduodami, ir tie, kurie informuoja vartotoją.

Galite tinkamai įvertinti savo raktinius žodžius, jei jie tinkamai parinkti ir optimizuoti.

 

Žiniatinklyje galite rasti daugybę įrankių, kurie gali padėti pasirinkti tinkamus raktinius žodžius arba pasisemti naujų raktinių žodžių idėjų; dažniausiai naudojamas „Google“ siūlomas raktinių žodžių planavimo priemonė . Galite šnipinėti savo konkurentus ir sužinoti, kaip jiems sekasi, bei pagerinti jūsų verslą internete pasinaudodami tuo, ko jiems trūksta. Vienas iš būdų tai padaryti yra naudojimas „ Brand Mentions“ – nemokamas įrankis, sukurtas padėti jums su konkurentų šnipinėjimu.

3. Neteisingų raktinių žodžių optimizavimas niekada neduos rezultatų

Neteisingi raktiniai žodžiai gali būti tie, kurie patenka į kitą veiklos profilį. Pavyzdžiui, tarkime, kad parduodu dantų pastas ir turiu tinklaraštį, kuriame rašau kas savaitę. Savo tinklaraštyje turiu straipsnių, kuriuose naudojau tokius raktinius žodžius kaip „kaip išsirinkti dantų pastą“, „dantų pasta jautriems dantims“ ir pan. Vieną akimirką randu įdomių naujienų apie dantų pastą šunims ir noriu parašyti apie tai straipsnį, kuriame raktiniu žodžiu būtų naudojama „dantų pasta šunims“. Turiu gerai pagalvoti, ar tai tinkama. Galbūt neturėčiau, nes mano auditorija nebūtų suinteresuota tuo klausimu; ar net jei taip būtų, tai greičiausiai būtų taikoma labai siaurai nišai.

Kitas netinkamų raktinių žodžių tipas gali būti tie, kurie visiškai nesusiję su jūsų svetainės profiliu ar vartotojo pomėgiu. Pavyzdžiui, turite svetainę apie kosmetiką, o naujienos apie „Pokemon“ žaidimą populiarėja visame pasaulyje. Nerekomenduoju jums apie tai rašyti, kad tik gautumėte srautą į savo svetainę, nes tai nesvarbu. Nesakau, kad nesinaudokite tendencijomis, tačiau turite būti protingi ir įsitikinti, ar galite tai padaryti, nes greitai galite tapti epopėja ir užteršti savo svetainę.

Jūs suklaidinsite lankytojus ir jie galbūt niekada nebegrįš į jūsų svetainę.

Kaip išvengti šios klaidos?

Sužinoję savo nišą ir ieškoję raktinių žodžių įsitikinkite, kad jie yra tinkami. Neteisingų raktinių žodžių optimizavimas tik „sumažins“ srautą.

 

Pirmiausia turite gerai apgalvoti siūlomų raktinių žodžių sąrašą ir pagalvoti apie temą, tada ieškoti tinkamiausio raktinio žodžio (išbandykite „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę). Labai svarbu sužinoti, ar pasirinktas raktinis žodis yra aktualus jūsų vartotojams / klientams. Ar tai gali juos dominti? Ar jis tinka jūsų turiniui? Niekada negausite norimų rezultatų, jei taikysite netinkamą raktinį žodį.

4. Panašaus turinio naudojimas META žymose

Kita dažna klaida yra panašaus turinio naudojimas META žymose. Šios žymos apima meta pavadinimus, meta aprašymus ir net meta raktinius žodžius. Paieškos varikliams sunku pasirinkti, kurį puslapį rodyti iš savo svetainės, jei naudojate tą patį raktinį žodį ar pavadinimą. Atminkite, kad „Google“ pateikia jūsų užklausos rezultatus beveik per sekundę. „Google“ gali nerodyti norimo tos užklausos rezultato. Dar vienas dalykas, kurį turėtumėte atsiminti, yra tai, kad „Google“ vertina unikalumą.

Kaip išvengti šios klaidos?

Turėtumėte užregistruoti savo svetainę naudodami žiniatinklio valdytojo įrankius (dabar žinomus kaip „Google Search Console“), kad pamatytumėte puslapius, kuriuose yra pasikartojantys meta aprašymai, meta pavadinimai ir tai gali padėti kiekviename puslapyje parašyti skirtingą turinį.

 

„Google Search Console“ HTML patobulinimai

5. Trūksta pavadinimo žymių ir metaaprašymų

Priešingu atveju visada turėtumėte rašyti pavadinimų žymas ir metaaprašymą, praleidote, kad SERP būtų rodoma teisingai, ir padidinkite savo PR. Jei neoptimizuosite šių dviejų elementų, galite prarasti srautą ir reitingą. Jie yra labai svarbūs, nes jei jie parašyti teisingai, galite įtikinti kuo daugiau lankytojų patekti į jūsų svetainę. Tiek mažai gali padaryti tiek daug. Kodėl gi nepabandžius kažko padaryti, jei tai naudinga jūsų pačių labui.

Kaip išvengti šios klaidos?

Jei naudojate atviro kodo turinio valdymo sistemą, pvz., „WordPress“ ar „Blogger“, galite įdiegti papildinius, kurie padės geriau optimizuoti turinį. Dažniausiai naudojamas „Yoast“ SEO ir atrodo maždaug taip:

 

„Yoast“ „WordPress SEO“
Jei turite svetainę, parašytą programavimo kalba, turėtumėte turėti HTML žymes pavadinimams, aprašymams ir raktiniams žodžiams.

6. Vaizdo optimizavimui trūksta „Alt“ aprašo

Neturėti alternatyvių vaizdų aprašymų yra SEO klaida, nes prarasite didelį srautą iš vaizdų paieškos. Tai taip pat rodo, kad elgiatės kaip naujokas.

Jei naudojate „alt description“, galite padėti paieškos varikliams suprasti, apie ką yra tas paveikslėlis, ir „padėti“ jam pasirodyti vaizdų paieškoje pagal tinkamą raktinį žodį.

Vaizdai turi svarbų vaidmenį puslapyje, nes jie yra vizualiai patrauklesni, o tinkamai juos optimizavus, jie galėtų būti geriau matomi nei turinys. Tokio pobūdžio pavyzdį galite pamatyti žemiau. Pirmoji ekrano kopija yra skirta užklausos paieškai, kurioje galite pamatyti, kad „sėlenos Schloss“ yra „Google“ 3 puslapyje.
Raktinių žodžių paieška „Google“

Antroji ekrano kopija skirta vaizdų paieškai, kurioje galite pamatyti, kad to paties raktinio žodžio „sėlenos Schloss“ paveikslėlis, atitinkantis tą pačią svetainę, yra virš matomos ribos.
Vaizdų paieška „Google“

Geriausia būtų turėti tvirtą turinį, teisingai optimizuotą ir palaikomą optimizuoto vaizdo. Aš raginu jus naudoti raktinį žodį, kurį norite reitinguoti, pavadindami vaizdą.

Kaip išvengti šios klaidos?

Turėtumėte įtraukti kiekvienos nuotraukos alt aprašą ir tai galite padaryti tiesiog pridėdami alt = „čia galite parašyti savo alt tekstą“ prie savo vaizdo žymos. Tai pavyzdys:

vaizdas sena diena

Jei turite paskyrą „WordPress“ ar „Blogger“, tai yra daug lengviau. Štai pavyzdys, kaip galite rašyti savo alternatyvųjį tekstą „WordPress“:

 

Vaizdas Alt Aprašymas

7. Optimizavimas tik trumpiems uodegos raktiniams žodžiams neatves jūsų srauto

Yra dviejų tipų raktiniai žodžiai: trumpa uodega (1–2 žodžiai), kurie paprastai yra platūs raktiniai žodžiai, ir ilgoji uodega (daugiau nei 3), kurios yra konkretesnės.
trumpas uodegos raktinis žodis

Jei turite svetainę, optimizuotą tik trumpiems raktiniams žodžiams, galite nesulaukti norimo srauto, nes šios užklausos rezultatų skaičius yra didelis. Taip pat neturėtumėte naudoti labai konkrečių raktinių žodžių, nes jų niekas gali neieškoti.

Kaip išvengti šios klaidos?

 

Raktinių žodžių planavimo priemonėje turėtumėte ieškoti tinkamiausio raktinio žodžio pagal savo turinio tipą. Be to, galite pradėti rašyti raktinį žodį paieškos sistemose, kad pamatytumėte jo pasiūlymus ir rezultatų skaičių.

Kitas dalykas, kurį galėtumėte padaryti, yra šnipinėti savo konkurentus, sužinoti, kokius raktinius žodžius jie naudoja, ir sužinoti, kuriame puslapyje jie reitinguoja.

Suprantu, kad sunku rasti tinkamus raktinius žodžius, tačiau jei tinkamai atliksite savo darbą, vėliau padėkosite sau.

8. Vietinio SEO nepaisymas neatskirs jūsų nuo konkurentų

Why is ignoring local SEO a mistake you might ask? Well, when you or a friend of yours search for a restaurant, for example, don’t you look at the physical location or opening hours, or maybe a phone number to make a reservation. You can find on Google Maps all that information.

I searched for “restaurant in Boston” on Google and here’s how the first-page result looks like:

Restoranas Bostone paieškos rezultatai
You can see that the first results are from Google Maps where you can choose from a list of restaurants, based on location, reviews of whatever choices you might have.

If you search for a particular place/restaurant/business you could find a lot of information right from Google, without having to make a single click on a URL. Here is an example of this kind for “Neptune Oyster”, a restaurant in Boston.

 

„Neptūno austrių“ paieškos rezultatai Bostone

Taigi taip, klaida ignoruoti vietinį SEO, nes galiausiai galite prarasti svarbų kiekį klientų savo fizinėje parduotuvėje, restorane ar versle ir lankytojus.

Kaip išvengti šios klaidos?

Nepaisant to, ką sako kiti, viskas paprasta. Turėtumėte sukurti „ Google“ mano verslo sąrašą ir užpildyti informaciją. Taip pat galite optimizuoti nukreipimo puslapį naudodami vietinius SEO raktinius žodžius savo pavadinimo žymoje, H1 žymoje, URL, puslapio turinyje ir paveikslėlio alt aprašyme.

Kita geriausia praktika yra sukurti paskyras „Yelp“ ir „Tripadvisor“, kad gautumėte atsiliepimus. Taip pat galite ieškoti kitų valdžios institucijų svetainių, siūlančių vietinių įmonių sąrašą.

9. Itin ilgų uodegos raktinių žodžių, kuriuose nėra srauto, optimizavimas

Remember what we’ve talked earlier about that type of keywords that are too specific. Well, here we are again with an extensive explanation. Let’s say you have a business and sell trips in Transylvania; you shouldn’t use keywords such as ”haunted hunyad castle tour transylvania”. They are too long, too specific and you can see in the Keyword Planner tool the query has almost no searches on Google.
Kelionė po Hunyad pilį Transilvanijoje Raktažodžių planavimo priemonė

How can you avoid this mistake?

Use Keyword Planner to find keywords that are relevant and have searches, so you can receive traffic on your site. In addition, you can search on Google for that specific keyword to see how many results it shows you.

10. Leaving Title Tags Automated Won’t Help You Increase your CTR

Automatinės pavadinimų žymos yra tie pavadinimų tipai, kurie sugeneruojami iškart po to, kai parašote temos pavadinimą. Galite pakeisti juos į kompaktiškesnę jo versiją. Pavadinimo žyma yra esminis SEO pasaulio elementas. Nustatykite jį teisingai ir tinkamai optimizuokite.

Kaip išvengti šios klaidos?

Pvz., Jei turite įrašą pavadinimu „Geriausias 2016 m. Atvejo tyrimas: 10 įkvepiančių patarimų, kurie padės jums pradėti rašyti turinį, kuris patinka jūsų auditorijai“, turėtumėte jį pakeisti maždaug taip: „10 patarimų, kurie padės jums parašyti turinį, kurį myli auditorija. “.

Galite sugalvoti, kaip pirmasis pavadinimas atrodys SERP, patikrindami kitą paveikslėlį:
Pavadinimas Žymos blogas pavyzdys
Tai yra antrojo pavadinimo peržiūra:

 

Pavadinimas Žymos geras pavyzdys
Jei išsaugosite iki 60 simbolių, jūs būsite saugūs, jis bus gerai rodomas paieškos rezultatuose ir nerizikuosite nukirpti, nes jis neviršija ribos.

11. Trumpo formato turinio rašymas nesukurs ilgalaikių santykių su savo klientais

Jei rašote trumpą turinį (ne daugiau kaip 400 žodžių) su mažai informacijos apie temą, tai gali būti klaida, nes galite prarasti kokybiškas nuorodas ir srautą. Mes atlikome tyrimą šiuo tikslu, norėdami sužinoti, kuris turinio tipas yra geresnis: ilgas ar trumpas. Išskyrus tai, kad galbūt pateksite į geresnes gretas, kuo ilgesnis turinys, tuo daugiau jūs jiems suteikiate pasitikėjimo jausmą ir tuo labiau galite padėti jiems atsakydami į jų klausimus.

Kaip išvengti šios klaidos?

Svarbiausia yra sukurti naudingą ir ilgos formos turinį, kad pasakytumėte viską, ką žinote ta tema. Turite sužinoti, kiek jūsų turinys turėtų būti skirtas jūsų auditorijai, ir jį linksminti.

12. Kelių puslapių optimizavimas tam pačiam raktiniam žodžiui – turinio kanibalizavimas

Tam, kuris yra SEO naujokas, gali atsitikti dėl raktinių žodžių. Tai klaida, nes galite suklaidinti „Google“ robotą, kuris gali nepasirinkti tinkamos informacijos, kurią rodyti paieškos rezultatuose.

googlebot-supainioti-kanibalizacija

Nuotrauka paimta iš https://d1avok0lzls2w.cloudfront.net/img_uploads/googlebot-confused.gif

 

Kaip išvengti šios klaidos?

Optimizuodami turinį turite būti atsargūs. Aš raginu jus naudoti „rel = kanoninį elementą“. Be to, galite pabandyti naudoti „SEO by Yoast“, kad optimizuotumėte savo turinį, nes jis jums pasakys, ar pasirinkote šio straipsnio raktinį žodį ir ar jis jau buvo naudojamas vieną kartą, kad būtų išvengta raktinio žodžio kanibalizavimo.

13. Nepridėkite raktinių žodžių antraštės žymose

Tai taip pat gali būti klaida, nes paieškos sistemos sujungia turinį ir antraštėje parašytus žodžius. H1 yra svarbiausias antraštės tipas, kurį turėtumėte naudoti tik vieną kartą per turinį.

Kaip išvengti šios klaidos?

Taip atrodo HTML antraštės:
HTML antraštės žymos
Taip juos galite pamatyti:
HTML antraštės


Kai tik įmanoma, turėtumėte pridėti raktinių žodžių antraštės žymose. Tai padeda geriau reitinguoti, pritraukti kokybišką srautą į savo svetainę, o tai yra tinkamumo ir gero optimizavimo ženklas. Tačiau neturite piktnaudžiauti šia praktika.

14. Neleisti paieškos sistemoms tikrinti jūsų svetainės

Gali būti atvejų, kai dėl robots.txt klaidos jūs netyčia sustabdote savo svetainės tikrinimą paieškos sistemose . Tai gali atsitikti paleidus svetainę ir pamiršus pašalinti jos blokavimą. Yra atvejų, kai „Google“ nusprendžia rodyti jūsų svetainę, nors puslapio HTML kode nėra indekso metažymės.

Apie šią konkrečią situaciją vaizdo įraše pasakoja buvęs šlamšto komandos vadovas Mattas Cuttsas. Jis sako, kad Kalifornijos automobilių transporto departamentas (DMV) turėjo robots.txt failą, kuris užblokavo visas paieškos sistemas. „Google“ pamatė, kad daugelis žmonių susiejo su šiuo puslapiu su inkaro tekstu „DMV“, o kai kas nors paieškos rezultatuose įvedė užklausą, „Google“ atrado, kad svetainė yra aktuali vartotojams. Todėl puslapis atsirado paieškos rezultatuose, nors puslapis nebuvo tikrinamas.

 

Kaip išvengti šios klaidos?

Turite patikrinti failą robots.txt, kad įsitikintumėte, jog jis teisingas, taip pat, nes daugumoje šių failų yra sitemap.xml, kurie padidina robotų tikrinimo greitį.

15. Reikia išspręsti svetainės deindeksavimą

Paprastai svetainės indeksavimas gali atsitikti, kai atnaujinate svetainę ir nepateiksite žymos be indekso savo svetainės galvutėje:
tai tik pavyzdys:
SEO siaubo istorijos - SEO klaidos

Kaip išvengti šios klaidos?

Turite būti labai atsargūs dėl pakeitimų, kuriuos patiria jūsų svetainė. Būtinai patikrinkite svetainės kodo elementus. Kai kurie įrankiai gali jums padėti tai padaryti ir parodyti, kokius pakeitimus atlikote. Galite ieškoti „Versionista“, „OnWebChange“ arba „NetWatcher“.

 

Versija

Nuotrauka paimta iš https://en.onpage.org/blog/wp-content/uploads/2016/01/Post6.png

16. Svetainės perkėlimas nenaudojant peradresavimo

Jei bus padaryta teisingai, 301 peradresavimas gali išspręsti kai kurias dideles svetainės problemas. Jie siūlo elegantišką, o ne pasenusį dizainą, turi geresnę vartotojo patirtį ir, svarbiausia, palaiko nuorodos sultis.

301 ir 301 peradresavimas

Nuotrauka paimta iš https://d1avok0lzls2w.cloudfront.net/uploads/blog/51be0e7b259228.02082021.jpg

 

Taip, tai klaida, jei norite perkelti savo svetainę ir nenaudoti peradresavimų, nes prarasite lankytojus ir visas nuorodų sultis.

Kaip išvengti šios klaidos?

Turite patikrinti visus peradresuotus URL. Tai galite padaryti prisijungę prie savo serverio. Patikrinkite ataskaitą, atsisiųskite „Excel“ ir prižiūrėkite URL naudodami funkciją VLOOKUP.

17. Kuriant ciklo peradresavimus sukuriama bloga vartotojo patirtis

Kilpos peradresavimas gali įvykti, jei tai yra serverio konfigūracijos problema ir puslapis turi kelis peradresavimus. Ši problema gali pasirodyti naršyklėje su šiuo pranešimu „310 klaida (net :: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS): per daug peradresavimų“.

310 ciklo peradresavimo klaida

Nuotrauka paimta iš http://www.tipsnext.com/images/2013/05/fix-chrome-error-310.jpg

How can you avoid this mistake?

 

One solution, also suggested by Google, is to delete cookies. Another solution is to check your .htaccess file, because if you don’t keep this file clean, it might crush your website really bad. You should look for too many redirecting codes and try to clean the file.

18. Canonicalizing Irrelevant URLs to Avoid Content Duplication

Canonicalization is a hard word to pronounce, but a practice not so hard to use. If you have a business about cats and your site is thecat.com, but also www.thecat.com, www.thecat.com/ you need to help Google understand which is the original content with you rel=canonical tag. Not using the tag you might encounter, involuntarily, content duplication.

canonical-tag

Photo taken from http://www.shoutmeloud.com/wp-content/uploads/2015/12/canonical-banner.jpg

Kaip išvengti šios klaidos?

Galite lengvai pašalinti turinio dubliavimo sritį naudodami šį kodą kiekvienai savo svetainės URL versijai, kad nukreiptumėte jas į pradinę svetainę.

Kanoniniai klausimai

Nuotrauka paimta iš https://hue-marketing.com/wp-content/uploads/2015/10/Canonical-issues-1.png

 

Kadangi paieškos sistemos remiasi geresnės vartotojo patirties siūlymu, paieškos rezultatuose jos retai rodo dvi tos pačios svetainės versijas. Gali būti tų konkrečių atvejų, kai ieškote užklausos, o paieškos varikliai rodo daugiausia du rezultatus, nukreipiančius jus į tą pačią svetainę. Tai atsitinka TIK tada, kai svetainė turi aukštą autoritetą ir yra susijusi su jūsų užklausa (bet tai gali spręsti tik paieškos varikliai pagal jų algoritmą).

19. Užblokavus CDN turinį, prarandamas eismas

CDN reiškia turinio pristatymo tinklus. Mes neturime pamiršti, kad naudojimasis CDN pagerina svetainės greitį. Bet jei jis netinkamai įdiegtas, galite visiškai užblokuoti padomenių tikrinimą.

Šiais laikais organizacijos dažnai blokuoja domenus ar IP. Gyvename pasaulyje, kuris kiekvieną dieną labai keičiasi, yra politinės, geografinės, kultūrinės ribos ir daug daugiau. Bet jei užblokavote CDN turinį ir nenorite, prarasite srautą.

Kaip išvengti šios klaidos?

Norėdami išvengti šios klaidos, turėtumėte būti atsargūs ir naudoti SEO nustatymą, kurį siūlo CDN, ir įtraukti kanoninę žymą į pasikartojančius failus per skirtingus CDN domenus. Jei norite būti tikri, ar „Googlebot“ gali pasiekti failus, galite naudoti „Google Console“ funkciją „Iškviesti kaip„ Google “.

 

Žiniatinklio valdytojo įrankiai pateikiami kaip „Google“

20. Depending on Ajax & JavaScript to Feature Content on Websites

Using AJAX to display content was a big hit back in the days, but in 2015 Google announced that it would no longer support the AJAX crawling scheme because it uses too many resources to render the websites and it was a challenging practice. It’s not a question whether Google can or cannot crawl the sites using AJAX or JavaScript, but there is a slight possibility it will show HTMLs with no content. It will look something like that:
HTML žyma
Depending on AJAX & JavaScript to feature content on a website is not necessarily a mistake, but it shows you are not offering good user-experience and it’s an example of bad practice.

How can you avoid this mistake?

You should rely on HTML and not on scripts. Google suggests you use the principles of progressive enhancement to built content:

If you’re starting from scratch, one good approach is to build your site’s structure and navigation using only HTML. Then, once you have the site’s pages, links, and content in place, you can spice up the appearance and interface with AJAX. Googlebot will be happy looking at the HTML, while users with modern browsers can enjoy your AJAX bonuses.

Of course, you will likely have links requiring JavaScript for AJAX functionality, so here’s a way to help AJAX and static links coexist: When creating your links, format them so they’ll offer a static link as well as calling a JavaScript function. That way you’ll have the AJAX functionality for JavaScript users, while non-JavaScript users can ignore the script and follow the link.

 

For example:
AJAX

21. Having a Slow Website Speed Could Drastically Decrease Conversions

Lėtas svetainės greitis yra klaida, nes sukursite blogą vartotojo patirtį, dėl kurios prarasite srautą ir galiausiai prarasite konversijas. Priežastys, kodėl jūsų svetainė veikia lėtai, gali būti šios:

  • neoptimizuoti vaizdai;
  • nesumažinti CSS ir „JavaScript“ failų;
  • nesumažinti serverio atsako laiko;
  • naudojant papildinius;
  • nesugeba padaryti puslapių, kad naršyklė negalėtų talpinti talpyklos.

 

Kaip išvengti šios klaidos?

Štai keletas sprendimų dėl anksčiau paminėtų priežasčių:

  • suspausti savo atvaizdus;
  • sumažinti CSS ir „JavaScripts“ failus;
  • venkite papildinių, kad turinys nebūtų matomas kitose platformose.

Galite patikrinti, ar jūsų svetainė veikia lėtai, jei ją išanalizuosite naudodami „ GoogleSpeed“ įrankį . Žemiau turite ekrano kopiją, kad pamatytumėte, kaip atrodo ataskaita.

„Google“ greičio testas

Turite balų mobiliesiems ir staliniams kompiuteriams, įskaitant konkrečius sprendimus ir rekomendacijas, kaip pagerinti greitį ir vartotojo patirtį.

22. „Flash“ svetainės kūrimas be peradresavimo į HTML versiją

Kaip ir „Ajax“ ir „JavaScript“, „Flash“ turinys gali būti patrauklaus dizaino, tačiau paieškos varikliams sunku tai tinkamai pateikti ir parodyti, nes voras negali skaityti tokio tipo turinio ir todėl negali jo indeksuoti. Klaida naudoti „Flash“ turinį, jei nepateikiate HTML versijos.

„Flash“ yra naudinga istorijai patobulinti, bet ne jos pasakojimui.

(http://www.webconfs.com/)

 

Kaip išvengti šios klaidos?

Jei reikalausite „Flash“ naudoti kurdami turinį, teisingas būdas tai padaryti būtų sukurti HTML versiją. Įrankis, padedantis optimizuoti „Flash“ turinį, yra SWFObject 2.0.

23. Nerodant 404 klaidos, kai manoma

„Google“ patikrina, ar jūsų svetainėje yra 404 puslapis, ir ragina jus sukurti naudingus 404 puslapius. Svarbu grąžinti 404 būsenos kodą, kad atsakytumėte į užklausą ir pasakytumėte, jog puslapio rasti negalima.

Nuo amžių internetas reguliariai keitėsi. Taip pat ir jūsų verslas. Nuo svetainės pradžios iki šiandienos versijos ji patyrė pakeitimų, o kai kurie URL taip pat gali būti, o gal jie buvo parašyti su klaidomis kažkur žiniatinklyje. Įsivaizduokite, kad spustelėjus tokio tipo nuorodą, be jokio palaikymo rodoma standartinė 404 klaida, kad būtų galima rasti tai, ko ieškojote. Kažkas panašaus į žemiau pateiktą pavyzdį:
Standartinis 404 puslapis  
Kaip išvengti šios klaidos?

Ar nebūtų puiku, jei jūs ar kas nors specialistas jį pertvarkytumėte, kad būtų maloni išvaizda ir harmonija su visa svetaine / prekės ženklu? Malonu turėti pasirinktinį 404 puslapį, nes tai gali sumažinti atmetimo rodiklį . Suasmenintas 404 puslapis gali atrodyti maždaug taip:

 

klaida-404-james-bot-kognityvinis-seo

24. Nenaudojant 301 peradresavimo, neteks nuorodų sulčių

Pamenate, ką mes pasakėme apie peradresavimo svarbą, kai perkeliate savo svetainę? Ta taisyklė taikoma visiems jūsų pakeistiems URL. Lankytojai pateks į 404 puslapį, jei jų neperadresuosite, ir gaila juos prarasti, jei turite pasirinkimą to nedaryti.

Čia yra paprastesnis būdas suprasti, kaip veikia 301:
301-peradresuoja-infografika

Kaip išvengti šios klaidos?

Priklausomai nuo interneto paslaugų teikėjo, rasite instrukcijas kiekvienai situacijai, peržiūrėdami šiuos metodus, kaip įgyvendinti URL peradresavimą per kodą ir „htaccess“ peradresavimą.

Kaip veikia 301 ir 302 peradresavimai

Nuotrauka paimta iš https://www.gomage.com/wp/wp-content/uploads/2016/06/img_GoMage_301_302_redirects.png

 

Jei turite 302 peradresavimo rinkinį, kodas nurodo visiems (robotams ir lankytojams) pereiti iš A puslapio į B puslapį, bet be nuorodos sulčių. Jei turite 301 peradresavimą, jis visam laikui perkelia lankytojus, robotus ir nuorodų sultis. 301 peradresavimas turi būti pradiniame serveryje, kad gautumėte užklausą ir išsiųstumėte visus į naują vietą.

25. Kompromisinis turinys patraukliam dizainui

There are lots of people who value design more than content. Of course, the look is an important aspect, but you shouldn’t compensate it with content. You must bear in mind that there are people that might not trust your site if it has an ugly design. Even worse, you might have a website with bad user experience. The content is what brings your visitors on the site. If you have a great design, maybe you used flash content just to make it more captivating and make it more beautiful, but the site loads very slowly, sometimes the content isn’t displayed as it was designed to, that’s not very appealing, isn’t it?

How can you avoid this mistake?

The first thing you should do is not to compensate. If a beautiful design comes with lots of problems, such as slow website speed, bad user experience, HTMLs with no content and so on don’t accept it as it is.

 

The second thing you should do is to have an appealing content. Afterward, try to make a nice design for your site. Collaborate with a designer that knows what you want and what’s best for you and your site.

26. Indexing Pages You Shouldn’t

Maybe you had pages such as a thank you page, privacy policy page or Terms & Conditions page that you didn’t want a user to enter and it got indexed.

Also, there are pages that have no clicks and bring no value and therefore damage the ranking of the whole website.

How can you avoid this mistake?

 

Pirmiausia turite patikrinti indeksuotus savo svetainės puslapius naudodami žiniatinklio valdytojo įrankius arba „Google Console“, kaip galite rasti dabar. Tada turėtumėte nustatyti, kurie puslapiai reitinguojami žemai ir yra nepakankamai geri, ir galų gale jums nereikia jų indeksuoti. Tai galite padaryti įdiegę puslapio lygio „Meta Robots“ žymą ir įdėdami žymą. Tačiau būkite labai atsargūs ir neperženkite ribų. Tai yra visa procedūra, kaip nupjauti savo turinį.

27. Blogai tvarkote savo svetainių nuorodas

Jei neturite informacijos apie savo verslą ir kontaktinės informacijos svetainėje, „Google“ neturėsite svetainių nuorodų. Priešingai, jei jų turite ir nepridėsite informacijos, kad jos būtų tinkamesnės, rizikuojate suteikti lankytojams blogą vartotojo patirtį. Tai blogai valdomų svetainių nuorodų pavyzdys:

Blogai valdomos svetainių nuorodos

Nuotrauka paimta iš https://media.licdn.com/mpr/mpr/shrinknp_800_800/p/7/005/0b2/207/0991f09.png

Kaip išvengti šios klaidos?

Nors „Google“ nenurodo, kaip gauti svetainių nuorodas, ji skatina turėti „Google“ mano verslo paskyrą, kad būtumėte labiau matomi ir galėtumėte gauti svetainių nuorodų. „ Search Console“ palaikymo komanda sako, kad galite išvengti blogo svetainės nuorodų valdymo. Štai ką galėtumėte padaryti:

Yra geriausios praktikos pavyzdžių, kurių galite laikytis, kad pagerintumėte savo svetainių nuorodų kokybę. Pavyzdžiui, naudodamiesi savo svetainės vidinėmis nuorodomis, įsitikinkite, kad naudojate inkaro tekstą ir pakaitinį tekstą, kuris yra informatyvus, kompaktiškas ir vengia pasikartojimo.

28. Nepriklausomos (mobiliosios) svetainės kūrimas

Having a website that is not mobile-friendly could easily lead to traffic loss or to a high bounce rate because people don’t waste time on zooming in and out. Google took action regarding sites that have a mobile version through the Mobilegeddon algorithm update. Therefore, mobile friendly is now a must if you want your website to be visible in rankings.

Tinkama mobiliesiems svetainė

Picture take from https://developers.google.com/webmasters/mobile-sites/imgs/mobile-seo/viewport.png

How can you avoid this mistake?

 

You can find lots of methods to make your site more mobile friendly. The easiest way would be to have a site on a WordPress or Blogger platform because they already come with a mobile friendly design. But if you want something personalized you should seek the guide for every software your site is built on.

For more recommendations on how to do this you can check Google Developers .

29. Having Annoying Newsletter Pop-Up on Every Page

Having annoying newsletters pop-up on every page proves that your site has bad user experience. Also, it is a mistake if you have a pop-up right after a user enters the site. Timing is crucial if you are using pop-ups. Not only can you become irritating very easily, but you could also make them never come back to your site.

On the contrary, did you know that 20-70% of website visitors will provide their contact details when ‘good pop-ups’ are used?

 

How can you avoid this mistake?

To prevent this mistake, you need to check the code and see the triggers for that pop-up. Secondly, you need to pay attention to the timing of your pop-ups.
Remember that “less is more.”

30. Linking to Untrusted Sources Could Damage Your Link Profile

Linking to untrusted sources is a shameful SEO mistake. It could happen to you if you don’t have SEO experience or if, you collaborated with dishonest SEO companies that sold you blind promises or used black hat techniques.

How can you avoid this mistake?

Although the internet is a big world and you might never know for sure which sites are bad and which aren’t, you can find tools to help you with that. However they are not 100% percent accurate.

 

If you have outbound links, you must place the rel=nofollow tag so that you won’t pass the link juice from a questionable site or SEOed site or a site with problems in general. If you already have inbound links from questionable sources, you could review and check them by using the Unnatural Links Navigator feature from the cognitiveSEO tool.

From now on you should follow Google’s Guidelines to stay on the White Hat SEO side so that you won’t get into trouble.

31. Having Multiple Broken Pages

Kelių sulaužytų puslapių turėjimas yra blogos vartotojo patirties ženklas ir „Google“ gali netinkamai elgtis su jūsų svetaine. Dėl sugadintų puslapių svetainė gali prarasti srautą ir reitingus.

Naudodami „ cognitiveSEO“ naršyklės įrankį galite patikrinti, ar turite sugadintų puslapių . Naudodamiesi juo galite pamatyti apskaičiuotas prarastas nuorodos sultis. Žemiau pateikiamas labai didelės svetainės, kurioje yra keli sulaužyti puslapiai ir nuorodų sultys, prarastos iš milijono nuorodų, pavyzdys.

Ebay neveikiančių puslapių pavyzdys

 

Kaip išvengti šios klaidos?

Turėtumėte pataisyti arba peradresuoti puslapius su 404 klaida. Tačiau pirmiausia turite pamatyti, koks turinys naudojamas tuose puslapiuose. Galbūt tai buvo produkto, kurio jūs nebeparduodate, URL adresas, o gal pakeitėte savo svetainę ir nukentėjo kai kurie URL.

32. Pabraukimo URL naudojimas

Using underscores in the URLs is a mistake because it is harder for crawlers to understand what that URL is about. It is a bad practice, it doesn’t follow Google’s guidelines and it shows you’re not trying to perform better and bring improvements to your site. Also, it might not be very “readable” to humans.

How can you avoid this mistake?

 

If we follow the recommendation from Google’s guidelines about the URL structure, we should use hyphens (-) instead or underscores (_). Also, Google says we should use punctuation to help it understand what that URL is about. For example, it is better to have https://www.example.com/blue-shirt.html than https://www.example.com/blue-shirt.html.

33. Including Query Parameters in URL Structure

In the next picture you can see an example of a URL with query parameters:

URL-structure-query-parametras

Photo taken from http://3.bp.blogspot.com/-4ZilHEohMHE/Vpot9PAXBvI/AAAAAAAADE8/_31afn0kcRU/s1600/url-structure-query-parameter-2.jpg

The almighty Google recommends to keep the URL structure simple, and yes including query parameters in the URL is a mistake, a bad practice. The reason is offered by the Search Console Support Team:

Googlebot may consume much more bandwidth than necessary, or may be unable to completely index all the content on your site.

Not only is it harder for the Googlebot to find out what a URL with query parameter is about, but so it is for the visitors. Below you can see an example of this kind.

Dinaminiai parametrai

Photo taken from: https://d1avok0lzls2w.cloudfront.net/uploads/blog/54db04aa21cb37.56779977.gif

How can you avoid this mistake?

In order to improve the readability of a URL, you must understand what the scales are.

URL skaitomumo skalė

Photo taken from: https://d1avok0lzls2w.cloudfront.net/uploads/blog/54daf2683e1285.94585673.gif

 

Consider blocking the URLs with dynamic queries. Create a robots.txt file to help Googlebot to block the pages that have this kind of problem. Then check to see if you have broken pages and redirect them. Make sure you follow Google’s Webmaster Guidelines to stay on track.

34.Collaborating with an Unreliable and Dishonest SEO Company

Mistakes like hiring an inappropriate SEO company never go out of style (for those who practice it). We even wrote an article about this. In the online medium, you can find lots and lots of shady companies that are offering SEO services at low prices or high prices and promise to rank your site number 1 in no time. Unfortunately, the owner of the site will lose time and money for practices that will only damage his site. An example of unnatural link profile generated from the “work” of a dishonest SEO company could be seen in the next picture:

nenatūralūs-saitai-numesti-reitingai

How can you avoid this mistake?

 

Luckily, if I can say so, you can also find tools to monitor their activity and to see if they are doing a good job. The cognitiveSEO tool can help you out with this. You can see some important statistics in the Unnatural Links History chart and also in the Link Velocity chart and much more. In the latter, you can discover if you have an unnatural profile when there are different spikes on various time frames.

35. Ignoring Recommendations from an SEO Company or Professional

Klaida ignoruoti profesionalių SEO kompanijos rekomendacijas, nes jų patarimai yra konkretūs ir padės jūsų verslui augti. Jau nekalbant apie tai, kodėl jūs juos pirmiausia samdėte. Jie yra specialistai ir geriau žino, kaip pagerinti jūsų svetainės reitingą, našumą.

Jei turite vidinį SEO ir samdote įmonę ar profesionalą šioje srityje, ši situacija taip pat taikoma jums. Kartais laikotės savo vidaus SEO rekomendacijų, užuot laikęsi tų, kurias gavote iš pasamdyto specialisto, o paskui skundžiatės, kad nematote rezultatų.

Mattas Lacuesta, SEO strategas iš rinkodaros agentūros Denveryje, gerai pasakoja apie aukščiau pateiktą situaciją.

Nepaisykite SEO rekomendacijų
Kaip išvengti šios klaidos?

 

Turite sutikti, kad SEO įmonė yra jums padėti. Tada turėtumėte pakalbėti apie rekomendacijas ir kartu surasti geresnį būdą, kaip jas įgyvendinti. Gerai turėti nuomonę ir išsakyti savo susirūpinimą, bet nepradėk nuo NE. Viskas dėl požiūrio.

36. Tikėtis greitų rezultatų yra nerealu

Mes visi norime rezultatų, tačiau tikėtis greitų rezultatų tiesiog neįmanoma. Jei priklausote šiai žmonių grupei, turite pakeisti savo požiūrį arba mesti rūkyti, nes tai nėra sveikas verslo ar verslo būdas. Net eidami į restoraną, turite palaukti, kol ateis maistas. Reikia laukti beveik visko gyvenime, tuo klausimu. Kai kuriems dalykams reikia daugiau laiko.

Kaip išvengti šios klaidos?

Supraskite, kad SEO taisyklės visada keičiasi, internetas tobulėja, taip pat keičiasi SEO valdymo metodai ir strategijos. Jei dar tais laikais rašėme, kad paieškos sistemos reitinguotų geriau, šiais laikais rašome vartotojui ir padedame jam atsakyti; kaip tik įrodo kitas paveikslėlis.

 

Senas SEO ir naujas SEO

Nuotrauka paimta iš http://neilpatel.com/wp-content/uploads/2016/03/image01-18.png

37. Nesekti jūsų IG / „Analytics“ duomenų

Leisk man nupiešti tau paveikslą. Jūs rašote atitinkamą straipsnį savo verslui. Jūs labai jaudinatės, kai jį baigsite ir pasidalinsite juo socialiniuose tinkluose ir kitose platformose, kuriose esate prisijungę. Galų gale jūs nežinote, kiek žmonių spustelėjo nuorodą, kad perskaitytų jūsų straipsnį, ar kokius veiksmus jie atliko įėję į jūsų svetainę. Kaip galėtum žinoti, koks turinys veikia, o ne? Nesekite savo analizės duomenų ir neturite paskyros „Google Analytics“, tarsi važiuotumėte užsimerkę.

Kaip išvengti šios klaidos?

Apsvarstykite galimybę užsiregistruoti „Google Analytics“, kad galėtumėte stebėti savo duomenis, sužinoti įžvalgas apie savo auditoriją ir jos elgesį jūsų svetainėje. Galite pamatyti, koks turinys veikia geriau ir atneša didesnį srautą; sužinoti, kas yra jūsų auditorija, ir pamatyti demografinius rodiklius, pomėgius ir geografinę statistiką; nustatykite tikslus, kad pamatytumėte konversijų skaičių ir daug daugiau.

 

Prisiregistravę prie „Google Analytics“, savo svetainėje turite pridėti „Analytics“ stebėjimo kodą. Yra instrukcijos, kaip tinkamai įdiegti. Galite įdiegti Žymų tvarkyklės naršyklės plėtinį, kad patikrintumėte, ar tinkamai įdėjote „Analytics“ kodą į savo svetainę. Kodas visada turėtų būti jūsų temos header.php iškart po žymos. Nustatę stebėjimo kodą, turėtumėte gauti savo svetainės statistiką.

Ilgalaikis patarimas yra laikas nuo laiko atlikti savo svetainės auditą, kad geriau suprastumėte auditoriją ir padėtumėte atlikti veiksmus, pagrįstus savo duomenimis.

38. Neapsaugokite savo scenos aplinkos

Pakopos aplinka yra paskutinis etapas prieš gamybą galutiniam bandymui. Kitame paveikslėlyje galite vizualizuoti pagrindinius projekto etapus. Visi scenarijai ir procedūros yra sukonfigūruoti sustojimo aplinkoje. Todėl jį saugoti yra labai svarbu.

Inscenizavimo aplinka

Nuotrauka paimta iš https://devops.com/wp-content/uploads/2016/05/Picture1.png

Kaip išvengti šios klaidos?

Yra keli būdai, kaip apsaugoti savo kūrimo smėlio dėžę. Pirmasis pasirinkimas gali būti failas robots.txt, kuris užblokuos paieškos sistemų prieigą prie jo tikrinimo naudojant šį kodą:

 

 

Antrasis pasirinkimas gali būti „noindex“ žymos įrašymas robots.txt:

 

 

 

Kitas pasiūlymas yra nustatyti slaptažodį su .htaccess prisijungimu, o paskutinis – nustatyti IP adresą, redaguojant .htaccess failą:

 

 

39. Trūksta „Hreflang“ žymių

„Hreflang“ žyma padeda „Google“ parodyti jūsų svetainę lankytojo šalyje (ir kalba). Taigi klaida, jei jos nenaudojate. Patikrinkite šį pavyzdį, kad geriau suprastumėte, kodėl taip yra. Tarkime, kad turite verslą Prancūzijoje ir svetainę prancūzų, anglų ir vokiečių kalbomis. Jūsų svetainėje nenaudojamas „hreflang“ ir jos turinys nerodomas tinkama kalba. Jei į jūsų svetainę ateina lankytojas iš Brazilijos, mokantis tik portugalų ir anglų kalbas, jis gali nedelsdamas ją palikti, nes ji rodoma prancūzų kalba ir nesupranta nė žodžio.

Kaip išvengti šios klaidos?

„Hreflang“ žymą turite įdėti į savo svetainės elementą „head“. Kodo fragmentas atrodo taip:

 

hreflang žymaJei turite svetainę, išverstą į kelias kalbas, turite rašyti kiekvienos kalbos žymą naudodami santrumpą. Anglų kalbai tai en, prancūzų kalbai fr, vokiečių kalbai – de ir pan.

Turėdami žymą svetainėje sumažinsite atmetimo rodiklį, pagerinsite konversijas ir padidinsite lankytojų svetainėje praleistą laiką.

40. Neturėti HTTPS pagrįstos svetainės

HTTPS yra interneto ryšio protokolas, naudojamas lankytojo duomenų (asmeninės informacijos) konfidencialumui apsaugoti. Santrumpa tai labai gerai paaiškina: „Hypertext Transfer Protocol Secure“. Tai klaida, jei neperjungiate HTTP į HTTPS, nes tai gali atgrasyti jūsų lankytoją, kai jam reikia atlikti mokėjimą per jūsų svetainę arba siųsti asmeninę informaciją per formą.

Kaip išvengti šios klaidos?

„Google“ ragina jus turėti svetainę, pagrįstą HTTPS, nes joje yra 3 pagrindiniai apsaugos lygiai: šifravimas, duomenų vientisumas ir autentifikavimas.

 

Perskaitydami dokumentus ir žinodami viską, ko reikia, kad jį įdiegtumėte, turite įdiegti saugos sertifikatą savo serveryje. Savo sertifikatą turėtumėte gauti iš sertifikavimo įstaigos, kuri gali jums pasiūlyti palaikymą. Tada turėtumėte atnaujinti savo žymas ir visą reikalingą turinį iš HTTP. Kitas žingsnis – naudoti peradresavimus į HTTPS. Po to turėtumėte tikrinti savo svetainę naudodami HTTPS URL, kad įsitikintumėte, jog neturite sugadintų puslapių. Įsitikinkite, kad turite serverį, palaikantį griežtą HTTP saugą (HSTS).

Visos instrukcijos, jums reikia imtis siekiant, kad https kaita yra čia .

41. Socialinių elementų nepaisymas trukdo jūsų verslui turėti didesnę auditoriją

Prieš keletą mėnesių rašėme straipsnį apie socialinių signalų įtaką reitinguose (https://cognitiveseo.com/blog/11903/social-signals-seo-influence/) Socialinių signalų nepaisymas yra klaida, nes galite prarasti eismas ir rangai ir kam tai patinka? Be to, turėdami socialinę įtaką, jūs įrodysite, kad turite gerą reputaciją ir įgysite pripažinimą bei matomumą. Galite žymiai greičiau reklamuoti savo turinį ir lengvai pasiekti auditoriją.

Kaip išvengti šios klaidos?

Savo svetainėje galite įdėti socialinės žiniasklaidos piktogramas, kad turinys būtų lengvai bendrinamas įvairiose platformose. Jie gali būti straipsnio kairėje, apačioje arba viršuje, atsižvelgiant į tai, kaip jūsų svetainė yra struktūrizuota. Tai yra turinio socialinių mygtukų pavyzdys:
Socialinės piktogramos turinyje
Svetainės poraštėje taip pat galite rasti socialines piktogramas, kad galėtumėte lengvai susisiekti su prekės ženklu ir tyrinėti jo „Facebook“ ar „Twitter“ ar bet kurį kitą puslapį. Tai poraštės socialinių piktogramų pavyzdys:

Socialinės piktogramos

Jums nereikia susikurti kiekvieno socialinės žiniasklaidos kanalo paskyros; galite pasirinkti, kas būtų geriausia jūsų verslui. Galite pradėti nuo 2 ar 3, kad sužinotumėte, kas veikia, tada nuspręskite, ar tęsite tuos, atsižvelgdami į savo rezultatus ir įsitraukimą, tada pridėkite kitą paskyrą, atsisakykite kitos. Jei turite didelę komandą, galite sau leisti susikurti kelias sąskaitas, jei tai leidžia jūsų verslas.

 

Another thing I encourage you to do is to look at your competitors and see what they are using. Be careful with what you are communicating on those pages because each one of them can be used for a particular type of content. Choose your tone, select the language you will communicate with your audience, so they understand your messages, join groups to share content and bring people to your page, talk with the people that leave comments and take advantage of trends to engage them.

42. Neglecting Website Makeover & Website Maintenance

If you neglect your website and fail to keep it clean, without errors, broken pages and other bad user experiences you might lose an important part of your visitors. It proves you don’t care about your site and therefore your audience and you don’t want to be better than your competitors. I bet you don’t want a site similar to the one from the next picture, would you?

Svetainę reikia perdaryti

stevepenny.com

In the screenshot presented above you can see that all the text is in the left side, leaving more than half of the screen black. You can’t understand what it is written on the site, the font is too smaller and you can easily lose your interest in reading all that information.

The good part of the website maintenance is to see what isn’t performing well, what bugs you should take care of, the broken pages you’ve collected and so on. The part that’s not so pretty is the time you need to take care of this issues. If you care about your business, you shouldn’t think “This is fine as it is. If it worked ok until now, it will come from now on, too. Why should I bother if the money comes?” Well, if the money comes now, who says it will until you get old? Maybe in the future, you won’t have the time and resources to correct the mistakes that have gathered over the years.

How can you avoid this mistake?

 

You can make an SEO audit to see which are the things that need to be improved. There are tools to help you with that. One of them is offered by cognitiveSEO. Besides the things you can do with the tools you need to evaluate the design of your site whether it’s user-friendly or not (if it looks old you need to change it). Also, you can spy on your competitors and see how their site looks like and what you can do better than them.

43. Not Using Canonical Tags

Not using a canonical tag will lead to duplicate content and it could easily fall into a black hat SEO technique. If you have a site about socks and it’s called sockssocks.com and www.sockssocks.com is also yours, and so is sockssocks.com/index.html or www.sockssocks.com/index.html you should use the rel=canonical tag.

There are indeed cases when the tag is mistakenly placed in the . Make sure it’s not the case for you by looking at the page source. If it’s in another place except for the head, it won’t be taken into consideration.

How can you avoid this mistake?

You should use the rel=canonical tag to give a hint to Google to know that the sites the are one and the same. This is the code to set the URL you mark as canonical:
rel kanoninė nuoroda

 

It is possible to have only one canonical URL for each page so be careful you have only one. If not, the tag will be ignored. Something else you should know is to include the tag in the of the page or in the HTTP header. Another thing you should do is to make sure the rel=canonical URL is shown in search results and not in the duplicate URL.

44. Not Registering Your Site with Webmaster Tools

It’s a mistake if you haven’t registered your site with Webmaster Tools because you can’t receive information about your site. Google and Bing have created these types of tools for webmasters to improve their site’s performance and usability. It doesn’t cost you anything to have an account on these platforms and it is an easy way to receive suggestions. You need to know that Webmaster and Analytics go hand in hand.

Rinkodara be duomenų yra tarsi vairavimas užsimerkus.
Danas Zarrella

Kaip išvengti šios klaidos?

Norėdami užregistruoti savo svetainę „Google Console“ galite naudoti rekomenduojamą metodą, kurį reikia atlikti:

  • Prisijunkite naudodami „Google“ el. Pašto adresą
  • Pridėkite nuosavybę „Google Console“
  • Įveskite savo svetainę, tarkime, kad mano svetainė yra http://www.example.com/
  • Bus atidarytas naujas puslapis su svetainės patvirtinimo instrukcijomis
  • Atsisiųskite ten rodomą HTML failą. Tai atrodo maždaug taip [googlea000aa00aa0aaaaa.html]
  • Įkelkite failą į savo svetainę, http://www.example.com
  • Patikrinkite, ar sėkmingai įkėlėte failą, apsilankę savo naršyklėje apsilankę http://www.example.com/googlea000aa00aa0aaaaa.html
  • Spustelėkite Patvirtinti

Turite alternatyvų metodą, kai galite pasirinkti pridėti HTML žymą savo svetainėje, prisijungti prie domeno vardo teikėjo, naudoti „Google Analytics“ arba „Google“ žymų tvarkyklės paskyrą.

Lengviausias būdas yra pridėti HTML žymą. Prieš tai gausite kodo fragmentą, kurį turite įdėti į skyrių. Jei naudojate „WordPress“ ar „Blogger“, tai yra gana paprasta. Einate į Redaktoriaus sritį ir dešinėje ieškote antraštės skyriaus. Įterpę žymą ir atnaujinę failą, turite grįžti į žiniatinklio valdytojo įrankį ir spustelėkite patvirtinti. Jei pasirodys šis pranešimas „Sveikiname, jūs sėkmingai patvirtinote https://example.com nuosavybės teisę“, viskas gerai, jei ne, tai reiškia, kad nenukopijavote žymos ten, kur turėtumėte.

Norėdami užsiregistruoti „Bing Webmaster Tool“, turite užsiregistruoti naudodami „Outlook“ el. Pašto paskyrą ir atlikite šiuos veiksmus:

  • Pridėkite savo svetainę www.example.com
  • Tai gausite savo paskyroje
  • Spustelėkite Patvirtinti

Yra trys būdai, kuriais galite užregistruoti savo svetainę „Bing Webmaster Tool“:

 

  • Pateikite svetainės schemą „Bing“
  • Įterpkite gautą žymą į numatytąjį tinklalapio skyrių
  • Pridėkite CNAME įrašą prie DNS

Lengviausias yra pridėti HTML žymą, vadovaujantis instrukcijomis, kurias daviau įterpti žymą „Google Console“.

45. Sutelkite dėmesį tik į „Google“ ir galite trūkti naujų klientų

Klaida, jei sutelkiate dėmesį tik į „Google“, nes jūsų auditorija taip pat gali būti „Yahoo“ ir „Bing“, nors „Google“ naudoja daug žmonių. Galbūt jūsų lankytojas galėtų naudoti „Bing“ darbalaukyje ir „Google“ mobiliajame; niekada negali žinoti, jei neieškosi ir neieškosi galimybių.

 

Kaip išvengti šios klaidos?

Galite užregistruoti savo svetainę „Bing Webmaster Tool“, prisiregistruoti naudoti „Bing Ads“, kad galėtumėte susisiekti su potencialiais klientais, kurti internetinius skelbimus naudodami AOL reklamą ir pan.

46. ​​„PageRank“ persekiojimas paseno

Sekti „PageRank“ yra klaida, nes nuo 2016 m. Balandžio 15 d. „Google“ pašalino „PageRank“ balą iš „Google“ įrankių juostų. Praėjo beveik dveji metai, kol „Google“ priėmė šį sprendimą. „PageRank“ balas buvo nenaudingas, nes ilgai ir ilgai nebuvo atnaujintas.

Kaip išvengti šios klaidos?

 

Sutelkite dėmesį į visus anksčiau minėtus pasiūlymus, kad jūsų svetainė būtų geresnė, vadovaukitės „Google“ gairėmis, kad viskas būtų tvarkinga, laikykitės „juodos kepurės“ technikos, priimkite ir įgyvendinkite SEO kompanijų ir specialistų (jei dirbate su jais) rekomendacijas.

47. Paieškos sistemų gairių nepaisymas

Jei esate vienas iš tų, kurie nepaiso paieškos sistemos gairių, turite sustoti ir išklausyti specialistus, nes jie nori patobulinti jūsų svetainę. SEO naujokai dažniausiai daro šią klaidą.

Matote, kad už kiekvieną klaidą, kurią jums sakiau, iki šiol yra maža riba tarp gero ir blogo ir net nepastebėdami galite padaryti SEO klaidą. Teisingas atsakymas į šias klaidas lieka paieškos sistemų gairėse.

Kaip išvengti šios klaidos?

 

Jei nesate susipažinę su gairėmis, turite jas perskaityti ir suprasti, kad nepatektumėte į netinkamą praktiką. Patikrinkite „ Google“ palaikymo puslapį arba „ Bing“ puslapį ir pasirinkite norimą temą, sekite atsakymus į klausimus, perskaitykite dokumentaciją.

48. Dienoraščio neįtraukimas į savo svetainę

Nors tai nėra klaida savaime, neturint tinklaraščio, jūsų SEO pastangos gali sumažėti. Tinklaraštis yra paprastas būdas kalbėtis iš asmeninės pusės ir parodyti, kad už prekės ženklo / svetainės / verslo yra žmogus. Galite pasikalbėti su savo lankytojais, atsakyti į jų klausimus ir užmegzti santykius su jais, kad pasitikėtumėte savo verslu.

Kaip išvengti šios klaidos?
Galite lengvai susisiekti su „WordPress“ ar „Blogger“, kad sukurtumėte tinklaraštį ir susietumėte jį su savo dabartine svetaine. Galite pasirinkti pritaikyti šabloną, kad jis atitiktų prekės ženklą, galite kurti savo temas / kategorijas, kurti profilius keliems autoriams, galite sekti analizę, jei esate prisijungę su įrankiu, galite būti tinklaraštyje , galite kurti tinklaraščių kampanijas, galite lengvai sukurti naują turinį, kad „Google“ žinotų, jog tinkamai dirbate savo darbą.

IŠVADA

Klaidų gali nutikti bet kam, tačiau būtinai jas pastebėkite ir ištaisykite. Galite juos ištaisyti, jei nuolat stebite savo svetainę; jei gerbiate gaires; jei laikysitės baltos skrybėlės SEO metodikos; jei galvojate SEO prasme; jei ieškote už savo svetainės ribų – „Web 2.0“ pasaulyje, konkurentų sode, apie tendencijas, naujienas ir daugelį kitų vietų, kurios jus įkvėps. Daugybė IF, kad įsitikintumėte, jog einate teisingu keliu.