Skaitmeninės rinkodaros sprendimai šiuolaikiniame verslo pasaulyje yra vieni pagrindinių elementų, padedančių pritraukti daugiau potencialių klientų ir padidinti pardavimus. Tačiau anaiptol ne visos skaitmeninės rinkodaros priemonės yra vienodos, o tai reiškia, kad ne kiekviena jų gali tikti jūsų verslui. Be to, skaitmeninės rinkodaros sprendimų derinimas taip pat turi įtakos galutiniam rezultatui. Todėl jei jūs jau kurį laiką svarstote, kokie reklamos sprendimai jūsų verslo atveju galėtų būti tinkamiausi, būtų naudinga susipažinti su vienais populiariausių.

„Google Ads“ reklamos pasitelkimas

„Google“ yra pati populiariausia internetinė paieškos sistema visame pasaulyje, todėl nenuostabu, jog ir jos siūloma „Google Ads“ reklama sulaukia didžiausio vartotojų skaičiaus. Tai yra PPC tipo reklama, kuomet verslas moka už atvestą lankytoją arba kitaip tariant – už spustelėjimą ant reklamos, kurios pagalba jis patenka į įmonės svetainę. Tokiu būdu tampa daug lengviau išmatuoti investicinę grąžą ir kartu suteikia galimybę norimus rezultatus pasiekti greičiau.

Tačiau naudojantis „Google Ads“ reklama reikia atminti, kad reklama bus rodoma tik tol, kol neišseks reklamos biudžetas. Todėl visuomet naudinga apsvarstyti ir galimybę lygiagrečiai pasitelkti papildomas skaitmeninės rinkodaros priemones.

SEO straipsnių talpinimas

SEO straipsnių talpinimas yra dar viena skaitmeninės rinkodaros priemonė, kuri šiomis dienomis yra tarytum neatsiejama nuo svetainės optimizacijos proceso, kurio metu siekiama, jog svetainė būtų geriau matoma internetinės paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP). SEO straipsnių talpinimo pagalba yra formuojamas kokybiškų atgalinių nuorodų tinklas, kuris padeda sistemingai gerinti svetainės pozicijas pagal tikslinius raktažodžius.

Žinoma, SEO straipsnių talpinimas turėtų būti vykdomas turint aiškią strategiją ir atlikus tikslinių raktažodžių analizę, tokiu būdu daug lengviau nustatant konkrečius pagrindinius tikslus ir jų laipsniškai siekiant. Laikui bėgant ir augant atgalinių nuorodų skaičiui, „Google“ algoritmai ims matyti, jog svetainė yra autoritetinga ir vertinama vartotojų, todėl apdovanos ją geresnėmis pozicijomis, kurios nulems ir didesnį tikslinių lankytojų srautą.

„Facebook“ reklama

Nevertėtų pamiršti ir „Facebook“ reklamos, kurios pagalba galite nusitaikyti į pačiu populiariausiu socialiniu tinklu besinaudojančius vartotojus. Naudodamiesi „Facebook“ reklama, jūs galite pasiekti ypatingai tikslinę auditoriją, atrūšiuodami ją pagal amžių, lytį, išsilavinimą, gyvenamąją vietą, pomėgius ir kt. Tokiu būdu gali reikšmingai padidėti konversija ir investicinė grąža (ROI). O jei šią reklamos priemonę derinsite ir su kitomis, pasiekiami rezultatai gali tapti dar geresni.